December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nick heeft toch eieren voor zijn geld gekozen vandaag. Hij vond het heel koud... Nou was het vanochtend rond een uur of half 10 ook nog best gemeen koud....

wow wat een slapertje had jij weer vannacht. Ik ben zo blij dat Chris de afgelopen nachten van 2315 tot 6.30 geslapen heeft zonder voeding...

Noralien: wat heerlijk dat je weer even een dagje zonder last van je ukje hebt kunnen doorbrengen. Hopelijk blijft ze nu even in deze positie..
    Sterkte met de tussenbeoordeling. Hopelijk krijg je zoveel mogelijk af.

debbie: fijn dat je je weer beter begint te voelen.

Saar: jij ook nog sterkte met je schoolwerk. Dat is niet niks om nog te moeten doen nu met de begrafenis van je schoonoma

Noura: anissa dus ook al aan het flesweigeren. Wat is dat toch met die kids van ons....Chris, Emma, Anissa...zouden ze een pact gesloten hebben? Hoe maken we het onze mama's zo moeilijk mogelijk om rustig te gaan werken...
    Gelukkig is Chris inmiddels redelijk overstag.
    enne heerlijk eigenwijze puber heb je!

leuk die vakantiediscussie. Ik heb een heerlijk vakantiegevoel als ik in de buurt blijf....denk dan ook dat wij een camping gaan boeken in Nederland of Duitsland. Heb net een beetje zitten neuzen en in overrijsel heb je een aantal echte themacampings met animatie voor de peuters. Lijkt me wel leuk. Even kijken wat Frank ervan vindt. Voorlopig plannen wij juni voor de vakantie....maar even kijken wanneer precies en of dat op het werk uitkomt.
    ik vind centreparcs overigens ook best prijzig. Vandaar dat wij nu een vouwwagen hebben gekocht. Zijn we alleen het campinggeld nog maar kwijt....maar kamperen is ook wel echt mijn ding. Heerlijk in plaats van zo'n hotel waar je elk kopje thee met een koekje ergens moet gaan halen....

Eve: mijn eerste keer vliegen was toen ik een jaar of 22 was, dus...valt best mee. En ik heb ook maar een keer of 4-5 gevlogen in totaal. Heb er ook weinig behoefte aan, het is niet mijn ding zeg maar.
    Hoewel ik nog graag eens naar Egypte wil om te duiken en ooit misschien eens in australie....maar dat zal pas zijn als de kids niet meer meegaan...
    en heerlijk dat je tevreden bent met dichtbij op vakantie gaan en je ook op vakantie voelt, anders zou je alleen maar gefrustreerd raken :) en dat is zeker niet de bedoeling van vakantie.
    en gelukkig heeft iedereen een andere voorkeur anders werd het zo vol op onze vakantiebestemmingen....

2. Stel je voor :). Allemaal in het zwembad van cp of allemaal op het strand van de Costa Brava! :)

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh dus het zijn er meer die de fles weigeren, zover had ik nog niet gelezen. maar ja, waarschijnlijk hebben we gewoon lekkere borsten :)
    klinkt raar haha

ik werk gelukkig niet zo veel en dan steeds hoogstens 4 uur, plus dat ik pas weer ben begonnen dus er zit al aardig wat tijd tussen de voedingen. en binnenkort mag ze fruit en groente.

ik vind cp ook duur hoor, en zeker toen we vorig jaar met saf alleen maar in het peuterbad zaten, voor hem maakt het weinig uit. maar voor de 2 groten was het geweldig, en ik ben ook vaak met ze gaan zwemmen en van de glijbaan en dat is toch wel de formule van cp. ook werden er veel dingen georganiseerd, zoals wedstrijdjes, en playstation games, wat leuk voor nor was

haha en wie zegt dat ik een eigenwijze puber heb, moet je saf zien af en toe, heb er 2 dan

dus koen ook al van de slee gevallen, hier ging viel die er dus achterwaarts af, met een plofje in de sneeuw, hij was er erg beledigd door.
    toen later het buurmeisje hem wou kussen viel die ook achterover, en kon niet meer op komen, hij was natuurlijk dik ingepakt en het was net een omgevallen astronautje

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Wij waren vorig jaar op Landal Parc Sandur in Drenthe en die hebben ook heel veel faciliteiten! Snackbar, restaurant, zwembad, binnenspeeltuin, supermarkt, enz. Was erg leuk!
    Maar bij jullie scheelt het ook dat je buiten het seizoen kunt gaan. Ivm Sara's school moeten wij dus altijd in 1 van de "verplichte" schoolvakanties gaan en dan betaal je voor CP al gauw 1000 euro per week of zelfs nog een hoop meer. Dat heb ik niet over voor een vakantie in NL.

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    otje 1000 eurie per week is nog wel te doen vin ik in het hhogseizoen ik keek in september voor met het vliegtuig weg en waren dus voor 8 dgn 2000 kwijt voor 2 volw en 1 kind....het dubbele dus en dna nog niet all inn
    voor 1000 kan ik een boel eten kopen en doen hoor...
    wij zaten in het kand van bartje

maar zoal gezegd iedereen zijn vakantie......

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Haha, hier nog even een aanvulling op de "vakantiediscussie" :D
    Ik zou me ook prima vermaken als we wegens het financiële plaatje in nederland of omgeving zouden blijven. Ik heb altijd gecampeerd en dat vind ik ook leuk. Maar als de financiën het toelaten..... 8)
    Ik vind CP idd ook wel erg duur. Maar ben het met Janette eens dat CP meer facaliteiten biedt dan de meeste andere parken. Wij zijn vorig jaar ook in parc sandur geweest. mooi, maar niet te vergelijken met CP en zeker het zwembad niet. Afgelopen jaar in hoog-sauerland was echt een geweldig mooi park, maar dat is dan ook een 4sterrenpark em daar betaal je dan weer voor. Ik vind het landalpark in loohorst trouwens ook heel mooi en dat heeft ook een goed zwembad.

Noura, met mijn zwangerschap gaat het op zich heel goed. Heb de laatste tijd alleen erg vaak last van de ligging van de kleine meid en dan zodanig dat het me echt belet dingen te doen. Nu gaat het 2 dagen weer heel goed...

Heb je nog foto's van Saf en Anissa? Volgens mij zijn ze echt weer onwijs veranderd.
    Debbie, fijn dat het wat beter met je gaat!

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette/Noralien: :oops: Eigenlijk mag ik niks zeggen over CP want ben er zelf nooit geweest :oops: :)
    Misschien alvast een idee voor 2010 want denk dat na dit jaar ons budget voor een dure vakantie even op is hoor :eek:

Had net een nieuw recept gemaakt uit de "boodschappen" (kooktijdschrift van de supermarkt) maar het is gewoon echt niet lekker. Pfff daar baal ik dan van he? Heb ik daar kei veel werk aan gehad en smaakt het gewoon NIET :p

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Moest net zo lachen! :) Ik was Koen aan het verschonen, zegt Sara: "als ik later getrouwd ben dan laat ik mijn man wel thuis en mag die ons kindje verschonen, dan ga ik wel werken!" :eek:
    Toen zei ik dat ze dan maar een goede baan moest zoeken. "Oh" was het antwoord :)

9. hahaha, die Sara toch.

Mijn zus zei vorige week tegen me: als ik later met mijn man ga werken, zullen we samen toch wel 5000 euro verdienen zeker. ;) Ik zei: ja, natuurlijk, vast wel meer ook. :)

Hier slecht dierennieuws: daarstraks ging ik de kippen water brengen, zat die ene (van de twee) daar met een gekke vleugel, maar ik dacht dat ze gek deed.
    Nu daarnet ging onze witte binnen, bleef zij (de zwarte) maar buiten zitten. Het werd donkerder en donkerder. En toen bedacht ik me dat ze al de hele dag in de sneeuw zat. De witte ging soms binnen en als ze buiten zat, ging ze op een tak of zo zitten zodat haar pootjes niet koud waren.

Dus daarnet gaan kijken, kon je er ineens aankomen aan onze zwarte, terwijl ze anders gaat lopen. Dus de dierenarts gebeld en die dacht dat haar vleugeltje is gebroken. Nu is Ben nog naar zijn moe kijken, maar nadien ga ik dus met de kip naar het spreekuur bij de dierenarts.

Ik hoop dat ze nog iets kunnen doen voor haar, maar hoop wel dat het niet te duur is :oops:.

10. Ik moet nog maar 6 lessen uittypen. Valt wel mee...

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi en goed haar best doen op school ;)

zet hem op saar! oh en lees net van jullie kip, hoop dat ze wat kunnen doen en dat de prijs meevalt. hier valt het bijna altijd tegen de kosten van de dierenarts.

nou maysa heeft haar uitslag binnen, een percentiel van 98, heel erg netjes voor zover ik er wijs uit word. volgende week hebben we een gesprek op school en horen we het schooladvies van de school

noralien, fijn dat het deze 2 dagen beter gaat, ik duim voor je dat dat zo blijft!

nou ik zal eens wat fotos spammen

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    otje vergeten te zeggen de week in juni dan gaan we wel met 8 personen dus 900. euri delen door 8 dan gaat het voor ff 100 per week
    en ja we zitten met 8 pers in 1 huisje.....heel gezellig..2x opa's en oma's en wij en dan zwager nog mee...mss tegen die tijd dat zijn vriendin ook mee gaat maar dat is nog pril maar het lukt in het huisje omdat Teun toch nog in de campingbedje slaapt

zeker balen om iets te maken wat niet smaakt al vind ik toch al de recepten uit de boodschappen minder dan die uit het blad van de AH

saar dat valt zeker mee suc6 en straks voor de kip..leggen ze er geen verband om?

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
  14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo meiden,

Maandag heb ik heerlijk uitgeslapen tot 11 uur,dat had ik echt even nodig zeg.
    Vandaag weer wezen werken alleen Wessel heeft sinds vanmiddag weer koorts 39.3 :(
    Hij was vandaag ook echt niet zichzelf hij zat maar op de stoel of bank voor zich uit te staren.
    Ik hoop echt dat hij snel beter is want ik vind het zo zielig voor hem.
    Hij is ook aan het hoesten en moest daar net bijna van spugen.

Wat een geweldige sneeuwfoto's zie ik voorbij komen :D

@Lola ik lees dat Emma steeds beter uit de fles gaat drinken :thumup:

@Setje leuk zeg een nieuwe auto.

@Saskia leuke foto's van je 2 mannetjes.

@Bianca Wessel wilde eerst ook geen handschoenen aan maar wij deden ze helemaal onder zijn mouw en dan de klitteband van de jas erom heen vouwen en dan kreeg hij ze niet uit.
    Nu heeft hij een nieuwe jas en zit er geen klittenband meer op zijn mouwen maar hij laat nu zijn handschoenen gewoon aan :D

@Noralien wat fijn dat je meisje nu even goed lag.

@Eve doe mij maar ook maar een Mercedes :D
    Wat fijn dat je je dvd speler gewoon kan omruilen.
    Wij hebben ook een muis met een draadje.
    Wij blijven ook lekker in Nederland wij hebben een echt vakantiegevoel in Nederland.
    We willen wel over een paar jaar naar Belgie op vakantie en ja Amerika daar wil ik dolgraag een keer naartoe maarja ik heb nog nooit gevlogen en het lijkt me doodeng.
    Ik denk dat als onze kinderen groot zijn we naar Amerika gaan,dat is een land waar ik al heen wil als klein meisje dus zo wie zo ga ik er ooit een keer naartoe.

@Noura wat fijn dat het goed met jullie gaat :D

@Otje geef mij CP maar dan betaal ik maar meer..ik weet wel dat het er leuk is.
    Landal vind ik bagger en daar ga ik NOOIT meer naartoe.
    :) die Sara :D

@Saar succes met je kip.

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    beterschap wessel

de verjaardag

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

we zijn vandaag gezellig even naar mijn vriendin geweest, was gezellig orlando wilde niett goed slapen vanmiddag net als gisteren trouwens weer, hield het goed uit moet ik zeggen alleen hield het vanmiddag toch niet toen we net 2 tellen in de auto zaten op weg naar huis. dus geslapen in de auto en heb hem thuis weer gelijk wakker gemaakt, wat hij niet echt waardeerde maargoed anders had hij nu echt niet willen gaan slapen denk ik zo.

vwb meeting, ik denk dat ik wel alleen kan komen maar is mss met 2 kids beetje druk, ik wil toch wel ook er voor orlando zijn zeg maar maar heb ook mijn handen soms best vol aan valerius wanneer we in een vreemde omgeving zijn, hoe denken jullie hierover....

eve; ja lachen he, zo kijkt hij dus echt vaak zoo schattig enne ja vind ik ook en dan ook weer helemaal niet omdat orlando een donkere opslag heeft en valerius echt blank is zeg maar grappig he.
    zal toch niet dat ze daar moeilijk over doen
    ....reageer later weer...orlando is wakker...
    gr saskia

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
  18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0