Safouane nog gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Rick & Thijmen & Ruth gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!
Wij hebben ook de WII sinds 2 maanden. Hebben best veel spellen want mijn vriend heeft hem laten ombouwen zodat je spellen die je download er op kunt spelen. Ook de WII fit heb ik toen meteen gekocht. Er was in geleen de nieuwe bart smit geopend en toen ik belde hadden ze er nog. In andere winkels waren ze toen al uitverkocht. Heb dus maar meteen een gekocht. Het is best leuk en je krijgt er spierpijn van. Omdat ik me de laatste tijd niet zo lekker voelde heb ik het nog maar weinig gedaan. Mijn misselijkheid is sinds vorig week zo goed als over. Ben wel nog erg moe, maar dat is nog wel te doen. @eve: Jiri heeft ook de treinbaan gekregen voor zijn verjaardag. Hij speelt daar nog het meeste mee. We hebben een set van de ikea, waren 3 delen en zijn vorige week nog een keer alle 3 de delen gaan halen. We kwamen soms onderdelen te kort Dat frustreerde ons, dus nu kunnen we hele grote mooie banen maken, hahaha... (wie vindt het nu leuk ) Jiri is net naar de kapper geweest. Zijn haren waren echt te lang. Nu heeft ie weer een fris koppie.... We hebben laatst een babysound gekocht en heb nu al 2 keer het hartje van de baby kunnen horen, echt zo mooi.
Lang leve Lang leve Lang leve jolia In de jolia In de jolia Hiep piep hoera! (Lang zal hij leven in de versie van Jasmijn... ) Thijmen, Ruth en Rick: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Jasmijn is weer een heel stuk opgeknapt, maar ik heb haar lekker thuis gehouden. Het leek me niet verstandig om haar naar het kdv te laten gaan nu. Emma weigerde vanmogen het flesje helaas weer...
En last but not least! Rick, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele bijzondere 2e verjaardag vandaag!
Ik vind dat je juist trots moet zijn op het feit dat jij het in je eentje redt met een parttime inkomen! Fynn ziet er altijd uit om door een ringetje te halen en jij ook. De meesten van ons hier hebben inderdaad wat makkelijker praten met twee inkomens en voor degenen met één inkomen geldt toch dat papa dan een fulltime baan heeft. Daarom voor jou, een welgemeend =D> ...!
@Eve: SPammen vinden wij altijd leuk . En ik kan me voorstellen dat je ff je trots moet laten varen om zulke extraatjes aan te vragen. Maar het lijkt me wel fijn in zo'n dure maand. @Nynke: Wat leuk dat jullie het hartje al hebben kunnen horen! @Lola: Kan me voorstellen dat je Jasmijn liever even thuis houdt vandaag, zodat ze eerst weer helemaal fit is. Jullie maken me lekker met alle verhalen over de WII, het lijkt me echt leuk. Ik had me eigenlijk een abonnement op de sportschool voorgenomen als ik dadelijk bevallen ben, maar misschien is de WII ook een goed plan . Vraag me alleen af of het een tijdelijke hype is en of er over een half jaar niet heel veel ongebruike WII's op marktplaats staan. Demi is vandaag nog naar het kdv en dan gaat ze pas 5 januari weer. TUssen kerst en oud en nieuw is hier het kdv dicht. Is dat bij jullie ook zo? Ik heb vanochtend nog even naar het ziekenhuis gebeld omdat ik vermoed dat ik een schimmelinfectie heb . Ze verwezen me door naar de huisarts dus ik heb vanmiddag een afspraak. Dus ik ga nu maar eens even eten en douchen.