ben ik weer even, eve; ik heb hier ook een muis met een staartje hoor heb je al foto's van je nieuwe camera? lola; hihi lachen joh, ben echt benieuwd hoe ze samen in real life zijn setje; hihi wij hebben golf en opel gereden en 'ons' beviel de vw beter dan opel zeg maar 8) maar ja dat kan ook per serie verschillen hoor. slingding; ohhh heerlijk joh dat ze zo ligt daar ik lees andere dag verder want orlando wil niet slapen grrr ach we zien wel gr saskia
hoop dat orlando zo lekker gaat slapen. anissa ligt hier lekker in de box, die vermaakt zich prima met haar handjes en rammeltjes
hallo allemaal! Wat is het hier vandaag gezellig druk Ik moest vandaag werken, maar heb wel stiekem een paar keer meegelezen Wat betreft vakanties, ik heb gauw last van heimwee, dus meestal gaan we sowieso maar een weekje, en heel ver weg hoeft van mij niet. Ik vermaak me prima in Duitsland. Al zou ik het ook wel weer eens leuk vinden om naar zuid Frankrijk of Portugal te gaan. Ik heb 4 keer gevlogen, 2x naar Ibiza, 1x naar Zwitserland en 1 x naar Portugal. Verder altijd met de auto. Ik vind ver rijden met een kleine niet ideaal. Ooit wil ik nog een keer naar Australië als Jayden oud genoeg is, om familie te bezoeken (als ze dan nog leven ) Noura, wat fijn om weer wat van je te horen! Volgens mij is dat zelfs een héle goede uitslag van de test! Ik ben ook heel benieuwd naar foto's! Hahaha, geen muts omdat anders zijn haar in de war gaat Otje, Die Sara... nu gaat ze er waarschijnlijk toch nog even over nadenken Zou het er van 't weekend nog liggen? Dan kom ik zaterdag of zondag gezellig langs Noralien, wat fijn dat je weer uit de voeten kunt, ik hoop dat ze lekker blijft liggen zoals ze nu doet! We gaan zaterdag de auto ophalen. Eve, mijn grote liefde rijdt ook in een zilvere mercedes... Lola, lekker zeg dat Emma zo goed geslapen heeft vannacht! Wat Jasmijn wel vroeg wakker, of heb je vanmorgen lekker rustig aan kunnen doen? Debbie, wat fijn dat het beter met je gaat! Gelukkig dat Thijmen ook nog wel eens lief voor je is achja, die peuterpubertijd he Jayden wilde ook niet graag handschoenen aan, maar tegenwoordig als ik zeg dat we naar buiten gaan, rent hij al naar zijn kapstok en trekt alles eraf inclusief handschoenen... Vales, he wat sneu dat Wessel nog niet helemaal beter is! Geef hem maar een dikke knuffel! En lekker dat je hebt kunnen uitslapen! Saar, ik hoop dat het meevalt voor jullie kippetje! (en voor jullie de kosten natuurlijk!) Ik vind zowel Landal als Center Parcs niet zoveel aan... Ik heb het na een dag wel weer gezien daar Al moet ik zeggen dat CP iets meer en betere faciliteiten heeft dan Landal. Wij zijn 2 of 3 keer naar Landal geweest (Duitsland, waar anders ) En 2 keer naar CP. Ik ga het liefst gewoon in een "normaal" vakantiehuisje en een beetje de buurt verkennen, en niet elke dag op zo'n park hangen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk! Groetjes Lisette
Noura, volgens mij heb ik met 1 oog gekeken... zie nu dat je al heel wat foto's hebt geplaatst! Anissa is echt een heeeeel klein poppetje samen met Safouane op de bank Ik vind de foto van Safouane op de slee echt leuk, die muts staat hem stoer! En wat een gave verjaardagstaart had Safouane zeg!
hihi leuke taart he, ben nu zelf ook bezig met zulke taarten maken, vind het superleuk om te doen en afgelopen weekend hebben we een taart voor maysa gemaakt, ze heeft zelf bedacht hoe ze hem wou, en samen met een lekkere room en aardbei vulling was die dan ook echt heerlijk. heb er ook wel een foto van wij rijden hier ook een mercedes, durfde het haast niet te zeggen na de opmerking van saar over oude mannetjes auto maar wist ook niet waar het over ging deze had maysa bedacht, ze wou geen naam erop, ja dat krijg je als ze wat ouder worden als anissa jarig is word het waarschijnlijk iets in het roze, maar dat duurd nog wel eventjes
Leuk al die reacties op vakanties Ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die niet ver weg hoeft. Begon al een beetje aan mezelf te twijfelen @Noura: Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. Begon daar toch een beetje aan te twijfelen aangezien je zo lang weg was hier. Haha, moest echt ff lachen om Nordin. Je ziet idd altijd pubers op de fiets zonder muts en zelfs met een korte jas en blote rug (bij de meiden) Leuk om weer es foto's te zien. Mooie kleren heeft Saf! Wow, wat een gave taarten kan jij maken. Echt superknap! Ik blader op m'n werk wel es taartenboeken door en het lijkt zo makkelijk maar valt vast niet mee. @Saar: Ach gut, arme kip. Hoe heeft ze dat nou gedaan? Of is Tisse in de weer geweest Hoop dat ze snel en zonder al teveel kosten weer opknapt. @Vales: Wat balen dat Wessel nog niet echt opgeknapt is Wel fijn dat jij ook een Mercedes wil @Saskia: Bedoel je dat je dan helemaal zonder kids komt? Wel lekker makkelijk Maar ook jammer! Nog geen foto's. Heb de memory stick nml nog niet binnen (bij Bol besteld) en op het interne geheugen passen maar een paar foto's. Nog ff wachten dus @Setje: Joepie! Ineens lijken we weer op elkaar (wat vakanties betreft). En ik ben ook geen fan van een park. Maar met een kind is het wel praktisch. Toch verkies ik ook een los huisje en dan de omgeving verkennen. En wow, dat vind ik dus echt een gave Mercedes! Helaas leeft mijn grote liefde niet meer Heb hem ooit beloofd dat als ik de loterij zou winnen ik een zilveren Mercedes SL voor hem zou kopen. Mocht dat zo zijn dan doe ik dat alsnog en ga er dan zelf in rijden... Ik zie nogal op tegen morgen. Om 8.00 gaan ze bij mij beginnen met het plaatsen van een douchecabine (die krijg ik van m'n ouders ). Dat betekent dat ik 's avonds en morgenavond niet kan douchen. Op zich niet zo erg ware het niet dat er op m'n werk een verbouwing aan de gang is. Het is echt een mega stoffige bende en heb al van collega's gehoord dat je 's avonds echt plakt van het stof Ik mag mss wel bij de buren douchen maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten. Ik fiets dus maar ff naar m'n ouders (en dan weer terug in de kou ). Ben blij als alles klaar is!
Jasmijn heeft nog niet op de slee gezeten vandaag. Toen mijn moeder om 13.30 uur kwam, vertelde ze me dat haar collega twee exemplaren op zolder had staan. Die mocht ze voor niks hebben. Tja... toen heb ik Bart Smit afgebeld. Die sneeuw ligt er donderdag ook nog wel ! Ik heb wel alvast een rugleuning gekocht, mocht die er niet op zitten... @Noura: Oei, jij hebt ook een flesweigeraar lees ik . Het meest vervelende eraan vind ik dat je zo beperkt wordt in je bewegingsvrijheid... Jeetje... wat is Anissa al een grote meid! En wat de taart betreft: kan ik je mijn bestelling doorgeven... ? @Eve: Als het mooi weer is, is er geen land ter wereld zo mooi als Nederland. Maar het is zo vaak géén mooi weer hier... Ik heb ook een vraag aan jou: Ben jij nu een Hagenees of een Hagenaar? @Saar: Wij rijden ook 's avonds en 's nachts... Als de dierenarts niets meer kan doen voor je kip, kan ze altijd nog in de soep... @Melliemel: Ik wil Emma juist graag meenemen, omdat ik haar graag aan jullie wil showen. Ik zou het dus erg leuk vinden als er nog meer baby's zijn...
he bah eve dat is niet fijn, maar straks heb je wel een prachtige douchecabine! super lief cadeau. wij hebben hier toen 5 dagen zonder gezeten, niet fijn, maar je overleeft het vast wel haha ja je hebt gelijk met die pubers,maar vanavond ging die toch met een muts de deur uit. ik hadhem al oorwarmers aangeraden hahaha en die taarten zijn niet zo moeilijk hoor, en de bumba heb ik niet zelf gemaakt. maar daardoor ben ik wel aangestoken om het zelf eens te gaan doen. er bestaat zelfs een heus taartenforum! incl. webshop waar je kleurstof en dergelijke bestellen kan. nou ik ga er van door, ben er morgen hoop ik weer
Noura, wow wat gaaf zeg! Daar zal je wel lang mee bezig zijn geweest! Dus volgend jaar kunnen we de verjaardagstaarten bij jou bestellen? Eve, sorry, ik wist niet dat je grote liefde overleden is... We gaan gewoon lekker samen op vakantie! Misschien kun je gelijk bij je ouders blijven slapen? Scheelt weer een ritje op de fiets in de kou... Lijkt me ook helemaal niks om bij de buren te gaan douchen... groetjes Lisette
@Lola: Haha, het is maar net hoe je het bekijkt. Aangezien ik in Den Haag geboren en getogen ben ben ik een Hagenees. Maar ik praat niet plat dus dan ben ik weer een Hagenaar. En ik woon in het goede gedeelte van DH en ben daardoor ook een Hagenaar....Zelf vind ik de laatste term ook wel mooier klinken hoor want anders voel ik me echt zo'n Haagse Harry
@Setje: Geeft niet hoor! Dat kon jij ook niet weten. Gezellig, samen op vakantie naar Duitsland Moet de volgende dag weer werken en dat is toch wat handiger van hieruit...maar zoals onze wijze Noura al zegt zal ik het wel overleven Gelukkig werkt de verwarming nog wel!
Eve, nou ik hoop dat je alsnog een keer die loterij wint en ter ere van hem die mercedes gaat kopen! We kunnen iig in onze vakanties een keer een dagje gaan ofzo... om te beginnen! Ja, overleven zal je het wel, maar lekker is anders... je moet de volgende dag ook weer werken wat zal jij stinken dan hihihi groetjes Lisette
ik lig bijna onder mijn stoel van het lachen... Maar ik dus naar de dierenarts. Diagnose: vleugel uit de kom. Na een massage van een kwartier, floepte hij er weer in. Dus ik met kip naar huis. Prijs 25 euro, kan je wel 3 kippen van kopen, maar ja... Thuis binnen met de kip. Ben, Liene en ik gaven haar eten en ik vond het zo'n schattig zicht dat ik er een foto van wil maken. Ik maak dus de foto, met flits, kip schrikt en begint wild te fladderen. Gevolg: schouder weer uit de kom. Dus ik weer bellen, spreekuur was ondertussen al voorbij. Mocht ik direct terug komen. Kippetje weer een massage, vleugeltje er terug in. Nu kreeg ze ook een windel. Een blauwe windel rond onze zwarte kip. En nu moet ze 3 weken binnenblijven. En omdat onze garage los staat van het huis en het hier momenteel -15° is, zit ze dus echt binnen... in onze bureau. Morgen gaan we maar een hokje maken van kippendraad en dat dan in de hal zetten. En hopen dat het snel warmer weer wordt en ons kippetje binnen in de garage kan gaan zitten. 8)
@Setje: Goed plan! @Saar: En nu lig ik bijna onder m'n stoel van het lachen Wat een verhaal zeg! Het lijkt wel een of andere komische scene van Mr Bean. Echt zoooo grappig! Veel plezier vannacht met de kip
whahahaaaa Ach gossie, heb toch wel medelijden met jullie kippetje hoor! Arm beestje! Maar wel een lekkere massage en dat tot 2x toe Misschien moet je dat andere kippetje ook maar naar binnen halen, anders is het ook zo zielig Eve, doen we! (moeten we natuurlijk wel weer tegelijkertijd vakantie hebben, maar de voorpret is al leuk ) groetjes Lisette
Heej wat is het gezellig druk hier vanavond Saar: Och zielig zeg voor je kip. Hopelijk valt de schade mee (en de prijs ook). Oh ik lees nu het vervolg. Gelukkig is je kip weer gered (en niet in de soep beland! ) Hahaha! Ik had nog niet goed gelezen! Lees nu dat ie weer uit de kom is. Whahaha, sorry kom echt niet meer bij hier hoor! Succes met de zieke Heb je net je kindjes beter, krijg je een zieke kip Noura: Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal geen verstand van die cito-toets-uitslagen maar dat komt in groep 8 nog allemaal voorbij. Wel goed hoor van je dochter! Ooh wat een lieve foto's van Saf en Anissa. Wauw wat een mooie taart! Prachtig! Hoe heb je dat gemaakt? Mail me maar eens! Ben benieuwd. Janette: 100 euro pp is goed te doen idd! Omdat ik toch wel nieuwsgierig was heb ik straks even gekeken op de site van CP wat de prijzen waren voor 1 week en die liggen toch zo rond de 1200 euro maar ook zelfs tegen de 1500! Dan heb ik het over juli/augustus, oke wel hoogseizoen maar jemig wat een prijzen zeg. Ik vind dat toch veel geld voor slechts 1 weekje in NL en dan is het nog maar hopen dat je zon hebt. Vales: Heerlijk dat je zo kon uitslapen! Och wat sneu dat Wessel nu ziek is Beterschap hoor! Setje: Wij zijn in de zomer van 2007 naar Portugal geweest. Echt supermooi! Moet je echt zeker eens doen hoor Eve: Oooh wat een lief cadeau van je ouders! Hier zaten we in augustus 2006 2 weken zonder badkamer. Toen werd ie verbouwd. We gingen toen ook steeds bij mijn ouders douchen. Dus lukt wel Ik vind jou ook meer een Hagenaar dan een Hagenees Enne... als jij die loterij wint en die mercedes koopt mag ik dan een keertje met je mee rijden? Lola: Heej leuk dat je nu de sleeen cadeau kreeg! Das toch mooi. Koen was zo lief vanavond! Steef bracht hem om 20 uur naar bed en hij heeft niet eens meer gemekkerd. Gisteravond lag hij er ook om 20 uur in maar was het een drama en sliep hij pas om 21.30 Kinderen... je snapt het soms niet he? Groetjes Otje