December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, gelukkig was één keer betalen genoeg. Gelukkig, want anders was het misschien nachttarief. :)

Ben zei ook al: 'die ander kip zal nu denken, aha, dat moet ik doen om binnen te geraken.' ;)

Wel zielig eigenlijk. Achteraan in hun hok hebben ze zo aparte vakjes waar 1 kip in past. Zo zijn er twee vakjes, voor iedere kip één. Maar zij kruipen met zijn tweeën in zo een vakje. Echt een bol pluimen zie je dan. Maar wel lekker warm met dit weer denk ik.
    Maar nu zit die ene kip daar dus alleen...

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Otje, ik ben al een keer in Portugal geweest, vond het er heerlijk! Hier eigenlijk nooit drama 's avonds bij het slapen gaan (ik klop het gelijk even af!) Poeh, vind 1500 euro ook een boel geld voor een weekje nederlaag ehhh land... :)

3. Aaaaaach... da's ook zielig... :(

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    binnen halen die kip! Hoe heten ze eigenlijk, of hebben ze geen naam?

5. Dan moet je eigenlijk geen Mercedes kopen, want dat is voor Hagenezen. Hagenaren rijden Audi, Saab en Volvo of zo... ;) :) ;)

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Dat klopt ja... 8) hihihi

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Otej schreef:
    Tuurlijk ben het met je eens dat het een boel geld is maar dan wel gelijk voor het hele gezin....ik had dus alleen nog maar op 8 dgn griekenland gekeken met het vliegtuig buiten het hoogseizoen en was dus voor ons alleen al 2000 kwijt en ja dan zeggen we, omdat we toch nog niet aan het hoogseizoen vast zitten, we blijven in en rond nederland en kunnen dus wat vaker weg dan maar 1x per jaar...want ja meer zit er dan gewoon niet in dat kan bruintje niet trekken

had je ook de doorberekening gemaakt? dus zo gezegd boeken? want daar zie je welke kortingen er evt nog van af gaan...kinderkorting ivm leeftijd koen 15% en dan vroegboekkorting kan oplopen tot 20% dus ja dat scheelt ook weer
    en je kan gewoon berekenen je boekt nog steeds niet....

enne setje wij verkennen ook de omgeving hoor maaken leuke uitstapjes...straks in Peer wil ik het dorpje peer bezoeken in de buurt is een boedrij met allerlei diertjes en als het lukt willen we naar Plosaland indor in Hasselt....

Saar :rolleyes: mag ik ook een kippemassage op me schouders.... ;) en laat ze lekker saampjes warm zitten dit is ook zo sneu...

Eve een audi is ook mooi hoor...Wijnand droomd ervan..maar zou wel lang mogen blijven dromen....en dan het type A4...

suc6 morgen zou aan je denken met al het stof.....

ik hoef deze week alleen maar morgenmiddag en vrijdagochtend te werken..er staan teveel kassauren dus die veel overuren hebben staan krijgen het eerste vrij..ben ik dus
    wel lekker hoor...donderdag is Teun op het KDV en vrijdag bij me schoonouders......... :D

weltrusten

8. Jullie Hagenezen-aars mopje snap ik niet eigenlijk.

Maar ik vind het ook wel zielig voor de andere kip.
    Maar we laten hem toch maar buiten, want anders heeft de gekwetste kip nog geen rust... en misschien pikt ze zijn windel wel af... ? ;)

Ze heten Debby en Sonja.

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Maar dan heeft Sonja of Debby het wel koud alleen buiten :cry:

Ik ga ook lekker m'n bedje in, nog even lezen en dan slaapie doen :D

Truste!

Groetjes Lisette

10. Iemand uit Amsterdam is een Amsterdammer, iemand uit Limburg is een Limburger. Maar voor iemand uit Den Haag zijn er twee benamingen: Hagenaar en Hagenees. 'Deftige' mensen noemen zich Hagenaren en 'volkse' mensen noemen zich Hagenezen. Een echte Hagenaar zal zich dus erg beledigd voelen als je hem een Hagenees noemt... ;)

11. Moeilijk...

12. Oké, nog een beetje meer uitleg:

Ik heb Eve altijd beschouwd als een Hagenaar, maar toen ze 'opbiechtte' graag een Mercedes te willen rijden, begon ik te twijfelen of ze misschien toch niet een pietsie Hagenees was... ;)

13. Vergeet ik bijna het hoogtepunt van de dag te vertellen...

Jasmijn is vanmiddag voor de tweede keer naar de kapper geweest :D !

Ik moet er dan eerlijkheidshalve wel bij vertellen dat de kapster slechts de helft rekende, omdat er bij Jasmijn nog niet kon worden gesproken van 'in model knippen'. Normaal rekenen ze voor een kind €10 en ik hoefde dus slechts €5 te betalen... :(

14. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

laatste poging voor vanaaf, orlando ging weliswaar net toen ik de laptop afsloot gelijk slapen maar toch :rolleyes:

bianca; ja mss weet je het maar orlando sliep met 15 maanden ong door. en nu sinds alweer een behoorlijke tijd slaapt hij moeilijk in en overdag ook, hij heeft erge last van nachtmerries en gwoon dingen die hij eng vind waardoor hij in paniek wakker word best vervelend voor ons maar vooral voor hem. vandaar. maar ik heb dan liever dat hij en wij enigszinds een goede nacht hebben met hem op onze kamer dan drama voor hem en voor ons dat hij over de zeik is en overstuur enzo, dan slapen wij er ook niet meer bij snappie :) ik ben iig superblij dat het voor jullie werkt.
    hihi die lynn zie het helemaal voor lachen joh

lola; wat doet emma het super zeg, en wat lief dat jasmijn het zo opneemt voor haar zusje :D
    leuk joh lekker sleeen zou ik ook wel willen met de kids

vwb handschoenen, hier gelukkig niet maar denk dat hij het door te hebben ondervonden hoe het is om zonder handschoenen een uur buiten te zijn heeft besloten ze welk elke keer aan te hebben. moet zeggen dat er wel momenten zijn dat hij ze even niet aan wil maar dan toch halverwege wil hij ze wel aan hoor ;)

otje; leuk je avatar zo!

noralien; hoop dat je het wel gaat redden, mss rond de avond(richting 5-en ) van de zonsondergang en ijs iets of heb je dat al?
    ja vind ik ook hoor vwb orlando en valerius, qua hoofdvorm vind ik juist dat orlando een ovaal hoofd heeft en valerius een rond koppie :)
    super zeg dat het vorderingen maakt. leuk hoor en herkenbaar ja het vertellen over hoe en wat

debbie; fijn dat het beter met je gaat

saar; hihi ok, enne das ook errug lekker natuurlijk :) .lekker hoor 10 dgn
    hihi moet echt lachen om je reaktie vwb dingen doen die wij willen met de kids :) :)

noura; fijn weer van je te horen en wat een goede score lekker hoor

eve; vwb het naar het zin hebben op het strand in scheveningen of in cannes heb je zeker gelijk hoor en idd geniet je hetzelfde dan maar voor mijn kant gaat het mij gwoon meer om 'meer' zonzekerheid en gwoon ander land leuk :)

leuk zo die discussie

otje; balen zeg vwb eten, hihi die sara

saar; hoe is het met je kip?

noura; leuk joh die foto van safouane en anissa. leuk joh zien we maysa ook weer even voorbij komen :) . lachen die foto met slee. leuke afsluiter ;)
    wat goed joh zelfgemaakt netjes hoor ziet er idd om te smullen uit 8)

eve; nee ik wil eigenlijk gwoon beide kids meenemen maar valerius vraagt ook aandacht en wil graag met orlando kunnen keutelen indirect was/is het tenslotte zijn uitje met mama snappie, mss dat ik iemand meeneem als jullie dit goed vinden dan heb ik mijn handen wat vrijer?!

lola; ik wil hun ook beide meenemen maar zoals ik hierboven schreef dus ook quality time kunnen hebben met orlando 8)

eve; je mag flink gaan sparen zo te lezen met alle tripjes onder
    ons ;) :)

saar; dat kippetje vond de massage wel lekker denk ik 8)

janette; plopsaland is vanaf 4 april pas open :cry:
    mijn zusje heeft een audi a4 cabrio 8)

zo ben weer bij ga gauw naar mijn bedje toe

gr saskia

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Lola, Gefeliciteerd met je verjaardag!

p.s. ben je voor een paar weekjes de oudste hier...maar ik volg snel hoor ;)

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Jij mag als eerste een ritje mee ;)

@Saar: En was het gezellig vannacht? :) ;) Vind dat je de andere kip ook moet binnenhalen hoor ;) Om de namen Debby en Sonja moest ik eigenlijk ook weer lachen :oops: Haha, wat zouden we zonder jouw kippen moeten...

@Lola: Haha, dat klopt helemaal...maar ik ben toch 1/3 Hagenees ;) Enne...Fynn z'n pa heeft een Audi (station)...geldt dat ook? Hij is echter geen Hagenaar....En wat een aardige kapper heb jij!

@Saskia: Neem gerust iemand mee! Mss kan diegene dan ook op Gijs passen? ;)

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Grrrrr...ze zouden hier om 8.00 zijn...had dat duidelijk gezegd omdat ik Fynn om 8.30 naar het kdv moet brengen en daarna door naar m'n werk...en ze zijn er dus nog niet.... :evil:

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saar: Sterkte met je kippen. Heb je die ene kip die nog buiten zat nu ook naar binnen gehaald?
    Hihi, leuke namen!

Setje: :) Hahaha was dat een bewuste verspreking? :)

Janette: Nee, had nog geen doorberekening gemaakt. Zal ik eens doen. Thanks!

Eve: Ooh balen dat ze er nog niet zijn. Hopelijk heel snel?

Ik ga Koen uit bed halen.

Het sneeuwt hier trouwens weer, best hard ook. En zag net op het weer en op internet dat het nog de hele week blijft vriezen :(

Groetjes Otje

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Deel Deze Pagina