otje de gladheid is dnek nu wel weg zonnetje schijnt en het regent regelmatig... ach zo is hij er ook weer vanaf.... saar ja dat zijn leuke aanbiedingen dna is het leuk om te doen ach we vermaken ons wel.....is altijd nog zo geweest...we zeggen al als het de hele week regent gaan we smorgens zwemmen en smiddags in de indoorspeelwereld....Teun ook helemaal blij..... zo ga me omkleden en in de auto stappen.. dag dag
Lola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Saar, Liene is dus een beetje aan het moederen over de kip?! hahaha, dat moet er wel grappig uit zien... Ik zou ook niet graag gaan rijden als het heel glad is en er veel sneeuw ligt. Ben net wel even met de auto weg geweest, maar hier heeft het bijna niet gesneeuwd. Noralien, he bah zijn jullie weer niet in orde, hopelijk zet het niet door! Gelukkig dat Jikke toch wel weer lekker ging slapen! Wat een mooie foto's zeg! Dat doe je echt goed! Janette, werkse enne het zal nu wel meevallen met de gladheid denk ik. Ik hoop dat je je vanmiddag al weer wat beter voelt! Eve, ik hoop dat ze nog op tijd waren. En dat je niet te laat bent gekomen. Werkse! Melliemel, dat is idd wel handig, wat mij betreft een prima idee! En ik vind het ook wel leuk om Valerius te zien Otje, ja... ik vind Nederland echt geen vakantie land...vandaar Ik kom straks nog even spieken! groetjes Lisette
ALLEMAAL HEEL ERG BEDANKT VOOR DE FELICITATIES, KAARTJES EN E-CARDS! Behalve trakteren op mijn werk, doe ik er niets aan vandaag. In de zomer houden we een BBQ omdat Roy 40 wordt (en ik hem daarmee op de hielen volg... ) Normaal gesproken neem ik wel altijd een vrije dag op en gaan we wat leuks doen, maar ik vond het een beetje raar overkomen om dat al meteen bij een nieuwe werkgever te doen. Van Roy kreeg ik gisteren al een horloge, maar ik kan het nog niet dragen aangezien er eerst twee schakels uitgehaald moeten worden. Zo... het flesje is weer bijna vol en de (.)(.) leeg, dus ga er weer vandoor Tot straks! en dan zal ik ook even op jullie reageren...
Hallo meiden, Ik heb nog niks gelezen maar ik ga jullie even mijn goeie nieuws brengen. Ik kom net uit werk en ik word gebeld en ik voelde dat het de vrouw van de huizen was en ja hoor WE HEBBEN EEN HUIS! Ik ben zoooooooo blij. 16 januari gaan we kijken want dan heeft die bewoner ook gelijk de eindbeoordelingsgesprek en misschien kunnen wij nog dingen overnemen. De bewooner die er nu is zit gaat 1 of 2 februari eruit en dan mogen wij er 15 feb in alleen wij gaan 16 feb op vakantie dus heb gevraagt of we misschien het per 1 maart mogen huren maar dat gaat ze nog even bekijken. En als het niet kan maakt het ook niet uit we komen er wel uit. Is het trouwens raar dat ik dat heb gevraagt of de huur dan later mag beginnen? voel me er een beetje stom over. Oww meiden jullie weten niet hoe blij ik ben,ik stond net gewoon door me huiskamer te springen
Vales, wat een super goed nieuws zeg! En kan me voorstellen dat je daar helemaal blij van wordt en door de huiskamer staat te springen! Je kan het altijd proberen, ik vind het niet stom hoor! Deze is voor jullie: groetjes Lisette
Joepie! Wat een goed nieuws! En ik vind het helemaal niet raar dat je vraagt of de huur wat later mag beginnen. Als het kan, is het toch goed meegenomen...
Johan belde me net in de auto en opeens hangt hij op politie doei......als hij nu een bekeuring heeft nou
Pff hij komt net binnen gelukkig niet. Normaal belt hij niet in de auto maar hij was nu te blij over dat huis dat hij me belde. We gaan nu even langs rijden.
Vales, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning Kan me echt heel goed voorstellen dat je het springen niet kan bedwingen . En zo snel al. Is ook wel lekker. Vind het niet vreemd dat je gevraagd hebt voor een latere aanvaarding, zeker omdat het op zo'n korte termijn is.
hi hi, allereerst lola; lonneke gefeliciteerd met je verjaardag wij zijn vanochtend eerst even boodschapjes gaan doen daarna lekker wat gegeten en gedronken en vervolgens met mijn moeder en de hondjes naar mijn nichtje gaan kijken, zij hebben jaarlijks een schaatswedstrijd vanuit school en nu was het dus op natuurijs hier in het dorp was erg leuk om even te zien. mijn nichtje is niet zo gecharmeerd van schaatsen maar heeft het wel gedaan, orlando ligt nu op bed te slapen ben benieuwd voor hoelang.... eve; hihi idd ja nou ik ga kijken wie er evt mee wil/kan. he vervelend joh hoe laat waren ze er uiteindelijk? noralien; o ok lache ja ik vind de gelijkenis ook flink aanwezig hoor. he balen zeg dat jikke weer in de weer was en dat jullie weeeer niet fit zijn getver, van mij uit wat virtuele versgeperste jus met een citroentje hoor heeeel mooie foto hoor, ik moest gelijk denken aan een avondsituatie in gouda bij windmolens dan heb je ook dit effect vind het erg mooi en ik vind zonsondergang/opkomst fascinerend blijven hoor leuk joh die foto's van je neefje en nichtje, mooi scherp ook, buitenlandse ouder/s? 8) saar; hihi die liene een echt moedertje lachen hoor, super die uitslag enne die onderwerpen zijn hier op het forum wel bekend ja dan is het zeker de moeite waard zo, maar moet zeggen dat ik er zowieso wel een keer heen wil hoor janette; ja ik vond het ook erg prijzig oh ik wist niet dat die open was maar ik moet zeggen dat ik naar die gwone plopsaland had gekeken lachen joh al die oudheden....zo leer je nog eens wat he?! otje; hihi moet gelijk aan die film van eddy murphy denken; and than a big brown shark came lola; leuk een horloge, ben je trouwens nu nog meer afgevallen door de bv? ik bedoel, je was direct al op je oude gewicht begreep ik of zelfs iets minder toch? vales; wat superrrrr voor jullie zeg gefeliciteerd hoor, enne vragen staat vrij toch vind het niet raar hoor hoe staat het met de verkoop van jullie huis noralien? slingding? ik wil vanmiddag even gaan kijken voor schaatsen/skeelers. wilde zowieso al nieuwe skeelers en heb geen schaatsen meer dus zodoende, kan ik het skeeleren straks weer oppakken..... zo ga ff keutelen met valerius heb ik nu ff tijd voor tot orlando wakker word gr saskia
hihi setje ik wil best taarten op bestelling maken, vind het namelijk waanzinnig leuk om te doen. ik zit boordevol ideeen haha oh dat verhaal van de kip, ik moet zo lachen. mischien een kippenvilla met verwarming bouwen? mischien moet je zelf leren die vleugel te zetten? want vaak gaat zoiets dan vaker gebeuren otje, in groep 7 hebben ze hier ook al een cito toets gemaakt, weet niet of dat bij iedere school gewoon is maar dan kan je al wat wennen. de score van maysa is heel hoog, 98 procent van de 100 is een score bovenin vwo. lola gefeliciteerd! super saar dat de vragen goed waren gave fotos noralien joepie vales wat een supernieuws! en helemaal geen rare vraag hoor gelukkig geen bekeuring hier ook af en toe sneeuwbuien, het was erg glad vanmorgen. mischien dat ze daarom later waren eve? ik hoorde dat er een snelweg helemaal afgesloten was. zijn ze inmiddels al gearriveerd? ik hoop het anissa werd vanacht om 5 uur wakker, daarna safouane, die had ook gepoept. hij dacht ook gelijk dat die er uit mocht en was het niet helemaal eens dat ik hem weer instopte. hij heeft daarna wel tot 10.30 geslapen. hahahaha otje wat een boef, ja daarom riep die jou zo hard, je moest even iets eruit vissen. koen had dat toch ook eens gedaan dat die met sara in bad zat?
Vales wat een super goed nieuws! En ik vind het niet raar dat je een beetje uitstel hebt gevraagd, en idd zeker niet op zo'n kort termijn.
Van Jasmijn en Emma kreeg ik trouwens ook nog een kadootje, van allebei een flesje parfum. Kan moeders weer eveb vooruit... Daarnaast had Emma nóg een 'kadootje' voor me... ze heeft vandaag drie keer (bijna) zonder protesteren uit de fles gedronken. Nu thuis nog...
leuke cadeautjes, en super van emma! goh we hadden het er hier gister over, dat het zo grappig is dat anissa zo weinig haar heeft vergeleken met de andere 3. ze heeft zelfs zo`n grappige kale plek van het liggen.
Lola: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! en wat een fijn cadeau gaf Emma jou! Nou volhouden Emma....dan kan mama met een veel geruster gevoel op haar werk zitten. VAles: gefeliciteerd met je nieuwe huis! verder kan ik het effe niet bijhouden hoor, jullie hebben echt doorgekletst....