Ik heb geen tijd om terug te lezen. Het cb belde gistermiddag of ik vandaag om 10.00u zou kunnen komen. Er is blijkbaar iemand uitgevallen en Jikke was de eerstvolgende op de lijst. Ik kan er nu wel met een beter gevoel heen. Jikke is écht aan het eten geslagen. Vanmorgen had ik een hard pistoletje doormidden gesneden. Als ze dat op had zou ze een plakje worst krijgen. Dat ging dus netjes op. Na het plakje worst pakt ze de andere helft van het broodje en eet ze die ook nog helemaal op Verder heeft ze vannacht voor het eerst sinds tijden ook weer eens doorgeslapen (op 1x na dat ze om haar speentje riep). En vanmorgen meldde ze zich pas om 7.30u. Ga nu snel zorgen dat ik zo de deur uit kan. Kom straks nog wel ff teruglezen.
Ik heb nog niet teruggelezen, doe ik na het middageten, maar wil alvast dit filmpje met jullie delen. Ik denk dat we haar opgeven bij Idols/Popstars . http://s207.photobucket.com/albums/bb20 ... 9_0048.flv
Hallo allemaal! Ik heb een leuke zwarte vw polo, met een softop (dak wat helemaal naar achter open kan). Slingding, spannend hoor dat er kijkers komen, ik duim dat het serieus is! Wel vervelend dat je zo op het laatste moment nog aan de slag moest om alles op te ruimen en schoon te maken! Noralien, succes bij het cb. Jikke had zeker honger! En ook nog doorgeslapen! Jikke gaat weer helemaal de goede kant op Duikster, ja, echt sneu he. Normaal doet Jayden dat ook niet hoor, maar hij was dus blijkbaar echt niet lekker... Noura, jeetje wat een berichten zeg! Wat sneu, arm meisje. Laten we hopen op een wonder! Wat goed van Maysa zeg! Daar zou ik ook super trots op zijn! Vales, lekker hoor 2 februari de sleutel! En handig dat de basisschool aan de overkant van de straat zit Eve, heb je inmiddels al wat gehoord van die zaak waar je die ketting besteld hebt? Hopelijk krijg je alsnog bericht of iig de ketting! Nou, ik heb vanmorgen mijn werk gebeld om een dag vrij te nemen. Mijn ouders liggen nu allebij ziek in bed, en Jayden is ook nog niet helemaal beter. Ben vandaag zelf ook een beetje slap, verkoudheid zet nu toch door. Maar wel lekker een extra dagje thuis met m'n ventje! groetjes Lisette
Noura: pfff die Maysa! ziet ze het gym zelf ook zitten of toch liever het gewone VWO? Slingding: je bezichtiging is geweest. Ben benieuwd... Noralien: fijn dat je alsnog naar het CB kon. Hopelijk is het verder neit meer nodig en zet Jikke dit eetpatroon door. Misschien had ze 's nachts toch honger door het weinige eten. En harde pistoletjes....toe maar...dat eet nog best moeilijk ook voor onze ukjes. Setje: geniet van je extra vrije dagje!
hi hi, allereerst, mijn zusje is bevallen van een ......jongen.....vannacht om half 3 is hij geboren en heet dylan is 51cm lang en 3880gr. was een lange bevalling zeg maar. echt een heeeel mooi en gaaf ventje als we vanaaf nog een keer gaan en ik heb foto's vraag ik wel even of ik hem mag showen! ga ff orlando op bed brengen....
saskia proficiat met je neefje! ben benieuwd naar een foto, hoop dat je het mag showen setje geniet van je dagje vrij wij zijn op zoek naar een vaatwasser, jaja, wij zijn 1 van de weinigen in nl zonder hebben jullie ervaringen met merken? er is zoveel verschil, wat betrefd prijs, en merk. en ook verschillende meningen. ik wil me liever eerst wat verdiepen, want al die overijverige verkopers krijg je ook wat van. het lijkt of ze niet zo veel verkopen want ze vliegen op je af in de winkel
Melliemel gefeliciteerd met je neefje! Noura kan me voorstellen dat een vaatwasser toch wel prettig is met het groter wordende gezin bij jullie. Wij hebben een Miele, onlangs vervangen....door weer een Miele. Waarom....Miele is de enige die vaatwassers met een besteklade aanbied ipv een bestekmandje wat in de onderste lade staat. Dit heeft als voordeel vinden wij dat je de onderste lade volledig kunt benutten en dat het bestek omdat het in een la ligt en niet tegen elkaar aan kan staan beter schoon wordt. Helaas is Miele dan ook wel meteen duur....
Melliemel, gefeliciteerd met je neefje! Ben benieuwd naar foto's, als je hem mag showen! Noura, succes met het uitzoeken van een vaatwasser. Wij hebben een bauknecht, net als al onze inbouwappartuur trouwens...
@Noura: Wat super dat Maysa naar het gymnasium kan! Echt leuk dat ze dan ook Latijn en Grieks gaat leren. Komt altijd van pas later! Ik heb een inbouw van Ikea. Ben er niet zo tevreden over. Vind de wasprogramma's niet handig en bovendien geeft ie nu dus steeds storingsmeldingen (is pas 2 jaar oud). @Noralien: Wat heerlijk dat Jikke alles zo goed blijft doen! @Bianca: Wat een lief filmpje! Lynn ziet er echt goed uit (en kan ook echt goed zingen ). Wat heeft ze trouwens een leuk klein boekje... @Setje: Kreeg toevallig vandaag een email vd webshop. Kennelijk is het iemand die alles alleen doet want ze schreef dat ze ziek was geweest. Ketting zou ze vandaag of morgen op de bus doen Heb je wat genoten van je vrije dag? Hoop niet dat ook jij echt ziek gaat worden! @Saskia: Gefeliciteerd met je neefje! Ben erg benieuwd of hij een heel klein beetje op Orlando en Valerius lijkt. Je kunt de kettingen nu wel weer bij mooivoorikke bestellen...
slingding; super zeg dat je toch nog eerste keus had vwb kdv en ook nog een bezichtiging goed joh, eve; nee idd ik bestel hem ergens anders ja, balen hoor vind ik welke heb jij? met koord of ketting? vales: heb je het nog gehad over de huur? herkenbaar hoor hoop dat het zo blijft voor jullie vwb het zo over zijn 8) duikster; ja heb er wel meerdere gevonden en ook die direct te bestellen waren maar dan was hij 25 euro duurder dan maar ff wachten vind ik niet erg balen idd zo plots weg moeten noura; getver zeg krijg helemaal de kriebels hier heb kippevel op mijn armen wat goed zeg van maysa knap hoor slingding; en? noralien: hoe was het bij het cb? bianca; wat een superschattig filmpje zeg enne ik vind haar er erg goed uitzien idd een echte idol setje; ohh beterschap voor jullie allemaal dan wij hebben een bosch silence gehad goed ding en nu een aeg elektrolux in rvs, ben hier ook tevreden over nou zo te lezen al veel verschillende merken word moeilijk 8) op het kdv hadden we destijds ook miele met bestek lade bovenin is idd handig alleen met grotere glazen dan weer minder... ok eve nou ik kijk ff wat en waar ik hem bestel gr saskia
nou meiden kan wel janken... ik me de pl***is gewerkt om het huis opgeruimd te krijgen, arno vanmorgen de deur uitgeweest, kijk ik net in mijn mailbox is de bezichtiging niet door gegaan omdat ze geen hypotheek kunnen krijgen. En ik ben zo moe..... slecht geslapen en lang werken.... saskia: gefeliciteerd met je neefje. bianca: ik zou haar opgeven! noralien: hoe was het op het cb? en fijn dat het allemaal de goede kant op gaat bij jullie! hoe voel jij je?
gadverdarie zeg slingding, dat is zeker balen. mijn man heeft een mooie prijs kunnen maken voor een miele waar ze de laatste hadden van voorgaand model. heb al op internet gezocht naar recensies en die zijn allemaal goed. anissa is goed gekeurd, we zijn wel uren in het ziekenhuis geweest, eerst arst, toen fotos, toen weer arts, en natuurlijk steeds wachten, maar mooie heupen. ben dus helemaal blij! had het wel even benauwd toen de man die de fotos controleerde zei dat deze minder recht was dan de vorige nou hebben we dat ook weer gehad
Eve: Om de foto's op de pc te zetten gebruiken we het programma wat bij de camera geleverd was op cd-rom. Is verschillend per camera. Werkt verder prima. Welke camera heb je en zat er een cd-rom bij waar misschien zo'n dergelijk programma op staat? Steef zegt dat het in principe ook moet kunnen in Windows. Gelukkig heb je nog mail gehad over je ketting! Melliemel: Das dan wel handig idd dat je toch nog kunt skeeleren! Ooh had je het toch goed gedacht he van je zus. Van harte gefeliciteerd met je neefje! Ik zie zeker vergelijking hoor op de foto's! Maar die laatste foto, wie is dat nu? Noura: Bah wat schrikken dat je ineens zo onverwachts naar de orthopeed moest. Gelukkig was het niks! Ben blij voor je. Succes met het uitzoeken van een vaatwasser. Wij hebben een inbouw van bauknecht. Die zat hier al in toen we het huis kochten. Werkt prima en makkelijk te bedienen. Slingding: Ooh super dat Kailynn straks naar het kdv van je 1e keus mag! Heej tof dat je een bezichting krijgt! De markt zal wel slap zijn nu in deze tijd. Het huis van de buren staat ook alweer een tijdje te koop maar er komt niet veel op af. Ooh wat ontzettend balen dat je zoveel werk hebt en dat de bezichting dan niet door gaat :x Vales: Succes vrijdag! Gewoon niets van aan trekken wat je collega's zeggen en lekker je eigen ding doen! Haha, herkenbaar hoor wat Wessel doet. Koen probeert me ook echt uit de laatste tijd. Negeren werkt hier ook het beste. Duikster: Haha ja, die 3e taal was ik niet vergeten Ooh balen zeg dat Frank ineens onverwachts werd opgepiept! Noralien: Hoe was het op het CB? Jikke heeft de smaak te pakken met eten! Bianca: Ooh schattig zeg dat filmpje. Wat kan ze dat al goed zeg! Setje: Veel beterschap thuis! Was het bij jullie ook zo'n vies weer vandaag? Hier is sinds vandaag de sneeuw verdwenen maar het regende echt de hele dag vandaag. Was vanochtend even naar een vriendin en kwam echt behoorlijk nat weer thuis met Koen voor op de fiets. Brrrr... Morgen gaat Koen een dagje naar oma. Zo kan ik 's ochtends nog even het een en ander aan boodschappen doen en 's middags is het kappersfeestje van Sara. Ze heeft er zin in! Ik ook hoor. Vanavond gaan we nog even versieren hier in huis. Is wel zo leuk want de meiden komen eerst nog even hier heen. En donderdag is ze al jarig he. Wordt ze gewoon al 11 jaar. Pfff echt een grote dame al hoor (die weet wat ze wil) Groetjes Otje
otje wat leuk zeg, en wat gaat dat hard, 11 jaar alweer en kappersfeestje? wat houd dat in? klinkt leuk ik ga vrijdagavond trouwens naar de kapper saskia, wat een frummelfotos zeg, wat een reus is anissa dan weer en ik vraag me ook af wie dat is op de laatste foto (orlando?)