December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Noura, wat een langslaper zeg... maar inderdaad dat is wel heel lang tussen voedingen. Ik ben al blij als Nick tot een uur of 7 slaapt vanaf 23.00 uur....

Setje herkenbaar...ikke ook iedere keer bang als we condooms gebruiken....maar voorlopig gaat het nog goed...hoewel ik een volgende zwangerschap niet erg zou vinden hebben ze met klem aangeraden in verband met keizersnee minimaal een half jaar te wachten in verband met de wond....

Suusje wat heerlijk dat het werken weer goed bevalt. Hoeveel dagen werk je?
    lekker een weekendje weg...
    wij gaan eind april weer een weekje

tja Duckie zieke mannen....herkenbaar je verhaal...
    Nick kan ook zo'n big smile op zijn gezicht hebben als ik kom kijken als hij huilt, maar heb het idee dat hij het dan in elk geval gewoon fijn vindt dat er iemand is, niet dat hij speciaal gaat huilen om mij bij hem te krijgen...

Lola irritant he die PC problemen...en heerlijk hoe baby's je op allerlei momenten blijven verrassen..... en jij weer nat bent...altijd goed toch om te horen dat je niet de enige bent.....

Molly het etensritme wat je beschrijft komt wel ongeveer overeen met dat van Nick, alleen slaapt Nick meer. na eerste voeding gaat hij terug in bed en slaapt dan tot ca. 10.00uur, bij oppas gaat hij rond 9.00 terug naar bed en slaapt dan tot 2e voeding. Na 2e voeding gaat hij rond half 1 naar bed en slaapt dan ca. anderhalf uur. Na de derde voeding gaat hij rond half 5 bedje in en slaapt dan nog een klein uurtje. Na de voeding van half 7 gaat hij rond half 8 naar boven en slapen en om half 11 maak ik hem wakker voor de voeding..Overigens leg ik Nick ook altijd wakker in bed.

Cynthia wat vervelend dat kailynn zo overprikkeld was en daardoor onrustig. zit je zelf toch ook niet echt rustig...jammer...

Lola Nick heeft ook last van snot in zijn neus. Ik heb geen ervaring met de neussnuiter/zuiger, heb er geloof ik wel ergens een. In het ziekenhuis maakte de verpleger het neusje van Nick schoon met een steriel gaasje door dit in een puntje te draaien en dan met een draaiende beweging in het neusje. Dat ging eigenlijk vrij makkelijk dus dat doe ik nu ook... enne die ui bij het bed werkt inderdaad ook erg goed..

wij zijn vanmiddag naar een verjaardag geweest, was weer erg gezellig. Wel 5 kids over de vloer en nummer 6 is onderweg. een hele drukte....Nick heeft gedeeltelijk liggen slapen in de kinderwagenbak. Wel lekker dat hij daar nog wel effe inpast.

Ik moet donderdag weer naar het CB, 2e prikjes. Ik wil wel even vragen naar 4 voedingen, maar hou voorlopig de 5 nog maar effe vast tot ik zeker weet dat hij zo doorslaapt...

Karin

2. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ben wel een beetje jaloers op de ritme's die ik bij jullie zie.
    Thijs wordt 's ochtends rond 5.30 wakker voor zijn eerste flesje. Dan leg ik hem weer in zijn bed en slaapt hij meestal nog een uurtje. Dan gaat hij een beetje huilen, maar als ik het licht in zijn kamer aandoe amuseert hij zich wel weer even. Als hij dan weer gaat huilen neem ik hem nog even bij me in bed. Om 8 uur sta ik dan op. Vervolgens een flesje om 9 uur, 12 uur, 15 uur en 18.00 (allemaal ongeveer natuurlijk). Na ieder voeding spelen we even en als ik zie dat hij moe is gaat hij naar bed. Een paar weken geleden sliep hij dan minimaal 1,5 uur, maar dat gaat steeds slechter (maar dat heb ik al heel vaak gezegd, vermoed ik). Nu neem ik hem na deze "mislukte slaapjes" vaak tot de volgende voeding in de draagdoek, omdat hij anders veel huilt.
    Na zijn flesje van 18.00 gaat hij naar bed. Zijn laatste voeding is om 22.30, daar maak ik hem ook voor wakker.

Morgen gaan we wennen in het KDV ben heel benieuwd en ook een beetje zenuwachtig. Ik hoop echt dat het goed gaat en dat ik met een positief gevoel weer thuis kom. Ik ben zo bang dat hij heel veel huilt als hij daar is. Aan de andere kant weet ik ook wel dat een KDV er natuurlijk ook el aan gewend is.

We zijn nog steeds aan het wachten op het bericht of mijn vriend zijn nieuwe baan heeft of niet. Echt spannend. We zouden eingenlijk eind vorige week horen of hij was aangenomen....

Wij gaan het laatste weekend van maart naar de Ardennen. Verder gaan we eind mei naar de Ardeche en van de zomer kamperen in de Franse Alpen... Het wordt een reislustig kereltje, hopen we!

Hoe lang huilen jullie baby's per dag? Ik vind dat Thijs op dit moment best veel huilt, al lijkt het misschien ook wel langer dan het is. Hij huilt in ieder geval bijna altijd 10 minuten voor hij gaat slapen en verder denk ik tussen de voedingen door steeds een kwartier, ik ben hem dan wel lang aan het "temmen", als ik dat niet zou doen zou het veel langer zijn.

Maar even positief : hij lacht verder heel veel en kan ook heel leuk spelen. Ik hoorded vandaag wel van mijn schoonmoeder dat mijn vriend heel laat kroop en liep (kruipen met 10 maanden, lopen met 16 maanden.... uiteindelijk is het allemaal wel meer dan goed gekomen, hoor!) Ben bang dat het bij Thijs ook allemaal lang kan duren, hij lijkt erg op papa)

Lies

Lies

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo!

We zijn gisteren gaan zwemmen in Eindhoven. Was erg leuk. Koen geniet zichtbaar in het warme water en was daarna heeeeeeeeeeel erg moe.
    Gisteravond zijn we pannenkoeken gaan eten in een pannenkoekrestaurant. Was erg lekker en Sara vond het ook erg leuk.

Koen zit trouwens weer op 5 voedingen. Donderdag en vrijdag heeft ie er 4 gehad maar zaterdag en zondag sliep ie toch iets minder en werden het er gewoon weer 5. Maakt ook niet uit...
    Morgen moet ik naar het CB... ze willen even kijken naar Koen's hoofdje omdat ie een tijdje een voorkeurshouding gehad heeft. Die voorkeurshouding lijkt nu over te zijn maar tis wel een beetje afgeplat dus ze willen kijken of hij fysio nodig heeft. Zal dan meteen eens vragen hoe het zit met 4 of 5 voedingen....

Setje: Oei... balen van t condoom. Wij doen het nu ook nog met condoom en hoop maar dat er niets mis gaat want om nu zwanger te worden....
    Van de week maar even m'n HA bellen voor 't spiraaltje...

Lola: Gezellig dat je er weer bent! Hier lag laatst ook 1 uurtje telefoon en internet eruit. Nou nou nou... kreeg al bijna afkickverschijnselen!
    Je meisje is welkom hier hoor! Maar beetje lastig idd qua afstand...

Gr Otje

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen in het zwembad...

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een mooie foto van koen zeg, heerlijk ontspannen.
    We gaan straks naar opa en oma even om de koffie en iets op de pc doen, daarna gaan we even naar hulst en daar is een stuntshop van neckerman, misschien zie ik nog wel wat leuks want ik heb vrijdag een groot feest van mijn werk.
    Kailynn slaapt dan ook niet voor het eerst thuis ze gat bij opa en oma logeren dus ik wil haar straks een uurtje in het campingbedje laten wennen.
    Nou de spenen kunnen de prullebak in want ze zuigt steeds op haar duim en wijsvinger (ze doet haar duim tussen de wijs en middelvinger)
    Ben ik niet erg blij mee want een duim is moeilijker af teleren dan een speen maar ja als ze de tut uitspuugt kan je er niks aan doen.
    Tot later.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hallo alle mama's van december :D

Ik kom er lekker tussen vallen als jullie het goed vinden. :(:
    ik zou me eerst ff voorstellen, mijn naam is Janette en ben 36 jaar en woon samen met mijn vriend in Heiloo.
    Op 8-12-2006 heeft ons huisje een derde bewooner bij gekregen en zijn naam is Teun. :p

Ik had voor dat Teun er was wel al eens op het forum gekeken maar had bij alles nog niet echt de intresse om mee te gaan schrijven, vond het wel leuk trouwens, omdat het voor mij nog steeds heel onwerkelijk was dat er een kleintje in mijn buik aan het groeien was. :eek:

Ik heb me vriend in juli 2004 leren kennen en in juni 2005 hebben we een huis gekocht en met kerst 2005 hebben we de pil in de kast gegooit...dus ja alles ging heel snel, daarvoor had ik geen vriendje meer gehad sinds me 21 ste..........dus alles was heel errug wennen :oops:

Nu ik Teun er is heb ik wel de intresse om meer aktief mee te doen op het forum.....dus mag ik aansluiten? :rolleyes:

Helaas ben ik ook weer aan het werk gaat Teun lekker 2 dgn bij de oma's is en 1 dag op het KDV de rest ben ik lekker thuis en in het weekend is papa er ook bij.......

maar als ik het zo lees van de schema's doen wij het dus ook niet verkeerd, ik twijfelde namelijk......al wil Teun niet altijd tussen door slapen en dat is soms heel lastig, volgens het cb is het een heel wakker jochie.....maar gelukkig slaapt hij de hele nacht goed.....hij gaat om 18:00 moe naar bed en we maken hem wakker om 23:00 voor zijn 5e voeding en dan slaapt hij meestal tot 7 uur....soms door tot 8 of 9 uur...maar als ik moet werken dan moet ik hem juist weer wakker maken om 7 uur...

Nou meiden tot horens/ mails en ik lees gezellig mee

Doei Janette :D

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @slingding: hier is het wennen maar 2 x 1 uurtje. Vind ik eigenlijk best kort. Maar misschien ook wel fijn, kan ik hem weer snel ophalen.
    Het is ook wel goed om in het arbeidsproces te blijven. Want misschien wordt het wel lastig om over een paar jaar weer te gaan werken. En financieel is het ook wel beter.

Fijn om te horen dat ik toch niet de enige ben die het zo moeilijk vind om je kind naar het KDV te brengen. Het zal ook wel wennen zijn. Ik wil hem de eerste tijd ook niet meer dan 2 dagen laten gaan.
    Wil het eerst aankijken. Weet ook niet of hele dagen thuis zijn iets voor mij is. Ik doe het meer voor hem, voel me zo schuldig dat ik niet bij hem kan zijn.

Hij zit nu alweer in zijn 4e sprongetje. Hij is nu 15 weken en dit kan al beginnen vanaf 14 weken. Deze duurt ongeveer 5 weken, dus ik kan mijn lol op. Hij slaapt al vanaf donderdag heel slecht, veel huilen, veel te vroeg weer wakker en dan weer huilen tot aan de voeding. Alleen 's nachts slaapt hij goed, is nooit een probleem geweest.

Mijn schema is:
    6.30/ 7.00 1ste fles
    10.00/ 10.30 2e fles
    +/- 14.00 3e fles
    17.30/18.00 4e fles
    22.30/23.00 5e fles
    ik moet hem voor de laatste fles altijd wakker maken. Ben aan het denken om het te vervroegen, zodat hij vanaf 21.00 ongeveer gaat slapen. Maar ben bang dat hij dan 's nachts toch nog komt, omdat hij het nu maar net redt tot half 7.

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Welkom Janette,
    Leuk dat jij je bij ons aansluit.
    En nog gefeliciteerd met Teun!

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tjonge, het leven van een werkende alleenstaande moeder valt niet mee :( Donderdag en vrijdag gewerkt. Was 's avonds behoorlijk moe omdat Fynn me de hele week al regelmatig wakker maakt 's nachts. En dan nog werken daarna :( Zaterdag was ik vrij. Maar toen was Fynn de hele dag aan het jengelen en wilde continu eten. Zondag weer werken. Heb toen echt menig traan van frustratie gelaten. Was zo moe dat ik het echt ff niet zag zitten :cry: Gisteravond heb ik em wat extra voeding voor hongerige babies gegeven en lavendelolie in z'n kamertje gesprenkeld. Heb toen eindelijk een goede nacht gehad. Van 23.30 tot 6.30 kunnen slapen. Op zich nog niet echt lang maar na een week van maar 5 uurtjes slaap per nacht echt super. Fynn heeft vervolgens nog tot 7.30 in z'n bedje gelegen en daarna de fles.

Hoop dus echt dat het weer even zo blijft gaan want anders trek ik het echt niet hoor. Ben dan ook heel snel geirriteerd en elk jengeltje is me dan te veel. Vind het dus nog steeds vreselijk zwaar om het alleen te moeten doen.

Maar verder is het een zalig ventje hoor. Hij schaterlacht af en toe en kletst en grijpt van alles en kijkt gewoon heel helder uit z'n blauwe oogjes. Echt een mooi ventje :D

Zal eerst op het laatste onderwerp reageren en daarna nog op een paar van daarvoor.

Mijn rooster is als volgt (als Fynn het niet weer tijdelijk in de war heeft geschopt)

tussen 7.00 en 8.00 eerste fles
    rond 9.30 ongeveer 45 min slapen
    11.30 2e fles
    niet slapen of een half uurtje (daarom ga ik dan vaak boodschappen doen of wandelen want dan slaapt hij wel)
    15.30 3e fles
    niet slapen
    tussen 19.00 en 19.30 4e fles
    slapen
    tussen 22.30 em 23.00 5e fles
    slapen

Hij slaapt overdag dus extreem weinig. En vaak denk ik dan ook: Verdorie, ik moet alles al alleen doen en dan heb ik ook nog es een kind wat nauwelijks slaapt overdag :( Maar goed, hij is iig gezond dus ik wil er eigenlijk niet te veel over zeuren.

@Nynke: waar haal jij het sprongetje van 14 weken vandaan? In Oei, ik groei staat dat er een sprong is rond 12 weken en daarna weer rond 19 weken.

@Batchie: Hoe gaat het nu? Eerlijk gezegd denk ik dat je beter af bent zonder je vriend en schoonfamilie. Maar ja, het is als buitenstaander natuurlijk wel een beetje moeilijk oordelen. Sterkte iig!

@Noura: doe jij soms een beetje brandewijn ofzo in Saf z'n voedingen :)

@Lola: ik heb zo'n neuspompje gekocht. Maar het lukt me niet echt om het snot eruit te krijgen. Volgens mij zit er niet genoeg in z'n neusje. Denk dat het voor wat oudere kindjes beter werkt. Ik ga vandaag een neusspray kopen. Vind het gereutel in z'n neusje nml ook erg vervelend voor Fynn.

@Karin: ik durf ook niet naar 4 voedingen te gaan. Denk dat Fynn dan ook 's nachts weer gaat komen. Ben nml ook al blij als hij het redt van 23.00 tot 7.00. Maar ja, we zullen het toch een keer moeten uitproberen.

@Slingding: hier was de speen ook uit de gratie. Maar sinds gisteren wil Fynn hem ineens weer wel. Hij sabbelt ook veel minder op z'n handjes.

@Janette: Welkom!

Enne...Ik wil een man! :D Verlang er zo naar om weer samen te zijn met iemand en leuke dingen te ondernemen en de zorg voor Fynn te delen etc. Dus mochten jullie nog een leuke vrijgezelle man kennen...stuur em maar langs!

10. @Janette: Welkom hier!

@Slingding: Jasmijn wil ook haar speen niet, maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Volgens mij gaan een hoop kindjes ná de speen alsnog op hun duim zuigen hoor...
    Vervelend dat Kailynn de verjaardag niet zo 'gezellig' vond. Ook voor jezelf. Bovendien krijg je dan ook het gevoel dat je je kindje moet verdedigen: 'Thuis is zo heel rustig hoor...' Jasmijn heeft dat ook wel, over het algemeen huilt ze erg weinig, maar bij mijn schoonouders heeft ze laatst tijdens een bezoek van enkele uren meer gehuild dan thuis in een hele week...

@Eve: Ik voel me je mee hoor. En hoe leuk een wakkere baby ook is, hij/zij houdt je nu eenmaal wel van je werk. En dan is het inderdaad wel handig wanneer je je kindje 's avonds bij je partner op schoot kan 'droppen'. Heb je als eens geprobeerd om Fynn in een wippertje bij je te zetten wanneer je iets in huis doet? Jasmijn vindt dat echt leuk! Vooral was opvouwen is favoriet, ik denk vanwege de bewegingen die ik dan maak...

Nou, vandaag wordt met een beetje pech een hele saaie dag. We hebben namelijk een nieuwe tuinset besteld (zo'n lounge-bank) en die wordt vandaag bezorgd. Alleen konden ze vrijdag niet zeggen of ze 's morgens of 's middags kwamen. Met een beetje pech zit ik dus de hele dag te wachten en komen ze pas tegen de avond (of ze bellen aan als je net op de wc zit... :oops: )
    Iets dergelijks was mij trouwens enkele weken geleden overkomen met de dame van Felicitas. Helemaal vergeten dat zij die dinsdagochtend zou komen, toen zij aanbelde stond ik dus onder de douche... Ik dacht nog: tegen de tijd dat ik mezelf heb afgedroogd en aangekleed, is zij allang weg. Maar ze belde maar liefst 4 keer aan!

11. hallo allemaal,

@janette: welkom en nog gefeliciteerd met Teun.

@noralien: ik heb nu gekozen om niet meer gaan te werken en het is zo'n zalig gevoel. Ik maakte me al druk van de moment af dat ik bevallen was, zo van... nog 4 maanden en ik moet weer gaan werken, nog 3 maanden, ...
    Nu was ik vorige week donderdag langs geweest op m'n werk en nu zeiden ze dat ze mijn plaatsje vasthouden tot augustus, dus dat ik tot dan nog mocht van gedacht veranderen.

@setje: ik ga zo dadelijk eens kijken op de website van mijn school of ik geslaagd ben. Het kan zijn dat het er nog niet op staat, maar het kan van wel. Het is altijd spannend om die site te openen. :)

@otje: fijn dat Koen het zo goed doet op 4 voedingen. Ik geef nog altijd voeding op vraag (bv) en veel ritme is er nog steeds niet. Ik morgen nog wel eens alles opschrijven, want ik denk dat ze meer en meer in een ritme begint te geraken.

Voor de rest gaat alles goed. Liene heeft wel sinds een week mindere nachten. Ze komt een keer of 4/5 per nacht. (tussen 22u en 8u). Even drinken en weer verder slapen. Ik heb al geprobeerd om mijn vinger te geven, maar dan begint ze te brullen. Ik weet niet goed of ik het moet laten gebeuren of ze moet laten doen.

Ik ga weer wat werken voor school. En eens kijken naar mijn resultaten :( ... spannend!

Saartje

12. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @lies: ik ben ook bang dat jiri veel gaat huilen op het KDV. Hier loop ik veel rond in de draagzak. Laat hem niet lang huilen. Nu hij ook nog in zijn volgend sprongetje zit, huilt hij heel wat af.
    Ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag op het KDV.

@eve: dit is het sprongetje van 19 weken, maar kan al vanaf 14 weken beginnnen en duurt ongeveer 5 weken. Jiri is van donderdag 15 weken en donderdagavond is het huilen en niet willen slapen begonnen. Hij wordt eerder wakker na zijn slaapje en kan hem moeilijk stil krijgen. Zo makkelijk als het de laatste 3 weken is gegaan, zo'n drama is het nu. Ik hoop echt niet dat het 5 weken gaat duren :(

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb trouwens voor het eerst een berichtje van de sprongenwekker gehad. zou rond de 12e week een sprongetje kunnen verwachten.

haha eve, nee ik doe geen brandewijn in zijn voeding. haha mischien is mijn bv gewoon slaapverwekkend (moet ik wat gaan kolven en in de handel brengen ;) )

otje, wat een waanzinnig mooie foto heb je van koen gemaakt zeg!

janette welkom hier bij de decembermamas met babys, gezellig dat je mee komt kletsen.

saartje ben benieuwd of je geslaagd bent, spannend hoor! en ik kan me voorstellen dat je een zalig gevoel hebt nu je thuis kan blijven.

saf is de laatste dagen erg veel aan het zuigen op zijn duim, een erg lief gezicht.
    daarstraks ging ik stofzuigen, terwijl hij lekker in de box lag te babbelen tegen de mobiel. en hij begon ineens te brullen, denk dat die het heel eng vond.

eve ik las dat je lavendelolie had gesprenkeld. ik weet dat er ook brandertjes zijn met rustgevende olie die je kan branden in huis. hebben ze hier ook op het kdv. mischien een tip?

nou ik kreeg straks een heel leuk berichtje, van mijn vriendin. die is vandaag bevallen van een dochtertje (ze hebben al een zoontje) en ze maken het beiden goed. dus binnenkort ga ik op kraamvisite de kleine bewonderen.

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ben ff nieuwsgierig en om nu alle 172 blz te gaan lezen......pffffffffffffff

maar zij er ook december mama's uit of uit de omgeving van Heiloo?

oké lavendelolie sprenkelen zou het ook helpen op een doekje en dan aan het hoofdeinde van het bedje.

Nog tips tegen verstopte neusjes? dat krijg je met dit weer...eerst lekker voorjaar en nu weer guur en koud, spray nu met zoutoplossing gaat wel maar alle tips zijn welkom......

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha janette ik zou ook niet alles doorlezen. goh is toch weer hard gegaan zeg met die paginas.
    maar je kan met die doorgesneden ui proberen. of de kleine meenemen als je zelf of je partner gaat douchen en dan lekker in de stoom, maakt het ook los.

en ik weet niet of het goed is die lavendelolie in het bedje.

waar ligt heiloo?

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Heiloo ligt vlak bij alkmaar in noord holland dus

de ui moet je die schillen? of gewoon doormidden snijden en onder zijn bed leggen?

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik snijd hem gewoon doormidden. je kan hem ook nog pellen, maar dan word het nog wat sterker.

ik woon in zutphen /gelderland. is dus een eindje uit de buurt :D

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Welkom hier.

Koen is ook al een hele tijd verkouden (dan weer erg... dan weer minder) en ik pel de ui en snijd hem doormidden en dan op een bordje onder z'n bedje. Helpt goed! (en ruikt ook goed :rolleyes: :) )

19. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Vanmorgen vor het eerst naar het KDV geweest. Het was eigenlijk best leuk. Het was echt alleen maar even een intake gesprek. Ik heb ongeveer een half uur met een van de leidsters gepraat terwijl Thijs in de groep was. Hij vond het wel prima. Hij heeft heerlijk liggen kijken en bijna niet gehuild. iedereen vond hem ook heel leuk, en dat is toch wat een moeder wil horen!
    Toen ik thuis was, kwam er nog een vriendin langs, met haar dochtertje van 8 maanden. Hij vond het echt prachtig, hij heeft toen, ondanks zijn vermoeidheid, helemaal niet gehuild en super lief gespeeld.Ik was echt trots op hem.

Janette, welkom!
    Eve, een man voor je.... Ik denk erover na! Kan me goed voorstellen dat het pittig is hoor, zo in je eentje.
    Nynke, hoe gaat het nu met Jiri op het KDV?

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    afgelopen donderdag en vrijdag is Teun wezen oefenen op het KDV...
    vrijdag ging het beter dan donderdag...gelukkig maar want dat waren 6 uurtjes tegenover 3 van donderdga..as donderdag moet hij al voor het eggie omdat ik dan weer volop aan het werk ben
    de andere dagen passen de oma's en opa's op

Maar ik heb hem gelukkig ook nog tussen door ben blij dat ik de beslissing heb genomen om op maandag, woensdag en donderdag te gana werken want om hem nu 3 dgn niet te zien......want ja als hij naar de oma's gaat dan komt hij kant en klaar thuis zullen we maar zeggen.....fles van 17:30 gehad en pyama al aan..kan hij gelijk zijn bed in.....

Ik heb de ui nu alleen doorgesneden onder zijn bed gezet...mocht het niet echt helpen dan schil ik hem nog wel...enne elke dag een nieuwe?

nee Zutphen ligt niet echt in de buurt is 2 uurtjes met de auto een oude vriendin van mij woont daar...maar sinds ik me vriend heb ontmoet laat ze niets meer van zich horen en ja als ik telkens contcat moet zoeken is toch ook niet goed denk ik dan...dus heb ik het maar op zijn beloop gelaten....wel jammer want het was een mooie rit er heen en een leuke stad....

Hadden jullie ook het gevoel toen jullie weer op het werk kwamen na je verlof van je hoort er niet echt meer bij en je moet je plekje opnieuw bemachtigen? zo is het dus nu wel op mijn werk...niet echt leuk...ik doe me werk maar ben blij als het 5 uur is en ik weg mag......

Deel Deze Pagina