Eve, balen dat ze niet op tijd zijn . Melliemel, dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat Valerius een boller koppie heeft en Orlando ovaler . Maar zie jij de gelijkenis ook? En vwb zonsondergang. Ik heb al 1 foto van zonsondergang met flinke bewolking boven een fabrieksterrein. Die heb ik vanaf 11 hoog bij mijn moeder genomen. Zal kijken of ik hem zo ff kan plaatsen, staat op de andere computer. Lola, het gaat om het idee hé....ze is naar de kapper geweest . Saar, hoe is het met de kip(pen)? Otje, ik wil ook sneeuw! Jikke heeft vannacht weer flink gespookt. Uiteindelijk hebben we haar maar laten huilen en is ze na een kwartier in slaap gevallen. Maar ja, toen waren we er allebei al 2 keer uitgeweest. Vanmorgen werd ze gelukkig pas om 9 uur wakker. Vandaag nog ff flink aan de slag met mijn opdrachten. Vanmiddag de "nieuwjaarsborrel" met vrienden en vanavond les. Robert en ik zijn allebei (weer) niet in orde. Wil eigenlijk alleen maar terug naar bed, maar daar heb ik geen tijd voor .
Eve en Lola, nu snap ik het hele Hagenaar/ees verhaal. Is dat nog bij steden? Of enkel bij Den Haag. Overlaatst was mijn vader aan het discusiëren dat Den Haag eigenlijk de hoofdstad van Nederland is en dat wij foutief Amsterdam leren in school. Noralien, oh, wat erg dat je je nu weer slecht voelt. Bah bah bah toch. Hopelijk geraken je oefeningen op tijd klaar. Normaal ging ik vandaag bij mijn moeder werken, maar door de sneeuw rijd ik echt niet met mijn autootje. Gisteren met Ben zijn auto (naar de dierenarts ) vond ik al griezelig en die auto corrigeert zichzelf dan als hij slipt en heeft winterbanden. Mijn koekedoosje heeft geeneens airbags... Dus komt mijn moeder deze namiddag naar hier. Ik hoop zo dat ze voorstelt mijn strijk weg te werken. En dan... ons kippetje. Debby (en sorry Debbie dat onze kip noemt zoals jij... )heeft een rustig nachtje doorgebracht alleen buiten... Ik vond persoonlijk 1 kip in de keuken al genoeg. Daarnet ben ik haar water en drinken gaan geven en ze zag er toch goed uit. Sonja, de prinses, heeft dus in de keuken gezeten. Lekker in een doosje waar Ben nog hooi had ingelegd. Liene vind het geweldig... De doos kan nu open staan omdat haar vleugels ingepakt zitten. En Liene is dus hele conversaties aan het houden met de kip. Nu veegt ze haar bek af met een nat doekje . Misschien dat Sonja toch liever buiten zat...
woehoe! Krijg net een mail binnen van mijn opleiding borstvoedingsconsulente en mijn tweede vragenlijst was ook goed! Nu nog mijn eindwerk schrijven! Ik heb gekozen voor volgend onderwerp, omdat ik daar dus niets van weet: borstvoeding en terug aan het werk met als hoofdstukken: > 1. kolven. 2. kunstvoeding en borstvoeding combineren en 3. afbouwen.
Saar, klinkt als een interessant onderwerp! En Den Haag de Hoofdstad...daar ontstaat wel vaker verwarring over. De meeste landen (zo niet alle) hebben hun parlement / regering in de hoofdstad gevestigd. Nederland vormt daar dus een uitzondering op. De hoofdstad van Nederland is Amsterdam. De regering zit in Den Haag. Dan is het ook nog vreemd dat de hoofdstad van Noord-Holland niet Amsterdam, maar Haarlem is. Raar landje, Nederland .
Melliemel op de site van plopsaland indoor staat dat ze van september tot april open zijn op woensdag en zaterdag/zondag..... en voor 4 feb dus van 10 tot 17. maar d eprijs is voor ons 16 euri pp en Teun is denk nog gratis..tot 85 cm gemeten met schoenen aan ach we zien wel mss genees tijd ervoor Lola gefeliciteerd maak er leuke dag van Hier geen sneeuw maar ijzel.... het is in de straat spekglad..gelukkig hoef ik pas om half 1 de deur uit...dan zou het wel weg zijn hoop ik... al had wijnand tegen me ouders gezegd dat het alleen in de straat was en niet de rest van de weg die hij moest doen om naar me ouders te komen,,,smale landweggetjes... Saar ik ben dus een kaaskop... zo heten de mensen die in Alkmaar zijn geboren....me vader is een limmergortzak... is in limmen geboren.... zo kan je nog wel ff door gaan hoor elke stad dorp heeft hier wel zijn benameingen maar niet alle zijn bekent A'dam is de hoofdstad van nederland dacht dan denhaag de hoofdstad van zuid holland was zoals haarlem het van noordholland is... zo leer je nog wat nederlands...kan je mss helpen bij je inburgeringscurses voor nederlander te worden zo ga weer ff bankhangen..gisteravond er alles uit gegooid dus voel me best slap maar "moet"vanmiddag wel werken anders gelijk een berg papier door werken en daar heb ik gene zin in...
Ik ben trouwens een kruier (van Balen) en Ben is een kortoor (van Retie). Er hoort ook telkens een verhaal bij waarom je zo heet. Is dat bij jullie ook?
zat net ff te kijken bij de atracties maar er is nog niet veel waar onze kleintjes in kunnen dus denk dat we het nog maar ff overslaan.... anders is het ook zonde geld vind ik...
he hallo ik ben 1 dag niet geweest en er zijn gewoon 7 volle bladzijdes geschreven! ik moet eerst wat doen...
Wij kiezen er bewust voor om zolang kailynn nog moet/wil slapen in de middag om in de buurt te blijven omdat ik het niet zie zitten om te wachten op een hotelkamer. en in de avond kan je dan ook niet veel. Wij kiezen dan liever een huisje op een park. Wij hebben ook zoiets waarom waarom zo ver weg als je je eigen land of omgeving niet eens kent. Wij hebben alle parken al gehad landal cp en roompot en het is wat wil wil je, mega luxe dan betaal je ernaar. dit jaar gaan we niet omdat er een verhuizing en evt. dubbele lasten op het programma staan. de boeken zijn gelijk naar de krantenbak verhuist want wat je niet ziet dat mis je niet. Noura: fijn wat van je te lezen, leuke foto's Vales: beterschap voor wessel! Eve: je mag hier douchen hoor.... Noralien: succes vandaag met je opdrachten ed. Saar: arme kip, het is wel een komisch verhaal al zal de kip dat niet zo ervaren.
Janette, wij gaan dit jaar wel naar Plopsaland de panne. Daar is al meer voor onze kleintjes. Vooral omdat Liene reuze fan is van Plop en Samson. Het is wel erg duur, 27 euro voor ons en Liene waarschijnlijk tegen dan 7 euro, want in september was ze 81cm... Maar we hebben een plannetje: als je een abbonement neemt op Bokrijk, kost dit voor een heel gezin 65 euro. Je mag dan een heel jaar gratis binnen in bokrijk, maar je mag ook: gratis naar de zoo van Antwerpen of Planckendael. En dat kost normaal 17.50 euro voor ons. En we wilden dat van de zomer nog eens doen. En je krijgt de kaarten voor Plopsaland aan halver prijs als volwassen. Dus nog eens 27 euro korting. dat komt samen op 64 euro. En aangezien je nog dingen gatis mag (bootje varen op de Maas, naar een Nederlands openluchtmuseum) en je nog korting krijgt (10% extra korting als je gaat winkelen in Maasmechelen village en goedkoper gaan zwemmen in CP Lommel), halen we die 1 euro er wel uit.
Noralien: Oei, vervelend dat Jikke weer aan het spoken was. Gelukkig sliep ze wel uit Succes vandaag met je drukke dagje! Wauw mooie foto's zeg! Heb je die foto van die kinderen bij jou thuis gemaakt of bij hun? Die zonsondergang (of is het opgang?) vind ik ook heel mooi. Ik begin binnenkort met de cursus (22 januari), heb er veel zin in! Janette: Succes met naar je werk rijden (of moet ik zeggen glijden) Hoop voor je dat het meevalt. Lijkt me heel eng... Slingding: Wij kiezen ook meestal voor een huisje/appartementje of iets dergelijks. Hotelkamer is niet fijn vind ik met kleine kinderen. Dit jaar in Curacao hebben we ook gewoon een appartementje. Ideaal vind ik want je kan gewoon je eigen gang gaan. Had Koen straks in bad gezet en was even boven snel de was aan het opruimen. Ik loop dan steeds rond dus houd hem wel in de gaten. Koen bleef maar steeds "mama" roepen en ik begreep eigenlijk niet zo goed waarom want hij vermaakte zich wel oke. Maar bleef roepen mama mama mama! Toen ik er weer bij ging zitten in de badkamer begreep ik waarom! Er dreef iets in het water en het was geen badbeestje Jullie begrijpen het vast al he? BAAAAAAAAAAAAAHHH! :x Groetjes Otje