@Duckie: Bij ons is het kdv gelukkig gewoon open. Zo'n schimmelinfectie (candida) heb ik ook gehad tijdens de zwangerschap van Jasmijn. Met een zalfje van de huisarts was het zo over...
Hallo allemaal! Eve, Ik zou graag een paar leuke foto's zien! Wat leuk dat zijn feestje geslaagd was! Ik heb er afgezien van de tijd die ik er niet voor heb, het geld er niet voor over. Ik vind het een behoorlijk bedrag. Maar zo heeft ieder zijn eigen dingen die hij leuk vindt. Enne, hoezo zet je daar je trots niet voor opzij? Lola, goed om te horen dat het weer wat beter gaat met Jasmijn. Echt jammer dat het niet wil vlotten met de fles bij Emma Nynke, wat fijn dat de misselijkheid zo goed als over is! Jiri ook weer lekker naar de kapper geweest Otje, mooie schoenen! En dat is erg leuk als je dan nog eens korting krijgt! Lekker koppie heeft koen weer! Is Maastricht aan te raden? Ik ben er nog nooit geweest.... Ik ben het helemaal met Lola eens Eve! Ik kwam er net achter dat ik deze week maar 1 dag hoef te werken...ivm kerst, en volgende week ook maar 1 dag... Heerlijk, heb gewoon 8 dagen aaneengesloten vrij! Joepie! Safouane, hoe was je verjaardag? Groetjes Lisette
@Duckie: Ik zie dat je vandaag precies 39 weken zwanger bent. Op deze dag werd Emma geboren. Ik ben toch zó benieuwd wanneer jouw ukkie besluit ter wereld te komen en wij willen natuurlijk zo langzamerhand wel eens weten of dit ukkie roze of blauwe sokjes draagt...
hi hi, alleen ff snel feliciteren wij hebben nml ook een bruiloft waar we heen gaan irma; HEEEL FIJNE DAG VANDAAG VOOR JULLIE DUBBELE BIJZONDERE DAG, VOOR JULLIE EN RICK debbie;THIJMEN GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG mama2:GEFELICITEERD MET RUTH HAAR 2E VERJAARDAG ga gauw weer tot later.... saskia
Hallo allemaal, 3 Jarigen vandaag en een huwelijk! Wauw wat een feest hier op het forum. Hihi! Hier een slechte nacht gehad. Koen was een aantal keer wakker en vanochtend om 6.30 melde hij zich al. Omdat ik echt nog geen zin had in op te staan heb ik hem bij mij in bed genomen en zijn we na een tijdje samen in slaap gevallen. Steef was al naar zijn werk. Wordt ik om 8.50 uur wakker en Koen lag nog langs me te snurken. Schrok me wild zeg. Normaal gesproken is dit in de vakantie natuurlijk niet zo erg maar wilde vanochtend met Koen gaan zwemmen omdat het donderdag niet is ivm kerst. Dat zwemmen is om 10 uur en zou betekenen dat ik 9.30 weg moest. Ik weet niet hoe ik het gered heb maar om 9.35 zat ik op de fiets! Nu ligt Koen in bed vanaf 12.30 en ik ben cakejes aan het bakken. Morgen viert Koen zijn verjaardag en afscheid op het kdv dus dan hebben ze iets lekkers. En besloot er ook wat voor thuis te bakken en voor mijn ouders. Alleen heb zo'n combi-magnetron die vrij klein is dus passen er niet zo veel in Nou, de 1e lading is nu klaar en het ruikt hier heeeeeeerlijk dus wie zin heeft? Morgen dus echt Koen's laatste dag op het kdv. Raar hoor! Je zit er al zo lang tegenaan en nu is dan die dag. Vind het ook wel fijn dat ie straks lekker thuis is. Want hij huilde de laatste tijd weer regelmatig bij het afscheid (oke was kort) maar toch wel fijn om hem lekker thuis te hebben al zal ik hem misschien ook wel eens beu zijn hoor. Dan mag ie lekker een middagje naar oma Morgenmiddag kan ik dan mooi mijn laatste kerstboodschappen doen. Das wel handig zonder Koen. Noralien: Hihi, jij ook al last van spierpijn! Ik heb gisteravond nog even met Steef getennist, gebowld en baseball gespeeld... pff voel het in mijn armen zeg! Eve: Leuk dat Fynn z'n verjaardag zo geslaagd was! Balen wel dat ie diaree had. Ben wel benieuwd naar foto's hoor! Altijd leuk trouwens. Nynke: Ooh jullie ook al aan de WII! Tof zeg dat jullie het hartje kunnen horen met die babysound. Lola: Kan me voorstellen dat je besloot Jasmijn thuis te houden. Jammer dat Emma vanochtend weer weigerde Eve: Ik vind het ook superknap hoe jij het allemaal doet met een parttime baan en een kindje! Dat valt niet mee, dat weet ik maar al te goed in de tijd dat ik nog alleen was met Sara. Duckie: Ik dacht er eerst ook een beetje zo over als jij van die WII. Het zal wel weer een hype zijn. Maar heb nu toch zelf ervaren dat het echt ontzettend leuk is! Balen van die schimmelinfectie. Hopelijk is het snel over! Setje: Ja Maastricht is zeker een aanrader! Ik vind het echt een leuke mooie gezellige stad. Wij zijn er met 1 uurtje ongeveer dus dat is te doen.
Irma en John, een ouderwets plaatje om jullie veel ouderwets huwelijksgeluk toe te wensen! Geniet er van met jullie viertjes!
Thanks wederom voor jullie lieve reacties. Haha, je zou bijna gaan denken dat ik het erom doe @Duckie: Hier is het kdv ook dicht tussen kerst en oud&nieuw. Voor mij betekent dat alleen dat ik de woensdag oppas moet regelen. En gelukkig heeft m'n vader vakantie. Kerstavond zijn ze om 17.00 al dicht dus ook dan komt m'n vader in actie Vind het echter vaak knap irritant dat kdv's alleen rekening houden met kantoortijden. Zit echt met smart te wachten op een kdv dat in het weekend en 's avonds open is! @Setje: Ik heb dus juist wel m'n trots opzij gezet Maar ik vond dat gewoon wat vervelend omdat ik bij een minima altijd een beetje een negatief beeld heb gehad Je voelt je dan meteen zo armoedig. Maar goed, ik zou natuurlijk gek zijn als ik wat extra geld aan m'n neus voorbij laat gaan....! Maastricht is idd een erg leuke stad. Zeker de moeite waard. Voor mij alleen een beetje ver weg. Dan ga ik liever naar Duitsland @Otje: Ik kom eraan....
eve in middelburg (25 km van ons vandaan en straks onze woonplaats) is een kdv die weekends, en avond en nachten opvangen. En mijn vriendin heeft een gastouder die ook die momenten als weekenden opvang biedt. want ook mensne uit de zorg hebben problemen met flexibel werken.
zo ga nu ff proberen te reageren maar jullie hebben zoveel geschreven...pffff en ben best wel moe van het werken zat vandaag van 8.30 tot 18.00 achter de kassa.... Lola helaas ze brengen zelf de krant rond Otje wij hebben de WII Olympische spelen van Mario hij is gaaf maar je hebt wel 2 nunchuk's nodig..... want telkens om en om geven is lastig, wij vragen nu een 2e voor de kerst en die ligt er ook Eve leuk dat Fynn een gaaf feestje heeft gehad, minder van de diaree..hoe gaat het nu met hem...en nog geen trein? dan "moet"hij echt maar bij Teun komen spelen... enne wij wii ook niet vaak hoor...waarshijnlijk straks met de kerst weer wat meer en wie weet oudjaarsovond...en gelijk heb je om je trots een keer op zij te zetten voor iets waar je nu recht op hebt...een ander doet het ook en het is er toch voor? Duckie hier het jdv gewoon open hoor...ze hebben wel gevraagd of de kindjes komen of niet ivm het aantal leidsters denk dta ik zo een beetje bij ben ga nu lekker zitten en een kop thee nemen.... dag dag eve gillen we nog naar elkaar?
Thijmen gefeliciteerd met je 2 e verjaardag Ruth gefeliciteerd met je 2e verjaardag Rick gefeliciteerd met je 2e verjaardag Irma John Rick en Tim, ik hoop dat jullie een supermooie dag hebben gehad en dan horen jullie viertjes nu echt helemaal bij elkaar met een getrouwde papa en mama! (hoewel dat horen bij elkaar er echt al wel was hoor...) ik heb geen idee meer, ben momenteel erg kort van geheugen, maar ik baal wel stevig. Op zich vind ik afwassen niet erg, maar ik heb er gewoon geen tijd voor als ik werk en ook nog wat tijd voor mezelf wil.... Volgens mij ben ik een van de weinigen die echt niets met een WII heeft....heb het gezien toen ik in de ardennen was en kan me er echt de lol niet van indenken... maar jullie allen veel plezier... oh noralien: ik weet dat Irma nog wel meeleest af en toe... Nynke: fijn dat je je weer beter voelt. Hier is de treinbaan ook nog amper van de vloer geweest sinds Nick hem heeft gekregen voor zijn verjaardag. Het eerste wat hij in de ochtend roept als hij naar beneden gaat is trein! Eve: kan me voorstellen dat het effe slikken is, maar Fynn komt niets tekort! je bent een kei van een mama! Setje: lekker hoor vrije dagen door de kerst! Lola: Chris kwam ook met precies 39 weken ter wereld! dus Duckie....go for it! Slingding: wow een KDV met nachtopvang. Dat is wel heel apart. Gaat Kailynn daar straks naartoe of toch maar niet? Is het werken meegevallen? pff hier weer hele dag gewerkt en 1e intake op mijn nieuwe werk gehad. Was wel meteen een erg rare, dus heb nog maar eens gelachen naderhand. AFgelopen vrijdag al een crisiscontact gedaan aan de telefoon waarbij een man helemaal uit zijn plaatg ging terwijl ik hem aan de lijn had en het halve huis in elkaar trapte....tja...ik weet weer waarom ik dit een leuk werkveld vond. Nog even iets grappigs trouwens. Wij lezen Nick 's avonds voor het slapen gaan altijd een nijntje boekje voor. Nu kent hij nijntje in de dierentuin bijna uit zijn hoofd en vult hij netjes alle laatste woordjes van een regel zelf aan. Het klinkt zoooo schattig...en enorm wijs... Ik ga snel proberen de foto's van Chris en Tim te laten zien, maar ben mometeel effe het kabeltje van mijn fototoestel kwijt. Maar jullie houden het tegeod. enne als jullie een recept weten om een uk van bijna 6 maanden 's nachts te laten slapen....ik houd me aanbevolen
Eve, sorry ik heb het verkeerd begrepen oepsiedaisies... Duikster, eh...uitbesteden? Sorry, maar ik zou het zo 123 niet weten helaas! Jayden werd ook nog wel vaak wakker 's nachts, ik denk dat het een kwestie van mazzel hebben is... Duckie, ik ben ook heel nieuwsgierig, en vind eigenlijk ook dat 39 weken gewoon de grens is! You go girl! Slingding, wow ook nachtopvang... dat lijkt me toch wel lastig. Ik neem aan dat je dan je kindje op normale bedtijd al moet brengen...of hoe moet ik dat zien? Zijn de jarige kindjes van vandaag flink verwend? Otje, mmm lekker hoor cakejes! Heeft het gesmaakt? En het lijkt me ook heerlijk om lekker thuis met Jayden te zijn. Je boft daarmee! Is Koen ziek, of had hij gewoon niet zo'n zin om te slapen vannacht? Lijkt me best lekker zo met je mannetje in bed liggen Jayden blijft helaas dan niet liggen Janette, geniet van je thee... ik ga zo ook even zetten Het is vast ontzettend druk in de winkel of niet? Is er hier trouwens iemand met een quinny buzz? Ik heb nl een mailtje van quinny gekregen dat er een nieuw voorwiel te bestellen is met luchtbandjes! Nou, ik ga ook ff lekker een kopje thee drinken en tv kijken! groetjes Lisette