December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat mag ook best, vind ik! Een kat in de zak is zó gekocht... :(

2. Vraagje aan de mama's waarvan zoon- of dochterlief al in een peuterbed slaapt (lees: zelf het bed uit kan komen... :( ):

Eergisteren troffen we een gigantische bende aan toen we Jasmijn uit bed gingen halen. Ze had namelijk haar hele commode leeggehaald en alles op en rond het bed uitgestald :rolleyes: . Nu ging het alleen maar om luiers, hydrofielluiers, washandjes, beddengoed en sokken/maillots, maar helemaal de bedoeling is dat natuurlijk niet. De babyfoon stond weliswaar aan, maar ze heeft het zo zachtjes gedaan dat wij niet eens gehoord hebben dat ze al wakker was... :(

Hebben jullie van die brave kindjes of hebben jullie trucjes waardoor ze hun kamer netjes laten...?

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola kan je geen dikke elastieken om de knopjes van de deurtjes doen zodat deze niet open kunnen?

zo hebben wij het hier in de woonkamer opgelost en nu na 3 mnd er vanaf gehaald en teun kijkt er niet meer naar om....

4. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    hier zit t dicht met dikke schroef of eeb passend kettingje met slotje... anders hier ook alles overhoop... en ja super zachtjes gebeurd het....

5. he, 't forum werkt nog.

Tweede kerstdag is hier niks speciaal hoor, alles is dan gewoon open. Veel mensen zijn thuis, maar ze hebben dan we gewoon verlof genomen. Het is geen feestdag.

't Pizza eten was erg fijn geweest. We hebben anderhalfuur kunnen tafelen met ons 4. Ik wou nog een koffietje nemen, maar dat ging niet meer goed komen. Dus naar huis gereden toen het nog leuk was.

Nu komen we net weer van een feest. Morgen nog eentje en dan twee dagen niets.

Maandagavond gaan we wrschl weer naar Bokrijk. Daar is het weer winterbokrijk.

6. Liene slaapt ook in een 1persoonsbed. Maar bij haar op de kamer is het pikkedonker, de deur is dicht en er zijn rollen. Dus ze komt haar bedje niet uit.

7. Liene slaapt ook in een 1persoonsbed. Maar bij haar op de kamer is het pikkedonker, de deur is dicht en er zijn rollen. Dus ze komt haar bedje niet uit.

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

nou alle mannen slapen hier even dus kan nu wel reageren en bijlezen 8) ....

zo en nog gemeet? ;) iig wel gezellig avondje ge-(msn)forumt :)

eve; hihi nee hoor maar denk dat het wel degelijk scheelt of je het alleen moet rooien allemaal of je kindje of kindjes allemaal goed slapen etc etc, ik heb ook heeeel vaak dat ik het al zat ben of soms zelfs al in slaap ben gevallen rond die tijd hoor :) ik wil die mama mia film ook erg graag zien en nu helemaal :)

lola; he vervelend zeg enne hier was het idd gister heeeerlijk weer wel koud(net als vandaag)

mama2; beterschap voor je meisje

saar; wat eenn beer is het ook he ;) leuk hoor en liene is echt een lieve poppenmama zeg

setje; heee wat grappig en wat een toeval zo zeg, dan is het wereldje toch weer klein he? :)

lola; puckababy al bekeken? is een ideaal iets om het inbakeren af te bouwen, ik heb er een voor valerius, het is een 'lossere' vorm van inbakeren en bij de mini zitten ritsjes voor het afbouwen aan de zijkanten...!?

duckie; leuk schaatsen

eve; Wat leuk dat fynn zo lekker heeft geentertaint enne lekker uitgeslapen tot 7.15 ;)

setje; zoekse naar jullie auto :)

lola; oops :oops: :)

zooooo alles weer bijgelezen hier nog zijn gangetje orlando slaapt nu wel weer tussen de middag maar gaat moelijk slapen s'nachts word hij ook weer regelmatig wakker :( verder alles zijn gangetje
    iedereen fijn weekend verder
    otje alsnog fjne verjaardagen, duckie ik hoop voor je dat het toch door gaat zetten voor week 40

gr saskia

9. Daar heb ik wel aan zitten denken, maar nu ben ik blij dat we het eerst met een gewone slaapzak hebben geprobeerd. Tot nu toe gaat dat prima...

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben nog niet op schaal begonnen want ik kreeg visite van onze vriendin met dochter van 5 maanden.
    vanavond weer eens kijken.

hier is het babayzwemmen ook op de ochtende.
    helaas gaat het chloor niet met mijn handjes.

Lola: kailynn haalt alleen haar kamer overhoop als wij ook boven bezig zijn en het licht is.
    ij kailynn is het op een nachtlampje na ook pikke donker.
    bij babywalz hebben ze salotjes die met een magneet werken, zo zie je niks aan de buitenkant.

11. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jiri komt met zijn slaapzak aan niet uit zijn bed, ook wel zo fijn :)
    Hebben wel voor de zekerheid de deurklink omhoog gezet, want die kan hij wel al een tijdje open maken. Zo hoeven we niet altijd met het slapen het traphekje dicht te doen.

Heb helemaal niet het gevoel gehad dat het kerst was, maar geef er ook helemaal niets om. We zijn wel 2 dagen ergens anders gaan eten, is ook wel eens fijn :)

Gaan jullie eigenlijk vaak weg 's avonds, alleen of met z'n 2en? Wij eigenlijk zelden, maar ik merk toch wel dat ik me een beetje opgesloten ga voelen. Ben blij als we een paar jaar verder zijn en de kids wat groter. Heb je toch wat meer vrijheid.

12. Dank jullie wel voor de tips :D ! Ik geloof wel dat Jasmijn dus behoorlijk ondernemend is. Ze loopt met slaapzak en al naar het lichtknopje en gaat dan spelen of... de boel overhoop halen... :(

@Nynke: Wij gaan inderdaad ook 's avonds niet gauw meer ergens naar toe, maar tot op heden ervaar ik dat nog niet als een gemis...

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Nynke wij nemen ons ook steeds voor om elke maand een avond wat met z'n 2 tjes te doen en dna de oppas te vregen of Teun naar opa en oma te slapen brengen.... maar tot nu toe is daar ook nog niets van gekomen en dat vind ik wel jammer
    een beetje tijd voor elkaar en ff zonder Teun is ook fijn

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nyncke: allereerst gefeliciteerd met de 12 weken grens....

Wij gaan wel weg in de avond zoals naar de muziek ed, we nemen dan kailynn mee.
    Al kom ik al met wel minder weg in de avonden.

15. wij gaan elke maand uit met z'n tweetjes. Van mei tot september hebben we wel stil gelegen, maar nu doen we het weer. Oktober zijn we naar een stand up comedian geweest, november was een film en december zijn we uit eten geweest.
    Januari gaan we naar de musical Daens, maar dat weet Ben nog niet.

16. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ben toevallig zelf een paar keer weg geweest deze maand, maar het lijkt gewoon zo'n sleur iedere avond. Eten, wassen, tv kijken, slapen. En wij dan bankhangen. Misschien moeten we zelf wat actiever worden :)
    Maar heb zelf ook niet zoveel puff de laatste weken, hopelijk wordt dat snel beter.
    Moet ook zeggen dat ik niet van deze donkere dagen houd. Kan daar slecht tegen. Ben al blij dat de dagen alweer langer worden en kan niet wachten tot het warmer wordt.

Wat doen jullie dan 's avonds als jullie thuis zijn?

Ben trouwens ook een vroegslaper. Rond 22/ 22.30 wil ik toch wel naar boven. Maar Jiri is vaak ook rond 6.30 wakker, dus dat is ook al vroeg.

17. Wij eten meestal tussen 18.30 en 19.00 uur. Dat is misschien wat later dan in het gemiddelde gezin, maar zo kunnen we wel met zijn drieën - en straks met zijn vieren - aan tafel en dat vind ik wel zo belangrijk én gezellig.

Tegen 20.00 uur brengt Roy Jasmijn naar bed (en om de andere dag eerst in bad...), zodat we vanaf 20.30 uur 'rust' in de tent hebben. Meestal kijken we naar een leuke film en als ik de film niet leuk vind, neus ik rond op het forum met de laptop op schoot, of ik lees wat. Tussen 20.30 en 21.00 meldt Emma zich voor de laatste voeding.

Om 22.30 uur (als de film of zo is afgelopen) kletsen en drinken we gezellig nog wat en dan is het alweer tijd om naar bed te gaan.

Dit is dus hoe een gemiddelde avond in huize Faessen verloopt.

Op donderdagavond ga ik met een paar vriendinnen dansen. Van zo'n avond geniet ik wel erg en ik baal er ook best van dat ik al een paar weken niet ben gegaan vanwege het feit dat Emma de fles weigert. Op dinsdagavond spreekt Roy vaak met een vriend af.

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben door de week meestal verplicht om thuis te zijn aangezien arno in de avonduren werkt.

ik leg om 19.30 uur kailynn op bed en 2x per week gaat ze daarvoor in bad.
    daarna ruim ik eerst de rommel in huis op.
    Daarna kijk ik graag onm en gtst.
    en ik ben op hyves, msn en forum te vinden.
    (te veel)

ik doe ook wel eens wat huishoudelijks hoor...

en dan wacht ik met smart op mijn mannetje tot hij thuis komt

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    bij ons is het meestal zo dat teun tussen 19.30 en 20.00 in bed ligt
    dan nog de tafel afruimen, speelgoed beetje opruimen en dan nog ff forum en lezen wat tv kijken en rond 22.00 in bed liggen meestal betekend dat dus dat we om 21.45 naar boven gaan...
    dus ja echt iets hebben aan je avond :rolleyes: nee....

Deel Deze Pagina