December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yep, maar hij kwam - zoals jij al vreesde - wat te laat :D !

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het was Eve die dit vroeg hoor ;)

3. Oeps... is al aangepast... :oops:

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Fynn heeft de mooie Plop kaart ontvangen!

@Lola: Hormonen? :) ;)

Kreeg net een mailtje van ene Said die in heel gebrekkig (bijna niet te ontcijferen) nederlands 100 euro wil geven voor m'n camera. Hij wil em echter wel komen ophalen....Dat zie ik dus niet zitten. Wat vinden jullie van zoiets?

En heeft iemand nog een grote grond/bouwplaat voor Duplo over? ;) Die dingen kosten 14,95 bij Bart Smit :rolleyes: Op internet wel goedkoper maar dan komen er weer verzendkosten bij...

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve je zou kunnen afspreken dat hij het in je pauze op je werk komt afhalen?
    en de duplo plaat evt op mp en dan kijken in Den haag zodat je hem kan afhalen?

Cynthia hier ook je kaart ontvangen hoor

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb blijkbaar een berichtje of sms-je gemist....

Ilse, Jeroen en Demi, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter / zusje "Mila".

Precies op de uitgerekende dag toch?! of vergis ik me nu?
    29 december is trouwens een prima dag voor de geboorte van een mooie dochter ;)

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

nog een poging....

nynke; wij gaan s'avonds ook niet vaak weg hoor behalve sporten... 8)

slingding; fijn dat jullie iig goed nieuws hebben vwb kdv

slingding/noralien; ik hoop ook net als lola dat jullie toch je huis nog verkopen volgend jaar ;) 8)

lola; hoe is het met emma?

slingding; leuke foto hoor :)

eve; het is idd een groot manneke al zie je hem zo, die laatste foto van jou en je mam is ook erg leuk hoor

noralien; jeetje voor jullie ook beterschap en rust gewenst hoor, hoe was de verjaardag?

eve; ik vind hem erg leuk heb hem ook gezien een tijdje terug, ze zijn wel prijzig he?! geloof ik, wel leuk hoor

lola; :oops: :oops: zoiets zou echt iets voor mij zijn ;)

slingding; leuk joh zo voor de kleinste kids

duikster; hee superrrr voor je vrienden zeg gefeliciteerd enne leesze :)

duckie; was wss een voorteken van de kleine :) wel goed dat ze gelijk zijn gaan kijken, ben erg benieuwd naar hoe het is gegaan zo te zien vlot nav je laatst geplaatste berichtje....?
    hoe is het met demi ook alweer opgeknapt?

otje; beterschap voor sara hoor

lola; fijn dat de nacht toch redelijk is verlopen enne spammen maar....

eve; he bah vervelend zeg

janette super leuke filmpjes zeg :)

slingding; hier nog geen kerstkaartje ontvangen

eve; wat janette zegt lijkt mij het meest veilig

morgen is mel de hele dag weg tot s'avonds daar wen je snel aan hoor als hij vakantie heeft ;) kom later weer wss volgend jaar mss eerder wie weet

gr saskia

8. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Jikke, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Jeroen, Ilse en Demi, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Mila!!! Wat een super goed nieuws op de vroege ochtend zeg!

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo allemaal!

Eve, leuke ketting hoor. In de lounge had een meisje een topic over dat merk geplaatst, ik had ze al gezien! En duplo is er duur, maar een tip; in duitsland is het een stuk goedkoper :) Jayden heeft een behoorlijke verzameling duplo en het merendeel komt uit....Duitsland! hahaha

Otje, Koen heeft een leuke verjaardag gehad zo te lezen! Wat sneu voor Sara dat ze zo'n jeuk heeft zeg! Hopelijk is het snel over! Beterschap voor Sara!

Lola, en, ruikt het weer lekker fris? Ik had laatst de vitrages gewassen, en het rook daarna heerlijk fris in huis :)

Oeh, Jayden is wakker.... ben zo weer terug!

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Iedereen bedankt voor de felicitatie's en de leuke en originele kaartjes!

Vandaag voelde niet echt als haar verjaardag omdat we het gister al gevierd hebben. Om de verwarring een beetje te beperken, hebben we het vandaag ook niet meer bij haar benadrukt.

Gister dus haar verjaardag gevierd. Helaas was ze echt niet in orde. "s ochtends leek het nog allemaal wel mee te vallen, maar in de middag kon je goed aan haar merken dat ze niet fit was.
    Ze moest een paar keer ineens vanuit het niets hartverscheurend huilen :cry:
    Ze boog af en toe door haar knietjes, pakte dan haar luier vast en zei dan heel zielig "poep" terwijl er dan niets in haar luier zat. Dit had ze vandaag ook nog waarbij ze een paar keer echt verschrikkelijk stinkende windjes (rotte eierlucht) liet. Vandaag heeft ze uiteindelijk een paar keer héél erg vieze luiers geproduceerd waarna ze ook weer verschrikkelijk moest huilen. Haar darmen zijn dus flink van slag . Even in de gaten houden.

Maar goed, haar verjaardag gister.....
    Om 6 uur wakker en daarna een paar uur ononderbroken met haar keukenteje gespeeld :D . Even geslapen en toen bezoek van beide ouders. De cadeaus vond ze allemaal even mooi (keukentje, potten, pannetjes, snijfruit, kookgerei, treinbaan, stofzuiger, boekjes van nijntje en woezel & pip, dvd van het zandkasteel).
    Maar vooral het keukentje en de stofzuiger vielen in de smaak. Helaas was de stofzuiger kapot :rolleyes: . Hij ging wel aan, maar niet uit dmv de uit-knop. Na een paar minuten stopte hij er vanzelf mee. Vandaag kreeg ze alweer een nieuw exemplaar van oma & opa.
    De slingers en balonnen vond ze prachtig. De taart niet bijster interessant. Het kaarsje was "auw" en durfde ze dus niet uit te blazen en ze heeft geen hapje van de taart gegeten.
    Verder was haar humeur erg wisselend. Van heel enthousiast en leuk, naar snel geïrriteerd en prikkelbaar met daarbij soms zielige huilbuien.
    Dat was dus wel erg jammer. Maar ja, niets aan te doen.

Vandaag met Jikke naar de kinderboerderij geweest. Dit was een succes. De rest van de dag ook weer erg wisselend.

Nog een lang verhaal geworden zie ik.
    De plicht roept.....kom morgen terug om uitgebreid op iedereen te reageren.
    Foto's volgen nog.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Jikke gefeliciteerd met je 2e verjaardag.

Ilse Jeroen en Demi gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Mila! toch nog 2008 geworden...

Lola fijn dat Emma goed geslapen heeft! en Jasmijn haar verjaardag gevierd. fijn dat ze dat in elk geval leuk vond op het KDV. HOpelijk gaat het in het nieuwe jaar telkens weer oke. En emma nu ook bijna de vuurdoop op het KDV....GEniet van je laatste dagen verlof.
    oei Emma dus toch niet helemaal lekker. Hier hoest Chrisje ook flink en komt er af en toe een flinke golf mee, maar gelukkig blijft het meeste erin. Hoewel hij vaak maar 1 borst wil nu en ik dus ook weer aan het marathonvoeden ben....tenzij ik werk....(dat was dus wel lekker vandaag)
    maar toch nog flink huisgehouden! lekker hoor. Ik heb van de week ook alle glasgordijnen nog effe gewassen (en de ramen laten doen door de hulp)

Nynke: fijn he peuterpubers! genoten van je vrije dag? o nee is morgen pas zie ik.

Bianca: ik duim dat Lynn weer wat beter gaat slapen.

Eve: kan me voorstellen dat je geen zin had om bedden te proberen. pff...moet ook niet aan de ikea denken deze dagen, hoewel ik er ook nog effe naar toe moet.
    enne geen idee welke dag gunstig is voor MP.
    tja ik denk dat ik voor een camera ook wel hem op zou willen halen....wil je toch even zien. dus kan me er wel iets bij voorstellen. Maar kan me ook voorstellen dat jij je er in je eentje wellicht niet prettig bij voelt. lastig.

Janette: leuke filmpjes.

pff ik raak momenteel aardig gesloopt van Chris, Hij vreet veel energie en ik ben zelf ook al weken verkouden en snotterig dus dat werkt niet mee. Chris is in de fase dat hij alles interessanter vindt dan een voeding, behalve als ik mijn borst weer in mijn bh stop, dan wil hij ineens drinken grrrrrr....ik wordt er gek van. Hij is overigens met de kerst voor het eerst aan het omrollen gegaan, dat is dan wel weer super.
    Nick is de laatste dagen ook flink aan het nee, nee, neeeeeeeeee dus dat gaat ook heerlijk. En toch zijn het mijn schatjes ....maar af en toe....

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ben ik weer... ik dacht dat Jayden wakker was, want hoorde hard getik. Maar hij lag prinsheerlijk te slapen, het was de verwarming die aan het tikken was :)

Worden jullie ook zo simpel van dat vuurwerk? Ik heb er echt niks mee, en schrik me af en toe ook helemaal rot... :rolleyes: Het gaat er nu al behoorlijk hard aan toe! Als Jayden er wakker van wordt, en ik zie wie het heeft afgestoken, krijgt ie ervan langs :)

Eve, ja, misschien op je werk afspreken in de pauze! Als je er 100 euro voor krijgt! Gewoon proberen, heb je toch weer een mazzeltje mee dan! Leuke foto's trouwens! Je lijkt echt op je moeder!

Noralien, zo Jikke is ook goed verwend zeg!

Wat doen jullie allemaal met oud&nieuw? Wij blijven thuis, en mijn ouders en mijn broer en zijn vrouw komen bij ons.

owja, klein nieuwtje...ik ben gestopt met de pil ;)

groetjes Lisette

14. Laten we het houden op zwangerschapsdementie... ;) :oops:

Als ik iets koop via Marktplaats, ga ik het ook het liefst ophalen. Zodoende hoef ik het geld niet van te voren over te maken, maar is het boter bij de vis. Bovendien kan ik het produkt dan ook zien voordat ik definitief 'ja' zeg.
    Ik kan die Said dus goed begrijpen, maar ik begrijp ook dat jij als vrouw alleen niet op zijn bezoek zit te wachten. Moeilijk dus...

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    setje: spannend...

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Oeps, ben ik dan de enige die een dergelijk mailtje via MP niet vertrouwd :oops:

@Janette: Helaas geen Duplo plaat bij mij in de buurt...enne, zoals je al had begrepen ben ik niet zo van het afhalen... ;)

@Saskia; De ketting op de foto is maar 14,95. Er zijn echter wel een paar speciale uitgaven en die kosten 34,95

@Setje: Ik duik de eerst volgende keer dat we in Duitsland zijn ook meteen een speelgoedwinkel in hoor ;) En noem dat maar een klein nieuwtje...ik vind het supergroot nieuws! Spannend hoor! Haha, de verwarming aan het tikken :)

Hier nog niet veel geknal van vuurwerk. Heel in de verte hoor ik af en toe iets. Maar ja, ik woon dan ook in een heel nette buurt :) ;) Met Oud & Nieuw gaan we naar m'n ouders (maar dat was te verwachten ;) ) en blijven daar slapen.

En o ja, ik kom definitief (ijs & weder dienende en bij leven & welzijn ;) ) naar de meeting! M'n ouders willen ons nml weer brengen :whistle:

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    He meiden,

Even snel een berichtje, ik heb nog niets teruggelezen hoor. Na mijn laatste berichtje gisteren ben ik bad gegaan en al snel kwamen er weeen. Om half twaalf waren we in het ziekenhuis en na een half uurtje aan de CTG bleek mijn onsluiting al 4 cm. De afspraak was (gezien mijn vorige bevalling) dat ik een ruggeprik zou krijgen en die heb ik toen gehad. Toen ik terug kwam van de OK had ik al 6 cm. Na een uurtje voelde ik de weeen alweer en bleek ik al 8 cm te hebben. En de weeen waren zo heftig dat ze de ruggeprik al snel weer uit hebben gezet, dus daar heb ik weinig aan gehad. Al snel had ik volledige ontsluiting en persdrang en met 3x persen was Mila er. Zoals de verpleegkundige zei, ze werd letterlijke gelanceerd. Dat had dus wel twee flinke scheuren tot gevol , waarvoor de gynaecoloog door de verloskundige uit bed is gebeld om te hechten.
    Vanochtend mochten we meteen lekker naar huis. Heerlijk, want met Demi heb ik eerst 4 dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege de keizersnede. Mila is nog wat misselijk en begint voorzichtig wat te drinken aan de borst.

Bedankt voor jullie berichtjes en sms-jes!

en jikke : gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

18. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    En last but not least; Demi is helemaal verliefd op haar zusje! Echt geweldig.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Super om al iets van je te horen! En wow, wat een snelle bevalling. Echt zo fijn voor je dat het allemaal zoveel vlotter en beter ging dan de vorige keer. Dat moet voor jou ook geweldig geweest zijn! En wat heelijk dat Demi zo verliefd is :D FOTO'S! ;)

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Wow Duckie: dat klinkt als een supersnelle bevalling! en top dat Demi helemaal weg is van haar zusje! dat is zo fijn. nu hopen dat het altijd zo blijft...hier begint Nick nu Chris vervelend te vinden, hij komt langzaam aan ook aan het speelgoed....

Setje: spannend!

Deel Deze Pagina