Jasmijn doet dat wel vaker rond dit tijdstip. Ze is dan niet echt wakker. Ik moet dan ook vooral niet gaan kijken, want dan maak ik haar juist wakker en dat is zonde...
Ik wacht nog even, totdat Jasmijn weer lekker helemaal in slaap is gevallen. Het is alweer stil trouwens...
Lola/Bianca: De kids hebben duidelijk zin in een meeting morgen! Lola: herkenbaar hoor... koen begint ook wel eens wat te jammeren midden in de nacht... vooral niet kijken is meestal de beste optie PS Zo ga ik wel richting 5000 berichten of begint de telling weer opnieuw a.s. maandag met het nieuwe forum?
@Otje: Ik denk dat ze dan dromen. Jasmijn heeft daar twee vaste tijdstippen voor: rond middernacht en vroeg in de ochtend (5 - 6 uur). Maar ze begint nu ineens te hoesten, dus ik ben bang dat ze zichzelf zometeen wakker hoest...
Lola: Hoop voor jou dat ze snel weer inslaapt. Dat wakker hoesten is niet tof. Had Koen laatst ook last van... Ik sluit nu af en ga richting bed. Tis rustig hier (hoor alleen nog de WII ) Welterusten!
Welterusten! Ik hoor ook niets meer boven. Wij wachten voor de zekerheid nog een kwartiertje en gaan dan ook naar bed...
@Lola: Thanks dat je ff voor me hebt gegoogled! Maar ik heb een eigen huis en dan wordt de uitkering dus als een lening verstrekt en daar zit ik niet op te wachten. Bovendien heb ik wel genoeg om in m'n levensonderhoud te voorzien. Maar ik wilde gewoon ff uitzoeken of ik mss ergens recht op heb wat ik niet weet. @Setje: Oh, leuk naar Duitsland! Hoop voor je dat het doorgaat! Gisteren bij m'n ouders de film Mamma Mia! gekeken. Echt zo'n leuke en gezellige film. Word je helemaal happy van. Fynn vond de muziek geweldig en heeft ruim een half uur ademloos op m'n schoot zitten kijken en luisteren (is vrij uniek voor Fynn ). Denk dat ik morgen op m'n werk de soundtrack maar ga kopen Vanmiddag gaan we naar familie voor een vroeg kerstdiner. Zijn we tenminste redelijk op tijd weer thuis. Wat ik me echt afvraag is hoe jullie het tot zo laat 's avonds volhouden Ik ben om 22.00 echt helemaal op Of ben ik zo'n oude muts aan het worden..... Denk dat ik hier nog wel kom vandaag maar voor de zekerheid alvast: Koen, Fijne 2e verjaardag! En voor wie ik hier niet meer tref: TOT MAANDAG!
Ik had gisteren niets moeten schrijven over de flesjes van Emma. Dit is al de tweede keer dat ze prompt nadat ik blij schrijf dat het beter gaat, weer gaat weigeren . Gisteravond en vanmorgen dus weer en dan kijkt ze me zó verwijtend aan... Maar wie de fles weigert, krijgt niet genoeg binnen en dus zat ik vannacht om 3.45 uur te voeden. Op zich niet erg, maar ik vind het zo rot dat ik mijn eigen kind met honger naar bed moet sturen, omdat ik aan het einde van de dag niet genoeg voeding heb... Ik hou mijn mond dus maar in het vervolg... @Eve: Ach... een oude muts... ? Ik denk gewoon dat wie eerder opstaat ook eerder moe is... Is het bij jullie net zulk mooi weer als hier (strakblauwe lucht...)? Fijne dag allemaal!
Slingding: Hihi, jij ook nog laat hier vannacht? Eve: Veel plezier vandaag bij je familie! Nee, je bent echt geen oude muts hoor. Als je elke ochtend om 6 uur wakker bent kan ik me het heeeeeeel goed voorstellen dat je om 22 uur erg moe bent. Dat zou ik dan ook zijn. Lola: Ooh vervelend dat Emma de fles weer weigert Moeilijk hoor. Hier ook mooi weer maar geloof wel koud. Weet nog steeds niet wat we nu gaan doen vandaag Otje
ik moet gaan rennen want wij moeten naar mijn schoonouders. Misschien kom ik vandaag nog langs en anders tot maandag. voor de gene die mij missen (geloof ik niet) maar msn en hyves kan wel hoor.
koen alvast van harte.... hopelijk heb je fijne dag met je pap en mam.... eve: inlichtingen inwinnen kan nooit kwaad.... iedereen fijne tweede kerstdag toegewenst.. hier gaan we zoals het nu lijkt naar de kinderboerderij als die open is. kleine meis heeft last van een oor ontsteking. Veel wakker en niet in d'r hummetje vanmorgen met de kids zelf broodjes gemaakt, knakworst en bladerdeeg. hier ook mooi weer, dus zo er ff lekker uit... tot laters, en anders tot maandag.