December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    FYNN gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

DEMI gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lieve Fynn van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag mannetje, maak er een mooie dag van

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Duckie wat een enorm lieve foto's zeg, ook ik ben erg bezig momenteel met 2 jaar terug hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak ook wel denk van waar blijft die tijd, het gaat echt zo snel soms allemaal.

Lola jeetje wat balen zeg, gelukkig krijg je het geld wel terug. Ik moet je eerlijk zeggen, had niet verwacht eigenlijk dat het Jasmijn was.

Noura dat is ook lekker zeg, snap wel dat je ervan baalt hoor. Ben benieuwd wat ze met dat geld hebben gedaan, inplaats van een bloemetje te kopen voor jou.

Melliemel jeetje wat had jij een bos met haar zeg, die foto is wel van een hele tijd terug al denk he ;) Hoe oud was je toen? Ik denk zo een beetje mijn leeftijd nu he?

Setje het is inderdaad een heel leuk mutsje, met hele leuke kleuren hoor. Ook ik heb het hoor dat als Thijmen ergens anders logeert ik hem vreselijk mis, maar soms moet het wel eens he ;)

Duikster hoe was je dagje met irma en de kids?

4. :oops: :oops:

Nu kan je echt zien dat ik gewoon achterna schrijf wat iemand anders schrijft...

Sorry sorry lieve Fynn.

Daarom om het goed te maken... En vanaf nu kijk ik gewoon zelf op mijn kalender...

5. Fynn,

een dubbeldikke gelukkig tweede verjaardag!!!

6. Dus echt een dubbeldikke proficiat!

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Zie dat ik alweer véél langer niet ben langs geweest dan de bedoeling was... :oops:

Heb het erg druk met school op het moment.
    Half januari moeten alle opdrachten zijn goedgekeurd. Heb nog héél veel te doen. Daarbij heb ik een probleempje, mijn zicht is op het moment erg slecht. Ik zie zo al wat wazig en mijn ogen zijn snel vermoeid (schijnt tijdens zwangerschap veel voor te komen). Normaal gezien is dat niet zo'n probleem. Maar het maken van foto's is nu bijna niet te doen. Ben er heel veel tijd mee kwijt en het resultaat is niet denderend :rolleyes: .
    En de bewerking is ook lastig omdat mijn ogen na een tijdje echt beginnen te irriteren.

Saar, wat goed zeg, dat ze je hebben gevraagd voor vervangingen. Echt leuk!
    En ik zou me er maar niet te schuldig over voelen. Je bent zoveel tijd samen met je kindjes....

Slingding, fijn dat Kailynn weer poepluiers heeft gehad.
    Tóch iets leuks uit kunnen zoeken van je punten lees ik.

Over Kika....ik dacht altijd dat dat een megagrote organisatie was. Dat is dus helemaal niet zo. Het blijkt opgezet te zijn door de vrouw van een collega van Robert. Zij hebben zelf een kindje gehad dat aan kanker is overleden. Er werken maar 4 mensen! Ze hebben de PR gewoon heel goed geregeld en hebben zelf héél goed in de hand waar het geld heen gaat en wat ermee gedaan wordt. Vind dat soort initiatieven echt super, zeker als het zo goed georganiseerd is!

Duikster, hihi Nick met z'n auto :)
    Jikke vindt de op afstand bestuurbare auto van opa ook erg interessant. Alleen gaat deze íets te hard. Robert wilde Jikke ook zo'n auto geven voor de feestdagen. Leek me niet zo'n goed plan (voor ons interieur ;) ). Nu heeft ze een paardje gekregen met afstandsbediening (met draad). Er zitten 2 knoppen op. Eén voor vooruit (langzaam) en met de andere gaat ie hinniken. Erg leuk en wel zo veilig :D .

Janette, heb ook geen tips. Hier is Jikke de laatste tijd helaas ook vaak zo vroeg.

Duckie, spannend!
    Wat een leuke foto's van Demi. En wat hebben ze een leuke feeststoel op het kdv.

Lola, ik dacht inderdaad dat het Jasmijn was. Maar als ik de foto vergelijk met de foto van Emma in je banner....echt bijna geen verschil te zien.
    Wat een eng idee, dat van je pas. Wél goed dat ze daar achter zijn gekomen.
    En Emma....je moet wel goed je flessen gaan drinken hoor!

Otje, wat leuk, een dagje Maastricht. Ik vind Maastricht echt ee superwinkelstad! Veel plezier en geniet van jullie kindervrije dagje samen.
    Spannend voor je vriendin. 50% kans, ik duim voor een goede uitslag!

Noura, wat naar dat Nordin zo heeft gezeten met die bijna-aanrijding. Gelukkig dat hij uiteindelijk wel verteld heeft dat hij daarmee zat.
    Mmmm poffertjes. Leuk hé, dat dat soort dagen blijvende herrinneringen met zich mee brengen. Leuke anekdote!

Setje, het is een heel leuk mutsje idd. Maare...voorgevoel?..... ;)

Melliemel, ik ben met Jikke pas met een half jaar gaan zwemmen. Hier in het zwembad mag het niet eerder. Nu zwem ik niet meer met haar omdat ze het niet meer leuk vindt "verplicht" dingen te moeten doen.
    Denk ook niet dat ik met de baby ga zwemmen. Vind dat organisatorisch een beetje lastig.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Fynn: Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Demi: Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Fynn, Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!! (sorry, sorry, sorry, sorry)

11. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    fynn jij ook van harte gefeliciteerd en hele fijne dag toegewenst....

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Was nog niet helemaal klaar met mijn vorige bericht.
    Robert kwam binnen....ik geloof dat er een huiselijke crisis gaat losbarsten hier.
    Sorry als ik belangrijke dingen vergeten ben :oops: .

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    o jee? niet te ernstig hoop ik...

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Fynn gefeliciteerd met je 2de verjaardag!
    Maak er een super mooie dag van
    !

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Demi: gefeliciteerd met je 2de veraardag!
    We hopen dat je een leuke dag hebt!

(enne mama niet bevallen vandaag he!)

16. Demi, gefeliciteerd met je verjaardag!

17. Fynn, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

18. Oei :( ! Sterkte ermee...

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Beetje laat (sorry Thijs)...maar ik hoop dat je een fijne verjaardag gehad hebt. Alsnog gefeliciteerd!

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lieve Fynn, een super-te-gek-gave-tweede-verjaardag toegewenst. Knuffel van ons

Deel Deze Pagina