@Slingding: kan me voorstellen dat je je rot voelt als je Kailynn overstuur aantreft. Maar ik denk wel dat ze er aan gaat wennen. Fynn sliep de 1e paar keer ook niet toen hij daar was. Maar hij is steeds wat langer en beter gaan slapen. Het is nog al niet wat voor zo'n kleintje. Komt allemaal goed @Karin: Hoe voel je je vandaag? Succes iig met je sollicitatiegesprek! @Vales: Zie je wel dat Wessel het kan!? Hij was gewoon ff wat anders aan het uitproberen Ben blij voor je. @Lola: Gelukkig gebeurt zoiets inderdaad thuis Normaalgezien heeft Fynn 's morgens vroeg een poepluier. Das handig. Maar vanochtend had hij er geen. En ik moet straks naar het cb. Hoop dus echt niet dat hij er daar een gaat produceren voordat ie gewogen moet worden @Duckie: wat leuk dat Demi zo op de stem van je zus reageert! @Otje: GEFELICITEERD! @Suusje en Vales: Ik vind het reageren eerlijk gezegd wel meevallen hoor. Zie genoeg reacties voorbij komen. Maar denk dat het gewoon ondoenlijk is om op alles wat iedereen schrijft te reageren. Maar ik snap wel dat je soms gewoon even antwoord wilt hebben op iets wat voor jou belangrijk is en dat daar dan net niet op wordt gereageerd. Zo, ga nu ff opschieten. Baal dat Fynn weer prikjes krijgt. Hij is vandaag weer zo gezellig en lief. Zou het echt heel zuur vinden als hij zich straks ziek voelt. We zullen zien.
Hallo meiden, Otje gefeliciteerd en wat zag je er mooi uit, mooie jurk hoor! Enne Rick is op de 19e verwekt... Rick is sinds zijn geboorte ook al 2.9 kg aangekomen... Eve Succes met de prikjes vandaag... Dank je Lola voor de uitleg over de domperidon, vreemd genoeg ben ik vannacht mijn bed uitgedreven van de BV terwijl ik nog geen tabletje genomen heb... Ik kijk het dus nog even aan voor ik begin... Ben vandaag lekker vrij en ga helemaal niets doen, alleen de schildpadden verschonen want dat is echt noodzakelijk... Morgen heb ik dan weer curses en vrijdag weer lekker vrij... Maar dan... 4 dagen werken waarvan 2 diensten van 10 uur, ik ben benieuwd... Fijne dag iedereen... Irma.
Hoi Otje, ik kom uit de buurt van Uden, boven Eindhoven dus. Vind de tongelreep een heel mooi zwembad met een redelijke entreeprijs. Tenminste niet zo duur als Centre Parcs ofzo. Ideaal zo'n extra verwarmd gedeelte. Deed je Koen in het zwembad alleen een zwembroekje aan of ook een zwemluier? Irma, dat gaat de goede kant op met de borstvoeding Eve, succes met de prikjes, hoop dat het meevalt. Ik heb net Felicitas over de vloer gehad. Heb 1 ding gekocht, een setje van Ducky Beau (broekje, romper , truitje, sokjes en mutsje ) voor 29,95. Heel lief, in het oranje. In 62/68. Verder had ze een aantal hele duren boeken/cd/dvd series bij. Echt heel duur spul allemaal. Nou, dan koop ik wel wat goedkopere boekjes of wordt lid van de bibliotheek, dat ga ik dus echt niet aanschaffen.
otje gefeliciteerd! en vales, ik geloof dat iedereen dat wel eens heeft dat het lijkt of er niet gereageerd word. maar soms gaat het hier ook zo snel. en ik merk dat ik best snel vergeet, of ik vergeet de naam van iemand. wel goed dat wessel alles opgedronken heeft, fijn hoor. eve succes met de prikjes bij het bureau. wij moeten vrijdag. slingding, wat vervelend als je haar zo op moet halen. maar het zal voor haar ook best wel wennen zijn. waarschijnlijk gaat het vanzelf wel beter, en jij moet natuurlijk ook wennen. ohja, lola wat een supergave bank zeg. zal heerlijk zitten zijn, nu nog wachten op het mooie weer. maar ik zag net op teletekst dat het maandag 16 graden word! gister was ik bij mijn schoonzus, en die had een nieuwtje, ze is weer zwanger! lekker snel, 7 maanden na de eerste. dus ik word over een aantal maanden al weer tante!
zo er is in een late avond en vroege morgen veel getikt. @Otje gefeliciteerd, met je trouwdag, was het vorig jaar ook zulk weer? (Het is hier nog zonnig) Over reageren, vindt ik het ook wel mee vallen, maar kan me indenken als je een paar keer iets aangeeft en je krijgt er geen reactie op is dit niet leuk nee. maar zoals al eerder gezegt is je moet soms zoveel bij lezen dat ik de draad soms kwijt ben, en dan ben ik hier veel hoor! @ Duckie goed dat je je meer niet hebt laten aansmeren. Wij hebben dat gezondheidsboekje en de serie zie & zo gekocht en ik heb een abbonement op kinderen genomen. @Irma als je even op google kijkt onder domperidon kan je nog best goede informatie vinden en je kan het gewoon bij etos en kruitvat halen. Ik slik nu al ruim 4 weken weer maar het haald niet veel uit volgens mij. Kailynn had om 6 uur al heeeel veeeeel honger dus wij waren vroeg wakker. maar we zijn daarna lekker door gaan slapen tot 10 uur. en ik zit nu nog in mijn pyjama (erg he) kailynn ligt net terug op bed en ik heb de 3 bladzijdes van de afgelopen 12 uur gelezen.
noura gefeliciteerd met je nieuwe aankomende tanteschap. snel zeg dat zal druk worden maar wel mooi natuurlijk.
dank je wel! en ik zit ook nog in pyjama. saf was pas om half 10 wakker,en ligt er niet zo heel lang al weer in. hier is het ook lekker zonnig, maar wat mij betrefd mag het wel wat warmer worden hoor. trouwens ik heb nog niets van felicitas gehoord. als ik volgende week weer aan het werk ben weet ik ook niet of ik er nog wel zin in heb hoor. ik had er al niet zo veel zin in. ik heb gister mijn vriendig gesproken die bevallen is, en het gaat hartstikke goed. ze mocht zelfs gister al naar huis met de kleine, wat natuurlijk heel snel is als je suiker hebt. ik wou op kraamvisite, maar nu heeft haar zoontje sinds een week waterpokken. dus nu moet ik maar even kijken wannneer ik ga.
hi hi, ff snel reageren. vales; hier eigenlijk ook dezelfde mening als degene die voor mijn hebben gereageert. af en toe hou ik het gewoon niet bij of ben ik het vergeten ofzo, maar probeer zoveel mogelijk te reageren, van mijn kant iig niks persoonlijks ofzo. karin; niet ziek worden hoor. lola echt een mooie bank zeg gaaf hoor thnx dat iedereen zo lief heeft gereageerd vwb mijn zieke hondje, het heeft wss echt geholpen jullie medeleven suusje; sneu dat hij zo'n last heeft gehad van zijn prikjs otje gefeliciteerd eve sterkte met de prikjes noura; idd snel maar wel leuk nou hier alles oke. zowel orlando als mijn hondje voelen zich weer ok, alleen is orlando beetje verkouden. moet nu echt weg moet weer werken doei gr saskia
Duckie: Ik trek Koen een zwemluier aan van het kruidvat en daarover een zwembroekje. Dat zwembroekje is niet echt nodig maar meer voor de leuk. De prijs valt idd mee en het voordeel is dat je er zelf eten en drinken mee mag nemen. In veel zwembaden ben je verplicht om dingen te kopen die dan peperduur zijn! Melliemel: Fijn dat het weer beter gaat met Orlando en je hondje! Noura: Wat leuk dat je weer tante wordt! Veel kleintjes bij jullie in de familie he? Slingding: 21 Maart 2006 was het koud (net iets boven 0 graden) maar wel een zonnetje! Het was de enige mooie dag in die week! Dus veel geluk gehad. Balen dat het gisteren niet zo lekker ging met Kailynn op het kdv. Hopelijk donderdag beter? Kunnen ze haar dan niet op die achterste kamer leggen? Vales: Fijn om te horen dat Wessel beter drinkt nu! Irma: Geniet van je vrije dag! Twee diensten van 10 uur? Oei dan zal je wel moe zijn... Karin: Beterschap! Hoe is het nu met je? En hoe ging t gesprek? Lola: Mooie bank zeg! Pas ik er nog bij? hihihi. Gr Otje
Ik heb nog even een vraagje tov het boek Oei ik groei Ik was aan het lezen bij het sprongetje van 12 weken en nu stond er op het einde van dat hoofdstuk dat baby's dan al goed iets kunnen pakken (bijv. een rammelaar) en er mee gaan schudden. Doen jullie baby's dat? Als ik Koen een rammelaar aan probeer te geven dan kijkt ie eerst heel raar. Als ik 'm in zn handje geef houd ie m eventjes vast maar niet echt bewust en laat m ook zo weer los. Zijn jullie baby's al verder met spelen? ben wel benieuwd...
De prikjes gingen goed. Even gehuild maar was snel weer over. Tot nu toe heeft ie er geen last van. Ligt wel lekker te slapen nu Fynn weegt nu 6525 gram en is 63 cm! Heb ook gevraagd of ik de laatste fles kan laten vervallen. Maar de arts raadde aan om daar mee te wachten tot 4,5 maand. Maar ik mocht het wel proberen. Heb zelf echter nog niet het idee dat hij er aan toe is dus ik wacht nog wel. Ze zei ook: Dan laat je je partner toch af en toe de laatste fles doen....Tja... Ik ben er nu ook achter waarom Fynn z'n hoofdje moeilijk omhoog krijgt als hij op z'n buik ligt. Hij doet dan nml z'n kontje omhoog en daardoor ligt het zwaartepunt verkeerd. Als je met je hand z'n kontje tegenhoudt gaat ineens z'n koppie omhoog. Echt heel grappig om te zien Misschien een tip voor andere babies die daar nog moeite mee hebben. @Duckie: Felicitas staat al een aantal keer op m'm voicemail. Maar ik ben te laf om terug te bellen dat ik er geen zin in heb Hoop dus maar dat ze het vanzelf opgeeft @Noura: wat een vruchtbare familie zeg Nu kun jij niet achterblijven natuurlijk Enne...wil je ophouden met vertellen hoe laat Saf wakker wordt @Otje: Fynn houdt ook de rammelaar niet vast. Doet er hetzelfde mee als Koen. Wel pakt hij sinds kort af en toe een tutpopje vast. Maar volgens mij is dat toeval. Maar het kan dat ze daar pas later aan toe zijn. Ze hebben door dit 'sprongetje' (&*$#@*) toegang gekregen tot de winkel en misschien dat ze het pas in het volgende 'sprongetje' doorhebben....
Otje: Thijs pakt alleen per ongeluk iets op, maar doet er dan nog niet echt iets mee, hoor. waar hij wel echt mee speelt, zijn de ringen die aan zijn babygym hangen daarnet tweede prikjes gehad. Was weer heel zielig. Verder was alles goed. Hij is goed gegroeid (60 cm en 5,9 kilo) Verder heeft hij wel een paar ruwe plekjes, waarvan er 1 een beetje op eczeem lijkt. Dat moeten we wel even in de gaten houden. Hij is nu alleen helemaal niet lekker aan het slapen. Hij ligt op bed, maar huilt steeds even..... Ben benieuwd, Eve, hou het met jou gaat. Vandaag hebben we Thijs weggebracht naar het KDV, samen ( want m'n vriend werkt thuis op woensdag). Ik was blij dat ik niet alleen was, want ik moest echt huilen..... Een uurtje later konden we hem al ophalen, want we moesten naar het CB. Het was allemaal prima gegaan.Hij had zelfs nog een uur geslapen en hij zat rustig in een wipstoeltje. Ik was helemaal blij. Ik had toen Thijs op het KDV was wel een telefoontje gekregn van de directrice op school dat een collega van mij is overleden. Weer huilen dus. Een rare dag zo alles bij elkaar. En vanavond ga ik voor het eerst sinds Thijs er is zonder hem weg, met een vriendin een hapje eten.Daar heb ik wel weer zin in. Lies
jeetje zeg, wat veel geschreven, is iedereen vrij ofzo? Otje, Dain pakt nu inderdaad van alles en begint er echt mee te spelen (hoeft geen speelgoed te zijn hoor!) Ook stopt hij alles in zijn mond. Gisteren heeft ie zich voor het eerst omgedraaid van zijn buik naar zijn rug, een paar keer zelfs. Andersom nog niet hoor. Wat betreft het reageren, ik vind het juist zo knap dat iedereen zoveel reageert op elkaar! Ik ben nu namelijk alles alweer vergeten en dan lees ik echt alles wel. Ik ga nu weer even verder genieten van Dain! (hij heeft vandaag al veel geslapen en nu is hij lekker wakker!)
@Lies: zoals je hierboven kunt lezen is alles goed gegaan Bij Thijs gelukkig ook. Wel balen dat hij nu slecht slaapt. Kan me voorstellen dat het kdv niet makkelijk was maar gelukkig vond Thijs het allemaal prima! Gecondoleerd met je collega. [/img] Hoe vinden jullie mijn paashaasje?
Eve, wat raar dat ik jouw bericht over het CB gemist heb.... Fijn dat het goed is gegaan en wat een ontzettend schattig pak! Echt een ventje om trots op te zijn! Molly: wat een snelle is Dain zeg... Nu al draaien. Thijs kan dat nog echt niet!
Lies gecondoleerd met je collega, is deze oververwachts overleden? gelukkig is het goed gegaan met thuijs op het kdv. en kan je gevoel bij het wegbrengen goed begrijpen. Wat hebben jullie toch grote en zware jongens zeg als hun met kailynn vergelijk. Kailynn grijpt soms wat vast, nu ook de spiraal in de box dan pakt ze het popje en steekt ze het in haar mond. @Otje wij hadden op 24-2 2006 ook een zonnige zeer loude dag eht zelfde als bij jullie, komt vanst door de rode jurken kailynn heeft bij babyzwemmen alleen een zwembroekje aan en geen luier, die zwemluiers passen haar ook nog niet, de kleinste zwembroekje zakt nog bijna van haar kontje. morgen geef ik idd even aan op het kdv dat ze haar beter in de achterste kamer kunnen leggen. Ik ben een "gebruiksaanwijzing aan het schrijven van Kailynn voor de opa's en oma's. vrijdag gaan ze bij de ouder van mijn man slapen want dan hebben wij een groot feest van mijn werk. Vindt het aan de ene kant leuk om te gaan feesten de andere kant vind ik niet leuk om kailynn achter te laten, maar eens moet de eerste keer zijn.
Hoi Hoi effe snel laten weten hoe het gegaan is. Ik heb wel een positief sollicitatiegesprek gehad alleen willen ze al voor 1 april iemand aannemen en ik moet dus eerst nog uitsluitsel van de opleiding krijgen of ik wel kan switchen van baan. Ben nu dus druk bezig om mijn hoofdopleider te pakken te krijgen en te kijken of hij zo snel uitsluitsel kan geven. Als dit lukt zijn begin volgende week de tweede gesprekken. ik houd jullie op de hoogte. Nu ga ik eerst mijn huishouden effe doen en kom dan later nog effe lezen en reageren. Karin
Slingding: Die jongens hier zijn idd flink maar meisjes zijn sowieso "meestal" wat fijner. Mijn dochter woog bij haar geboorte 3260 gram en toen zij 11 weken was woog ze 5190 gram en Koen dus met 11 weken en 5 dagen: 6300 gram. Is wel leuk om te vergelijken. Heb haar groeiboekje nog natuurlijk. Zou kou door rode jurken komen? Eve: Wat een lieve foto! Waar heb je dat pak van? Over kort slapen trouwens (moest meteen aan Fynn denken). Koen slaapt de laatste tijd overdag steeds maar een half uurtje tot 3 kwartier... Best vermoeiend soms want je krijgt weinig gedaan op een dag. Gelukkig gaat het 's nachts wel goed... Ik kreeg net spontaan de slappe lach toen ik dat las van de hand op z'n kontje. Ik zag het zo voor me! Hihihi Karin: Spannend met die sollicitatie. 1 April is wel heel snel natuurlijk. Molly: Wat goed dat Dain zich omrolt! Koen deed het laatst ook maar is het denk ik weer vergeten Lies: Wat erg van je collega! Onverwachts? Zo, Koen en Sara zijn nu bij m'n moeder en ik ga me even omkleden. Rond 18.00 uur is mijn man thuis en dan gaan we lekker uit eten. Echt veel zin in! Hopelijk is Koen ook een beetje lief voor m'n ouders... Groetjes Otje
@Molly: Wat goed dat Dain zich kan omdraaien. Fynn doet er nog niet eens een poging toe Misschien wel weer een zwaartepunt probleempje. Daar is ie kennelijk goed in @Karin: Ben benieuwd naar het vervolg van de sollicitatie! @Otje: Ja, lastig he, die korte slaapjes Ik doe al 3 maanden alles ff snel tussendoor. In het begin werd ik daar echt een stresskip van. Maar het begint te wennen nu. En Fynn gaat af en toe ook wel es iets langer slapen Het pak heb ik gekregen. Het is gekocht bij de H&M in Finland. Maar misschien hebben ze het hier ook wel. Enne...veel plezier vanavond! Geniet ervan Vorige keer was Fynn echt heel slaperig na z'n prikjes. Nu is ie super wakker Maar ligt wel heel lief te spelen en te kletsen dus mij hoor je (nog) niet klagen