@irma: Ik gebruik geen dekentje bij de lodger. Gebruik 'm als vervanging van het dekentje. TIm groeit goed zeg! @lola: Ja, mila zit inderdaad in de pukkeltjes periode. En ze is vaak heel onrustig met haar armen, dus ze krabt zich ook regelmatig WIl je het liefst krullen, of wil je liever stijl haar? Ik heb 3 jaar geleden een keer een extenso-behandeling laten doen, een soort omgekeerde permanent. Ik trouwde dus met stijl haar . Uiteindelijk vind ik krullen me toch beter staan. En ik heb zoveel krul in m'n haar dat ik zelfs met de extenso best veel moeite moest doen om het stijl te houden. @eve: Mila is inderdaad wel wat donkerder dan Demi, al was demi met haar geboorte ook wel donker hoor. Ik zal binnenkort ook nog wel even een foto plaatsen van Demi als baby (die staan op onze oude pc) Wat een voorbeeldige zoon heb jij, nu al achter het fornuis . Je hebt weer mooie foto's gemaakt zeg. Mila wil maar niet in slaap vallen. Als we bij haar zijn is het goed, maar zodra we haar in haar bedje leggen begint ze onrustig met haar armpjes te zwaaien en kan de slaap niet vatten. Ze is zoveel drukker met haar lijfje dan Demi, haar armpjes zijn constant in beweging als ze wakker is. Had ik al verteld dat Demi vorige week op de pot heeft gepoept? Ze vroeg er zelf om. Toen ze eenmaal op het potje had gepoept was ze helemaal overstuur en bleef maar roepen dat dat drolletje niet van haar was . Ik denk dus dat het voorlopig bij een eenmalige actie blijft
Ik weet trouwens nog niet of ik naar de meeting kom. Van de ene kant wil ik heel graag komen, en het is ook nog eens lekker in de buurt. Maar dan kom ik wel met Demi en Mila. Maar ik ben niet zo'n held in voeden in het openbaar . Dus ik weet eigenlijk niet wat ik zal doen.
@Duckie: Heb je al eens aan inbakeren gedacht? Wij hebben er met Emma héél goede ervaringen mee. Wat de meeting betreft: gewoon komen hoor! Ik ben ook geen held in voeden in het openbaar, dus gedeelde smart is halve smart in deze... Wat goed van Demi ! Jasmijn vraagt wel om het potje en wil op het kdv op de kleine wc, maar daar blijft het vooralsnog ook bij...
hallo meiden, Ik heb nu 2 dagen gewerkt van 7.5 uur, knap he? Ik ben wel moe maar voldaan. Het team vroeg zelfs of ik mee uit eten ging en dat vond ik echt super, dat ze me echt erbij horen vinden, terwijl ze weten dat ik weer weg ga. Kailynn heeft 2 dagen niet geslapen op het kdv e dat resulteerd dat ze thuis zo instort dat ze alleen maar kan krijsen en duidelijk geen raad met zich zelf weet. Ik heb haar om 18.15 op bed gelegd na een flesje pyama papje, ze raakte gewoon overstuur. zonde hoor, op het kdv zeiden ze dat het vaak een fase is. ik heb net met een foto zitten knutselen ik zal het resultaat laten zien, het orgineel kennen jullie.
Duckie: gewoon komen naar de meeting hoor! bijna 2 jaar terug hebben lola en ik zelfs zitten kolven.. Wat een schittige foto van je meisjes. Slaapt Mila ondertussen al? Saskia: gelukkig waren de heupjes goed. Eve: wat heb je weer mooie foto's geplaatst in de auto vind ik ook erg mooi! en dat koken is ook super natuurlijk. staat hij dan op een krukje of zo? Irma: fijn om weer wat van jullie te lezen. Tim doet het goed zie ik en rick is het balen van het eten maar noralien weet er ook alles van en ook dat het kan veranderen. Lola: het is nu wel anders kolven dan 2 jaar terug zeker, stuk minder msn'en denk ik.
Ja, ik kolf nu maar één keer per dag! Leuk, die bewerking ! Jasmijn is ook meestal niet de gezelligste als ze van het kdv terug komt. Vandaag was een postieve uitzondering, ze is de hele dag erg vrolijk geweest en ze was bij thuiskomst ook nog erg fit...
eve wat een mooie fotos weer, mooie douchecabine ook. en ik vind echt dat je talent hebt om fotos te maken! lola, ik vind de krullen je ook heel goed staan. permanent is een optie, en tegenwoordig heb je ook verschillende manieren om wat meer slag aan je haar te geven zonder te denken aan de ouderwetse permanent. ik zou er eens naar informeren bij een goede kapper leuke fotobewerking cynthia duckie is mila nog in slaap gevallen. hier is anissa ook beweeglijk en haar moeten we echt flink instoppen aan de zijkant, armpjes onder de dekens. mischien helpt jullie dat ook? oh en wat goed van demi! zit hier met de laptop op de bank en zie een stukje intervieuw van patrick swayze over zijn gevecht tegen de altvleesklierkanker. ik heb vorige week het intervieuw op internet gekeken omdat mijn moeder ook deze kanker had, en ik het daarom graag wou zien, maar het is best confronterend. zeker als de artsen een korte uitleg geven, komt ook het besef dat het zo anders had kunnen lopen. heb ook gehoord dat bij jayda de druk op de beademing toch weer verhoogd is, niet zo goed nieuws. en haar vader heeft griep, en juffie een keelontsteking. dan mogen ze vast niet bij haar i.v.m. het risico op besmetting. pfff wat erg
@Duckie: Ik vroeg me laatst af of Mila ook zo'n rustig meisje zou zijn als Demi. En lees nu dus van niet. Ben benieuwd of dat zo blijft en je 2 heel verschillende meiden krijgt En wat super van Demi! Dat zal vast het begin zijn. Wel komen naar de meeting hoor! Gaan we gewoon allemaal om je heen zitten tijdens het voeden Hier een mannetje wat nog absoluut geen interesse heeft in z'n potje en ook geen probleem heeft met het lopen in een poepluier. Ik schat dat hij zo rond z'n 4e wel zindelijk zal zijn... @Cynthia: Wat een gezellige bewerking! Leuk voor een flyer. Balen dat Kailynn niet had geslapen. Wel goed dat je weer gewerkt hebt! Fynn staat op z'n kinderstoel (het gas was overigens al uit hoor ). @Noura: Confronterend kan dat zijn als je zulke dingen leest Werkt je moeder trouwens nog steeds op het kdv?