Bedankt nog voor jullie felicitaties voor mijn verjaardag! Ik kom snel weer posten en bijlezen, maar ze zijn sinds gisteren bezig met onze nieuwe confetti-trap. We logeren nu bij mijn schoonouders, omdat we er pas morgenmiddag voorzichtig op mogen lopen.
hi hi, lola; ja he, drom wil ik deze graag weer terug enne ik vind het erg moeilijk maar denk toch dat ik het bij jasmijn houd valerius wil graag dat het emma is he getver lola wat vervelend zeg :x yes lees net dat mijn gevoel gelijk had 8) otje; ik wil met orlando ook weer gaan maar dus ook evt met valerius, wss zal ik met hem de 1e iets eerder gaan dan 4,5 mnd ikke was toen 18 veel plezier vandaag, hihi lachen toch, beter dan beetje armoedzalig setje hij is wel errug stoer hoor, je zo alleen voor dat mutsje al nog een poging wagen he?! hihi toen wel ja dat heb ik dus ook gelijk bwv erg he?! duckie;DEMI GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG fijn dat je het nog goed trekt, en lekker toch nog even gezwommen, heerlijk als het toch nog ok gaat, wat een leuke foto's die van demi in de box is ook lache eve; FYNN GEFELICITEERD GROTE VENT VAN 2 NU noura; nou ja zeg wat aso zeg! en vervelend idd dat het zo rot ging bij hassan hoop dat het de eerstvolgende keer beter gaat, noralien; ik wilde voor ik uitgelezen was bijna al gaan vragen of het niet met de zwangerschap te maken zou kunnen hebben maar dat blijkt dus zo, lijkt me wel heeeel irritant zeg.......oops bianca; succes met het op confetti lopen hier niet zoveel bijzonders te melden, mijn zusje (de zwangere )is best moe en heeft last van haar rug, loopt de laatste loodjes er dus nu ook af, is de 37wkn gepasseerd. ben heeeel erg nieuwsgierig naar de kleine en wanneer hij/zij zich aandient....hoop iig dat alles voorspoedig verloopt, wij hebben nu inmiddels echt denk wel 6 kerstpaketten gehad van mensen die voor melvin werken erg leuk hoor denk dat ik wel wat ga uitdelen.....vanaaf heeft melvin een kerstdiner van zijn werk dus moet het alleen met de kids doen vanaaf....spreek jullie later weer gr saskia
kom er net achter dat mel de mailbox heeft geleegd maar had de adressenlijst nog niet opgeslagen kan iemand hem nog eenmaal sturen ?
Bedankt voor alle felicitaties! Demi heeft net meegenoten van alle plaatjes! Ik kom later even terug om bij te kletsen...
Hallo allemaal, Noura, beetje jammer van dat bloemetje zeg! Wat sneu dat Anissa de hele avond gehuild heeft, misschien moet ze nog even wennen? Wel fijn dat ze daarna lekker ging slapen. Eve, was je vrij vandaag? Duckie, wat ontzettend leuk gedaan zeg met die krant! Ik ga even lekker relaxen... groetjes lisette
hallo ik kom alleen ff langs om de jarige te feliciteren. en om te zeggen dat ik het jammer vond toen ik de pagina's van vandaag begon te lezen dat er door een paar mama's een zoon van de mama die hier heel veel schrijft zijn verjaardag vergeten was pas na haar berichtje werd hij gefeliciteerd terwijl zij aan alle verjaardagen en speciale dingen/ dagen denkt..... let op dit is geen commentaar hoor maar wilde het ff kwijt dat ik het wel jammer vond zelf vergeet ik namelijk nog wel eens wat, en zij dus niet. trusten allemaal
Fynn en Demi gefeliciteerd met jullie verjaardagen! 2 jaar alweer.... pff verder geen puf om te schrijven. Ben echt moe na weekje werken. Heb zo veel nieuwe indrukken gehad en dan ook nog Chris die drie nachten kwam spoken, dus ik ga dadelijk lekker plat. Gisteren met Irma was supergezellig. Beer Tim was een kilo zwaarder dan Muis Chris.....en Tim is toch echt pas 11 weken en Chris bijna 6 maanden....Het verschil was dan ook duidelijk te zien.... Zal van de week nog effe foto van die twee mannetjes in de box showen en weer eens wat uitgebreider proberen te lezen....
ik denk dat alle betrokken mama's zich allemaal uitgebreid verontschuldigd hebben aan de betrokken mama. En dat ze deze post niet meer verdienen.
Tja, ik weet ff niet waar ik moet beginnen... Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke kaarten! Ik wilde ze op Fynn z'n deur hangen maar hij wil steeds het hele stapeltje bekijken. Vooral de kaart van Duckie is errug interessant...hij kijkt iedere keer heel erg verbaasd De ochtend begon idd niet zo leuk omdat ik daadwerkelijk teleurgesteld was dat niemand Fynn feliciteerde en ik echt heel erg het gevoel kreeg dat 'iedereen' volgt wat de 1e die dag schrijft. Zeker omdat ik zelf probeer overal aan te denken kwam dat nogal hard aan. Maar alle leuke en originele afbeeldingen en woorden daarna hebben weer een hoop goed gedaan hoor! Vind het van Janette heel lief dat ze het zo voor me opneemt! Maar hoop niet dat jullie dat haar nu kwalijk gaan nemen. Daardoor zou Fynn z'n verjaardag een negatieve bijsmaak krijgen en dat is het zeker niet waard! Moest gisteren gewoon werken. Ben wel een uurtje eerder naar huis gegaan zodat Fynn es een keer niet de laatste was die werd opgehaald van het kdv. Daarna thuis op ons gemak alle kaarten opengemaakt en een kadootje uitgepakt. Daarna kwamen m'n ouders eten. Zondag vieren we het vanaf 15.00 voor de familie. Vandaag is eigenlijk m'n vrije zaterdag maar ivm de drukte werk ik van 11.00-18.00. Daarna de jaarlijkse kerstborrel. Fynn slaapt bij m'n ouders. Het personeel gaat vandaag traditiegetrouw gekleed in feestkleding. Dat varieert van een zwart mantelpakje tot een galajurk. Echt leuk om te zien. Verder wordt er vanaf 12.00 champagne aan de klanten uitgedeeld door leerlingen vd hotelschool en zorgt een pianist op een zwarte vleugel voor de muzikale omlijsting. Het wordt dus feest Ik doe een zwart pak (jasje en broek) aan met daaronder een topje wat bestaat uit alleen maar pailletten (allerlei kleuren paars). En uiteraard flinke feest make up! Ff dit plaatsen en daarna reageren. Tot zo!
@Otje: Hier bellen de folderetcbezorgers gelukkig zelden aan en als ze dat wel doen dan reageer ik gewoon niet En hoe was je dagje Maastricht? Vind Beatle Koen eigenlijk wel grappig klinken @Lola: Bij ons in de winkel is laatst ook geskimmt. Een of andere Pool had over het bestaande pinautomaat een lege huls (die er dus exact hetzelfde uitziet) geplaatst. Zijn ook veel klanten de dupe van geworden. Wel lullig als dat in je winkel gebeurt. Daarom hebben ze nu uit voorzorg een roze huls (is onze huiskleur ) eroverheen geplaatst. @Duckie: Wat een gave feeststoel heeft Demi! Echt leuk verzorgd zo. En dat wandelen met de pop is echt zoet @Noralien: Balen van je zicht zeg! Dat lijkt me echt heel onhandig Ben je al naar de opticien/oogarts geweest? Hoop dat de huiselijke crisis inmiddels voorbij is. Voel me wel weer een slechte mama hoor. Ik vind het nml heerlijk als Fynn een nachtje uit logeren is en ik wat tijd heb voor mezelf. Het huis voelt dan idd niet compleet en ben erg blij hem 's avonds weer te zien. Maar echt vreselijk missen zoals jullie beschrijven doe ik niet En met 2 jaar geleden ben ik ook niet bezig. Heb het veel te druk met het hier en nu....