December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Pffff, nu heb ik wel genoeg van de foto's...ik wil weer aan de WII ;)

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Het begin vd polonaise...hierna liep bijna de hele familie achter hem aan :)

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Eindelijk es een leuke foto van m'n moeder en mij :D

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Nog ff een vraagje aan jou. Als ik via www.fotoverkleinen.nl het aantal pixels terugbreng naar 490x490 dan wordt de foto ineens onscherp. Hoe komt dat?

5. Moeilijk te zeggen, ik heb die site nooit gebruikt. Ik kan me echter voorstellen dat zo'n gratis site niet zo'n goede technieken heeft om een foto te verkleinen als een duur fotobewerkingsprogramma. Zo is bijvoorbeeld Adobe Photoshop (een programma van ruim €1.000) er ook weer beter in dan Paint Shop Pro dat een heel stuk goedkoper is...

Ik vind onze kindjes ook al erg groot! Het viel me gisteren nog op bij de foto van Slingding en nu weer bij Fynn...

De foto van jou en je moeder is inderdaad erg mooi :D !

Hier een tamelijk beroerde nacht achter de rug. Emma is werkelijk snotverkouden (en koortsig) en haar gerochel, gekreun en gesteun heeft me het grootste deel van de nacht uit mijn slaap gehouden. Mevrouw zelf sliep er gewoon doorheen :rolleyes: . Alleen kreeg ze - zoals verwacht na alleen borstvoeding 's avonds - halverwege de nacht honger...

Ik vraag me trouwens af hoe het nu zit met die verhuizing hier... :(

6. Koen, ik wil je ook op de grote dag zelf nog een keertje een heel fijne dag toewensen en... GEFELICITEERD!

7. Koen, een superdikke proficiat met je verjaardag!

8. Lotte
    Beheerder

Leeftijd: 29
    Status: Offline
    Gebruikersgroep:
    kraamverpleegkundigen
    Lactatiekundigen
    Moderators
    Verloskundigen

Geplaatst: Zo Dec 28, 2008 9:39 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi meiden,

We hebben de verhuizing nog even uitgesteld. We lopen toch tegen nog wat dingetjes aan die we eerst verholpen willen hebben voordat we over gaan.

We houden jullie op de hoogte.

Lotte

9. hebben we ons voor niks mentaal voorbereid... ;)

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Oh, ik zie dat de verhuizing, en dus de sluiting van het forum, nog ff niet plaatsvindt.
    Ging er eigenlijk vanuit dat de site gister al niet meer bereikbaar was, maar jullie hebben een hoop gekletst ;) .

Ik ga ff niet reageren, komt later weer.

Wij vieren de verjaardag van Jikke vandaag. Voornamelijk omdat mijn moeder er een dagje voor op en neer komt en morgen niet komt. Maar het komt ook wel goed uit ivm werk van Robert.

Helaas is Jikke gister ziek geworden, koorts en niet helemaal lekker in haar vel. Vanmorgen had ze nog steeds koorts, maar ze was in goede doen. We zien dus wel hoe het loopt vandaag.
    Alleen beide ouder(s) en een stel vrienden komen, dus het wordt gelukkig niet te druk.

Na een paar keer wakker te zijn geweest, vond Jikke het om 6.00u écht wel genoeg geweest. Komt helaas steeds vaker voor :(
    Omdat Robert haar reactie op de slingers wel wilde zien is hij er ook uitgegaan (ik had vandaag "Jikkedienst"). Ze vond het helemaal geweldig. Ze bleef maal roepen "lingers, bal(lon), Jikke jarig, twee" :D
    Meteen maar haar cadeau's gegeven, het keukentje met wat snijfruit, pollepeltjes e.d. en pannetjes. Ze is er helemaal happy mee en heeft er de hele ochtend mee gespeeld.
    Nu ligt ze in bed.

Zelf ben ik helaas ook niet helemaal top. Vannacht maar 3 uurtjes geslapen. Kleine Uk lag "klem" tussen mijn blaas en maag en ik werd er helemaal beroerd van. Daarna Jikke aantal keren wakker.....
    Zou vanmiddag best nog ff plat willen..... :(

Ik ga nog ff stofzuigen en aankleden. Dan mijn moeder van het station halen. Tot later...

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Koen, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! Een hele leuke dag!

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Koen gefeliciteerd met je 2de verjaardag!
    Een hele leuke dag gewenst!

13. @Noralien: Ach, nog en peutertje dat niet fit is op haar eigen verjaardag :( ! Ik hoop dat jullie even goed een heel gezellige middag hebben...

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    jikke, ondanks dat je niet lekker bent een fijn feest gewenst!

15. Hier een baby'tje dat zojuist in een hoestbui haar hele voeding eruit heeft gegooid :( . Ze ligt nu weer in bed, ik hoop dat ze snel in slaap valt...

Enne... vanuit Duckie's kant is het verdacht stil. Zou ze... :D [-o<

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Dacht al dat ik een dag zonder forum moest doen....niet dus jippie

Koen gefeliciteerd

Jikke een fijne dag vandaag...hoop dat je genoeg bent opgeknapt dat je het lekker mee krijgt

eve hele leuke foto's en je lijkt helemaal niet op je moeder hoor ;)

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi allemaal!

Ooh het forum is er dus nog! :rolleyes:

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties! Koen werd vanochtend om 8 uur wakker. Beneden was alles al versierd en heeft hij zijn cadeautjes uitgepakt. Hij kreeg van ons de brandweerkazerne van duplo en boekje van rupsje nooitgenoeg. Van Sara kreeg hij een autootje. Hij was er erg blij mee!
    Nu slaapt de jarige en verwacht rond 15 uur het eerste bezoek dus zal wel druk worden hier.

Ik reageer verder even niet maar kom morgen denk ik nog wel langs. Morgenochtend eerst zwemmen en morgenmiddag ook nog wat verjaardagsbezoek. Tot gauw allemaal!

Groetjes Otje

18. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    KOEN gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Hoop dat jullie toch een leuke dag hebben!

@Lola: Beterschap voor Emma!

Fynn heeft voor kerst een doos Duplo gekregen en dat is echt een groot succes! Eindelijk iets gevonden waar hij zich wat langer mee kan bezighouden :D De treinbaan laat ik dus echt nog maar ff ingepakt (alhoewel die me zelf wel leuk lijkt om mee te spelen...)

In een tijdschrift vond ik onderstaande ketting. Vind em erg leuk. Hij is er ook met een roze of blauwe kraal. En als je bijv een meisje en een jongen hebt kun je er een met een blauwe en roze kraal bestellen. Er zijn ook sleutelhangers van.

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve leuke ketting

Deel Deze Pagina