December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Mooi dat het al wat beter gaat met Emma en het drinken uit de fles.
    Alleen wel vervelend dat Jasmijn nu ziek is :( Veel beterschap gewenst!
    Das wel een mooie inruiling voor die vrije dagen, toch?

Eve: Wat leuk dat het zo'n geslaagde avond was! Jammer dat die leuke man de vriend is van een collega :(

Melliemel: Ooh zielig dat Valerius zo ziek is. Ik ben natuurlijk geen dokter maar denk eerlijk gezegd dat hij een virus heeft en dat dit niet meer is van de inenting. Dat zou me wel een erg heftige reactie lijken daarop.
    In ieder geval veel beterschap met 'm!

Duikster: Jij ook beterschap met Chris!
    Ooh wat balen zeg van die vaatwasser. Ik zou ook niet meer zonder kunnen hoor.
    Ik zag gisteren je schoonzus nog op haar werk. Mooi buikje hoor!

Hier nog een foto van Koen bij de kapper

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    En nog een van bij de kapper

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Kort koppie :eek:

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nieuwe schoenen van Koen

5. Ooooh... er zijn nog meer kindjes ziek, lees ik :( !

Na het (niet) eten had ik Jasmijn een zetpilletje gegeven en een half uurtje later zag je haar weer wat opknappen. Uiteindelijk heeft ze zelfs haar boterham helemaal opgegeten :D ! Sinds een uurtje ligt ze weer in bed.

IK ga zometeen toch maar een fototaart bestellen bij de HEMA, het kan nog tot 23.00 uur vandaag. Gisteren had ik wel zoiets van: volgens mij kunnen we Jasmijns verjaardag beter verplaatsen tot ná de kerst...

@Melliemel: Emma geeft ook veel voeding terug, hoewel het de ene dag erger is dan de andere. Nutriton (johannesbroodpitmeel) helpt wel wat...

@Otje: Wat heeft Koen een een lief (en goed geknipt!) koppie... :D

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Safouane, Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jasmijn, Valerius en Chris...

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik zei dit niet tegen je om "iets goed te maken" hoor. Ik meen het ECHT! ;)

Klinkt als een geslaagd avondje. Lekker om weer even helemaal los te kunnen!

Lola, dan lijkt er toch langzaam verbetering te komen met het drinken van Emma?! Duim dat het doorzet!

Setje, hmmmm...koekjes :D

Lola, ik zou me denk ik ook een beetje zorgen gaan maken als Jasmijn niet wilt eten. Gelukkig gaat het weer iets beter met haar.

Melliemel, Ik denk ook dat het een virusje is. Er hangt echt vanalles in de lucht. Dat zie je hier maar weer.

Duikster, oei vaatwasser kapot. Zei jij laatst niet iets tegen Eve over het stukgaan van haar vaatwasser?

Lekker koppie, Koen!
    En gave schoenen, Stoer!

Ga nu eten, kom later nog wel ff terug...

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Zo, ben ik weer.

Wij zijn vanmiddag een WII gaan kopen :D .
    Ik wilde er al een tijdje een, maar vond het te veel geld om zomaar uit te geven. Zeker met de verhuizing in zicht.
    We hadden ook besloten niets voor elkaar te kopen met kerst. Maar nu hadden we een belastingmeevaller en hebben we hem dus (alvast voor / ipv kerst ;) ) gekocht. Zijn 'm natuurlijk meteen uit gaan proberen. Echt leuk!
    We willen er ook nog een WII Fitt bij kopen, maar dat is nog niet zo gemakkelijk...overal uitverkocht. We hebben nu ook al overal onderdelen vandaan moeten halen. Volgens mij ligt er onder heel wat kerstbomen een WII dit jaar.

We hebben vrijdag trouwens de 3D-echo gehad. Ze liet zich nu beter zien dan vorige keer. Als ze niet meer te veel verandert, lijkt ze écht niet op haar grote zus. Bij Jikke was op de echo echt al duidelijk te zien dat ze op papa leek. Deze uk heeft toch meer van mama weg!

Jikke viert morgen haar verjaardag op het KDV omdat ze in de vakantie jarig is. Vind het wel lastig om haar hierop voor te bereiden omdat het echte jarig zijn nog ff duurt.
    Na de vakantie start ze op de peutergroep.

10. Ik wil ook een WII! Ik heb al een paar aanbiedingen gezien waar je een WII (sport) gratis bij een telefoonabonnement krijgt. Het toestel zelf is dan wel niet spectaculair, maar dat hoeft ook niet. Ik ben nog zeer tevreden met mijn huidige toestel. Maar mijn abonnement loopt in maart 2009 af, dus ik mag gaan shoppen...

@Noralien: Grappig, jij krijgt dus twee heel verschillende kindjes :D !

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  12. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Lola: Fijn dat het beter lijkt te gaan met Emma en de flesjes. Ook een hele geruststelling als je dadelijk weer aan het werk gaat.

@Eve: Klinkt als een heerlijke avond! Heeft Fynn een leuke verjaardag gehad vandaag?

@Setje: Samen met Jayden koekjes gebakken?

@Chris/Valerius/Jasmijn: Beterschap!

@Otje: Volgens mij bleef Koen lekker rustig zitten bij de kapper, he? Ziet er leuk uit hoor! Hij poseert echt voor de foto.

@Noralien: Leuk dat de baby zich op de 3d echo al zo goed liet zien. Ik ben benieuwd of het gaat kloppen en of ze inderdaad op jou gaat lijken!

Ik ben geloof ik 1 van de weinige nederlanders die wel van een WII gehoord heeft, maar nog niet heeft gezien hoe het werkt. Het lijkt me wel leuk.

13. Ik heb 'm ook nog nooit 'live' gezien, alleen op tv. Maar ik vind het concept geweldig gaaf!

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Duckie schreef:
    en lola schreef:
    We hebben hem sinds kort wel life en hij is gewoon gaaf.... heb de wii fit voor de kerst gevraagd dus wei weet wat er woensdagavond onder de boom ligt ;)

helaas tot nu toe nemen we gewoon te weinig tijd ervoor om te spelen... komt wel weer....

15. Volgens mij is het zelfs zo dat je met de WII fit een duur sportschool abonnement kunt uitsparen... ;)

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    en het zelfs in de tijd kan doen die jij hebt...dus als de kid(s) op bed liggen ;)

17. Wel even goede overgordijnen aanschaffen dan... :)

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    oeps daar gaan de inbintweens.....
    al hebben ze denk aan de overkant er ook 1 en geen overgordijnen zie smorgens vroeg als we weg gaan wel eens een been boven de vensterbank uit komen :) :)

19. Dat wil nog niet zeggen dat ze een WII hebben, kan ook een andere tak van 'sport' zijn... :) ;) :)

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    :) :) :oops: :oops: :) :)

denk het niet hoor want de kleine meiden staan ook regelmatig te tennisen

maar het zou kunnen ze is gescheiden....

Deel Deze Pagina