December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier hebben we een redelijke nacht achter de rug. Emma werd rond 4.30 uur wat onrustig en ik besloot haar daarom te gaan voeden. Kon ze meteen nog een paracetamolletje krijgen. Daarna heeft ze heerlijk geslapen tot 9.00 uur :D !

Jammer genoeg kreeg ze zojuist vlak na de voeding zó'n enorme hoestbui, dat alle mamamelk in de handdoek (die ik de laatste dagen steeds uit voorzorg over haar schoot leg) belandde, dus die voeding konden we meteen nog eens overdoen...

Jasmijn viert vandaag haar verjaardag op het kdv en heeft vanmorgen voor het eerst sins weken helemaal NIET gehuild. Daar ben ik erg blij om! Ze was blij met haar verjaardagskroon en volgens papa liep ze zo trots als een pauw ermee rond. Ik heb mijn fototoestel daar achtegelaten en ben dus benieuwd naar de beelden straks... :D

2. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Als ik dat zo lees, ben ik niet de enige die veel thuis zit :)
    Soms denk ik wel eens terug aan de tijd zonder kind, lekker nergens rekening mee houden :) heerlijk...
    Morgen lekker een dagje voor mezelf. Heb nog vrij en mijn vriend niet, dus die brengt Jiri naar het kdv. Maar ben dan toch blij als hij weer terug is op het einde van de dag.

Jiri heeft de laatste tijd 's ochtends een behoorlijk ochtendhumeur. Veel huilen, niets is goed. Snap er niets van. Zal wel weer iets tijdelijks zijn.

Eerst wilde hij geen korstjes eten, moest ik ze eraf halen. Nu moet ik ze eraf halen omdat hij juist alleen maar korstjes wilt met smeervlees. Snappen jullie het nog :)

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    ilse jeroen en demi; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE MILA!!!!!! :)

noralien;JIKKE VAN HARTE MET JOUW 2E VERJAARDAG

ga ff bijlezen en proberen te reageren op iedereen....

4. Nee, maar dat maakt onze kleintjes nu juist zo leuk (en af en toe ook flink irritant... ;) )

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wat een superfeestdag vandaag :D
    Allereerst:
    Lieve Ilse, Jeroen en Demi. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje. Geniet van deze mooie periode!

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Jikke, gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Hopelijk ben je weer helemaal beter en kun je lekker genieten van deze speciale dag!

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Koen, een dagje te laat (maar ik had je vrijdag voor de zekerheid al gefeliciteerd), maar alsnog: gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Ik las al dat je flink verwend bent :D

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik denk dat dit mijn laatste berichtje voor dit jaar wordt. Vanmiddag viert mijn moeder haar verjaardag, zij is ook jarig vandaag. Morgen willen we nog ff gaan shoppen en woensdag gaan we naar mijn zwager, schoonzus en nichtje toe. De avonden spelen zich de laatste paar dagen in-en-om Lynns bed af :rolleyes: :( . Gisteravond sliep ze pas om 22.15 uur en was ik zo gaar dat ik kort daarop ook maar ben gaan slapen.

Voor iedereen een heel fijne jaarwisseling toegewenst en hopelijk wordt 2009 hét jaar waarin al jullie wensen in vervulling gaan. Ik wil jullie nog bedanken voor jullie steun in het afgelopen jaar. Jullie zijn super!

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jikke,

Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

10. De 'herhalingsvoeding' is er ook niet ingebleven, helaas. Ik had het vorige stukje nog niet gepost of er kwam weer zo'n verscheurende hoestbui met een flinke golf melk.

Ik heb Emma toen maar even met rust gelaten, maar na een uur begon ze haar hongerhuiltje te huilen. Dus nóg maar eens aangelegd en deze voeding zit er tot nu toe nog steeds in (afkloppen dus...) en Emma ligt nu tevreden in de box naar haar mobiel te lachen... :D

Tussen de spuugbuien door hebben Roy en ik de vouwgordijnen allemaal afgepakt. Ze hangen nu te drogen en kunnen dan weer opgehangen worden. In de tussentijd heeft Roy alle ramen in de woonkamer (9 stuks!) gewassen. Hebben we dat voorlopig ook weer gehad. maar je moet er even van profiteren als je oudste de deur uit is... ;)

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola ik heb altijd geleerd dat je met vorst je ramen niet mag wassen...zowel binnen als buiten niet
    ze kunnen hierdoor barsten, termopaine kunnen er haarschuurtjes van krijgen met gevolg lekkage :( hoop dta het niet bij jou gebeurt is

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Veel plezier de komende dagen! Hoop dat jullie er allemaal van kunnen genieten! Ik sms je nog wel. Enne...ik vind jou ook super! :D

@Janette: GIL! ;)

Vanmorgen naar Ikea geweest voor een nieuw bed. Aangezien het vakantie is besloten we vroeg te gaan. Helaas was het toen al erg druk. Bij de matrassen stonden, hangen, lagen en sprongen ongeveer 80.000 volwassenen en 60.000 kinderen :rolleyes: Je moest echt in de rij gaan staan om een bed uit te proberen. Nou, daar had ik dus echt geen zin in. Het is toch best een uitgave en een belangrijke keuze waar je een tijd mee moet doen en dat wil ik dan wel op m'n gemak uitkiezen. Dus ik zeg tegen m'n ouders: Ik kan dit niet zo hoor. Waarop m'n moeder geirriteerd raakt en zegt dat ik toch best ff wat kan proberen. Nou, nee dus. Enfin, uiteindelijk zo weggegaan met de nodige irritatie onderling. Niet gezellig dus :(

Baal ook van Marktplaats. Heb m'n camera te koop aangeboden. Kreeg meteen een bod van 50 euro en daarna 70 euro. Ik helemaal blij en heb op beiden gereageerd maar hoor helemaal niks meer. Denk dat ik de advertentie er maar afhaal en over een tijdje weer es opzet. Wat zou eigenlijk de handigste dag zijn om een advertentie te plaatsen?

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve :GIL lol: :) :rolleyes: :(

weet niet wat handig is...ik heb laast ook een bod gehad op de Vtech speelappel tegenbod gedaan maar ze reagere niet

wilde morgen ook naar Ikea, ga den kmaar als alle vakanties weer geweest zijn als ik het zo lees...en ik kan dat ook hoor...moet wel rustig ff kunnen liggen jas uit enzo...

en nog ff 2 filmpjes om te laten zien hoe Teun zijn ban van Thomas dus nu is geworden

als de kerstboom weg is komt het kleed wat nu midden in de kamer ligt ernaast.

http://s185.photobucket.com/albums/x21/ ... 008019.flv

http://s185.photobucket.com/albums/x21/ ... 008021.flv

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wat is de baan superleuk geworden! Toch wel gaaf hoor zo'n Thomas baan. Als ik de loterij win koop ik die er nog bij ;) Wel fijn dat jullie er zoveel ruimte voor hebben :D

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    of Fynn komt hier gewoon veel spelen en gaan wij buiten staan gillen ;) :)

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    kom andere keer ventjes zijn beide wakker :)

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ilse, Jeroenen Demi:
    gefeliciteerd met jullie dochter mila!
    Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhaal.

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Jikke: gefeliciteerd met je 2de verjaardag!

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik heb mijn werkdag er weer op zitten...
    ben wel moe hoor omdat ik slecht geslapen heb.

goh ilse zo snel bevallen, ze had om 20.00 uur nog gepost geloof ik.

vraagje: hebben jullie kids allemaal een kaart gehad over de post van ons?

20. @Janette: De ruiten zit er nog in hoor (en de gordijnen hangen ook alweer... ;) )

@Eve: Ik zou een advertentie op vrijdag plaatsen. Ik denk dat in het weekend de site het meest bezocht wordt...

Deel Deze Pagina