December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    nog zo'n nacht braker....gelukkig hebben wij die niet want we liggen regelmatig om 21.30 al plat....

2. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

lees voorzover het kan even bij en reageer daarop orlando zal zo wel wakker worden dan gaan we even stukje lopen het is nu al donker....

duikster; beterschap voor chris en wat balen zeg zonder vaatwasser zou ik ook niet meer willen hoor, kan het natuurlijk wel maar leuk is anders zeg maar 8)

otje; nee dat dacht ik dus ook hoor maar wilde ook eigenlijk een beetje bevestiging van jullie :) wat een koppie heeft koen toch hee, en fijn zeg dat hij zo rustig blijft zitten, mooi koppie ook weer qua kapsel zeg, orlando heeft dan echt nog weinig haar zeg als ik het zo zie :oops: . wat een stoere stappers ze zijn erg leuk

lola; ik ga dit onthouden want vind het erg sneu voor hem, nu gisteren heeft hij dus een flesje gedronken jaaa hij doet het (deed het met oefenen niet nml, dacht hee waar heb ik dit eerder gelezen ;) ) en toen heeft hij niets teruggegeven, denk dus dat het toch door teveel bv komt, dit gaven ze bij het borstvoedingsforum destijds(heb een keer een vraag gesteld daar) ook al aan ivm meerdere andere dingen. maar kan het toch wel gaan proberen wie weet

noralien; wat leuk dat het op de echo zo goed te zien was zeg, blijft gaaf die 3decho's :) enne zo te horen word er ooit ook nog een meeting gehouden waarbij we met zijn allen onze controllers meenemen en ga wii-en :)

duckie/lola; ik heb de wii-fit nog niet maar een vriendin van mij wel en zij zegt dat het echt spierpijn effect geeft hoor, of dat dit is omdat ze de bewegingen te forcerend doet of dat het echt werkt weet ik dus nog niet ;) :)

eve; fijn dat de verjaardag geslaagd was alleen wel balen dat hij niet tegen de slagroom ed kan, aan de andere kant wel weer zo zijn voordelen natuurlijk...tja dat doe je als je iets qua centjes over hebt, helaas is niet iedereen bevoorrecht :cry:

nynke wat gaaf dat je de kleine al 2 keer hebt gehoord :D

lola; hihi :) ohhhh lola als ik dat zo hoor hoop ik dat niet mee te hoeven maken hoor :rolleyes:

eve; ik sluit me zeker aan bij wat lola zei mbt de centjes zeg maar

duckie; dit was bij ons toen niet hoor alleen de vaste dichte dgn waren we dus dicht(1e kerstdag en 2e kerstdag nieuwjaar etc)balen die schimmelinfectie, kon het geen kwaad mocht je nu bevallen?

setje lekkerrrr :)

otje; zoo dat heb je goed gedaan, enne ja als ik dat had geweten ;) 8)

duikster; vwb werk heftig maar wel een uitdaging lijkt me zo. vwb nick liefffff :) enne vwb chris uhmm.....nee heb ik niet het blijft altijd boffen als de beebs onder het jaar doorslapen he!? ;)

eve; leuke foto's hoor en jullie staan er goed op hoor :) hij is erg leuk :) fynn met zijn shirt.
    vwb tandjes poetsen blijft hier redelijk goed gaan ene keer beter dan de andere keer

mama2; leuke filmpjes en foto's hoor wat een wijs dametje ook zeg. ze is flink verwend

duikster; lachu foto's en wat een verschil zeg tussen chris en rick, by the way ook een onwijs verschil tussen die 2 foto's van de beer 8)

otje; bah 8)

nynke; hier hetzelfde hoor vwb fles

ik moet weer gaan duty calls...

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    noralien; jaaaaa heeeel herkenbaar en zoooo leuk :)

eve; na ja zeg wat een huppelt.ut zeg :(

noralien; ik moet eens kijken naar zijn liedjes volgens mij heb ik wel een paar boekjes(van mijn zus nog) van hem zijn naam klinkt wel bekend iig ;)

otje; ik kan me er zeker wel wat bij voorstellen het minste wat ze kunnen doen is een kaartje :rolleyes:

elektrisch poetsen wil ik straks wel gaan doen vind het zelf ook fijner nml, ga nu eten

gr saskia

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Jasmijn: gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag (gehad)

otje: lekker he als je nog zit te eten :)
    ik zag dat ik nog niet zover was....4000 berichten pfff...
    ik weet wel dat ik de meeste van mijn berichtjes hier heb gepost.
    en tja geen kerstpakket....hier geven we ze weg....

hihi die Jikke de hele dag met kroon op! Nick had hem binnen 2 minuten al weer afgetrokken. Heeft ze genoten van het trakteren?
    en nu dus naar de vervolggroep, spannend weer. Jouw meiskes komen dus ook niet samen op een groep straks?
    ik ken dirk scheele niet, maar wordt nu toch wel nieuwsgierig.

eve: zulke opmerkingen moet je alleen maar afdoen met: ja inderdaad....en mensen verder in hun sop gaar laten koken. Maar Fynn is inderdaad een leuk manneke.
    Is het bij Fynn pikdonker op de kamer? Anders is het namelijk wel echt te zien, de open oogjes zijn nl wit, de gesloten dezelfde kleur als de aap/olifant. Maar op het moment dat de wekker gaat, kun je geluid (oerwoudgeluid) af laten gaan (staat hier uit, want als hij afgaat en Nick slaapt nog, mag hij vooral verder slapen) Daarnaast gaat inderdaad gedurende 30 sec licht mee aan om zo ook te laten zien dat de oogjes open zijn, maar die gaan na die tijd dus weer uit.

Janette: grappig dat bootje, mocht ik eens in de buurt zijn vind Nick het vast helemaal leuk.
    fijn dat Teun weer langer slaapt.

Saar Tisse is een laat mannetje hoor! pff....Hier liggen beide kids er rond 19.30 in. Maar ja....Chris wordt dus in de nacht nog wakker. niet echt omdat hij honger heeft of zo, maar gewoon om te gaan liggen kletsen....grrr....Maar vannacht was het pas tegen 6-en in plaats van 3 uur dus dat is al top.

Zo morgen nog een dagje werken, dan om 18.00 de kleuterviering in de kerk. Chris is kindje Jezus en ik Maria, dus mocht hij honger krijgen (is nl wel zijn tijd...) .... maar heb eigenlijk toch niet zo'n behoefte om op het altaar te gaan zitten voeden. Hoop dat ik op tijd ben zodat ik hem van te voren nog even kan aanleggen. Maar moet tot 17.00 werken dus het wordt rennen en vliegen moren.

5. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jasmijn gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

@otje: Het was niet het advies van de tandarts zelf, ze had vriendinnen die de houtgreep toepasten om gaatjes te voorkomen. Ik had alleen gevraagd hoe belangrijk het nu was dat je al echt goed poetst en dat was dus wel belangrijk. Ze gaf nog een tip om het leuk te maken, misschien
    met liedjes. Maar dat wist ook al wel. Het komt er op neer dat je het op verschillende manieren kunt aanpakken.
    Zelf denk ik niet dat het zo traumatisch is. Het is gewoon niet leuk, maar het zal toch moeten gebeuren. Ik merk dat hij toch al meer toegeeft met poetsen, dus hij zal wel langzaam snappen dat het gewoon moet.
    Ik heb sensodyne tandpasta, maar kan hem nergens meer vinden. Denk dat ik een andere moet nemen. Heb van de tandarts elmex gekregen.

@Noralien: ik ga het liedje ook maar eens proberen.

@Saar: elektrisch poetsen heb ik ook al aan gedacht, maar weet dus niet of hij het iets vindt. Moet er dan eerst eentje aanschaffen.

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hieperdepiep hoera, Jasmijn is alweer 2 jaar! Gefeliciteerd Jasmijn!

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
  8. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hallo meiden!

Zo ik laat ook weer eens iets van me horen :oops: :oops: :oops:
    Cynthia moest me er even op attenderen maar hier ben ik dan... Wat lief alle felicitaties voor Rick en ons huwelijk!
    Ik stuur jullie allemaal binnenkort een kaartje maar ik ben er gewoon niet aan toe gekomen om alles bij te houden... Ik schaam me best een beetje en het is ook absoluut geen onwil maar ik kan er gewoon niet de tijd voor maken.

Ik wil dan ook iedereen nog heel erg feliciteren met de kindjes!

Tja, en nu zelfs weet ik niet waar te beginnen dus ik doe dat ook maar niet, ik heb zo mijn redenen om even niet op het forum te komen maar dat zal ik nog wel eens mondeling toelichten.

Ik ben jullie dus ook niet vergeten en ik kijk erg uit naar de meeting in januari, als ik tenminste nog welkom ben want ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die zoiets hebben van zij is er nooit dus hoeft ze ook niet naar de meeting te komen. Ik hoor of zie de reacties wel tegemoed...

Wij hebben gisteren een geweldige dag gehad e zodra de foto`s klaar zijn zal ik er wat proberen te plaatsen.

Liefs Irma.

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo allemaal!

Mamav2, leuke foto's van je meid! Echt een schatje! Ik vind de poppenwagen ook erg mooi!

Duikster, wat blijven jouw mannetje mooi zitten voor de foto zeg! En jah, dat is een behoorlijk verschil die twee!

Eve, sommige mensen denken ook echt niet eerst na voor ze iets zeggen.... :rolleyes: wat een lichtpunt!

Noralien, dat probleem had ik ook. Ik ben ermee terug gegaan naar de winkel. Je kunt het complete voorwiel eraf halen, dan zit waar het wiel draait een gaatje, als je daar met een schroevendraaien in drukt, klik je em los, en kun je em schoonmaken. Dan is het kraak probleem verholpen!

Ik heb mn nieuwe voorwiel al binnen! Een collega uit breda heeft em voor me gehaald bij Aktiebaby (de enige zaak die em dus op voorraad heeft!) En heeft em met de interne post meegegeven, dus ik had em vanmiddag al! Echt tof!

Hier is tanden poetsen ook geen succes, maar het zal er wel bijhoren...

Ik ben weer even vergeten wat ik allemaal wilde melden...maar had net al een lap tekst getypt en toen vloeg de router er weer uit... :rolleyes: Kon dus weer opnieuw beginnen!

Owja, moet nog een kleinigheidje kopen voor opa en oma voor kerst...maar ik ben out of ideas! Jullie een idee?

groetjes Lisette

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Jasmijn,

Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!!

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Normaal zouden ze een vaginale tablet geven, maar met een mogelijk bevalling binnen korte termijn was dat niet wenselijk. Ik heb dus een gewone tablet gekregen en de klachten zijn daarna als sneeuw voor de zon verdwenen :D

Ben zelf ook heel benieuwd wanneer onze ukkepuk komt en of het een meisje of jongen is!

@Setje: Geniet van je vrije dagen! EN zelf vind ik 39 weken eigenlijk ook wel genoeg ;) . Ik weet niet of opa en oma van wijn houden, maar anders zou je een fles wijn kunnen kopen en het etiket er af kunnen weken en kunnen vervangen door een foto van Jayden?

@Otje: Hoe was het afscheid van koen op het kdv?Dat er vanwege een crisis geen kerstpakket komt kan ik nog wel begrijpen, maar het gaat wel om de manier waarop je het inkleed vind ik .Je kunt mensen ook op een andere manier bedanken en in ieder geval een woordje doen over het hoe en waarom. DUs ik snap je irritatie wel.

Klinkt heftig. Wat was het werkveld ook al weer? Gedetineerden? Kun je wel direct hulp inschakelen als er iemand compleet door het lint gaat?

@Duikster: leuk om chris en tim samen te zien. En de andere foto's zijn ook erg leuk. Wat een heerlijk mannetje is Chris! Veel plezier morgen met de kleuterviering. Hopelijk kan je Chris nog even aanleggen voor de viering. Voeden op het altaar lijkt me nou ook niet echt een pretje ;)

@Eve: De foto van jou en Fynn is erg leuk. En de "treinfoto" erg melig :)

@Mamav2: Ruth is flink verwend zeg! Leuke foto's!

Was dat maar zo....

@noralien: Ik ben wel benieuwd naar het liedje wat jij zingt bij het tandenpoetsen. Ik ken het niet. Heb nog nooit gehoord van de liedjes van Dirk Scheele

Nou ja zeg :rolleyes: :rolleyes: :confused:

@Janette: Succes met de drukte morgen! Ik heb vroeger een bijbaantje gehad in de supermarkt (brood, vlees en kaas) en ik vond de dagen voor kerst altijd het leukst om te werken. Lekker hectisch en druk.
    Fijn dat het lijkt te helpen om Teun maar 2 uur te laten slapen.

@Saar: Wat een nachtbraker is Tisse!

@Melliemel Een schimmelinfectie kan er voor zorgen dat de baby spruw meekrijgt met de geboorte. Maar ik heb een pil gekregen van de dokter en de klachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen :D

@Irma: Niet zo gek doen hoor, tuurlijk ben jij welkom op de meeting! Gezellig juist om je dan weer eens te zien. FIjn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad, ik ben benieuwd naar de foto's.

Tandenpoetsen is hier ook nog steeds drama. En ik kan haar wel in de houtgreep gaan houden, maar volgens mij wordt het daar ook niet beter van :rolleyes: . Demi wil sowieso haar mond nooit open houden. Hebben jullie daar geen last van? Ik vind het dan erg lastig om te poetsen en ik zou ook niet weten naderhand of ik alles wel gehad heb. Ik doe het dus vooral op goed geluk. Ben ook wel eens bang voor gaatjes/slecht gebit. Ik heb trouwens ook al van allerlei spelletjes geprobeerd. Heel hard gaan lachen, zodat ze ook haar mond open blijft doen of opnoemen wat ik allemaal in haar mond zie zitten (de dingen die ze die dag heeft gegeten), maar het werkt allemaal niet echt.

Volgens mij heeft ons kindje besloten om niet in 2008 geboren te willen worden hoor. Ik zie het voorlopig nog niet gebeuren dat ik ga bevallen. Terwijl ik graag de traditie had voortgezet van de dec mama's die al voor de 2e keer zijn bevallen (allemaal voor de 40 weken...). Maar wie weet gaat dat toch nog gebeuren. En wie weet wordt het zo maar ineens een kerstkindje...we zullen zien. Ondertussen telt Jeroen's vakantie wel af en dat vind ik wel gewoon heel jammer. We hadden gehoopt dat zijn vakantie zou samen vallen met de kraamtijd.

Maar ik heb geen klagen verder hoor, ik voel me verder prima. Ik doe eigenlijk nog steeds wat ik altijd doe en heb vandaag dan ook gewoon het huis schoongemaakt en de boodschappen in huis gehaald. Wat een drukte in die supermarkten zeg. Ben blij dat ik morgen niet meer hoef, want dan zal het wel helemaal erg zijn.

12. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Irma, leuk weer iets van je te horen. En natúúrlijk lijkt het me erg leuk om je op de meeting te zien (als ik er zelf dan nog bij ben).

Setje, ik haal dat wiel er wel vaker af (gewoon zonder schroevendraaier) als we veel bagage mee hebben. Het kraken ligt niet aan het wiel, maar zit hoger bij het frame. Ergens onder de zitting denk ik.
    Ik hoor graag van je hoe het nieuwe wiel bevalt.

Duckie, kan me heel goed voorstellen dat je 39 wkn wel goed vindt. Dat je nu nog niets voelt, zegt natuurlijk helemaal niets. Kan zo vannacht ineens op gang komen. Ik duim ervoor. Dan kunnen jullie nog ff lekker samen genieten van je kraamtijd in de vakantie van Jeroen.
    En wat een lieve foto van Demi!

Mijn uk ligt me vandaag een beetje zwaar op de maag :(
    Ze is duidelijk anders gaan liggen (lag al tijden hetzelfde), en daar ben ik niet zo blij mee. Een hele tijd een voetje tegen mijn ribben en toenstraks konden we haar voetje zelfs beetpakken (en dát door mijn speklaag heen :oops:).
    Hoop dat ze vannacht weer netjes terugdraait.

14. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Het zal me niet meer lukken om voor de feestdagen hier nog te posten, dus bij deze:

15. Goedemorgen allemaal,

ik ben opgestaan om wat te werken voor school. Zo dadelijk moeten we naar ons 1ste feest. Een ontbijtfeest. Het is met de familie van Ben. Hopelijk gaan ze weer niet zo aso doen door binnen te roken, maar toen Ben gisteren zijn vader er op aan sprak zei die: wat zijn nu 4 mensen die roken? :confused: We zien wel.

Setje, ben benieuwd naar de ervaringen met het wiel. Ik blijf het duur vinden, maar als het super rijdt, kan ik het misschien eens bekijken.

Wij hebben, al zeg ik het zelf, een superleuk cadeau en erg goedkoop. Gewoon zo'n katoenen schildersdoek op hout gaan halen (overlaatst bij de aldi voor 2.49 euro), verf klaargezet en hopla. Ik zal zo wat foto's plaatsen. Die krijgen de oma's en opa's er trouwens bij... dat ze niet denken dat ik hier heb zitten verven. ;)

Irma, ik zou je er heel graag bij hebben op onze meeting.

Noralien, wat leuk dat je een voetje kon zien/pakken, minder dat je ukje nu tegen je maag aanzit. En dat nu de feesten daar zijn... Veel zure oprispingen dan in het vooruitzicht voor je... ;)

Duckie, ik zal voor je duimen dat het ineens start. Bij Liene had ik ook geen enkel voorteken. Ik herinner me nog dat iedereen hier toen zat met voorweeën, vaginaal verlies, ... En ik had niks. En ineens brak mijn water toen ik de kaas wou nemen om op spaghetti te strooien. En dat was op 39w en 2d.

Lieve foto van je meisje!

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saar: Pfff, Tisse gaat idd wel erg laat slapen. Dat lijkt me ook behoorlijk vermoeiend :(

@Karin: Fynn heeft verduisteringsgordijnen maar wel een klein nachtlampje dus dat geeft hopelijk genoeg licht. En wat leuk dat jullie Maria en Jezus zijn :D Foto's!

@Irma: Wat mij betreft ben je meer dan welkom! Nu alleen nog ff regelen dat m'n ouders mij weer brengen want anders zie ik je alsnog niet :(

@Duckie: Fynn doet z'n mond ook niet graag open hoor. Tandenpoetsen gaat nu wel goed maar ik weet dus echt niet of hij inmiddels al z'n kiezen al heeft :( Ben echt zo benieuwd wanneer je gaat bevallen! Lieve kerstkaart!

Het 'uitslapen' was hier van korte duur. Het was vanmorgen weer gewoon 6.00 :( Vind het echt niet normaal hoor een 2-jarig kind dat van 21.00-6.00 slaapt...De dagen duren zooo lang en de avonden en nachten zooo kort. Maar goed, dit hebben jullie inmiddels al vaker gehoord. Moest het weer ff kwijt. Dus zie dit maar als een monoloog ;)

Ga nu weer opschieten. Fynn heeft zo kerstontbijt op het kdv en mij wacht nog een erg drukke werkdag (gewoon tot 18.00).

See you!

17. Hier zijn ze dan: de knutselfoto's.
    Je kan ook ineens de nieuwe kapsels zien, want die had ik nog niet getoond :oops:...

Ik zal beginnen met Liene:

18. Dan Tisse...

Deel Deze Pagina