Safouane: gefeliciteerd met je verjaardag! gefeliciteerd met je verjaardag! een hele fijne dag vandaag! laat je maar lekker verwennen door je broer en zusjes.
Vanmorgen heeft Emma ook goed aan de fles gedronken en ze kreeg het flesje nog wel van mij! Roy sliep nog en ik was aan het twijfelen of ik hem wakker moest maken, maar besloot de gok te wagen... Ze had dus nu alleen aan één borst genoeg, hetgeen de rare situate opleverde dat Emma eerst 30 cc poedervoeding dronk, daarna aan de borst dronk en ik na afloop nog moest nakolven. Maar van die 135 cc kan ik mooi de volgende 'mini-flesjes' maken... Jasmijn slaapt nog steeds. Ik twijfel een beetje of ik haar moet laten slapen (want: ze zal het wel nodig hebben...) of dat ik haar wakker moet maken (want: ze moet toch op zijn minst wat drinken...)
goed zo emma! jasmijn heel veel beterschap! persoonlijk zal ik jasmijn wakker maken. na zo'n lange nacht idd even drinken en verschonen ed.
Ik zit hier echt te blozen van al jullie lieve en positieve woorden! Echt heel fijn. Misschien is het af en toe niet zo erg als er iets 'negatiefs' gebeurt. Dan waardeer je elkaar daarna weer des te meer! Gisteravond was echt een megafeest. Ik heb zo genoten. Eerst een toespraakje van de baas (die gekleed was in een goud colbert en gouden schoenen ) en een toast met champagne. Daarna de jaarlijkse groepsfoto (waar ik nu dus gelukkig weer opsta). Vervolgens snel aanvallen op het buffet en weer aan de champagne. En toen...de dansvloer op. Echt zo heerlijk om weer ff uit je dak te gaan. Voelde me helemaal in m'n element. Ook nog een tijd met een vreselijk leuke man staan dansen en praten...smelt....helaas is hij de vriend van een collega. Maar voor dat ene avondje heb ik gewoon ff net gedaan alsof dat niet zo was Om 23.30 hield de band op en dat was maar goed ook...ik was, mede door de hoeveelheid champagne, echt total loss Vroeger ging ik daarna nog mee naar een cafe in de buurt maar dat trek ik dus echt niet meer hoor. Kortom: heb echt weer even vrouw kunnen zijn ipv mama Heb wel gemerkt dat juist de combi vrouw/mama heel bijzonder is. Vroeger was ik alleen vrouw, kon doen en laten wat ik wilde en hoefde voor niemand thuis te komen. Nu kan ik vrouw zijn maar weet in m'n achterhoofd dat ik een heel mooi klein mannetje heb! En dat geeft een extra dimensie aan het geheel. Nu zit ik hier iewat duf achter de pc en moet nog opschieten ook. M'n vader komt Fynn zo terugbrengen en vanmiddag vieren we z'n verjaardag. Ga zo wel nog ff reageren op jullie!
@Eve: Fijn dat je zo hebt genoten gisteravond! Al ben je nu total loss, de accu heeft toch weer eventjes kunnen opladen en dan geniet je weer extra van je mannetje...
@Lola: Op ons werk vallen vanwege de crisis ook ontslagen. Van 5 collega's is inmiddels het contract niet verlengd. Mijn half jaar contract loopt af op 1 februari. Ik verwacht eigenlijk niet dat ze me zullen ontslaan maar vind het toch wel spannend (in de negatieve zin). Beterschap voor Jasmijn! En sterkte met alle flesjes...! @Janette: Leuk setje voor Teun maar denk niet dat Fynn er mee weg komt Bovendien is mijn werk sponsor van ADO...... Sorry, ga er nu echt vandoor want anders loopt het hier in de soep (moet nml ook nog slingers etc ophangen)...
hmm, ik zie nu dat het plaatje een beetje klein uitvalt, beetje jammer! Eve, dat klinkt idd als een hele leuke avond! Veel plezier met het vieren van Fynn zijn verjaardag! Ik ga er gauw weer vantussen, ben koekjes aan het bakken tot later! groetjes Lisette
@Eve: Ik zal voor je duimen dat jij niet óók een slachtoffer wordt. Ik heb gelukkig een jaarcontract gekregen, dus hoef me voorlopig eventjes geen zorgen te maken... Ik heb Jasmijn uiteindelijk tegen 12.00 uur wakker gemaakt. Het eerste dat ze zei was: , Neusje poetsen!' Ze is weliswaar wat opgeknapt, maar nog absoluut niet in orde. De koorts was gedaald naar 38 graden. Ze heeft haar melk opgedronken en ook wat diksap, maar haar boterham bleef staan na twee hapjes. En een niet etende Jasmijn is een ziek Jasmijn...
Eve geweldig dat je zo genoten hebt! enne ik duim voor je hoor hoop dta je je baan mag houden mijn contract loopt in maart af...heb wel al gevraagd of ik meer uren kan draaien maar er werd al gezegd dat er geen meer uren waren door het nieuwe kassasysteem..... nu maar hopen dta er geen mensen uit gaan daardoor..... veel plezier vanmiddag! Lola zo je uren opnemen is toch niet erg?
Jasmijn, hopelijk voel je je snel weer beter... want ik zal je een geheimpje vertellen... straks is het feest en is er heel veel lekkers om te eten. Dus zorg maar dat je je weer snel beter voelt! Dikke knuffel! Eve, hopelijk kan je lekker je baan behouden en blijf je werken bij de man met de gouden schoenen en colbert. En je hebt gelijk hoor, jezelf even gek maken mag natuurlijk! Dus doe jij maar of die man met vriend, gewoon lekker beschikbaar is . Veel plezier deze namiddag! Setje, geniet van je koekjes. Kan smaken op zo'n gure decemberdag. Lola, fijn dat je veel hebt kunnen kolven en dat je nu weer mini-flesjes kunt maken.
hi hi, alleen ff noura;VAN HARTE MET JE 2E VERJAARDAG SAFOUANE lola; beterschap voor jasmijn en emma goed gedaan meid eve; lekker dat je zo hebt genoten en maak er vandaag een leuke dag van hier is valerius echt niet fit, hij spuugt vaker en huilt meer heeft ook diarree luiers, heb hem vandaag al meerdere keren moeten verschonen en gister dus ook, is echt zoooo zielig, zal het van de prikjes zijn? of gwoon een virusje? ik was afgelopen donderdag avond en vrijdag ook niet fit, inene overgeven enzo dus wss virusje dan toch? jullie mss andere ideeen/herkenbaarheid? hij spuugt normaliter best al wel wat hoor, maar heb begrepen dat dit kan liggen aan het feit dat hij genoeg voeding tot zich krijgt maar nu is het anders. hij huilt nml eerst voordat er een guts uitkomt, echt zo van ik ben misselijk en nu moet het eruit. dan is hij het kwijt en is het goed, hetzelfde geld voor de diarree dus, hij huilt in eerste instantie en dan poept hij en is het weer ok. iig anders huilen dan anders snappen jullie me nog ik ga weer fijne dag en spreek jullie later weer gr saskia
even snel: Safouane een hele fijne verjaardag. Ik vlieg weer naar chris, is niet lekker en mijn schoonouders komen zo.... Kom later op mijn gemak lezen deze week. wij hebben onze eindejaarsuitkering ook weer in kunnen leveren. Eergisteren heeft onze vaatwasser het begeven en als ik ergens neit meer zonder kan....