ik nu ook niet hoor. Ik heb de buurvrouw bezig gezien toen ze haar auto in de garage wou rijden deze ochtend. Ze bleef wegschuiven en moest dan uiteindelijk eerst de sneeuw ruimen om verder te geraken. Mij niet gezien hoor...
Hallo allemaal! Hier ligt maar een heel klein beetje sneeuw, en nog niet eens overal...beetje jammer! Als ik de foto's zo zie, vind ik dat wel hardstikke leuk! Marcel is vandaag ook weer werken, en is nog wel op de fiets gegaan gelukkig is hij heel aangekomen! (is toch een half uur fietsen!) Ohja, en we hebben een andere auto gekocht! Het is geen opel astra geworden...maar een golf! Zaterdag kunnen we hem ophalen, ben benieuwd, want ik heb em nog niet in het echt gezien, marcel is alleen gaan kijken. Bianca, jeetje ik kan me voorstellen dat jullie helemaal uitgeput zijn met zulke avonden en nachten. Hopelijk werkt deze methode, en kunnen jullie straks genieten van jullie welverdiende avond- en nachtrust! Wat een leuke foto's, ik vind ook dat Gijs echt super gegroeid is! Dat ruzie maken heet broer en zus liefde.... Otje, nou jij bent goed geslaagd en dat voor zo weinig geld! Het is dat het een beetje ver weg was voor mij, anders was ik mee gegaan! That remines me... ik heb super veel zin in de meeting! Lola, hahaaa, wat een lekker koppie zeg! Ze heeft echt schik! Werkse trouwens vandaag! Saar, wat ziet dat er schattig uit zeg met zijn 2en op de slee! Maarja, als ze zo lang stil moeten zitten is de lol er natuurlijk gauw vanaf Eve, ik ben eerlijk aan de dvd spelers gekomen hoor! Het zijn ook allemaal verschillende. Twee ik zelf gekocht, en twee heb ik er gewonnen op mijn werk. We nemen ook altijd zo'n goedkope mee als we op vakantie gaan, en we hebben een reserve liggen. Wij kijken namelijk erg veel films, en als er eentje stuk gaat, heb ik geen zin om te wachten tot ik een nieuwe heb. Nou ben ik weer vergeten waar ik nog meer op wilde reageren.... Ga nog weer even terug lezen tot zo!
poging 2! Duckie, wat fijn dat het allemaal goed gaat! Hopelijk krijgt Mila wel snel haar dag en nacht ritme door, en wordt het voor Demi ook wat rustiger! Wel lekker dat Jeroen nog 2 dagen vrij is! Duikster, ik ben toch gister ook maar eens gaan zitten voor de flinke stapel, en nu is het lekker opgeruimd, lekker gevoel geeft dat! Slingding, jeetje ik hoop dat je het alsnog kan downloaden! Zou echt heel erg zonde zijn zeg! Ik duim voor je! Nou, hopelijk ben ik nu niks vergeten, maar 't was ook weer een beetje veel Tot later! groetjes Lisette
@Melliemel: Op die eerste foto kon Valerius wel een broertje van Emma zijn... Zo... mij eerste echte werkdag zit er op! Viel allemaal reuze mee, gelukkig. Het kdv heeft mij niet gebeld vanmiddag (dat zouden ze doen als Emma écht niet aan de fles wilde drinken en ook niet stil te houden was), dus ik ga er van uit dat Roy mij zometeen kan vertellen (hij haalt de kids op) dat alles goed is verlopen. Ik ben na thuiskomst meteen onder de douche gestapt, dat scheelt weer tijd straks...
Lola: sorry dat ik vergeten ben je succes te wensen vandaag! Is het wel leuk geweest? hier dus ook geen vlokje sneeuw (en woon 20 minuten van vianca en daar heeft het wel gesneeuwd. Ik heb leuek foto's voorbij zien komen van de sneeuw. over de site van kailynn, ik hoop dat het gelukt is want de site van kailynn is nu in een gratis account veranderd en ik had gisterenavond een amiltje dat ze de bestelling verwijderd hadden en ik het opnieuw kon doen, dat vanmorgen dgedaaan en toen was alles nog goed. betaald via i-deal dus gelijk betaald, ik zie wel.
hi hi, zo ik ga een beetje bijlezen zo ff douchen met orlando en daarna weer bijlezen/reageren: otje; zooo overloon, was best koud denk ik?! duikster; hihi ja orlando gleed idd op zijn schoentjes ook flink uit maar met ijzertjes onder scheelt het echt en hij vond het errug leuk balen dat chris in zo'n humeur was bij je ouders lola; irri hoor zeker omdat je bv niet makkelijk koopt eve; is ook erg leuk hoor, als ik doorheb hoe ik een filmpje van de videocamera op photobucket kan krijgen spam ik deze zeker setje; en spierpijn van het schaatsen? 8) saar; toch nog iets grappigs bij zoiets droevigs noralien; fijn dat het weer aan de beterende hand is met jikke, en vwb zw.schap, bij orlando ben ik de zw.schap ook lachend doorlopen hoor wat bij valerius heeeel anders was niet dat ik heeel veel last had met valerius maar kan me er iets bij voorstellen hoor lola; super toch, ik had en denk ook dat ik nu s'avonds per keer minder zal hebben dan overdag maar superrrr toch zo'n opbrengst en dat na een voeding otje; is een goed idee zo van de vriezer schoonmaken kan idd nu makkelijk... eve; hoe lang heb je hem? de dvd speler? enne super zo een meevaller hoor is idd lekker scheelt weer een hoop lola; hihi nee dat is idd best een lange tijd, ik las eerst om de anderhalf uur en dat moet nog wel te doen zijn voor alleen de avond toch? vales jeetje wat een verhaal zeg bah bah nou zo ga je lekker het nieuwe jaar in, hoe is het nu met wessel? saar; mmm visfrietjes? wat een lachebekje is tisse ook zeg, leuk dat verschil qua jaar en dan toch hetzelfde dier uitkiezen slingding; balen zeg is het nu wel gelukt iinmiddels ik hoop het wel zou idd superzonde zijn saar; die vakantie ziet er goed uit lekker hoor, hoelang gaan jullie? bianca; jeetje wat lijkt me dit een verademing voor jullie zeg, al moet ik zeggen petje af hoor ik zou dit niet kunnen duikster; wat gezellig zo met zijn allen en wat lief hoe nick gezellig de zinnen afmaakt echt super leuk bianca; zo hee wat een beer alweer enne ik vind ze ook erg op elkaar gaan lijken hoor wel ook echt jongen en meisje noralien; goed van je om een tandje terug te doen hoor enne luister idd maar naar je lichaam bianca; ik herken het 'helaas' ook en begrijp wat je bedoelt het breekt gwoon op, hier dito mss in iets andere maten maar toch... duckie; lekker zeg dat mila het zo goed doet op de bv en dat het met jouw ook zo goed gaat is heel fijn om te horen super, tja het is niet niks een nieuwkomer maar komt vast goed met jullie als ouders lola; ohhh wat een schattige foto's zeg lief hoor hier ook een die benieuwd is hoe het met noura gaat hoor otje lekker zo in de uitverkoop zo goed slagen heerlijk. hier een heeeeeeel klein beetje gesneeuwd niet noemenswaardig.....ooohhhh ik wil oook wat leuk zeg, ondanks dat koen het niet echt geslaagd vond erg leuke foto's hoor die zal je niet veel hebben lijkt me saar; hihihi wat een schattige foto's ook bij jouw ondanks het minder leuke einde lola; en? is het gelukt met de fles? setje; veeeel betere keus lola; hihi dat word dus wel een foto van die 2 maken met de meeting he?! wil ik wel de gelijkenissen vast hebben staan hoor ik hoop het zo voor je slingding vind het echt rot als het niet is gelukt. zo ik ga afsluiten morgen weer een dag gr saskia
Bianca: mt 80 voor Gijs....Nick heeft ook nog een enkel broekje in 80! Lieve foto van je kids. en wat gaat de tijd hard! Gijs alweer bijna 1. Ik vind die dreumesruzies wel grappig, maar Nick kan nu ook al af en toe ontroostbaar zijn als Chris iets van hem heeft.... pff ik heb echt met je te doen, al herken ik me ook echt in je verhaal. Ik ga heel veel hout zoeken, maar volgens mij heeft Chris goede voornemens gemaakt want sinds oudjaarsnacht is hij wel wakker geweest 's nachts maar ook weer zelf in slaap gevallen en hoefde in elk geval geen voeding... Noralien: lekker zo'n rommeldagje! en aan de poets. Ik heb ook nooit nesteldrang gehad, maar een beetje opgeruimd is toch wel fijn...en die kleine meid zit dus nog danig in de weg. Zou het helpen als ze in gaat dalen? Duckie: al lekker naar buiten met Mila! hopelijk keert de rust weer nu de kraamzorg weg is. Ik vond het ook heerlijk om weer echt samen te zijn al had ik schatten van kraamzorgster deze keer... Lola: wat een superleuke foto's van je meiden! Slingding: lekker gevoel dat je flink gewerkt hebt in huis? Eve: heerlijk toch dat Fynn langer slaapt dan de aap! zo hoort het ook....enne...eenmaal geinstalleerd, niet te vaak meer aan rommelen is mijn devies. Ik vind het heerlijk dat Chris lekker rustig bij mij zit. Nick deed dat namelijk op die leeftijd al echt niet meer. Wat een draaikont was dat toen...Maar Chrisje kan ook echt heel geinteresseerd meekijken... Otje/Saar: wat een heerlijke sneeuwfoto's! op deze momenten baal ik dan dat ik naar mijn werk moet. Zo vaak ligt er geen sneeuw en dan wil ik eigenlijk ook wel effe genieten samen met mijn kids. maar helaas de plicht riep vandaag weer. Het duurde wel een uur voor ik op mijn werk was, ipv 20 minuten. Lola: mamamelk uitverkocht Hoe beviel de 1e echte morgen na je zwangerschapsverlof? en had Roy goed nieuws? Setje: dat is toch een heel ander soort auto... Melliemel ik vind het knap hoor Orlando op ijzertjes... pff gisterenmiddag kregen we een telefoontje van onze gastouder dat ze ziek was. effe stress...moest nl wel even snel een andere oplossing verzinnen, dat werd dus wederom mijn lieve mama! Die overigens wel weer erg bezorgd vanmorgen vroeg of ik wel voorzichting ging rijden met al die sneeuw...
@Otje en Saar: Haha, wat een heerlijke sneeuwfoto's! Ik heb er echt zo om moeten lachen Vooral die waarop Liene en Tisse zo achterover hangen. Echt meesterlijk! En gelukkig dat je de plof hoorde, Otje, anders was je mss wel zonder Koen thuisgekomen Als je erover nadenkt is het eigenlijk best raar dat we onze kindjes van alles laten doen waarvan we zelf denken dat ze het leuk vinden...terwijl dat dus niet altijd zo is @Setje: Wat leuk dat jullie een Golf hebben gekocht! Mocht ik ooit een auto kunnen kopen dan wil ik nml ook graag een Golf Lekker degelijk duits Of anders een Mercedes.... Ben ff bij Blokker langsgeweest en ik kan de dvd-speler morgen komen omruilen Heb er alleen niet bij verteld dat ik de originele verpakking niet meer heb. Maar neem aan dat dat geen probleem is, toch? @Saskia: Wow, wat een superfoto's! Valerius gaat echt steeds meer op Orlando lijken. Echt 2 mooie en guitige ventjes. Van de 2e foto van Valerius (de 3e foto dus in het geheel ) word je spontaan vrolijk. @Lola: Lees dat je 1e werkdag meeviel. Maar was het ook leuk? Hoop dat met Emma ook alles goed is gegaan. @Cynthia: Ben blij dat het gelukt is met de site! Heb m'n nieuwe fototoestel en ben er zo blij mee! Ik vind het resultaat echt mooier en de bediening ook veel duidelijker. Ben blij dat ik die andere heb verkocht (en deze is dus ook heel fijn in het roze ) Vanmiddag was m'n muis ineens stuk. Dacht dat er nieuwe batterijen in moesten maar toen ik dat had gedaan deed ie nog niks. En toen ik vervolgens de batterijen eruit wilde halen brandde ik zowat m'n vingers aangezien de batterijen echt heel heet waren geworden. Niet best dus. Ben toen meteen een nieuwe gaan kopen. Ben gewend aan een draadloze en die blijken best prijzig. Eenmaal thuis bedacht ik me dat ik er nog 1 met draad in de kast heb liggen. Eigenlijk dus zonde om die niet te gebruiken. De draadloze gaat dus morgen weer terug naar de winkel. Scheelt toch weer geld! Al zit die draad me nu wel erg in de weg...zal wel een kwestie van wennen zijn, hoop ik. Haha, wat een lang verhaal over een muis. Lekker saai om te lezen Verder was Fynn echt stronteigenwijs vandaag. Hij wist precies wat hij wilde en laat dat nou net niet zijn wat ik wilde En dat leverde dus heel wat strijdmomenten op. Pfff, ben blij dat hij nu slaapt. Dat ging overigens ook niet zonder slag of stoot. Hij riep ineens dat hij in het grote bed wilde slapen. Snap er niks van aangezien hij nog nooit in mijn bed heeft geslapen Maar mss wil hij daar wel mee aangeven dat hij z'n spijlenbedje zat is....
@Slingding & Eve: Ik heb een leuke eerste dag gehad, mijn nieuwe collega's lijken me echt aardig. Ik baalde alleen een beetje toen duidelijk werd dat het handiger was geweest om mij per 1 maart in dienst te nemen in verband met de drukte. Januari en februari zijn namelijk dé maanden binnen de accountancy omdat het voorgaande jaar dan moet worden afgesloten, alle nieuwe regels, percentages, salarisverhogingen en dergelijke moeten worden aangepast/verwerkt en dat bovenop het gewone werk. Ik had best 2 maanden de WW in gewild hoor, had ik wat van de 'schade' kunnen inhalen... @Melliemel: Dat het Orlando is op de tweede foto is wel duidelijk, jij hebt echt twee verschillende kereltjes. Orlando heeft de getinte huid en de donkere ogen van Melvin en Valerius is echt Hollands. Roy vindt Valerius trouwens ook Emma lijken (op die foto tenminste...)
Vraagje: Zijn meer kindjes hier 'lastig' als ze een dag naar de opvang zijn geweest? Jasmijn is altijd heel vrolijk als je haar ophaalt en babbelt op weg naar huis honderuit. Maar eenmaal thuis laat ze haar 'masker' vallen en komt een vermoeide Jasmijn naar boven die - zacht uitgedrukt - niet erg gezellig meer is. Dit duurt vaak een uurtje om tegen bedtijd een enorme opleving te hebben...
Melliemel, wat een leuke foto's weer! stoere mannekes 8) Hoezo is de golf een veeel beter keuze? Lola, gelukkig dat je eerste werkdag mee viel! Mss kun je alsnog aangeven dat je het ook prima vind om per 1 maart te beginnen? Hoe is het gegaan op het kdv, of heb je nog niet met Roy gesproken Eve, ik heb zelf een vw polo, en we hebben tot nu toe op 1 auto na (mazda) alleen maar duitse auto's gehad.... Mercedes is niet mijn ding, dan zou ik voor een bmw of audi gaan! Maarja... daar kan ik nu alleen nog maar van dromen! Wat goed dat je je dvd speler mag omruilen! Ze kunnen toch niet verwachten dat je van elke apparatuur de doos bewaart.... Slingding, het lijkt erop dat het dan toch nog goed gaat komen ik ga lekker een bakkie thee doen! groetjes Lisette
Lola: Nick is na een dagje Carla of vandaag dus oma ook total loss. Slaapt namelijk overdag dan minder dan thuis. En hier resulteert het in een doldwaas druk mannetje dat van gekkigheid niet meer weet wat hij moet. (behalve nee zeggen tegen zijn eten, dat doet hij dan standaard) Hoe vind Jasmijn het met Emma samen op de groep?
Duikster, iig netjes dat ze gister belde... Vriendin van mij werd 's morgens gebeld, ze was die dag ervoor ook al ziek maar wilde even afwachten of het mss wat beter ging Niet echt handig! Maar fijn dat je moeder op wilde passen, enne daar zijn moeders toch voor altijd bezorgd!
@Lola: Dat verschilt hier echt per dag. Maar meestal is Fynn gelukkig wel in een redelijk tot goed humeur. Eigenlijk is het hier andersom: ik ben vaak in een 'slecht' humeur na een dag werken Fynn eet wel slechter na een dag kdv (behalve als ik hem een tosti geef ) @Setje: Jammer dat een Mercedes niet jouw ding is...daarin lijken we dus niet op elkaar Nou, ik ga ff douchen en nog een half uurtje zitten en thee drinken. Morgen om 9.00 komt het vriendje van Fynn. Moet ff een uurtje oppassen. Hoop dat ze alletwee in een goed humeur zijn....