Noralien: Kan me voorstellen dat je hier erg blij om bent! Hopelijk wordt het alleen maar beter nu! Goed zo Jikke!
noralien: goed bericht van het eten van jikke! iik hoop met je mee. otje: balen dat je dan niet op je gemak kan koken. lola: mooie foto!
Ja dat doet Koen dus ook en heb negeren al geprobeerd maar hij blijft dan gewoon bij mij hangen/zeuren, aan mijn broek trekken, enz. Hij geeft niet op Erg lastig... Iemand nog goede tips? Heb hem al eens op een stoel bij de aanrecht gezet. Vind ie eventjes leuk maar daarna niet meer want hij kan dan toch niet in die pannetjes kijken. Eventjes optillen en dan weer neer zetten werkt ook niet echt.
ik zet Liene aan haar eigen keukenblok met dan wat eten zoals wij, maar onbereid. Dus een stukje wortel, een beetje ongekookte pasta, ... Wat lepels erbij en dan zeg ik: 'Jij moet ook eten maken, net als mama'. En dan na het eten, de pannetjes in het afwasmachine, net als die van mij. En 's ochtens bij het uitladen, moet zij haar pannetjes weer weg zetten.
hi hi, duckie; vwb het bereik moet je er niet veel van voorstellen hoor, hij heeft wel 3 km bereik maar niet door de dikke muren zeg maar.... lola; getver vind dit altijd zoiets naars noura; ik heb niet de babybjorn overzak, wist niet eens dat die hadden, totdat mijn moeder dus zij dat zij nog zo een zak had. van een ander merk van vroeger toen wij klein waren, maar is net zoiets ideaal om te gebruiken otje; ik laat hem hier ook 'meekoken' net als saar zegt alleen geef ik hem een schaaltje of pannetje en hij heeft van die houten nep groenten zeg maar noralien; nee idd, enne super jikke ga zo door ik heb de schaatsen/skeelers gaan ze zo even uittesten, valerius gaat naar oma even orlando melvin en ik gaan even naar de schaatsbaan hier in de buurt.... gr saskia
@Noura: Jeetje... jin zit dus in exact dezelfde situatie als ik ! Het zorgt ervoor dat je zonder je kind nergens meer op je gemak zit, want stel dat je kindje honger krijgt... @Noralien: Ik had Emma's armpjes door de gaten moeten steken, maar daar kwam ik naderhand pas achter . Het was de eerste keer dat ik de Baby Bjorn gebruikte. Roy heeft hem altijd om... Wat gewelidig dat Jikke veel beter eet nu ! Ik hoop dat het zo blijft. Enne... jullie kunnen het je waarschijnlijk niet voorstellen, maar Jasmijn eet deze week erg slecht. Nu is dat in haar geval niet zo'n ramp , maar ik hoop niet dat onze gezellige alleseter voorgoed verandert in een kieskauwer . Vanmorgen heeft ze haar brood helemaal niet aangeraakt en op het kdv moeten ze haar tegenwoordig ook aansporen. Dat terwijl de leidsters haar eettempo altijd moesten temperen... Emma heeft vandaag bij Roy twee flesjes leeggedronken ! Morgen willen we daarom eens een hele dag de fles aanbieden. Ik hoop dat we de goede kant op gaan, want zojuist belde een vriendin me met de trieste mededeling dat haar ex-man (en de vader van haar kinderen...) is overleden en dinsdag wordt gecremeerd. Daar wil ik graag bij kunnen zijn...
lola: gecondellerd voor jou vriendin. Ik vermoed dat emma jou gespannendheid goed voelt als ik zo je verhalen lees van afgelopen week! Ïk ga jullie een heel goed weekend wensen allemaal, het forum gaat eruit volgens planning dus...
pff wij zijn weer opgelucht. Chris wordt de 8e februari gedoopt door de pastor die wij zelf prettig vinden! kost wat gedoe, maar dan is het ook goed.... Melliemel: ook de schaatsen/skeelers waren dus wat gedoe, maar uiteindelijk alles goed... Lola: dat is dan weer een naar bericht van de septembermama's. Ik houd de julimama's echt niet meer bij, vind het net zo'n chatbox. fijn dat emma vandaag thuis weer goed gedronken heeft bij Roy. Wellicht wil ze echt geen fles als jij in de buurt bent...Hopelijk gaat het morgen goed met uitproberen, al zou ik er niet aan moeten denken om een hele dag te kolven als het niet perse nodig is Maar je moet er wat voor over hebben he.... Ik begin hier nu overigens ook wel naar wat meer vrijheid te verlangen en weer eens een avondje weg zonder na te denken dat ik op tijd terug moet zijn voor Chris. Kan me Jasmijn overigens niet kieskouwend voorstellen inderdaad. Maar komen er toevallig niet 2e kiezen door? t zou kunnen namelijk... klinkt heftig van de ex van je vriendin. Hopelijk gaat alles met Emma naar wens en kun je gewoon naar de begravenis. Volgende week gaan Frank en ik eindelijk naar Acda en de Munnik (zouden we eigenlijk 4 juni heen, maar toen lag ik in het ziekenhuis, toen in november maar had Acda zijn sleutelbeen gebroken) en dan zal Chris toch ook echt de late voeding met de fles moeten doen als we niet op tijd terug zijn... Saar: was het een goed afscheid? Hopelijk lukt het om morgen nog even goed door te werken voor school. Veel sterkte en succes daarmee. Vales: klinkt gezellig jullie huis! Otje: ai Koen weer flink aan het peuterpuberen...Ik geef Nick ook gewoon een pan en een pollepel en laat hem lekker roeren. Vind hij leuk... Noralien: super dat Jikke in elk geval weer even eet. Hopelijk houdt ze het goed vol! Hier werkt dat in het vooruitzicht stellen van dingen ook goed. bij het avondeten is dat het toetje.... Het zou wel echt fijn zijn als ze gewoon weer redelijk wat op een dag binnen krijgt. Vandaag gewerkt. Had ik 3 kennismakingen met clienten, komen ze alledrie niet opdagen! weet weer waarom ik het forensisch veld ook af en toe frustrerend vind...
Bedankt voor de tips! Vanavond ging het al wat beter maar toen ik ging koken was Steef thuis dus dat scheelt dan al Melliemel: Veel plezier met je schaatsen/skeelers! Lola: Fijn dat Emma vandaag flesjes heeft gedronken! Oh wat een slecht nieuws van je vriendin d'r ex-man. Duikster: Oh gelukkig is het toch nog goed gekomen met de juiste pastor alleen nu 1 weekje later. Ach ja, kan je in ieder geval bij de meeting zijn Veel plezier bij Acda en de Munnik! Lullig zeg dat 3 clienten gewoon niet kwamen Nou, een fijn weekend allemaal want het forum gaat er echt uit geloof ik Tot gauw weer! Groetjes Otje
Het forum doet het dus nog... ik las net dat vandaag of pas morgen het gaat gebeuren. We gaan zo de stad even in voor een grijze broek. Morgen hebben we een concert met de muziek . Amir van op zoek naar joshep doet er ook aan mee. Gisteren was het generale repetitie en promt wilde kailynn niet slapen, helmaal over haar toeren dus dan krijg je wat nu. we hebben haar maar in een relax stoerl erbij gezet en ze heeft liggen kijken. ook beter voor mama die anders steeds op een uitslaande babayfoon zit te kijken.
hallo allemaal, Noralien, wat goed dat Jikke weer wat beter gaat eten! Hopelijk eet ze straks gewoon weer lekker mee! Lola, wat goed dat Emma 2 flesjes heeft gedronken bij Roy! Beetje jammer dat je eerst volgende uitje een begrafenis is... sterkte ermee iig! Slingding, Kailynn vond het gewoon veel te gezellig Veel plezier met shoppen vanmiddag! Eve, where are you? Melliemel, en? Zijn de schaatsen goed, schaatsen ze lekker? We zullen wel zien wanneer en of het forum eruit gaat vandaag of morgen, ik kom iig af en toe even spieken... Ohja, wij hebben vanmorgen de auto opgehaald! Mijn mannetje is weer helemaal in zijn sas (ik ook, want hoef mijn eigen auto niet meer af te staan ) Maar hij is in een héél goed humeur.... eens even bedenken of ik nog iets nodig heb vandaag zegt hij toch geen nee groetjes en tot later!
Emma heeft rond 12.00 uur 150 cc uit de fles gedronken... bij mama! Gisteren besloten we om Emma vandaag alléén de fles aan te bieden, ik zou dan gaan kolven. Maar de dag begon meteen al fout. Toen Emma rond 8.15 uur wakker werd, maakte ik op mijn beurt Roy wakker. Hij nam Emma mee naar beneden voor de eerste fles. Maar - stom stom - niet genoeg poedermelk meer in huis ... Dus ik maar naar beneden en Emma aangelegd. Roy ging ondertussen snel naar Appie voor voeding. Toen Emma zich rond 11.30 meldde voor haar tweede voeding, was Roy nog niet thuis. Dus besloot ik het zelf te proberen en wonder boven wonder lukte het meteen. Ik wil niet te vroeg juichen, maar ben wel heel erg blij...
Ho allemaal, daar ben ik weer een keer. Ik heb de afgelopen dagen al vaker geprobeerd een berichtje te posten, maar er kwam steeds wat tussen. Nu wil ik het toch even proberen (en hoop ik dat Thijs nog blijft slapen) Alles gaat goed met ons. We hebben een lekkere vakantie gehad en zijn goed bijgetankt en uitgerust. Ik geniet echt van het koude weer! We hebben al een paar keer geschaatst en vanmiddag wil ik weer gaan. Hier jammer genoeg geen sneeuw.... Als ik ga schaatsen gaat Thijs wel mee op de slee, maar op sneeuw sleeen zou helemaal leuk zijn! Ik lees af en toe, maar kom er vaak gewoon niet aan toe om te reageren. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik opdeze manier af en toe meelees en af en toe reageer. Komend weekend gaan we trouwens met mijn ouders een weekendje weg. Ik kan dus niet naar de meeting komen (had ik sowieso een beetje stom gevonden om te komen na mijn lange afwezigheid....). Ik lees nog even een paar bladzijdes terug.... Lies
lies je mag altijd naar de meeting komen,we hebben de meeting pas 31 januari hoor! Blij te lezen dat alles goed met jullie goed gaat! Lola: super van Emma! ben trots op jullie kleine meisje!
Wat heerlijk... schaatsen op natuurijs! Wij wonen in een groot watersportgebied, maar omdat dit uit allemaal plassen bestaat (die 'gevoed' worden door de Maas) is er helaas niet veel te schaatsen . Ik mis dat wel hoor. Ik ben opgegroeid in de buurt van Utrecht en als kind schaatste ik erg graag. Met een vriendinnetje schaatste ik bijvoorbeeld de Giessentocht. Op een (kunst)ijsbaan heb ik het rondjes schaatsen altijd wel snel weer gezien...
Jahoooeeee! Lola, eindelijk begint ze het door te krijgen! Dat moet toch zeker een super goed gevoel geven Wie weet kun je donderdag dan eindelijk weer eens je avondje vrij doen!
Slingding: is het gelukt met je grijze broek? Setje: nog gebruik gemaakt van de stemming van je man? fijn dat de auto er is geeft toch een hoop vrijheid vind ik. Lies: fijn dat alles met jullie goed gaat. lekker hoor samen schaatsen. enne: je bent welkom wanneer je tijd hebt, je hoeft hier niets hoor. en als je toch zin hebt in de meeting vind ik het erg gezellig om je te zien. Ik weet dat Irma ook komt en die schrijft hier ook niet/niet veel. Het gaat toch niet om de hoeveelheid berichtjes, We zijn gewoon nieuwsgierig hoe het met jullie gaat. Lola: fijn dat Emma de fles gedronken heeft, Heeft ze het de rest van de dag ook goed volgehouden? Het is gewoon lekker als de geen flesspiraal doorbroken wordt. ik ben niet zo'n schaatser. We gaan morgen naar mijn schoonzusje vanwege haar verjaardag en zij schaatsen beiden wel echt. Hebben ook in oostenrijk op de weissensee geschaatst en zo, echt afstanden dus. Ze willen dus ook perse dat wij onze schaatsen morgen meenemen en dan mee gaan schaatsen. Ze zei het gisteren aan de telefoon al en toen gaf Frank al aan dat ik sowieso niet mee ga schaatsen en vandaag stuurde ze nog een sms dat we echt onze schaatsen mee moesten nemen en dat de kinderwagen ook op het ijs kon. Zij gaan zelfs met hun kleine meid in de kinderwagen het ijs op om te schaatsen. Nu vind ik dat allemaal prima, maar verwacht niet van mij dat ik hetzelfde doe, want ik vind dat echt helemaal niks. Ben dus benieuwd hoe het mrogen gaat. Als we het neit eens kunnen worden zijn we zo thuis...
Lola, wat fijn dat Emma haar fles heeft leeggedronken . Setje, mannen en auto's ...ook ik ben benieuwd of je nog van z'n supergoede humeur gebruik hebt gemaakt. Eve, is je badkamer al klaar? Slinding, prima plan om samen te rijden de 31e. We bellen nog! Noralien, ben blij te lezen dat Jikke weer wat beter eet. Onze auto en ik zijn deze week geen vriendjes. Woensdag reed ik naar m'n werk toe, haalde een vrachtwagen in die veel troep op m'n voorruit produceerde. Vervolgens bleek m'n ruitenwisservloeistof op te zijn en zag ik niks meer. De ruitenwisser had ervoor gezorgd dat alle troep over de ruit verspreid werd. Ik was zo bang. Uiteindelijk ben ik uiterst rechts gaan rijden en heb door de strepen heen m'n eindbestemming bereikt. Donderdag reed ik op een parkeerterrein, wilde net een auto inhalen die aan 't wachten was, en vervolgens ging die auto ook rijden, mijn richting op. Ik wist de claxon niet meer te vinden , maar gelukkig ontdekte hij net op tijd dat ik naast hem reed en stopte hij. En vanavond ben ik bovenop een stilstaande auto gereden. Deze stond te wachten bij een rotonde, ik zag 'm gewoon op tijd en wilde remmen, maar de auto bleef rijden. M'n handrem werkte ook niet. Waarschijnlijk de gladheid. Gelukkig hebben we geen van tweeën grote schade, maar ik baal wel. Plus 't feit dat m'n andere knie ook versleten is, maakt dat mijn week niet echt leuk is, zachtgezegd . Melliemel, en hoe bevallen je nieuwe schaatsen? Mss een gekke vraag...heeft iemand nog jongensbroekjes mt 80, waar je niks meer mee doet? Gijs kruipt echt alle broekjes binnen no-time stuk (wij hebben een wat ruwige tegelvloer).
bianca: ik kan je er niet aan helpen aan zo'n broek. balen van de auto, gelukkig had je zelf niks. Rijden we trouwens samen naar den bosch? Ik ben in de stad geslaagd voor een grijze broek in de eerste winkel. later zag ik er nog 1 in de uitverkoop maar die zat niet zo netjes. Alleen zijn bij mij die broeken vaak te lang, gelukkig zat er geen zoom in dus kon ik hem met stijfvisaline zo op maat maken.