December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Duckie, ik was vanmorgen ook echt even verbaasd over het smsje. Echt snel gegaan dus! Is het je meegevallen of tegengevallen? Jammer dat de ruggenprik niet zo lang zijn werk heeft gedaan. Hoe lang heb je er nu over gedaan? Lijkt me zo leuk om te zien hoe Demi op haar zusje reageert, ben ook heel benieuwd naar foto's!

groetjes Lisette

2. Jasmijn vond het feestje op het kdv schitterend...

De jarige job op de troon met een kroon...

3. [​IMG]
    Slagwerkgroep 'De Biggetjes'...

4. [​IMG]
    Tante Cynthia, denk je dat ik talent heb...?

5. [​IMG]
    Alsjeblieft! Van mij voor jou... :D

6. Aan tafel vanavond moesten we toch even lachen...

Jasmijn zat een beetje te dollen en toen zei ik: 'Eet je boerenkool nou maar op, daar word je mooi en slim (groot en sterk hoeft niet voor meisjes... ;) ) van!'

Daarop zei de schat: 'Mama slim!' Waarop Roy vroeg: 'Papa ook slim?'
    'Nee', zei mevrouw en schudde haar hoofd: 'Papa dom!'

Ik vond het eigenlijk wel knap dat ze op de een of andere manier wist dat 'slim' en 'dom' als tegenovergestelde begrippen bij elkaar horen...

@Setje: Wat een leuk nieuws! Het wordt tijd dat het rijtje zwangeren weer wordt aangevuld... :D

@Duckie: Super om zo snel al iets van je te horen. Grappig hoe vaak een tweede kindje gelanceerd wordt! Minder zijn je hechtingen. Ik hoop dat je er niet al te veel last van zult hebben...

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Duckie: Wat een leuk! een bericht van jou,
    dat alles zo snel en goed is gegaan!
    Hoeveel weegt ze?
    Geniet er maar lekker van!
    En super dat demi helemaal trots is!

Lola: het talet straalt er van af! (arno heeft mee geoordeeld)

8. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik vond een oude foto van mijzelf, en wil even de gelijkenissen met Jayden met jullie delen....

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken

(ik ben de linker op de foto ;) )

De foto van Jayden is niet de leukste foto, maar kon zo gauw op de pc niets anders vinden.

Maar ik vind hem toch echt wel behoorlijk om mijzelf lijken!

10. Ik ook hoor... :D

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Jasmijn ook al zo'n mooie verjaardagsstoel :D Ik moet mijn kdv daar maar es op aanspreken ;) Tegenstellingen zijn hier momenteel ook erg in. Dat verbaast mij eerlijk gezegd ook vaak. Is idd knap van die kleintjes dat ze de dingen aan elkaar koppelen :D

@Setje: Leuke gelijkenis! Vooral het haar ;)

Nou, heb Said gisteravond gemaild dat we iets konden afspreken om de camera op te halen. Krijg ik vanmorgen een mailtje terug met als antwoord dat hij toch helaas niet meer dan 60 euro kan geven :rolleyes: Probleem is dus wel opgelost ;)

12. Emma knapt helaas niet echt op :( . En zolang ze ziek is wil ik haar ook niet gaan dwingen uit de fles te drinken, maar mijn eerste werkdag komt angstvallig dichterbij... :(

Jammer ook van dit mooie weer. Eigenlijk zouden we nu lekker naar buiten moeten gaan met de kids...

@Eve: Inderdaad, probleem op gelost, maar camera niet verkocht...

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Met Sara gaat het nog niet super. De netelroos lijkt nu zo goed als verdwenen te zijn, want de vlekken en bulten zien we niet meer en jeuk is ook weg. Alleen ze is nu wel steeds misselijk en veel last van buikpijn. Ze hangt de hele dag wat in bed of op de bank. Hopelijk gaat het snel beter met haar want morgenavond gaan we gourmetten en dat vind ze zelf zo leuk. Zou jammer zijn als ze dan nog ziek is.

Afgezien van een zieke Sara heeft Koen echt een leuke verjaardag gehad zondag. Het was echt wel ontzettend druk en hij is overladen met cadeautjes maar hij bleef er echt supervrolijk onder! Soms eventjes wat verlegen als er weer iemand binnen kwam maar hij vond zijn cadeautjes allemaal even geweldig!
    Hij heeft gekregen: brandweerkazerne duplo, autootje, boekje rupsje nooitgenoeg, autootjes, kleurpotloodjes, koffer met potloodjes wasco verf stiften enz, nijntje rugzak, puzzel, bus, boekje woezel en pip met dvd erbij, klei, vestje, puzzelklok, nijntje memory.... Pfff geloof dat dit het wel was ongeveer. Hij vind het echt super allemaal!
    Heb nog veel foto's gemaakt zondag. Zal die nog eens posten hier.

Setje: Inmiddels geslaagd voor een auto?
    Leuk nieuws! :eek:
    Ik vind Jayden ook heel veel op jou lijken hoor!

Lola: Oei, die Jasmijn, heel d'r kamer overhoop. Kan je geen tips geven. Koen slaapt nog in zijn ledikant.
    Beterschap met Emma!
    Lief zeg die foto's van Jasmijn op het kdv.
    Hihi, wat een bijdehandje zeg ;)

Nynke: Zo af en toe gaan we een dagje of avondje weg zonder kids maar echt vaak komt dat niet voor.
    Wat we 's avonds doen? Eeuuh... nou na het eten eerst wat opruimen en dan even lekker op de bank. Rond 20 uur gaat Koen naar bed en rond 21 uur gaat Sara naar bed en daarna kijken we tv, of een film, of friends op dvd (regelmatig) en de laatste tijd wordt er best wel wat gespeeld op de WII als de kids in bed liggen.

Slingding: Dat is goed nieuws dat er plek is op het kdv!
    Lief die foto van jou en Kailynn!
    Je kaart voor Koen was op tijd hoor! Erg leuk.

Eve: Wat een leuke foto's van Fynn! Ik vind Fynn heel veel lijken op zijn achterneefje met die blauw/grijze trui aan.
    Leuke foto van jou en je mama!
    Mooie ketting hoor! Heb ze al eens eerder gezien op een website maar niet goedkoop...
    Pfff ja daarom ging ik dus niet naar Ikea dezer dagen. Beetje ERG druk :( Ik zou daar ook flink geirriteerd van raken hoor!
    Kan me voorstellen dat je het eng vindt als die man die camera zou komen halen. Zou het ook alleen doen als Steef thuis was.

Duikster: Wauw wat een leuk nieuws van je vriendin! Proficiat voor haar.
    Sterkte met de kids ;) Ja tuurlijk houd je heel veel van ze maar soms... ;)

Janette: Superleuk die treinbaan! Wat fijn dat Teun zich er zo goed mee kan vermaken.
    Wij hebben boven ook nog een houten treinbaan staan maar ja... er staat beneden nu even genoeg :rolleyes:

Noralien: Wat zielig voor Jikke dat ze niet helemaal fit was op haar eigen feestje. Hopelijk gaat het nu weer beter?

Duckie: Wat fijn dat je alweer thuis bent met Mila! Zo te horen was het echt een storm-bevalling!
    Ben erg benieuwd naar foto's!

Zo, ik ben weer bij-geforumt. Heb echt het idee dat ik de laatste dagen met de kerst en toen de 2 verjaardagen nergens meer tijd voor heb gehad :( Boven stapelt de was zich op. En moet nog een hoop boodschappen doen. En zit nu nog in pyjama en de vaatwasser moet nog leeg en de aanrecht staat nog vol en... en... en... :x

Groetjes Otje

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    's Ochtends nog in pyjama al lekker spelen met de brandweerkazerne

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Kaarsje uitblazen

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    MMMM lekker die taart!

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    M'n rugzak om en weg ben ik! :D

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    De 2 jarigen! (60 en 2!)

20. nou ben ik mijn gsm eergisteren bij mijn ouders vergeten en lees ik nu pas hier het grote nieuws...

Ilse, Jeroen en Demi,

een superdikke proficiat met de geboorte van Mila.

Waarschijnlijk dacht ze, mijn mama noemt me HIJ, ik zal eens snel komen ;).

Deel Deze Pagina