Noralien: Hihi, wat leuk dat Jikke de hele dag d'r kroon ophield op het kdv! Ik herken ook veel van mezelf in Koen. Echt grappig om te zien! Ik heb Dirk Scheele wel eens op tv gezien maar das al lang geleden. Zal eens kijken of ik iets van hem kan vinden. Eve: Pfff niet echt een tactische opmerking van die collega. Fynn heeft gewoon een superknappe mama! Ik ben een beetje boos, of eigenlijk is boos een zwaar woord. Het is min of meer geirriteerd. Steef krijgt dit jaar geen kerstpakket. Waarom? Geen idee. Blijkbaar is het te veel allemaal in deze dure tijd. Ja daar kan ik dan wel inkomen maar er is niet eens een mededeling gekomen dat er geen kerstpakket is dit jaar. Het is er gewoon niet. Nu gaat het me niet om al die spulletjes of dat eten hoor want we hebben echt genoeg maar ja... hij werkt echt hard, werkt zich uit de naad voor het bedrijf en neemt heel wat op zijn schouders en dan is dit de waardering aan het einde van het jaar? Vind het gewoon echt zwaar klote voor hem zeg. Niet eens 'n e-mail gehad of zo van "fijne feestdagen" en bijv. een klein woordje van "het zit er niet in dit jaar" was al genoeg geweest maar vind dat ze zich er nu heel makkelijk vanaf maken. Wat vinden jullie hiervan? Misschien maak ik me er te druk over hoor maar ik vind het echt STOM! :x Groetjes Otje
Voor de nieuwsgierigen onder ons. Het zijn ruth d'r eigen haartjes! Die zijn inmiddels al zo lang... ik ben absoluut geen vis liefhebber op paar dingetjes na, maar ruth eet alles wat los en vast zit.... net d'r papa. JASMIJN: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! MAAK ER EEN FIJNE DAG VAN SAMEN MET JE PAPA EN MAMA EN ZUSJE! Duckie: Waar ben je? ben je aan t bevallen? ik kom later nog weer. ff boodschappen opruimen e.d...
hier kregen we een klein doosje met de mededeling dat we iets konden bestellen en konden uit kiezen.... Maar k ben idd van mening dat er wel wat woordjes vanaf hadden kunnen komen voor je vent..... zou daar ook geirriteerd over zijn....
arno krijgt nooit een kerstpakket! Hier is het kdv gewoon open alleen op 24 en 31 dec sluiten ze om 16.30 uur. Kailynn gaat die dagen ook een hele dag zodat arno en ik achter allerlei dingen aan kunnen. Ik ga boodschappen doen, dus kom later terug.
en als je een keertje in de buurt van Egmond aan Zee bent dan kan je met Nijntje in het boodje zitten op het Nijntje plein
mamav2 leuke filmpjes en foto's ze is helemaal niet verwent hoor Duikster liefe fotos en wat een verschil in 5 mnd tijd Otje was vanmorgen ff op me werk...ja moet toch boodschappen doen maar in de winkel was het wel drukker als gister maar aan de kassa's nog niet.... wei weet wachten ze allemaal op mij morgen.... had wel aan de leiding gevraagd als het morgen om half 5 rustig is of ik dan als eerste eerder naar huis mocht.... nou zeiden ze we kijken om 3 uur al... nou als ik dan de eerste mag zijn zei ik kan ik me zoontje ook nog zien op kerstavond..... ze zullen kijken dus wie weet toch op tijd bij me schoonouders.... wij hebben tandpasta met de telletubies er op nu heeft hij Po en hij weet dat Dipsy in de kast te wachten staat, wil hij elke dag een kusje geven Otje bekent verhaal hoor dan is er hier ook maar 1 oplossing eerst douch en dan bad... en ja ze hadden wel ff wat kunnen zeggen of in iedergeval een kaartje.
Even over het tandenpoetsen, Liene heeft een electrische tandenborstel en die vindt ze geweldig. Eerst had ze een gewone en was het elke avond drama! Nu dus niet meer. Eerst doet ze zelf en dan doet ze haar pop met de gewone tandenborstel. Ondertussen doe ik haar tanden nog eens goed. Maar twee minuten halen we ook niet hoor. We hebben weleda kindertandpasta.
lola;JASMIJN VAN HARTE MET JOUW 2E VERJAARDAG HOOR ik kijk ff of ik vandaag nog langs kom om te reageren verder ben best moe nml... gr saskia
@Otje: Als Steef de vorige jaren altijd wel een kerstpakket heeft gehad vind ik idd dat ze er nu wel een melding van hadden kunnen maken! Of dan iig een kaartje of een kerstborrel. Echt helemaal niks doen is wel erg magertjes hoor. Ik heb de afgelopen jaren ook geen kerstpakket gekregen dus ben er inmiddels wel aan gewend. Maar jammer vind ik het wel hoor. Hadden wel een uitgebreid buffet etc maar het is gewoon leuk om iets tastbaars te krijgen. @Saar: Je brengt me op een idee. Ik heb ergens ook nog een electrische tandenborstel liggen. Vind het zelf een heel vervelend gevoel maar wie weet vindt Fynn het wel fijn
ga het ook maar uit proberen met elektrisch poetsen...maar een kinderafmeting aanschaffen of zouden de kinderborsteltjes ook op de "normale'kunnen?
dat weet ik niet. Hier hebben we er een van mijn tante gekregen kerst 2006. Otje, ik vind het persoonlijk ook niet kunnen. Ze hadden op zijn minst iets kunnen zeggen. Setje, ik vind het wel veel eigenlijk. Ik zet altijd het voorste wiel vast als ik ergens binnen rijd.
@Janette: Ja, das waar ook Maar heb jij een borstel met langwerpige op ronde kop? Ik heb de laatste en vind de grootte wel meevallen. Zal dus eerst es uitproberen wat Fynn ervan vindt voordat ik evt een kinderversie aanschaf...
eve wij hebben ook de ronde kop..... enne ons systeempje met Teun lijkt zijn vruchten af te werpen...dus smiddags nog maar 2 uurtjes slapen.... want vanmorgen mocht ik hem om 8.15 weer wakker maken anderssliep hij nog...en zo is het ook de laatste paar dagen....ddit in combi met de nieuwe slaapzak...... ik probeer je geen oog te steken hoor want ik weet hoe lastig het is met Fynn laat naar bed en vroeg eruit..... mss kan je het ook proberen met max. 2 uur slaap smiddags?
Dank voor de tip...maar Fynn slaapt uit zichzelf al 2 uur 's middags. Heb wel es geprobeerd om hem maar 1 uur te laten slapen maar dat had geen effect (behalve een vermoeid kind). Hier is het de laatste paar dagen van 21.00-7.00...qua ochtend dus wel een lichte verbetering Maar voor hoelang...?
Eve, even een hart onder de riem. Tisse heeft sinds een paar weken een slaapritme ontdekt... Het is niet mijn lievelingsritme eerlijk gezegd... ongeveer van 11.00u tot 13.30u ongeveer van 16.30u tot 17.15u en dan van ergens tussen 22.30u en 23.30u tot 08.00u Wat me er het meest aan tegen steekt is het late uur 's avonds. Ben en ik gaan dus samen met onze kleinste slapen. En hij is dus echt niet vroeger moe. Onbegrijpelijk. Hij blijft spelen op de mat.