@Otje: Hier nog een mannetje wat niet wil gaan slapen. Is de laatste dagen echt raak. Hij huilt gelukkig niet maar ligt te spelen en te roepen. Ook overdag slaapt hij ineens minder (ook 1 tot 1,5 uur). Ik breng Fynn in principe naar bed als het tijd is maar tot nu toe valt dat gelukkig ook samen met vermoeidheidsverschijnselen. Maar...hij slaapt nu 's ochtends wel langer dus van mij mag het zo blijven Ik vind tussen 10 en 11 uur prima! Zeker niet te vroeg hoor....eerder wat te laat
hi hi, eve; is goed hihi enne thnx ik zal kijken of ik nog een van 'voor' het knippen kan spammen niet meer vandaag hoor enne otje ik vind 10.00 ook goed hoor net wat eve zegt eerder iets te laat fijn dat het met sara beter gaat ik ga filmpje kijken doeg doeg gr saskia
hier net nog ff een appeltaart in de oven gestopt dus het begint hier lekker te ruiken hebben we toch nog wat bij de koffie morgen, we zijn geen fan van oliebollen en appelflappen maar wel van appeltaart de meeting laat ik aan me voorbij gaan de maandag erna gaan we op vakantie dus dta word me ff teveel helaas valt hier echt 1 zodra hij in zijn bedje ligt gelijk in slaap..we denken zelfs dat hij het einde van zijn muziekje niet meer hoort..... morgen mag hij weer vroeg op...na dus vanaf 1e kerstdag elke dag te hebben mogen uitslapen tot een uurtje of 9 vanaf 19.30 fijne avond allemaal
Emma lijkt de laatste uurtjes wat op te knappen, gelukkig! Ze kijkt minder waterig uit haar oogjes en de hoestbuien nemen ook af (zowel in frequentie en in hevigheid...) Morgen is Roy's petekind jarig, maar hij gaat alleen met Jasmijn er naar toe. Ik zie het niet zitten om Emma mee te nemen nu ze niet in orde is. Twee jaar geleden ging Roy helemaal alleen naar die verjaardag, Jasmijn was toen net een week oud... Ik heb Emma vandaag toch nog in bad moeten stoppen. Roy kwam net binnen met de frietjes, toen Emma keihard begon te huilen. Ik naar boven en ze bleek een poepluier van hier tot Tokio te hebben ! Tja... om nu nog een keer met doekjes te klooien, ging me wat te ver. Dus, hup... het bad in! Echt leuk vond Emma het niet, maar ik vond het toch wel fijn dat ze daarna weer naar een fris baby'tje rook... Alleen waren de frietjes koud toen ik beneden kwam... Roy had weliswaar aangeboden om te helpen met het badderen, maar dat had ik afgewezen. Dan zouden 3 mensen hun frietjes koud zien worden... Jasmijn zei vandaag weer iets waar we best van stonden te kijken. Ze wees naar mijn glas cola (caffeïnevrij ivm de borstvoeding...) en zei: 'Mijne ook cola!' Ik antwoordde: 'Nee schat, dat is voor grote mensen.' Waarop Jasmijn zei: 'Mijne ook mens!' Vervolgens wees ze naar de vissenkom en zei: Visjes niet mens...' Ik vind het ook zo leuk dat je al echte gesprekken met haar kunt voeren, ze begrijpt al zóveel! En als ze iets niet begrijpt, merk je dat doordat ze dan snel overschakelt op een ander onderwerp...
Kom ik net op me werk blijk ik pas vanaf 13.00 op het rooster te staan.... ben ik daarom wezen haasten vanmorgen.....en krabben er stond vorige week echt 8.30 tot 17.00 en nu van 13.00 tot 17.00 ach ga ik straks wel een bakkie doen bij me ouders daar is Teun nu ook....en ga ik vandaar naar me werk....
Met Emma gaat het wel wat beter. De nacht was redelijk, we lagen er alleen pas tegen 2.00 uur in, omdat ze een uurtje eerder ineens keihard begon te gillen. Dus - hop - meteen naar boven gestoven en haar uit bed gehaald in de hoop dat Jasmijn er doorheen zou slapen. Kom ik met Emma beneden, blijkt ze gewoon te pitten... ! Ze werd pas wakker van het licht in de kamer en geluid van de tv. Toen heb ik haar ook meteen maar even aangelegd... Tegen 6.00 uur werd ze wat onrustig. Ik heb haar mee naar beneden genomen, waar ze een enorme hoestbui kreeg. Gelukkig deze keer wel zonder te spugen. Daarna heeft ze lekker gedronken en geslapen tot 9.30 uur... Maar Roy gaat toch fijn alleen met Jasmijn naar die verjaardag...
Hoi hoi, Janette, jeetje wat een domper zeg! Het scheelt iig dat je niet de hele dag hoeft te werken! (inmiddels ben je wel aan het werk, en hoop dat je ff lekker genoten hebt van je morgen vrij!) Melliemel, ik bedoelde dat we binnenkort hier in het dorp op natuurijs kunnen schaatsen We hebben een hele grote bosvijver waar dan geschaatst kan worden. Lekker kort koppie weer bij Orlando, en wat zijn het toch schatjes die jongens van jou! Otje, gelukkig is Sara weer beter! Wat jammer dat Koen niet wilde gaan slapen... Misschien een beetje onrustig door alle feestdagen en de drukte? Jayden gaat 's avonds echt tussen half 8 en 8 naar bed. Overdag wisselt het nog wel eens. Maar hij slaap overdag ook niet altijd even lang meer, vorige week had hij er weinig zin in Eve, ben blij om te lezen dat Fynn iets langer slaapt smorgens! Lola, gelukkig dat het iets beter gaat met Emma! Hopelijk knapt ze nu snel helemaal op! Verjaardag is niet zo leuk met een baby die niet lekker is, dat zou toch een beetje te druk voor haar zijn. Ik vind tussen 10 en 11 voor de meeting ook prima, ik vind eigenlijk alles wel best, ben heel makkelijk dus pas me volledig aan! Mocht ik vandaag niet meer komen hier; Allemaal een hele goede en gezellige jaarwisseling, en tot in het nieuwe jaar!! Liefs Lisette
Ik wil jullie even allemaal een hele goede jaarwisseling wensen! Mijn mannetjes houden me de laatste dagen (en nachten) volop bezig waardoor ik weinig puf heb om hier rond te kijken. Ook nu ligt er al weer een te mopperen....dus ik zal mijn mamaplicht weer gaan vervullen! Vanavond gaan wij met de kids naar vrienden en vieren we oud en nieuw gezamelijk met 4 stellen en hun kids. Ik heb er zin in. Nu nog hopen dat Frank niet halverwege weggeroepen wordt door werkplicht....die heeft namelijk dienst. Tot in het nieuwe jaar meiden!
Lola: Gelukkig dat het met Emma weer de goede kant uit gaat. Janette: Balen dat je voor niks vroeg was opgestaan maar toch lekker eventjes onverwachts vrij! Duikster: Sterkte met je mannetjes! Bedankt voor alle gezelligheid en steun in het afgelopen jaar! Op naar weer een nieuw jaar forummen he? Ik zie jullie over 1 maandje weer! Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige avond toe! Kom morgen terug om jullie een gelukkig nieuwjaar te wensen Groetjes van Otje
Hey allemaal, heel erg fijne avond allemaal alvast en een fijne jaarsuitwisseling, maak er een mooie avond van en geniet van elkaar liefs
hallo allemaal, hier ook iets beter met de zieke kindjes. Liene en Tisse hadden deze ochtend allebei 38.2, maar ze spelen redelijk goed. Dus ik heb alvast de krulspelden in mijn haar gedraaid . Voor de meeting is 10u ook goed voor mij. Lola, fijn dat ook jouw zieke kindjes weer wat beter zijn. Otje, Sarah ook wagt minder jeuk lees ik. En gelukkig kan de Wii haar wat afleiden. Hier valt het middagslaapje ook geregeld weg. Zo'n 2 à 3 keer per week gaat ze niet meer slapen, de andere dagen slaapt ze dan 4u aan een stuk in de namiddag. Slapen 's avonds gaat goed. We hebben een paar weken geleden wel weer een tijdje gehad dat het niet ging. Ze gaat tussen 8 en 9 naar bed, afhankelijk of ze wel of niet heeft geslapen in de namiddag. Ik ben nu eigenlijk nog 1 les aan het uittypen, maar het lukt me niet... Bah, ik zie er zo tegenop. Ik ga nog snel de nieuwjaarsbrieven schrijven voor Liene en Tisse voor bij mijn ouders, want morgen worden we om 13u daar verwacht. Dus zal het in de voormiddag al wel hectish genoeg zijn. Ik wil jullie ook allemaal een superovergang toewensen. Veel plezier allemaal!
hi hi, IEDEREEN ALVAST EEN GEZELLIG GELUKKIG UITEINDE EN EEN ZEER VOORSPOEDIG 2009 GEWENST STANDAARD MAAR ERG OPRECHT GEMEEND EVE; ja hij heeft met 2 ijzers lola; hihi wat lachen joh van jasmijn slim he? goed hoor aggh die emma setje; ooohh oke 8) ach jaaat soms he thnx hoor vwb mijn mannetjes gr saskia
Ben niet meer langs geweest om te reageren zoals ik beloofd had. Wij zijn druk met Jikke in de weer. We moeten zo met haar naar de huisartsenpost. Na zaterdag is niet echt fit geworden. Sinds vandaag heeft ze steeds vlagen van "afwezigheid". Ze is dan apathisch en reageert niet meer. Verder draait ze regelmatig met haar oogjes en houdt ze deze soms wat langer dicht. Ze viel net bijna om. Nadat we eers ff aan moesten kijken, moeten we nu toch langskomen. Ze dachten dat het zou kunnen komen van te veel gas in haar darmpjes. We zullen zien..... Voor iedereen een fijne jaarwisseling.
@Janette: Dat was balen zeg! En zo'n onverwacht vrije ochtend voelt toch nooit helemaal lekker. Hoop dat je er toch wat van hebt kunnen genieten. @Setje: Zo zeg, jij weet wel een gevoelige snaar te raken met je nieuwjaarswens....wat een heerlijke vent is dat toch....zucht Moest vandaag samen met 1 collega tot 18.00 werken (de rest was vrij, ziek of eerder naar huis). Om 16.50 zegt m'n baas: Jullie mogen wel naar huis, ik red het verder wel alleen. Wij helemaal blij en zeggen: Okay, dan blijven we nog ff tot 17.00. Om 16.55 belt er een bedrijf wat 1300 kadokaarten van 10 euro wil hebben Die moet je dus via de kassa opwaarderen...enfin, we konden dus niet eerder weg Tuurlijk wel leuk zo'n order op de valreep maar wel een beetje aso. Ze moesten het budget van dit jaar opmaken en nog dit jaar gefactureerd hebben...pffff...bedenk dat ff eerder....! Ik wil niet verder zeuren hoor maar ben nu echt zo ontzettend moe. Heb van die hele zware brandende ogen (jullie kennen ze vast wel ). Ga zo naar m'n ouders (Fynn is daar al) maar zou het liefst thuisblijven Maar om het jaar met een positieve noot af te sluiten wil ik iedereen bedanken voor weer een jaar forummen! Had nooit gedacht dat een forum nog es deel van m'n dagelijks leven zou gaan uitmaken. Maar ben er wel heel blij mee!
@Noralien: Sterkte! Ik vind het best een beetje eng klinken. Hoop dat het snel weer goedgaat met Jikke! Ik ga duimen voor jullie!
@Noralien: O nee, arme Jikke ! Lijkt me ook een naar gezicht trouwens. Dikke knuffel voor je kleine meisje en ik hoop dat ze snel weer fit is...
Zouden je ouders er begrip voor kunnen opbrengen als Fynn alleen met hen de jaarwisseling doorbracht? Dan kun jij lekker met een dekentje op de bank (of naar bed natuurlijk)... Ik had ook nooit kunnen denken dat ik nog eens een fanatiek lid van een forum zou worden. Dat ligt misschien ook aan onze leeftijd, wij zijn toch veel minder met internet opgegroeid dat mensen die - pak 'm beet - 10 jaar jonger zijn. Maar ik ben er ook blij mee. Zeker in zo'n week als deze, wanneer je door een zieke, flesweigerende baby aan huis gebonden bent...