saskia: ik heb na 10 weken al een mirena gehad van de gynacoloog, dit werd mij in het zh al aangeraden net na de geboorte van kailynn. noralien: het staat je beide leuk, maar voor nu is het weer lekker wat anders je kapsel. noura: jippie, goed nieuws, ik zou die kleine reuze taart maar gaan maken! weer een zorg minder gelukkig. mbt praten ik maak me ook echt niet druk hoor.. kailynn moest ook los komen. en dat ze naar middelburg moet heeft te maken met onze verhuizing.
lola; dit is wat ik vond vwb mirena en wat de huisarts bedoelde http://www.geneesmiddelenrepertorium.nl ... irena.html ik dacht dus nav jullie en ook op het borstvoedingsforum waar ik ook heb gezocht naar info mbt bv dat het dus gewoon kon .... setje; beterschap lies; leuke foto en filmpje hoor enne fijn dat de afwijzing niet erg hard aankwam 8) noura;SUPERRRR goed nieuws heerlijk toch wel goedgekeurd wel met een omweg maar iig beter hoor.. doen lekker hoor als ik het zo hoor kom ik graag een keer op de koffie(lust niet graag koffie hoor maar wat jij erbij maakt wel 8) ) noralien; ik heb dit eigenlijk nu vandaag voor het eerst geprobeert, vond het er altijd eng en gevaarlijk uitzien nml, ik heb dan ook heeeeel langzaam gefietst mijn zus liep ook mee, maar zal dit niet heel vaak doen. vwb jikke is idd niet veel zeg leuk je kapsel had je dit kapsel tijdens onze eerste meet ook niet? even flink ertegenaan dus voor zover dit nog haalbaar is.. slingding; ja pcies raar dan he dat dit er staat en dat er verschillen zijn bij artsen? gr saskia
Er is nog een mogelijk bezwaar aan de toediening van oestrogenen in de lactatieperiode. Oestrogenen worden in geringe hoeveelheden in de moedermelk uitgescheiden. Die geringe hoeveelheden zouden echter van invloed kunnen zijn op de hersenontwikkeling van de baby. In dierproeven is aangetoond dat geslachtshormonen van invloed kunnen zijn op de seksuele voorkeur. Bij de mens zijn hiervoor wel aanwijzingen, maar het is niet aangetoond en het bewijs is ook moeilijk te leveren dit lees ik net ...... bij het borstvoedingforum info mbt bv en anti-conceptie....
@Noura: Ik kan me je irritatie erg goed voorstellen. Als Jasmijn in zo'n 'mieperige' bui is mijn irritatiegrens ook snel bereikt, laat staan dat ze zichzelf dan ook nog eens zeer doet door met haar hoofd ergens tegenaan te bonken. Het klinkt op zich wel logisch dat frustratie een rol speelt. Mensen met afasie kennen dat ook: niet onder woorden kunnen brengen wat je denkt, wilt en voelt...
idd problem solved 8) , vind het echt irri al die dingen hoor, nu weet ik het ff niet hoor, jullie hebben iig goede ervaring met de spiraal toch?
@Otje: Leuk zo'n stel mooie meiden! @Cynthia: Als ik jou was zou ik niet teruggaan naar het cb. Is toch logisch dat zo'n kleintje niet meteen honderduit gaat praten in een vreemde omgeving. Fynn is een behoorlijke kletskous maar het duurt echt wel 10 minuten voor hij loskomt. En tja, een bezoek een het cb duurt meestal niet langer... @Setje: Al een beetje beter? @Saskia: En? Hoe gaat het met je zus? @Lies: De verbouwing duurt nog 1,5 week... Lekker hoor, een weekendje weg. Veel plezier! Wat een leuk filmpje. Echt lachen zo'n klein ventje op het ijs En wat is je haar lang geworden! @Noura: Wat een goed bericht! En nu voorlopig geen zh meer hoor! Wat vervelend dat Safouane zo doet. Daar kun je volgens mij weinig mee. Maar ik kan me best voorstellen dat het voor hem mss frustrerend is dat hij zich nog niet goed kan uiten dmv woorden. Maar ja, hoe los je dat op? @Noralien: Maar wat gebeurt er met de kwaliteit van m'n foto's als ik ze online bestel of op een memorystick zet? Hebben ze dan weer de oorspronkelijke kleur of is ie dan ook anders? Wel handig zo'n expert hier Ik vind je haar leuk! Maar het langere kapsel ook Wil nog even iets kwijt. Er zijn inmiddels best veel baby's in ons groepje en er komen er nog meer aan Dat vind ik heel gezellig en mooi! Kijk ook graag naar de foto's. Maar eigenlijk maakt de babywereld geen deel meer uit van mijn belevingswereld. Daarom reageer ik niet altijd even uitgebreid. Hoop dat jullie dat begrijpen. Tot slot nog een vraagje aan de Brabanders en Limburgers onder ons. Waar en wanneer is de leukste carnavalsoptocht?
Pfff zie het echt ff niet zitten. Zal wel een hormonen-iets zijn...De druk die nu op mijn opleiding ligt, kan ik nu ff niet hebben. Wil me op andere dingen richten en ben het echt zat! Net ff een potje gehuild bij vriendlief. Gelukkig begrijpt hij het wel (of doet ie iig z'n best ). Vanmiddag voor de laatste keer bij de vk geweest. Alle papieren voor de gyn meegekregen. Eve, de kwaliteit van je beeldscherm doet niets af aan de kwaliteit van de foto's. Het gaat om digitale informatie die omgezet wordt naar beeld. Als je de foto doorstuurt, wordt die informatie doorgestuurd en dáár weer opnieuw omgezet naar beeld. De kwaliteit blijft dus goed. Als je weergave op je scherm écht slecht is, moet je wel uitkijken met de evt. bewerking. Je past de kleuren, helderheid, contrast b.v. aan zodat ie op jouw scherm het best oogt. Dit veranderd de informatie en dus ook de foto. Als je beeldscherm b.v. heel dof/donker weergeeft, kun je dan overcorrigeren met helderheid/contrast en wordt de foto bij het afdrukken veel te licht. Vind het trouwens niet vreemd dat je belevingswereld niet meer aansluit bij de babyverhalen hoor. Reageer gewoon vanuit je gevoel, waar je wél iets mee hebt. Het hoeft geen verplichting te worden. Maar ff een vraag, vind je het vervelend dat er nu "zoveel" babyverhalen voorbij komen? Het hoort natuurlijk bij het leven van sommige decembermama's, net als werk/familie/hobby's en bezigheden van anderen. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen hierop zit te wachten. En carnaval....ik ben helemaal fan van het carnaval in Maastricht. Of die optocht ook mooi is durf ik niet te zeggen. Die heb ik nooit gezien. Over het spiraaltje, ik heb toen begrepen dat de hoeveelheid hormonen die in het mirenaspiraaltje zit, zó klein is dat het niet schadelijk is tijdens het geven van borstvoeding. Het gaat echt om véle malen minder dan bij de pil. Ik ben ook van plan straks weer een spiraaltje te laten plaatsen. Mijn kapsel lijkt idd wel op dat van de eerste meeting. Was toen wel iets anders. Lang haar vind ik ook wel leuk, maar dan vooral als ik net bij de kapper ben geweest. Ik heb heel veel en dik haar waardoor er al snel niets meer mee aan te vangen is. Noura, kan me voorstellen dat het je irriteert, dat bonken van Saf. Ik denk wel dat het te maken kan hebben met zich niet goed kunnen uiten. Als jij zegt dat hij echt nog bijna niet praat, kan dit natuurlijk best frustratie's opleveren. Hij heeft dezelfde belevingswereld als andere kindjes van zijn leeftijd, maar die hebben vaak wel al meer de mogelijkheid dit te uiten. Het is hier al eens eerder ter sprake gekomen, automutilatie. Het zoeken naar pijnprikkels kan een gevoel van controle geven. Je ziet dit dus ook vaak op momenten dat de controle ontbreekt. Als het geen pure drift is, maar echt het opzoeken van deze prikkels, kun je deze prikkels het best proberen weg te nemen (ff vanuit proffessioneel oogpunt bekeken). Hem fixeren / vasthouden is dan niet verstandig. Probeer dan het bonken geen effect te laten hebben door b.v. je hand boven de vloer te houden (niet óp de vloer leggen, want daar wordt je blauw van ). Zo blijft de pijnprikkel uit en heeft het bonken geen "effect". Je hoeft hier natuurlijk niets mee te doen. Wilde het alleen ff uitleggen omdat ik veel met automutilatie gewerkt heb. Misschien heb je er wel iets aan. Lola, nee ik hoef niet dezelfde modellen te gebruiken. Maar ik zit een beetje krap in mijn modellen, vandaar.
@Eve: Het is denk ik ook wel vrij uniek dat binnen een groep van zo'n 20 meiden er zoveel tegelijk voor een tweede (of in het geval van Noura: vierde...) kindje gaan. Dan krijg je inderdaad een overkill aan babyinformatie. We volgen elkaar wat dat betreft wel aardig op... @Noralien: Het is absoluut niet gek dat jij het zo langzamerhand niet meer ziet zitten. Normaliter zou je al lang en breed van je zwangerschapsverlof hebben genoten. En dat verlof is er dus niet voor niets, dat merk jij dus wel. Als je echt om modellen verlegen zit, wil ik me graag 'opofferen' hoor. Ik zou het jammer vinden als je om die reden het eerste jaar niet zou halen...
Halloooooooo, Daar ben ik weer! Ondanks dat we eigenlijk zaterdag pas Sara's verjaardag vieren was het toch wel een drukke dag. Vanalles gedaan, toch je huis weer netjes he. Enz. Sara was erg blij met d'r cadeautjes van ons. Ze kreeg een radio met cd-speler en mp3-functie, een USB-stick, en een boek van Anubis. Van Koen kreeg ze een flesje parfum van Snoopy. Vanavond waren mijn ouders er nog even en kreeg ze nog een ander boek van Anubis en een paar noren! Was ze erg blij mee! Ook werd ze blij verrast met de vele kaarten die vanmiddag in de bus lagen. Jullie ook bedankt! Bedenk me nu wel even dat ik vergeten ben haar de felicitaties te laten lezen Doe ik morgen wel. Noralien: Bah, stom zeg dat die arts op het CB de eetproblemen van Jikke wat weg wuifde. Nou, hopelijk gaat Jikke door met goed eten en heb je het niet meer nodig Kan me voorstellen dat het nu wel heel druk is, hoogzwanger, een peuter, en ook nog de druk van de opleiding. Sterkte ermee hoor. Heb je straks net voor en na de bevalling ook even "rust" van de opleiding of wordt er niet echt rekening mee gehouden? Leuk je kapsel! Staat je goed hoor. Heb je nog een buikfoto? Lijkt me leuk om te zien hoe ver je nu bent. Want ik twijfel of we je nog gaan zien op 31 januari? Lola: Ben blij om te lezen dat het met Emma en de flesjes nog steeds goed gaat! Bedankt nog voor de leuke kaart voor Sara. Ze zei meteen: Oh is dat die, die toen nog een baby heeft gekregen? Ze wist het dus nog wel Gelukkig was deze wel aangekomen. Die van Koen is nooit meer aangekomen. Stom he? Dan zou je toch denken... waar is die blijven hangen? Oh lastig zo'n "haarprobleem". Ik heb dat ook hoor. Heb ik weer eens een leuk kapsel laten knippen en op een gegeven moment gaat het toch weer heel saai (maar ook makkelijk) in een staart Sara d'r kapsel zat vanochtend nog prima! Maar denk dat het er morgen wel uit moet... Melliemel: Die foto van jou en pasgeboren Orlando is echt superschattig! Alles goed met je nieuwe neefje? Is je zus alweer thuis? Ik ben tevreden met mijn mirena-spiraaltje. Wordt ook bijna nooit meer ongesteld. Kan me echt de laatste keer niet eens meer herinneren en als er al wat bloedverlies is is het maar heel weinig. Maar ja, ik geef geen BV dus... Och wel snoezig hoor dat ze alle 2 in slaap vielen tijdens het rondje met Tikus Duckie: Succes met een ritme vinden hoor. Zal best wel eens druk zijn geloof ik. Och wat een schatje is Mila! Ik vind het trouwens een prachtige naam. Heeft ook nog even op ons lijstje gestaan toen ik zwanger was van Koen. Mooi zeg die lodger! Leuk cadeau. Haha moest wel lachen om het verhaal van Demi en haar drolletje! Lijkt me heel leuk als je naar de meeting komt maar ja... tis natuurlijk je eigen beslissing. Irma: Heej leuk je weer eens hier te zien! Fijn dat alles goed gaat met Tim. Wel minder dat Rick nog steeds een slechte eter is. Sterkte ermee. Leuk je weer te zien bij de meeting. Noura: Ik was het die vroeg naar je bezoek naar de kapper inderdaad. Maak je een foto als je geweest bent? Ben wel benieuwd. Heej mooi dat de vaatwasser al bijna komt! Krijg je zomaar tijd over misschien dit weekend! Jeetje wat schrikken dat je toch nog terug moest naar het ziekenhuis. Maar gelukkig is alles goed! Ben erg blij voor je. Eindelijk opluchting! Vervelend en rot voor Saf dat ie zichzelf zo'n pijn doet als ie boos is. Koen is de laatste tijd ook nogal (snel) driftig. Soms wil hij iets en probeert het me te vertellen en meestal begrijp ik het wel maar soms niet. Oh jee dan berg je maar hoor. Soms wil hij ook iets en dan begrijp ik het wel maar vind ik het niet goed. Nou, dan volgt er ook een gilpartij! Pfff... lastig soms! :x Ik denk ook dat het idd frustratie is bij Safouane. Sterkte ermee hoor. Eve: Volgens mij ligt die oproep bij het CB voor 2 jaar en 2 maanden dus misschien komt ie nog? Ze zeiden toen tegen mij dat het waarsch. februari of maart zou worden. Oooh wat een leuke foto's van Fynn! Zo te zien heeft er al 1 in ieder geval enorm veel plezier van de nieuwe douche! Ik ben een geboren Limburger en mijn man een geboren Brabander maar we zijn allebei niet zo dol op carnaval dus kan je niet zoveel tips geven. Maar vroeger (toen ik nog klein was) gingen we (mijn zusje en ik en mijn ouders) wel eens naar Duitsland kijken naar de optochten. Die waren altijd MEGA! Nu nog geloof ik. En aangezien jij een fan bent van dit land... Slingding: Ooh vervelend zeg dat Kailynn niet wil slapen op het kdv. Ja als Koen slaap te kort komt of erg moe is wordt ie vaak ook echt heel vervelend en de enige oplossing is dan idd vaak gewoon naar bed en lekker slapen. Maar leuk is het niet. Sterkte! Hmm... als Kailynn normaal wel praat maar op het CB niet zou ik me daar absoluut niet druk over maken. Kinderen reageren vaak heel anders als ze bij andere mensen in een vreemde omgeving zijn dus zo gek vind ik dat niet. Lies: Heej leuk je weer eens te zien hier! Tijdje geleden. Ik heb geen ervaring met montessori-onderwijs. Veel plezier dit weekend! Ooh lief zeg dat filmpje. Haha, Thijs heeft een duidelijke mening! Zooo, ik ben weer bij! Ik ga nog even friends kijken en dan naar bed. Groetjes Otje
Aaarrghhh, slaapt mijn dochter eindelijk uit (gister was het 10.30), zit ik nóg om 6.30u beneden. Lig al 2 uur wakker en kom niet meer in slaap. Lig te piekeren over wat er nog allemaal moet gebeuren (opdrachten, huis in verkoop, alles klaarmaken voor de bevalling en komst van nr 2...). Ben dus maar opgestaan en ga zo verder aan een werkstuk dat ik nog moet afmaken . Ik heb 28 januari mijn tussenbeoordeling. Daarna stop ik een half jaar met de opleiding en stroom ik in september in een andere groep in voor het 2e half jaar. Waarschijnlijk moet ik wel nog een opdracht inleveren voor die tijd (die ik nu niet ga halen) en misschien krijg ik nog extra taken. Ik heb nog geen buikfoto, maar zal kijken of om er één dezer dagen ff een te maken. Lola, bedankt voor je aanbod. Maar die opdracht ga ik zo ie zo niet meer redden. Ik moet een emotie op verschillende manieren uitgedrukt vastleggen. Daarbij is het van belang dat de foto's scherp zijn op het oog (op A4 afgedrukt moet het oog spiegelend helder zijn). Dat lukt me op het moment niet door het slechte zicht. Ik geef die opdracht dus maar op. Bedankt voor jullie reactie's. Echt fijn om hier vriendinnen te hebben die mijn klaagzang aanhoren en met me meeleven. Als mensen in het "echte" leven vragen hoe het met me gaat, heb ik toch de neiging te zeggen dat alles goed gaat.
Ik opende net mijn mail en zag dat er vanochtend al gepost was, heel vroeg. Dacht meteen: Dat moet een bericht van Eve zijn maar het is van Noralien! Balen zeg dat je zo vroeg wakker was en niet meer kon slapen. Hier eigenlijk hetzelfde. Steef stond op om 6.30 op en ik werd wakker en ging toen aan dingen denken die ik nog allemaal moet doen voor morgen ivm verjaardagsbezoek enzovoorts en dan kan ik dus niet meer slapen. Heb net al de vaatwasser leeggeruimd en de aanrecht is weer netjes. Ga zo beginnen met de monchou-taart voor morgen (das zoooo lekker) dus dan is die vast af! Mooi toch dat je hier je dingen kwijt kunt. Dat heb ik ook hoor. Inderdaad zeg je snel tegen veel mensen: Alles gaat goed! Terwijl je hoofd eigenlijk overloopt met allerlei dingen... Groetjes Otje
Even een vraagje: Wie komt er 31 januari naar de meeting bij Avonturenland in Den Bosch? Omdat de datum best vaak is verzet ben ik het overzicht een beetje kwijt geraakt. Dus stuur me even een pb of mail of je wel of niet komt. Das wel handig. En zullen we maar gewoon +/- 10 uur aanhouden? Avonturenland gaat om 10 uur open dus dan kunnen we naar binnen. Is natuurlijk geen probleem als je iets later bent. Das ieder zijn keuze. Ik heb er wel zin in om jullie en de kindjes weer eens te zien! Is echt al lang geleden want de laatste meeting waar ik bij was, was met mama's en die met kindjes (de laatste in Dongen geloof ik?) was ik niet bij. Ik zie net dit op de site van Avonturenland: 10-rittenkaart: 10 x entree voor kinderen en 10 x entree voor volwassenen, samen 59,50. Uw voordeel bedraagt 25,00 Dat zou wel mooi zijn als dat voor ons groepje ook kan. Want normaal gesproken is de entree vanaf 1 jaar 5,95 per kind + 2,50 per volwassene en zo bespaar je dus een hoop geld! Ik zal straks eens bellen hoe dat precies zit en vraag me ook even af of we wel met 10 personen zijn?
Oh ik had toch nog ergens een lijstje staan ivm meeting op 31 januari. Diegenen die komen zijn: Gnessy, Bianca, Slingding, Debbie, Eve, Feitkifkim, Duckie, Lola, Noralien, Saar, Melliemel, Lies, Setje en ik. Dan zouden we met 14 zijn. Mocht je nu toch niet komen of juist wel laat het dan even aan me weten.
Hey Meiden, Ik ga vanmiddag als Thijmen op bed ligt wel even proberen een beetje te reageren, maar zal jullie even vertellen hoe het hier gaat haha. Opzich gaat het hier wel prima, alleen als Thijmen op dinsdag en donderdag naar de peuterspeelzaal is geweest dan is die bij thuiskomst soms stront vervelend. Niet luisteren, dingen doen die niet mogen, kattenkwaaduithalen, mij negeren als ik iets zeg, ik zei gister tegen sebas soms lijkt het wel van zoooo ik heb op de psz moeten luisteren en nu ben ik thuis en doe ik lekker alles wat niet mag. Maar moet eerlijk zeggen dat het best moeilijk is hoor Verder ben ik Maandag naar het consultatiebureau geweest, Thijmen is weer helemaal goed gekeurd. Maar opzich praten hij ook niet echt heel veel hoor, al had ze een boekje vast en benoemde zoieso wel de dingen die ze aanwees. En verder moet ik met 2jr en 10mnd terug komen, en dan gaan ze een ogen test doen. (die ook in het blauwe boekje staat) Hier moet ik dus dan plaatjes opnoemen van een afstandje, doen ze dat bij jullie ook of krijgen jullie kindjes dat ook? Owja Thijmen is trouwens: 93cm en 14.300gram Ik moet trouwens zeggen dat ik heel erg uit kijk naar de meeting, want ik vind echt dat wij meiden een goede vriendschapsband hebben opgebouwd inmiddels. We chatten gewoon alweer bijna 3 jaar met elkaar, en ik moet eerlijk zeggen ik ben heel blij met jullie
Hallo allemaal daar ben ik weer, leuk dat julli eme gemist hebben ben goed ziek geweest en sinds woensdag wel weer aan het werk maar moet me lichaam echt meeslepen. ga zo ook weer werken, het is alleen mega stil op het werk..we zitten dus echt met 5 kassa's niets te doen...hoop dat me contract wel verlengd word in maart, al hou ik er rekening mee dat het ook niet gebreurt dus ben ook al aan het rond kijken.... moet zo wie zo wel ivm dat ik nu te kort centjes binnen breng...het lukt allemaal niet maar wat meer ademruimte zou toch lekker zijn..... ja de laatste week heb ik wel meegelezen als is er weinig blijven hangen sorry... zag wel leuke en mooie foto's langskomen van onze kok Fynn, en haarkapsels van Sara en Noralien...heel leuk ik ga nu weer proberen bij te blijven al vliegt de tijd voor bij.... hebben jullie dat ook dat de tijd gewoon weer voorbij vliegt? we zijn gewoon alweer half januari.....heb het idee dat het gister oud en nieuw was... ook ik wil ff reageren op wat eve schreef: ik ben ook blij voor jullie hoor dat er baby's bij komen en opkomst zijn maar ook mijn belevingswereld zit niet meer bij de darmkrampjes volle boebs, borstvoeding en wel of niet flesjes drinken.....maar juist wel meer bij onze 2 jarige peuters dus dat is dan ook de reden dat ik er niet op reageer...eigenlijk moet ik bekenen ik lees het niet.... niet uit onintresse maar ik heb er gewoon niets mee....dsu sorry hoop dat ik niemand op zijn hakken en tenen trap.... allemaal een fijne dag en tot later.. knuffel Janette
Dat was me bij jou eerlijk gezegd al lang opgevallen hoor... Nee, je trapt me niet op mijn hakken en tenen (heb gelukkig maar maatje 37 ). Maar dat jij de enige decembermama was die geen felicitatiekaart heeft gestuurd toen Emma geboren is - terwijl ik je wél een geboortekaartje had gestuurd - vond ik toch wel erg jammer... Enne... je boodschap is even goed duidelijk hoor !
Hi ladies, Waar zal ik eens beginnen... Janette, ik heb je wel degelijk gemist, en mis Saar ook al een paar dagen... Maar iedereen heeft het toch ook druk met de dagelijkse dingen vandaar dat ik niet gelijk naar iedereen vraag. En sommige zijn hier ook niet dagelijks. Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt! Beetje jammer dat er op het werk niet zoveel te doen is, ik duim voor je dat je iig mag blijven! En de tijd gaat idd snel, maar van mij mag het nog wel iets sneller gaan, ben blij als het weer zomer wordt iig dat het 's avonds langer licht is. Debbie, wat lastig dat Thijmen zo dwars is zeg! Dat zal behoorlijk vermoeiend zijn, misschien toch af en toe iets harder optreden Noralien, jeetje dat is wel heel vroeg zeg en dat terwijl Jikke nu zo lekker slaapt! Toch teveel aan je hoofd dat je niet lekker kunt slapen, misschien eens alles voor jezelf op papier zetten, en dan het lijstje afwerken met wat je nog moet/wilt doen. Het zou ook jammer zijn als je de laatste weken van je zwangerschap niet eventjes kan genieten. Otje, ik kom denk ik wel iets later dan 10 uur. Maar misschien is het idd handig om voor degene die wel om 10 uur aanwezig willen zijn, om even te wachten tot er 10 personen zijn om dan die korting iig mee te pakken. Eve, ga je naar de carnaval? Ik ben er nog nooit geweest, en hier in de dorpen doen ze er wel het een en ander aan, maar vind het net zoiets als koninginnendag, vrijbrief om te zuipen... Het hele jaar door zeggen de meeste mensen geen boeh of bah, en dan ben je ineens hun vriend Maar dat zal missschien in de echt carnavals steden anders zijn. Noura, jeetje dat Safouane zichzelf zo zeer doet, dat lijkt mij ook heel moeilijk. Hopelijk is het een fase, en gaat het gauw over. Misschien heeft hij toch het gevoel iets tekort te komen? Omdat de oudste alles al zelf kunnen, en hij er toch een beetje tussen hangt? Toch een opluchting dat met Anissa alles toch goed is! Nog even over de opmerkingen betreffende de babypraat. Iedereen moet zich vooral vrij voelen om te reageren waarop zij wil. Het moet toch ook geen verplichting worden. Ik vind het fijn als ik met een probleempje of dilemma zit, en er iemand een tip heeft of iig meeleeft. Maar ik verwacht niet dat iedereen uitgebreid gaat reageren. Dan zou dit forum een dagtaak worden, en we zijn hier tenslotte voor ons plezier. Ik zou soms willen dat ik iedereen zou kunnen helpen met bepaalde dingen, maar ik kan niet overal over mee praten, zelfs over de peuter problemen niet! Hier gaat het gelukkig wat beter! Gister overdag was ik niet vooruit te branden, en gister avond had ik ineens energie voor 2 Heb nog overwogen om de badkamer te gaan soppen Maar dat heb ik toch maar niet gedaan! Zijn hier trouwens meiden die goed met de naaimachine overweg kunnen? Ik heb nl zo'n ikea stoeltje met een stoffe zitting, maar vind die stof zo saai en zou er graag een hoes voor maken. Maar geen idee of dat een beetje makkelijk te maken is.... Gaat er nog iemand naar de huishoud beurs of 9 maanden beurs toevallig? groetjes Lisette
Setje ik ga naar beide haha, en ik neem Thijmen gewoon lekker mee en ga met Sebas. Hoelang zijn jullie kindjes nu eigenlijk allemaal? Thijmen is nu 93 cm