December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

duikster; leuk hoor jullie als 'heilige' 8)

janette; hij is leuk de site :)

feitkifkim; tuurlijk gezellig joh, enne jij hoort er gwoon bij of je nu komt forummen of niet :)

setje; saai maar een flesje wijn is altijd aardig toch?! mooie tekening van jayden erbij

duckie; fijn dat de infectie weg is enne ik hoop met je mee dat je toch nog eerder mag bevallen dan volgend jaar pas :) wat een schattige kaart zeg leuk hoor

noralien; zooo jij hebt een beweeglijk dametje in je buik zo te horen tuurlijk fijn om te weten dat ze beweeglijk is maar minder voor jouw

bianca; thnx hoor en jij ook natuurlijk

saar; he bah vervelend zeg, ik kan op zo'n moment dan ook best aso zijn door dan dus evt weg te lopen met de kids hoor :oops:

eve; mss dat ik evt wel wat kan regelen met 3 kids... moet ik wel even kijken of er 3 stoeltjes passen maar dan kan ik je ook wel ophalen vanaf het station mochten je ouders niet kunnen
    ik begrijp je beklag hoor hier ook nog altijd onderbroken nachten wat er aardig inhakt

saar; wat een leuke knutselwerkjes zeg lachu om ze zo bezig te zien, het kapsel staat liene goed hoor

slingding graag gedaan hoor en ook jij fijne dagen

otje; hihi lekker toch enne ik zou het gwoon ff aankijken mss 1 uurtje later als anders? hij is al wel beter maar nog steeds verkouden met groen snot zeg maar :oops: leuke foto's hoor en een lief filmpje gezellig hoor met al die muziekinstrumenten

ik ga gauw weer verder

gr saskia

2. Hallo meiden!

Hier ben ik ook weer eens :D . Allereerst heel erg bedankt voor al jullie felicitaties en kaartjes. Echt super om zoveel verjaardagskaartjes te krijgen! Ik heb jullie felicitaties (inclusief de plaatjes) overgezet naar Jasmijns site (behalve die van Slingding, want die had zelf al in het gastenboek geschreven :D ), zo blijven ze bewaard...

Jasmijns verjaardag is heel leuk en gezellig verlopen. Omdat ze nog niet echt beter was, hadden we afgelopen weekend al besloten om wat minder bezoek uit te nodigen en het feest wat later te laten beginnen. Maar goed ook, want Jasmijn sliep gisteren van 11.00 tot 16.00 uur.

Maar de rest van de dag was ze wel erg gezellig en vrolijk.

Vandaag zou ze eigenlijk haar verjaardag vieren op het kdv, maar dat heb ik uitgesteld tot maandag, aangezien ik gisteren nog niet kon beoordelen of ze vandaag wel zou kunnen gaan. Maar ik vond haar vanochtend fit genoeg, gelukkig.

Ook Jasmijn is erg verwend, met onder andere een step, een nieuwe laptop, een theeserviesje, boekjes, puzzels, een pyama ( ;) ) en kleispullen. Vanavond komt ook nog wat bezoek en mijn zus - die in Spanje zit - komt na de jaarwisseling pas.

Even spammen...

Hoezo, ik ben weer beter... ;) ?

3. Het uitpakken van hét kado van de dag...

4. En ze stepte er zó mee weg (zeker geleerd op het kdv...)

5. Als jullie het niet erg vinden, hou ik het vandaag even 'ego'. Ik heb wel vluchtig alles gelezen (wilde uiteraard jullie felicitaties niet missen...), maar heb niet veel tijd vandaag.

Mijn moeder en schoonouders komen morgen eten en hoewel AH probeert het de klant zo makkelijk mogelijk te maken, is er nog genoeg voor te bereiden. Voor wie wil weten wat wij morgen eten...

6. En tot slot (als het goed is heeft iedereen waarvan ik een emailadres heb hem ook via de mail ontvangen)...

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Wat tof zeg die step! Echt heel erg leuk.
    Je kerstdiner klinkt :p MMMMMM!
    Ik heb hier vanmiddag ook al de nodige voorbereidingen gedaan voor het kerstdiner morgen.

Ik kreeg net zoooo'n geweldig telefoontje! Ben er helemaal blij van. Vriendin van me die zwanger is heeft van de week de uitslag gehad van de vlokkentest. Hun ukje heeft niet de erfelijke ziekte die ze zelf heeft gehad! :D De feestdagen kunnen voor hun niet meer stuk natuurlijk! Ik ben enorm blij voor ze!

Fijne avond allemaal!

Groetjes Otje

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, fijn dat Jasmijn zich goed genoeg voelde om haar verjaardag happy door te brengen. Wat leuk dat ze zo wegstepte :D .

Het menu ziet er leuk (en lekker) uit.
    Ik zie dat jij je hand hebt weten te leggen op een paar produkten die hier echt niet meer te krijgen waren (5 pogingen gewaagd afgelopen week). Wij hebben het bonuskrantje doorgebladerd en aangekruist, dus er zit wat overlapping in ons kertmenu ;) .
    Smakelijk eten alvast....

Otje, Wauw wat een goed nieuws. Dat zal een opluchting zijn voor ze. Je zal maar nét voor kerst een andere uitslag te horen krijgen...
    Gefeliciteerd met deze uitslag!

Wij hadden een meevaller. Ik kreeg nog een nabetaling van mijn oude werk.....0,02 :D. De kosten van papier en enveloppe zijn al hoger. Maar het is inmiddels al keurig op mijn rekening gestort. Altijd welkom in de dure decembermaand tóch?! :)

Ben nog ff naar de stad geweest en een broek en shirt gekocht. Aan de ene kant zonde nog zo aan "'t eind". Maar ik grijp steeds mis en nu is er ook nog 1 broek stuk. Gelukkig was er flinke opruiming, dus dat scheelt weer.
    Voor Jikke ook meteen nog een jurkje gekocht. Zij groeit ineens echt overal uit. In januari maar weer eens gaan shoppen voor haar.
    Ik schrok laatst wel toen ze op de weegschaal ging staan en ze bijna een kilo afgevallen bleek te zijn. Dit dus terwijl ze wel de hoogte in schiet.
    Hoop echt dat ze binnenkort eens wat beter gaat eten.

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saar: Wat een superleuk idee die schilderijen! Daar zou ik nou weer nooit opgekomen zijn. Bijbehorende foto's ook errug leuk om te zien :D

@Setje: Hier ook nog niet echt een kerstgevoel hoor. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zoveel heb met kerst. Vandaag wel de hele dag kerstliedjes gehoord in de winkel ;)

@Otje: Ach, wat een lieve foto's van Koen. Leuk setje wat hij aan heeft!

Oeps, Fynn komt thuis. Tot zo!

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben ik weer. Klinkt echt wel een beetje raar: Fynn komt thuis. Maar m'n ouders hadden hem van het kdv gehaald aangezien ze eerder dichtgingen. En net kwamen ze hem dus weer thuis brengen. Hij ligt nu op bed maar het klinkt niet echt alsof ie snel gaat slapen. Bovendien had hij net weer diarree en ligt nu allemaal winden te laten dus vrees dat er nog meer gaat komen :(

@Otje: Was bij jou gebleven net ;) Koen's spijkerbroekje komt me zo bekend voor. Is het een Timberland? En wat een geweldig nieuws voor je vriendin. Haar kerst kan niet meer stuk. Hoeveel kans was er ook alweer dat het kindje de ziekte wel zou hebben?

@Saskia: Wat een lief aanbod van je!

@Lola: Fijn dat Jasmijn weer fit was op haar verjaardag! Dat maakt het toch een stuk leuker :D Even dacht ik dat ze een step met 2 wielen had gekregen en was helemaal verbaasd dat ze daarop weg stepte :confused: Maar vind het sowieso al goed hoor. Het ziet er echt heel lief uit.

Heb Fynn gisteren (we waren aan het eind vd middag even met de tram naar de stad gegaan om lichtjes te kijken) even op een loopfiets gezet. Maar daar is hij echt nog net te klein voor. Mooi kado dus voor volgend jaar.

@Noralien: Haha, 2 cent :) Wat ga je ervan kopen? ;)

Vandaag erg druk op m'n werk. We hebben op 300 euro na de omzet van vorig jaar gehaald dus dat is in deze 'tijd van recessie' niet slecht. Heb ook even via een omweg gevraagd of ik mocht blijven en kreeg (ook via een omweg) te horen dat ik niet op het lijstje sta van de ontslagen :whistle:

Ben er trouwens wel achter dat ik als ik een uitkering zou krijgen meer krijg dan m'n huidige salaris. Bovendien ben ik vanaf 1 januari 2009 niet meer verplicht om te solliciteren (als die info klopt). Ik wil absoluut blijven werken hoor maar het is toch een raar idee dat ik met hard werken minder verdien dan met thuiszitten :( Heeft iemand verstand van aanvullende uitkeringen? Anders ga ik dat met de kerst es uitzoeken (heb toch vanaf 6.00 de tijd :( ;) ).

Gaat er nog iemand naar de nachtmis? Zo ja, veel plezier! Zal van je/jullie dromen :D

O ja, vergeet nog te vertellen dat ik iets heb gewonnen! Kreeg gisteren een grote doos van Rainbowbabies. Begreep er niks van aangezien ik niks had besteld. Bleek dat ik 1 vd winnaars was van het verrassingspakket (moest destijds een code invullen bij een bestelling). Was dit allang vergeten aangezien ik toch nooit iets win. Er zat een gouden toilettas in met Dove spullen, een zwart/gouden shawl, geurkaarsjes en Merci. Heb ik toch nog een kerstpakket :D

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Omdat ik niet weet of ik morgen nog online kom nu alvast:

WESSEL,

GEFELICITEERD MET JE 2e VERJAARDAG! EEN FIJNE DAG MORGEN!

12. Zo... de verlate verjaardagsvisite is de deur uit, dus kan ik nog even komen buurten :D !

@Otje: Een geweldiger kerstkado had je vriendin niet kunnen krijgen! Ik ben erg blij voor haar...

@Noralien: Ik zou die 2 cent op de bank zetten, krijg je er nog rente over... :)

@Eve: Ik hoop echt voor je dat die omweg de juiste weg blijkt te zijn, zodat je voorlopig weer van de straat bent ;) . Maar ik geef toe dat het mij ook niet helemaal lekker zou zitten als mijn inkomen lager is dan een eventuele uitkering. Ja, als jij nu opnieuw werkloos mocht worden, wordt je uitkering nog gebaseerd op je vorige salaris. Over een poosje echter op basis van je nieuwe. Als jouw inkomen onder het voor jou geldend sociaal minimum valt, dan kun je een toeslag aanvragen...
    Op de zwart/gouden shawl na, klinkt je 'kerstpakket' erg leuk :D !

13. Ik wil ook liever niet het risico lopen om Wessel te laat te feliciteren, dus...

Wessel, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!

14. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Noralien: FIjn dat het goed met je gaat! Maagzuur was volgens mij bij mij zo rond de 32 weken ook op z'n ergst. Nu is het weer wat minder.

@Saar: Hoe was het ontbijtfeest? Werd er nog gerookt? Is de horeca in Belgie trouwens ook al helemaal rookvrij (in NL sinds 1-7). Mooie nieuwe kapsels! IK vind de laatste foto's van Tisse erg melig :D

@Eve: Van 21.00 tot 6.00 is ook gewoon kort :cry:

@Cynthia: Ik hoop dat je in 2009 helemaal verder opkrabbelt. VInd het hartstikke fijn voor je dat het vooruit gaat!

@Otje: Dat wordt afkicken komende weekend zonder forum! Leuk die foto's van Koen. Hij heeft het wel naar z'n zin geloof ik. GOed nieuws voor jullie vrienden!

@Setje: Ik heb ook helemaal geen kerstgevoel, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik met andere dingen bezig ben ;)

@LOla: Fijn dat de verjaardag van Jasmijn geslaagd was, ondanks dat ze nog niet helemaal fit was. Maar zo te zien ging de taart er inderdaad goed uit. Jullie kerstdiner ziet er goed uit! Ik hoop voor je dat jullie niet alleen alle gerechten hoeven te maken?

@Eve: Wat fijn dat je je baan waarschijnlijk kunt houden :D . Maar het lijkt me frustrerend om te weten dat je met uitkering en geen soll.plicht hebt en ook nog eens meer verdient. Ik heb niet zo'n verstand van aanvullende uitkeringen, maar ik zou me er zeker eens in verdiepen.

Wij hebben vanavond al een beetje kerst gevierd en hebben gezellig wat spelletjes gespeeld. Mijn ouders waren er en mijn zus ook .Ze is dit jaar voor het eerst alleen met kerst omdat het uit is met haar vriendin. Maar daar heeft ze niet zo'n moeite mee geloof ik.

Ik had vanmiddag wat gerommel in m'n buik, maar helaas is het weer helemaal rustig nu :rolleyes:

En nu....lekker slapen :D

15. Laten we zeggen dat Appie het mij zo makkelijk mogelijk heeft gemaakt ;) . De zalm moet ik wel helemaal zelf bereiden, maar alle ingrediënten zitten al in de juiste hoeveelheden bij de zalm verpakt (brooddeeg, kruiden etc...), carpaccio maken is niet zo moeilijk en voor de rest dient het gemak de mens... :D

Waar ik al een poosje duim dat je uk snel geboren zou worden, stop ik daar nu even twee dagen mee. Ná de kerst lijkt me toch fijner...

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ja, na de kerst is inderdaad wel fijner. Vooral 1e kerstdag lijkt me minder handig. Maar ach...we zien het wel.

Ik kan jullie in ieder geval aankomend weekend niet op het forum overvallen met babynieuws. Ik had best veel mobiele nummers, maar die ben ik een tijdje geleden kwijt geraakt. Degene van wie ik het nummer heb (wiens 06 op het lijstje staat) sms ik in ieder geval.

17. @Duckie: Dat wordt dus een lang weekend gsm-staren... :) :) :)

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wessel, Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    En voor iedereen een fijne 1e kerstdag!

20. Wessel, een superdikke proficiat met je verjaardag!

Deel Deze Pagina