December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Slingding, lees m'n vorige bericht maar...ja dus.
    We bellen nog, want ik weet niet of jij Hoogerheide in kunt, het is nl. wereldkampioenschappen veldrijden en ik meen dat de kern van Hoogerheid is afgesloten.

Gelukkig dat je geslaagd bent voor een grijze broek. Ben vanmiddag ook nog wezen shoppen met mijn schoonmoeder (zij zat naast me tijdens de botsing :oops: ). Heb nog een gave wollen jas gescoord bij Mexx, van 200 voor 60 euro :D .

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat is leuk kopen!
    we bellen idd wel even met elkaar.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goh nog steeds in de lucht dus

lola we zitten dus niet meer in hetzelfde schuitje, lees dat emma drinkt, wat geweldig, ik ben superblij voor jullie
    anissa heeft vanavond een klein beetje gedronken, hassan maakt nu maar een halve fles klaar, en dat dronk ze, en toen heeft die de rest gemaakt en dat wou ze dus niet meer.
    slapen wou ze niet, dus is ze wakker geweest van dat ik wegging tot ik terugkwam. 5 uurtjes.

otje dat klinkt wel bekend die driftbuien als die naar huis moet. hier kan safouane dat ook
    en als ik kook en hij doet zo driftig dan gaat die de woonkamer in met de deur dicht. en ik heb hem ook wel eens op zijn kamer gezet. vlak daarna is het dan stil, en als ik hem dan ophaal is die gezellig aan het babbelen.

ik hoorde straks dat het met een forumvriendinnetje van dec 2007 mamas haar kindje helemaal niet zo goed gaat, ben er behoorlijk van geschrokken, ik ben heel hard aan het hopen dat het allemaal goed gaat komen

4. Ik maakte vanmiddag dus ook eerst een halve fles (100 cc) klaar en die ging dus rap leeg. Toen maakte ik er snel nog eentje en die ging niet van harte, de helft liet ze staan. Ik had achteraf het gevoel dat wanneer ik meteen een hele fles had klaargemaakt, deze misschien wel helemaal op was gegaan. Maar ik was ook al heel blij met 150 cc. Maar misschien dat Anissa dus ook meer had gedronken als ze meteen een hele fles had gekregen... :(

De laatste voeding heb ik ook zelf gegeven en deze keer ging de hele fles van 165 cc er zó makkelijk in, dat ik haar ook nog heb moeten aanleggen. Het was dus waarschijnlijk te weinig...

5. @Bianca: Het houdt niet op bij jou hè :( ? Gelukkig alleen materiële schade, maar leuk is echt anders... :(

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Het forum nog in de lucht zie ik....

Gisternacht een slechte nacht. Jikke om de haverklap wakker, dus om de beurt eruit. Veel last van mijn buik weer en niet weten hoe ik liggen moest. De volgende ochtend richting limburg. Ik had een serie foto's van min zus gemaakt en daar moest een deel van opnieuw. Meteen maar even gebruik gemaakt van de gelegenheid en nog een paar modellen gecharterd voor een andere opdracht. Robert en Jikke zijn niet meegeweest. Om 00.00u pas weer thuis. Was wel moe hoor, na zo'n nacht en dag.

Lola,, wat goed van Emma zeg! :whistle: Volhouden Emma!

Sete, fijn dat de auto bevalt en je man in een goed humeur is daardoor. Heb je nog iets kunnen regelen ;) .

Noura, hoop dat Anissa ook snel gewoon de fles gaat drinken. Dat geeft toch wat meer vrijheid.

Duikster, ben benieuwd of jullie vrienden zich erbij neerleggen dat jullie het ijs niet op gaan.

Duikster, balen dat Kailynn niet wilde slapen. Maar als ze rustig heeft zitten/liggen kijken, is het ook wel goed tóch?!

Lies, idd als je het zelf leuk vindt naar de meeting te komen, gewoon doen hoor!
    En nog ff gebruik maken van dit weer dan en lekker schaatsen.

Bianca, wat een pech met de auto zeg.
    En je knie is écht balen!

Vannacht heeft Jikke gelukkig beter geslapen. Ze is één keer wakker geweest en toen is Robert eruit gegaan. Vanmorgen werd ze om 9.00u wakker, maar het was ook meteen weer stil. Daarna werd ze pas weer op 9.45u :confused: wakker :D .

En nog meer goed nieuws....het lijkt erop dat Jikke's eetpatroon écht veranderd is \:D/ . Ze eet tot nu toe iedere morgen en middag een hele boterham. 's Middags fruit (liefst kiwi's) en 's avonds redelijk warm en een toetje. Echt zó'n verademing!

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

nou heb mijn schaatsen tot nu toe elke dag even uitgeprobeert hoor, ff wennen maar errug leuk en lekker om weer in beweging te zijn, ook wel weer verslavend merk ik 8) ;) ....
    ff lezen we zijn gelukkig nog niet uit de lucht zie ik iig :)

lola; leuke banner weer zeg enne superrr dat emma het voortzet, hihi moest wel lachu vwb baby bjorn en de gaten :)
    hoe is het nu met jasmijn qua eten? jeetje gecondoleerd zeg, mag ik vragen waaraan hij is overleden?

duikster; lekker is dat zit je daar voor niks fijn dat het vwb de doop toch nog goed is gekomen hoor enne alvast veel plezier bij acda

slingding; hoe is het concert gegaan? en ben je geslaagd voor je grijze broek?

setje; hihi en? 8)

lola; superrr joh, ik moet mezelf nu elke keer herinneren aan het feit dat ik moet blijven oefenen met het flesje want de 1e werkdag gaat er voor mij ook bijna aankomen nu en valerius dronk ook niet denderend uit het flesje nml :rolleyes:

lies; ik sluit me helemaal aan bij slingding enne je kan dus alsnog komen hoor :)

duikster nou ben ook erg benieuwd hoe dit dan gaat verlopen, respect moet wel wederzijds zijn hoor

bianca he bah bah het zit je echt niet mee he getver nu dit weer, vwb broek ik heb er wel wat hoor zal kijken welke ik evt af kan geven maar er zijn bij baby walz geloof ik ook knie beschermers speciaal voor dreumessen vwb kruipen mss is dat wat?

slingding; fijn dat je geslaagd bent was deze speciaal voor het concert?

noura; jeetje wat is er met haar kindje als ik vragen mag?

lola; zo zo die emma goed hoor, enne vwb hoeveelheid voeding bij het cb zeiden ze bij mij laatst(toen was valerius rond de 5 kilo) dat hij qua fles 150/180 mocht hebben mss dat je hier wat aan hebt er is een rekensommetje voor geloof 150xhet gewicht delen door het aantal voedingen maar weet het niet zeker hoor

noralien; wat super dat jikke behalve gisternacht het zo goed doet ook qua eten super joh, dat doet jullie goed lijkt mij, ik ben iig blij voor jullie

zoooo denk dat het volgend jaar word eer het forum eruit ligt ;) hihi

ik ga nog even googlen voor een wii-fit spel.....

gr saskia

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zo, hier ben ik weer es. Een paar hectische dagen achter de rug. Op m'n werk is het behoorlijk afzien. Veel stof (door het egaliseren van beton en schuren van parket), herrie (schuurmachines), stank (parketlak) en kou (deuren moesten open en verwarming kan dat niet aan). Helaas gaat het nog 2 weken duren :( 's Avonds bij m'n ouders gaan douchen (en eten ;) ). Eenmaal weer thuis geen fut meer voor het forum. Kan sinds gisteren weer thuis douchen :D Het is erg mooi geworden en het douchecomfort is stukken hoger. Helaas wel een klein lekje dus moet morgen weer ff bellen...

@Vales: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

@Noralien: Super dat Jikke weer zoveel beter slaapt...en EET!

@Lola: Ben blij dat Emma uit haar flesje heeft gedronken!

@Otje: Ik zet Fynn tijdens het koken voor de tv. Werkt meestal prima :D En als hij wel naar me toe komt mag hij op een stoel naast me staan om mee te kijken. Gaat ook goed.

@Setje: En heb je nog wat gekregen dankzij het goede humeur...? :)

@Lies: ik zou het erg leuk vinden als je naar de meeting komt!

@Karin: Ben benieuwd hoe jullie 'schaatsavontuur' vandaag is afgelopen... :(

@Bianca: Zo te lezen kan Cynthia beter niet met jou in de auto ;) ;) Kan me voorstellen dat je baalt!

@Saar: Kan me herinneren dat jullie vaatwasser verstopt zat en dat dat door de vaatwastabletten kwam. Klopt dat? Hebben ze toen de leidingen doorgespoeld ofzo? En gebruik jij nu zout? En hoe gaat het met Sonja?

@Saskia: Heb jij de Proud Mama ketting nog besteld? Ik heb em nml op 28-12 besteld en meteen betaald. Nog niks gehoord of ontvangen. Op de site staat dat m'n order nog niet is verwerkt. Heb al 3x gemaild en geen antwoord. En kan nergens een tel.nr van ze vinden... :(

Vandaag met m'n ouders naar de Kaag en omgeving geweest. Erg mooi onderweg met al de rijp en de bevroren sloten. En al die schaatsende mensen is echt een vrolijk gezicht. Zo hollands! Krijg dan best zin om m'n schaatsen uit de kelder te halen. Maar denk dat ik dan wel eerst op een stil plekje ff ga oefenen ;)

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hi meiden,

Bianca, jeetje wat een week heb jij gehad met de auto... :(

Noralien, Jikke beseft nu wat ze al die tijd gemist heeft ;) En wat een uitslaper zeg!

Eve, fijn dat je weer lekker thuis kan douchen! Beetje jammer dat die verbouwing op je werk zo lang duurt! Kunnen ze dat niet in het voorjaar doen dan :( lekker de deur open met dit weer...

Melliemel, lekker hoor schaatsen (ik heb het nog steeds niet gedaan, en nu zal het ook wel niet meer kunnen...)

Ik wist niks te bedenken wat ik nodig zou kunnen hebben, maar het is wel leuk om te zien, hij is zo blij als een klein kind!

Vandaag waren we naar de verjaardag van Marcel zijn moeder, een brunch hadden ze geregeld. Jayden was toen nog goed in zijn doen, maar een uurtje later werd hij hangerig, en viel hij bij mij op schoot in slaap. We zijn toen naar huis gegaan, hij zag er ook een beetje witjes uit. Nog even gauw bij mijn ouders langs geweest, ma lag ook al ziek in bed. Toen we daarna thuis kwamen, is hij op de bank weer in slaap gevallen en werd ineens huilend wakker, ik naar boven om zijn temperatuur op te nemen en een zetpilletje te geven, toen ik dat gedaan had, en hem rechtop zette kwam alles eruit :cry: dat had hem natuurlijk zo dwars gezeten. Heb hem maar even in bad gedaan, en nu ligt hij te slapen, hoop dat hij zich morgen weer wat beter voelt. Hij was helemaal in tranen, en riep maar heel zielig dat hij zat te koeien en was helemaal overstuur. (Duikster, later dacht ik ineens aan jouw verhaal) Gelukkig kon ik hem wel gauw rustig krijgen, en dat het helemaal niet erg was en mama het wel allemaal schoon zou maken.

Nou, ik ga zo nog ff secret milionair kijken en dan lekker mijn bedje in!

groetjes Lisette

10. eve, ik heb idd een vaatwasser gehad die niet goed meer ging. De afwas kwam er weer vuil uit. Toen zijn de leidingen doorgespoeld en volgens die man zaten ze vol vruine drab. Het kwam volgens hem omdat ik alleen tabletjes gebruikte en geen zout en spoelmiddel. En dat doe ik nu wel en sindsdien is mijn vaat proper en ruikt het machine ook niet meer.
    De man zei dat het spoelmiddel en de tabletjes best van hetzelfde merk zijn. Zout speelde zo geen rol. Ik gebruik nu alles van dreft.

Ons Sonja zit weer buiten bij ons Debby. Ze had heel haar doos ondergekakt en ik begon het precies te ruiken.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    het concert is zeer goed gegaan. Kailynn werd bezifg gehouden door beide opa's en oma's
    af en toe hoorde ik mama en papa roepen.
    ze heeft niet geslapen.
    hier zomaar een grappige foto.

12. Emma is goed bezig... alle flessen zijn leeg gegaan vandaag! Ook heeft ze vandaag veel beter geslapen overdag. De laatste twee weken sliep ze namelijk erg weinig. Ik begin nu te vermoeden dat ze honger heeft gehad... :(

@Noralien: Ik hoop dat al je moeite wordt beloond met een goedkeuring voor al je foto's [-o< !
    Ik ben erg blij dat Jikke nog steeds goed eet. Uit eigen ervaring weet ik inmiddels dat de sfeer aan tafel dan veel beter is. Gelukkig eet Jasmijn ook weer normaal, haar dip was dus maar van korte duur...

@Melliemel: Wanneer moet jij weer beginnen dan?

@Eve: Ik sta ook lang niet meer zo zeker op mijn schaatsen als vroeger... :(

@Setje: Oei... heerst er een buikgriepje in jullie familie :( ? Beterschap voor Jayden...

@Slingding: Jammer dat er geen geluid bij de foto zit... ;) :D

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: wat een mooie banner weer.
    en goed van emma zeg!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Setje: Oh leuk dat jullie nu de nieuwe auto hebben! Bevalt ie goed?

Lola: Super dat Emma nu toch beter begint te drinken uit de fles. Ben blij voor je!
    Jammer dat je bij jullie niet kunt schaatsen.

Lies: Heej leuk om weer iets van je te horen. Fijn dat je lekker uitgerust bent in de vakantie.
    Enne... over de meeting: Wat mij betreft ben je van harte welkom hoor. Er komen meerdere mama's die hier niet dagelijks of wekelijks te vinden zijn en ik (en meerderen hier) hebben daar geen problemen mee. Het is op 31 januari bij Avonturenland in Den Bosch dus als je zin hebt gewoon doen hoor!

Duikster: Hihi, ik ben ook niet zo'n schaatsfan hoor. Is echt al lang geleden dat ik voor het laatst geschaatst heb.
    Ben benieuwd hoe het gisteren was bij je schoonzus ;)

Bianca: Oh wat balen zeg die ongelukjes met de auto. :(
    Sterkte met je knie. Moet ie dan waarschijnlijk ook geopereerd worden?

Noura: Ooh herkenbaar dus die driftbuien. Ja, helaas hebben wij een open keuken dus kan hem niet uit de keuken sturen zeg maar.
    Oh vervelend dat het niet goed gaat met dat kindje. Wat heeft ze dan?

Noralien: Jeetje balen zeg dat Jikke zoveel wakker was die nacht. Dan is een dagje naar Limburg wel vermoeiend ja!
    Ben blij voor je dat het eten echt beter is nu!

Melliemel: Leuk dat het schaatsen goed bevalt! Alleen jammer voor je dat het nu gaat dooien :(

Eve: Heej, had je al gemist hier! :eek: Fijn dat je douche thuis klaar is. Ooh een lekje? Hmmm :(
    Balen van die zooi op je werk!
    Hahaha, ik wil ook wel weer eens schaatsen (op een heeeeeeel rustig plekje ja om te oefenen)

Setje: Och zielig voor Jayden dat ie ineens zo ziek werd. Beterschap hoor!

Slingding: Leuke foto hoor!

Hier een leuk weekend achter de rug. Zaterdagmiddag zijn we naar een vriend van Stefan gereden. Hij was kort geleden gaan samenwonen en gaf een feestje. We besloten de kinderen bij opa en oma te laten want meestal waren daar met verjaardag alleen maar volwassenen en best druk dus leek me niet zo handig met kids. Komen we daar. Zijn er een stuk of 6 kinderen in allerlei leeftijden! :) Iedereen vragen waarom wij de kids niet mee hadden :oops: Maar ja... was toch erg leuk en rond 19 uur waren we weer bij mijn ouders om de kids op te halen.
    Daarna naar huis en 's avonds kregen we nog bezoek van vriendin (die zwanger is) en haar vriend. Was echt een leuke avond, heel gezellig gekletst en zo. Met haar zwangerschap gaat het ook super. Ze is alweer 16 weken nu. Jeetje wat vliegt de tijd zeg.

Gisterenmiddag toen Koen ging slapen ben ik met Sara naar een grote plas in Venlo geweest omdat ze graag wilde schaatsen. Zij wel, ikke niet hoor. Iets te lang geleden. Was erg mooi om te zien maar helaas lag er heel veel sneeuw op het ijs waardoor er maar een klein stuk vrij was om te schaatsen terwijl die plas echt enorm groot is. Het was waarschijnlijk de laatste keer want het gaat nu dooien. Heb nog veel foto's gemaakt. Zal er zo eens wat plaatsen.

Is er trouwens nog iets veranderd aan het forum? Of heeft ie er nog uit gelegen? Dacht het niet, of wel?

Groetjes Otje

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0