December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben ook geen WII
    Ik vind hem te duur...

2. hier een queeny buzz. Misschien dat dat voorwiel wel binnen rijdt, zoals in de winkels. Nu doet dat dus niets dan tegenwerken.

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Dat heb ik dus ook :( vreselijk irritant, dan blokkeert ie gewoon! Ik heb al zitten zoeken op online winkels, maar heb nog niet echt iets gevonden. Bij Gardo (weet niet of je dat kent... :) ?) is ie vanaf januari te bestellen voor € 62,50. Kun je gewoon het voorwiel er in zijn geheel afklikken en de nieuwe erop doen. Ik vind het persoonlijk de moeite waard :D

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Middelburg is een beetje ver weg voor mij ;) Vind het wel heel bijzonder hoor. Heb er hier in Den Haag nog nooit van gehoord.

@Janette: De kans is erg groot ;) ;) Diarree is nu wel over hoor. Kwam echt door de slagroom :( Fynn heeft trouwens wel een blikken treintje gekregen wat je moet opwinden. Die vindt ie erg leuk! Ik word alleen een beetje moe van het continu aan het sleuteltje draaien...Dus denk dat de Brio wel snel zal volgen. Lekker handig met batterijen :D

@Karin: En heb je die man tot bedaren weten te brengen?

Ga nog ff spammen en daarna ook thee drinken! :D

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Leuk, al die kaarten met een muziekje

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Zou zo'n kaarsje heet zijn...? :(

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Samen met Rick het kaarsje uitblazen...of liever gezegd, gewoon doorgaan met de aardbeien eraf snoepen...

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Nou vooruit dan maar, nog even met mama op de foto...

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @duikster: hier geen tip, maar Jiri is ook pas rond 6 maanden 's nachts gaan doorslapen (ook al kreeg hij al heel lang papflesvoeding). Nog ff volhouden ;)

Jullie hadden het laatst over dat sommige kindjes al zo vroeg al geen late fles meer krijgen. Jiri had hem echt nog wel nodig rond 23 uur. Ben pas met 1 jaar gaan afbouwen naar 8 uur.
    Wel fijn dat je dan niet meer hoeft te wachten op de laatste fles.

@Duckie: dat wordt langzaam spannend dan. Wat denk je zelf dat het is: jongen/meisje?

@Eve: hier is het kdv alleen met de feestdagen zelf gesloten. Dus Jiri gaat 1 dag per week om in het ritme te blijven. En dan kan ik ook wat voor mezelf gaan doen :)
    Had het vorige week nog aan de tandarts gevraagd over het poetsen en ze zei dat het toch heel belangrijk was om goed te poetsen het liefst 2 keer per dag. Nou ben al blij als het 1 keer lukt. Ze zei dat vriendinnen van haar de kinderen echt in een houtgreep hadden om te poetsen, want het laatste wat ze wilden was een kind dat al met 4/5 jaar onder narcose al een gaatje gevuld moet hebben of dat ze zelfs kiezen getrokken moeten krijgen. De achterste kiezen wisselen blijkbaar pas laat, rond 10 jaar, dus daar moet je nog wel ff mee doen.
    Ben er wel ff van geschrokken, dus Jiri gaat nu ook in de houtgreep, maar moet zeggen dat het sinds deze week ineens een stuk beter gaat. Misschien heeft het bezoekje aan de tandarts indruk gemaakt :) (al heeft hij alleen maar toegekeken bij mij vanaf mijn schoot).
    Ik vind het knap hoor als mensen met weinig geld kunnen rondkomen. Mijn moeder is ook een minima. Zelf hebben we dus 1,5 inkomen en nog vraag ik me vaak af waar het geld blijft en waarom het niet lukt om meer te sparen. Met minder zou ik me echt geen raad weten :(

@lola: jullie zijn toch laatst naar de zolder verhuisd met de slaapkamer? Hoe bevalt dit? Wij zijn daar ook over aan het denken. Van de ene kant lijkt het me zo ver weg van alles. Kindjes een verdieping lager, de voordeur nog verder weg. Ik vraag me af hoe goed je het hoort mocht er iets zijn of als er ingebroken wordt? We willen dan wel de trap naar de zolder open hebben en op de zolder de slaapkamerdeur op een kier.

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

En tot slot nog ff gek doen en treintje spelen met oma, opa en de buurvrouw (vanwege de diarree in een nieuwe outfit ;) )

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Fynntastic :) Hoe kom je erop!? hahaha

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Nynke: Oeps, ik schrik nu ook van het tandartsverhaal :( In de houdgreep houden klinkt leuk maar als zo'n kleintje z'n kaken op elkaar geklemd houdt krijg je er toch echt geen tandenborstel tussen hoor. Vraag me ook af of dat juist geen afkeer tegen het poetsen oproept. Hier gaat het de laatste tijd ook best goed gelukkig. Maar aan de 2 minuten kom ik nog niet hoor :( Wat bij Fynn goed werkt is als ik zeg: De tandjes willen even gekieteld worden, dat vinden ze fijn en daar gaan ze van lachen. Dan doet hij echt met plezier z'n mondje open. En als hij het dan weer dichtdoet begin ik zogenaamd te huilen en zeg: Nu zijn de tandjes zielig. En dan gaat z'n mondje weer open. Hoop echt dat ik tot nu toe genoeg gepoetst heb want ben ook echt bang voor gaatjes :(

Hoe gaat dat bij de andere kids hier?

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve ik ben blij als ik boven en onder een borstel over heb kunnen halen want dan gaat de mond weer stijf dicht, je krijg geneens zijn lippen meer open...dus afwachten maar nu staat wijnand gek te doen naast het bed en moet hij lachen en ik dus gelijk poetsen voor wat het waard is

hele leuke foto's

en heb je me horen gillen ;) ;)

trusten allemaal

14. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
  15. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    me cadeautje van papa, mama en jordy. Hoort ook nog een baby born pop bij, en k3 schoudertas....

16. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    Samen met al me broers en zus cadeautjes uitpakken.. K was superblij toen ze kwamen!

17. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    net uit bed, wakker geschrokken....

18. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    ik pas nog goed in een wipstoeltje hoor...

19. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0

ik is grote meid!

20. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0