Ook ik kan trouwens op de babydingen niet echt reageren natuurlijk, al vind ik kaartjes sturen zoieso leuk en op foto's reageren ook en als ik ergens wel een raad voor weet ofzo dan reageer ik ook wel. Al hoop ik binnen nu en 3 jaar toch ook wel weer een klein hummeltje te hebben hoor haha, maya dan zijn die van jullie alweer een stuk ouder
Wie weet worden hier nog wel meer babies geboren hoor Ik moet 27 maart naar het cb (net gebeld) dus weet niet hoe lang hij is, zal zo eens proberen te meten....
Otje: is de taat klaar? en karin komt toch ook? ik heb er zin in om jullie weer te zien. heb je al naar den bosch gebeld? ik las ook dat die kinderpartijtjes ook voordelig zijn voor ons, gratis intree voor ouders en eten en drinken inbegrepen. Lola: ik vind het best de bruiloft kijk ik al naar uit, als onze meiden op die manier gelukkig zuden zijn.... Saskia: er zit zo ontzettend weinig hormonen in het spiraal dat ik niet kan vatten dat het bij het kindje zou komen en schade aan zou richten. er zit nog minder in dan de mini pil. Janette: het was me wel opgevallen dat je er minder was hoor maar goed iedereen heeft het druk soms of even geen puf, edereen staat ook vrij om te schrijf wat en wanneer hij wil. Setje: gelukkig ben je weer een beetje het meisie. Noralien: wat zou ik je graag een hele dikke kuffel komen geven, maar die rotte afstand he! Debby kailynn was gisteren 84 cm en 12 kilo op het cb. Lies: Fijn dat jullie een voor het gevoel goede school hebbn gevonden voor thijs. Ben je nu ook nog actief aan het zoeken naar een andere baan? Ik reageer ook alleen op wat ik wil hoor in die zin over baby dnen enzo, ik lees ze wel want het zelfde geld kan ik nog tips of ideen geven over mijn ervaringen ook al zijn ze van 2 jaar terug. Ik ga zo kailynn weg brengen naar mijn schoon ouders tot zondag, dan hoeft ze vanavond niet mee naar de muziek en morgen gaan arno en ik bowlen en eten en naar de verjaardag van mijn 1 na oudste broer die is 45 geworden. zondag gaan we dan naar bambini dat is ook een speel paradijs voor kailynn. verder zijn wij nog tseeds druk bezig met de hypotheek, ze doen moeilijk ivm mijn depressie en de huisarts wil geen gegevens verstrekken enz, enz.
Ik had al niet zo'n goeie bui, maar m'n humeur wordt er niet beter na het lezen van jouw berichtje . Ik wilde het eerst negeren, maar dat lukt me niet, dus ik ga er toch even op reageren. Ik vind het jammer dat je weer de discussie op gang brengt over het feit dat niemand je gemist heeft in de dagen dat je niet op het forum bent geweest. We schrijven hier met ruim 15 meiden en iedereen heeft wel eens wat minder tijd voor het forum, of komt door omstandigheden even niet. Soms valt dat op en vraagt iemand er naar, en soms valt het niet op en verschijnt diegene van zelf weer op het forum. Je kan niet van mensen verwachten dat ze direct aan de bel gaan trekken als iemand er even niet is. Daar zijn we simpelweg met teveel mensen voor en is mijns inziens ook niet nodig. En je kan het ook omdraaien, je had ook zelf even kunnen laten weten dat je ziek was (ik las dat je wel had meegelezen) en daarom even niet actief meedeed. Dan hadden we wel met je mee kunnen leven, en had je vast een hoop meelevende reacties gekregen. En ik hoor jou er toch ook niet over dat je Lies, Nynke of Debbie bv. al even niet meer gezien hebt? Ik vind het jammer dat je het ook gelijk met zoveel sarcasme brengt. Als je had geschreven dat je het jammer vond dat niemand je had gemist, had het berichtje bij mij in ieder geval veel minder irritatie opgeroepen. Ik snap dat ik met dit berichtje het risico loop dat we weer vervelende discussies krijgen...maar ik wilde toch even reageren mijn mening laten weten.
Janette ik begrijp het enigzins van jou kant heel goed hoor, maar ook ik ben soms een tijdje niet aan het reageren en dan wordt ik ook niet echt/niet gemist en maak me er dan ook niet zo heel druk om hoor. Maar Duckie van jou begrijp ik het ook heel goed hoor, tuurlijk is het niet leuk dat als je met een goede bui op het forum komt zo een berichtje meteen voor je kiezen krijgt, Maar Meiden a.u.b laten we het wel gezellig houden he, kom op we zijn zo een goede vriendinnengroep en we zijn al zo hecht met elkaar inmiddels. Ok misschien de 1 iets minder met iemand dan de ander, maar kom op meiden we hebben het mooiste met elkaar gemeen en dat zijn onze prachtige kindjes. Slingding sterkte met je hypotheek, hopelijk krijg je hem toch snel rond. En nogmaals ik kijk heel erg uit naar de meeting, en naar het weerzien van jullie alle
@Otje: Ik ben veeeeeeels te laat, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Sara! Wat een leuke foto's. Echt een super origineel feestje. @Lola: Mila is vandaag weer superonrustig, dus ik zit er inderdaad aan te denken om in te gaan bakeren. Gebruik jij inbakerdoeken of heb je een puckababy? Ga het dinsdag ook nog even op het cb bespreken. @Eve e interesse in het potje is hier na dat ene drolletje ook spontaan weer verdwenen hoor. Ach...als ze naar de basisschool gaan zijn ze vast allemaal zindelijk . Ik ben trouwens een echte brabander, maar ik HAAT carnaval. Normaal gesproken gaan we altijd om wintersport, maar dit jaar dus niet. We denken er wel aan om de carnaval te ontvluchten en een huisje aan zee te boeken ofzo. Misschien kunnen we een huizenruil organiseren ? @Cynthia: Demi zou ook echt niet meteen gaan kletsen op het cb hoor. Gek dat je dan weer terug moet, alsof kinderen alles op commando moeten kunnen Balen dat je zo'n gedoe hebt met de hypotheek, hopelijk is het snel rond. @Melliemel Hoe is het met je zus? Heb jij de puckababy gebruikt ? IK kan 'm evt. lenen van een vriendin. @Lies: Veel plezier met je weekendje weg. @Noura; Wat super dat de heupjes van Anissa "goedgekeurd" zijn. Ben echt blij voor je! Wat vervelend dat Saf in zo'n driftbui met z'n hoofd gaat bonken. Deed Thijmen van Debbie dat ook niet? @noralien: ik ben benieuwd of Mila inderdaad een ander karakter heeft als Demi, maar daar lijkt het inderdaad wel op. LIjkt mij ook leuk, twee kinderen met twee verschillende karakters . En ik heb met je te doen hoor, vwb je opleiding. Je hoort nu gewoon lekker van je verlof te genieten, in plaats van nog in de stress te zitten over van alles en nog wat. Sterkte nog . En wanneer is nou precies je uitgerekende datum? Dat kan ik niet zien in je banner namelijk. En je gaat nu naar de gyn omdat je de vorige keer een keizersnede hebt gehad toch? Wat was toen de reden van de keizersnede? Ik hoop dat je net als ik deze keer wel een natuurlijke bevalling mag mee maken, dat is toch wel veel prettiger! En je kapsel vind ik erg leuk! @Debbie: Fijn dat het zo goed gaat met Thijmen. @setje: Ik kan helemaal niet overweg met de naaimachine. Sterker nog ... ik kan niet eens een knoop aannaaien. Dat doet Jeroen of mijn moeder altijd . Niet verder vertellen hoor Wat lief dat jullie allemaal om mij heen willen gaan staan als ik moet gaan voeden op de meeting . Ik denk er nog ff over na wat ik doe. Ik vind het niet erg als mensen niet of minder reageren op de "baby-perikelen" hoor. Maar ik hoop wel dat jullie het niet erg vinden dat ik daar ook over schrijf. Het maakt tenslotte wel een belangrijk deel van 'm'n leven uit momenteel Jeroen's opa is vannacht overleden. Het ging de laatste tijd al hard achteruit en de laatste dagen had hij zijn ogen al niet meer opengehad en kreeg hij steeds meer morfine. Vannacht om kwart voor twee is hij vredig ingeslapen. Jeroen is gisteravond nog afscheid gaan nemen, ik ben blij voor 'm dat hij nog op tijd was. Ik verwacht dus dat we dinsdag of woensdag een uitvaart hebben. Dat wordt dus erg lastig met borstvoeding. Het is ruim 100 km rijden en ik heb daar geen oppas voor Mila. Ik ben ook nog niet begonnen met kolven en Mila heeft nog geen flesjes gehad (is ook nog heel vroeg natuurlijk). Nu heeft mijn zus wel aangeboden dat ze evt mee kan gaan om op mila te passen zodat ik haar voor/na de dienst zelf kan voeden, dus misschien dat dat nog een optie is.
Slingding, balen zeg dat ze moeilijk doen om de hypotheek rond te krijgen. Maar het gaat nu juist weer de goede kant op toch?! Ik hoop dat jullie het alsnog rond krijgen! Veel plezier van 't weekend! Debbie, Jayden is nu 86 cm, hoeveel hij weegt weet ik niet... Duckie, hoezo had je al niet zo'n goede bui vandaag? Ik ga me verder niet meer in de discussie mengen, alhoewel er voor elk argument natuurlijk wel wat te zeggen is. Maar ik heb geen zin om me hier straks niet meer prettig te voelen, en ik ben net zo blij dat ik hier weer aanwezig ben Je kunt nu eenmaal niet met iedereen "dikke vriendjes" zijn, maar als iedereen elkaar gewoon in hun waarde laat, hoeft dat helemaal geen probleem te zijn. groetjes Lisette
ook heb getwijfeld om er wat over te schrijven en ik heb het daarom kort gehouden maar duckie ik ben het eens met jou verhalen, Als ik even weinig tijd heb of even niet lekker gaat meld ik dit even kort.. Ik wil ook al een poos iets kwijt, janette je reageerd ook vaak alleen op eve en dat moet je geheel zelf weten maar vewacht dan niet van mij dat ik hele reacties naar jou schrijf als het vaak een een richtings verkeer is. misschien is het niet het goede moment om dit te schrijven maar dit zit mij ook al een tijdje dwars.
duckie: gecondoleerd met de opa van jeroen. de oplossing die je zus biedt is denk ik zeker een goede opie, voel jij je iets rustiger ook denk ik.
Had dinsdag nog willen reageren, maar het is er niet meer van gekomen. Voel me niet echt super...ben nu al bijna non-stop 6 weken verkouden en heb verstopte neusholtes. Ben vanochtend naar de huisarts geweest en moet nu naar de kno-arts toe. Verder weer een antibioticakuur en neusspray...hopelijk is dit voorlopig de laatste verkoudheid. Word er niet echt vrolijk van . Allereerst: Sara, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te zien heb je een superfeestje gehad met je vriendinnen...jullie zien er heel mooi uit! Duckie, gecondoleerd met het verlies van Jeroens' opa. Gelukkig dat hij nog op tijd was om afscheid te nemen. Ik heb weer mooie foto's van jullie meisjes voorbij zien komen. Dat is wennen he, een kindje met een heel ander karakter. Althans, ik had dat wel in 't begin. Lynn was echt een supermakkelijke baby, sliep overal en was erg rustig. Gijs daarentegen was niet echt gemakkelijk, een slechte slaper en onrustig. Ik zou het erg leuk vinden dat je naar de meeting komt. Ik snap dat je niet graag openbaar voedt, maar ik denk niet dat er iemand écht op zal letten...er lopen/kruipen/springen tenslotte een hoop kids in de rondte. Vwb de afspraak op het cb. Hier is het ook met 2 jaar, maar ik heb het uitgesteld tot april, want dan moet Gijs ook weer en kan ik 't combineren. Lynn weegt op onze weegschaal 13.5 kilo en ze ook weer een stuk langer geworden, al zal ik dat de 23e weten, want dan moet ze weer naar de kinderarts toe. Melliemel, gefeliciteerd met je neefje. Wat een schatje zeg! Lies, veel plezier dit weekend. Wij zijn ook naar de katjeskelder geweest en het zwembad is errug klein. En wat een leuk filmpje! Noura, gelukkig dat Anissa's heupjes in orde zijn. Vervelend dat Saf zo hard bonkt op de vloer. Noralien, je was wel heel vroeg wakker vanochtend. Niet teveel piekeren hoor (al kan ik 't me wel goed voorstellen). Eve, wat heb je weer superfoto's van Fynn geplaatst. Lynn is trouwens weg van de foto van Fynn die je me gestuurd hebt, alleen heet hij ook Lynn . En hij is wel helemaal happy met z'n nieuwe bad/douche. Setje, gelukkig dat je weer bent opgeknapt. Ik heb geen verstand van naaimachines....heb een moeder die dit soort klusjes voor mij doet. Slingding, balen zeg dat het niet echt opschiet met het verstrekken van de hypotheek. Ik ga duimen dat het snel in orde komt. En ik vind het ook raar dat Kailynn terug moet komen ivm haar spraak. Ik weet zeker dat Lynn ook niks (of bijna niks) zal zeggen als ze op het cb komt. Ze is gewoon wat verlegen en moet ff de kat uit de boom kijken. Janette, ik sluit me aan bij de woorden van Duckie. Ik wil wel tegen je zeggen dat het me opvalt dat jij vaak alleen op Eve's berichtjes reageert. Moet om 16.00 uur met Gijs naar het cb toe. Hij krijgt z'n prikjes weer . Ben benieuwd hoe zwaar en lang hij is. Hij is nu in een aanhankelijke periode. Zit het liefst op schoot met z'n duim in z'n mond tegen me aan te kroelen....heerlijk! Lynn was op die leeftijd niet zo kroelerig, maar Gijs komt echt met z'n hoofdje in m'n nek liggen...smelt!
Oja, diegenen die me een pb hebben gestuurd voor broekjes mt 80...het is niet meer nodig. Dankzij de tip van Melliemel, ga ik kniebeschermers bestellen voor hem. Nu kruipt hij wel wat minder, omdat hij steeds vaker gaat staan en aan 2 handjes stapt. Maar iig bedankt voor jullie aanbod! Lola, ben blij dat Emma goed uit de fles drinkt. En een goed plan van je om een dagje alleen met Jasmijn door te brengen. Mijn schoonouders halen ook weleens tussendoor één van de kids op, zodat ze allebei volledige aandacht krijgen. Nog ff een vraag aan jullie. We willen in mei een weekje weg naar een bungalowpark met mijn schoonouders. Nu zit ik te twijfelen tussen cp Hochsauerland en cp Vossemeren. Wie is er weleens in één van de 2 parken geweest en hoe vonden jullie het? Het voordeel is dat we in Hochsauerland een 8-persoons huisje kunnen huren, zodat Lynn en Gijs een aparte slaapkamer hebben.
Duckie, aha begrijpelijk ja dat je niet in zo'n goede bui bent Gecondoleerd! Dat is mss wel een mooie oplossing van je zus, lief dat ze dat aanbied! Bianca, nou ik ben het na een week al spuugzat, dus kan begrijpen dat jij het helemaal beu bent na 4 weken! Hopelijk kunnen ze er iets mee. Succes bij het cb met Gijs, prikjes zijn nooit leuk Ik ben met Jayden de kleine zeemeermin aan het kijken, hij zit zowat ín de tv groetjes Lisette
Debbie: Wat vervelend dat Thijmen zo dwars is als ie naar de psz is geweest. Misschien is het ook een stukje vermoeidheid? Want zo'n ochtend of middag is natuurlijk best wennen voor zo'n kleintje. En ik merk bijvoorbeeld aan Koen als hij moe is, dat hij dan ook veel sneller boos is/huilen of dwars is. Maar ja, leuk is het niet natuurlijk. Sterkte ermee. Janette: Vervelend voor je dat je zo ziek bent geweest en het was me zeker wel opgevallen dat je een tijdje niet hier had gepost maar ja... iedereen heeft zo wel zijn reden om eens wat minder te posten en als de rest dan dus niet informeert dan zijn we de "boosdoener"? Daarentegen ben ik het ook met de anderen eens dat je vaak wel erg eenzijdig reageert. Dit is je eigen keuze natuurlijk maar neem het dan "ons" niet kwalijk als we niet op jou gaan reageren. Setje: Ik ga 21 februari met een vrienden naar de huishoud + 9 maanden-beurs. Voor mij hoeft die laatste niet perse maar die vriendin van me is net zwanger dus voor haar wel erg leuk en ik ga dan wel even mee natuurlijk. Slingding: Jaaaa de taart is klaar! Alleen nog de kersen er bovenop... Ik ga zo even bellen naar Den Bosch. Oh balen van de hypotheek. Wie doet er moeilijk dan? De bank? Duckie: Zo laat ben je niet hoor Ze was gisteren jarig. Oh zielig van de opa van Jeroen. Gecondoleerd. Wel fijn dat je zus eventueel mee kan volgende week. Bianca: Oh wat vervelend dat je nog steeds zo verkouden bent. Veel beterschap en hopelijk heb je wat baat bij de neusspray en antibiotica. Sterkte vanmiddag met de prikjes voor Gijs Nooit leuk zoiets. Lief dat Gijs zo knuffelig is. Koen kan dat af en toe ook zo heerlijk! Ik heb ook wel eerder gehoord dat jongens vaak meer knuffeliger zijn dan meisjes. Al is dit natuurlijk ook wel eens verschillend. Even in het algemeen over het wel of niet reageren op baby-verhalen. Dit is natuurlijk ieders eigen keus en het is dan ook ieders keus om er wel of niet op te reageren. Maar ja... iedereen is natuurlijk vrij om het een en ander over haar gezin te vertellen dus ik vind het prima zo. Ieders gezin is natuurlijk ook anders. Er zijn hier mama's van 2 kindjes, zelfs een mama van 4, sommige mama's hebben er 1, sommigen mama's al een flink wat oudere dochter waar ze graag eens over verteld
Ff heel snel vanaf m'n werk. Wil even duidelijk maken dat ik het uiteraard helemaal okay vind dat de baby-mama's (en oudere kindjes-mama's)hun verhalen vertellen. Dat zou ik ook doen hoor! Maar aangezien het voor jullie logischerwijs zo'n belangrijk onderwerp is vind ik het van mezelf niet aardig dat ik niet altijd de interesse kan opbrengen om te reageren. Hoop dat er hierdoor verder geen negatieve discussie onstaat... Tot vanavond! Ga nu snel weer afsluiten.
hi hi, ik ga even kijken want er is weer een hoop gereageerd zie ik.... eve; ja het gaat goed voor zover ik haar heb gehoord ik ga vanmiddag ff bellen om evt langs te gaan ff knuffelen met mijn neefje , heb jij je ketting al binnen? hoe vind je hem? ik heb hier de sleutelhangers binnen maar moet eerlijk zeggen dat deze beetje tegenvallen maak er voor mijn zusje nog wel wat leukers van, heb zelf nog een en ander aan kraaltjes...vwb babytalk, snap je wel hoor maar je hoeft niet overal op te reageren hoor alleen maar op mijn babypraatjes 8) (grappie) noralien; he bah zeg vervelend hoor enne lekker hier je gal spuwen zou ik zeggen hoor, fijn dat je het even hebt kunnen delen met jouw hubbie. maarre logisch toch je bent bijna uitgerekend hoor jij wil ook lekker kunnen genieten toch? by the way hoe denk jij over baby bjorn op de fiets? ook eng? vwb mirena......ik ga er nog weer over denken he getver dat is irri zeg ben je wel moe maar kun je de slaap niet vatten otje; marjolein is thuis bevallen en is dus al thuis het gaat voor zover goed met haar en de kleine man, ik wil vanmiddag als het haar uitkomt even langs gaan. fijn dat de mirena ook bij jouw goed bevalt, ja ik vind alle ervaringen fijn om te horen ,neem ik mee in mijn eigen besluit me is coming maar dat wist je nog lees ik nu enne ik zou idd ff navraag doen ze mogen dan best een korting geven we geven daar toch wel extra uit ....aaaahg ga ik net ffies naar het toilet komt mijn ene kat daaruit zit hij dus al vanaf een uur of 09.30 uur in(ben boodschappen gaan doen met mijn moeder en daarna gaan lopen met tikus en vervolgens bammetje gegeten bij mijn moeder vandaar.....zielig he?! aaaahhhg ik heb hem dikke knuffels gegeven hopelijk vergeeft hij me het debbie; ik denk dat orlando dit ook zal hebben weet het natuurlijk nog niet hoor maar als ik het zo hoor lijkt het wel zo. en daarbij is het mss ook een beetje 'te' vermoeiend al die prikkels en moet hij het even kwijt op die manier, tenminste dat lijkt mij ook voor de hand liggen, slaapt hij nog tussen de middag? zoooo wat een flinke jongen zeg! janette; quote;daar ben ik weer, leuk dat julli eme gemist hebben uhm ik mis saar ook alweer een tijdje, maar heb dit ook niet gemeld, denk dat je daar niet te zwaar aan moet tillen hoor. ik vind de tijd ook hard gaan ja, maar had dit zowieso al een paar jaar(zal het aan het ouder worden liggen 8) ) setje; fijn dat het beter gaat met je enne mijn moeder is hier een kei in maar daar heb je niet veel aan denk ik slingding; ja dat dacht ik dus ook ik dacht ook dat het plaatselijk werd afgestaan qua hormonen en niet in de bv kwam maargoed er zijn heeel veeel verschillende bijsluiters heb ik al gezien met googlen word ik dus ook niets wijzer van wat is kailynn ook goed gegroeid zeg, ben echt benieuwd hoe ze in het echt is, is alweer een tijd geleden, leuk weekend voor jullie in het geschied zo te lezen. wat vervelend vwb hyphotheek zeg doen ze daar nu tegenwoordig ook al moeilijk over duckie; kan goed mee in jouw mening hoor, hoe gaat het verder, omdat je aangaf dat je al niet zo goed gehumeurd was? met mijn zusje gaat het voor zover goed, en ik gebruik de puckababy nu voor valerius, al moet ik er wel bijzeggen dat hij het soms fijn vind maar soms juist onrustig word tegenwoordig omdat hij heeel graag momenteel op zijn knuistjes sabbelt(zal toch niet nu al tandjes zijn? ) ik heb de mini geloof ik dus degene van 3 tot 6 maanden, deze heeft ritsjes aan de zijkanten zodat je er ook een gwone slaapzak van kan maken. gecondoleerd hoor. en fijn dat je zus evt mee wil. slingding; vwb reaktie op janette ook daar kan ik me in vinden maar dit heb ik geloof ik ook al een tijd geleden aangegeven ...... bianca; lynn ook al zo een mooi gewicht lekker hoor, en dat kroelen heerlijk is dat he, ik hoop dat valerius ook een kroelkont word daar hou ik wel van, ben ook erg benieuwd naar gijs zijn lengte en gewicht. sterkte met de prikjes. setje; nu ik jouw reaktie op duckie lees denk ik van mezelf, duhhh daar had ik ook aan kunnen denken . hihi lachen dat hij zo aandachtig kan kijken, ik hoorde dit toevallig van een vriendin van me dat zij dit ook wel eens deed met haar dochtertje, ik ben benieuwd of orlando dit zolang kan volhouden....moet ik ook maar eens proberen op een heeel sombere dag buiten otje; hihi, mmm lekker taart. ohhh erg he iedereen die ik hoor over taart loop ik te kwijlen 8) . neem je er een mee naar den bosch de 31e hier weer 2 snurkers ga even kijken op http://www.petitparadis.nl, die site heb ik net gelezen in het magazine groter groeien wie weet een leuke vakantie voor ons voor van de zomer..... hier verder alles ok, orlando slaapt iig weer tussen de middag, heeft nog wel last van 'nachtmerries' en veel dingen zijn eng, maar komt vast goed en valerius is een tevreden mannetje komt nog wel met regelmaat voor een voeding(s'nachts slaapt hij voor de baby termen door) maar al minder dan voorheen dus er is prgressie . hij slaapt ook al meer zelfstandig in, naast het in slaap vallen bij mama. gr saskia
nou er word er eentje wakker hier boven dus heb maar heel snel overal overheen gescrolled, en wat betrefd het reageren, joh iedereen heeft toch wel eens dagen of momenten dat het aan tijd of interesse ontbreekt om op alles te reageren? en natuurlijk willen we allemaal dat iedereen evenveel aandacht krijgt, maar dat lukt toch niet altijd, en dan is het toch menselijk en heel normaal dat je even plaatst wat op dat moment in je hoofd blijft hangen? het leuke van ons cluppie vind ik ook dat iedereen zijn ei hier kwijt kan, of het nu om pubers, babys, haarkapsels, autos, echtelijke problemen , sexuele items of what ever is. en volgens mij heeft eve helemaal niet bedoeld om zo`n sleep te geven aan haar reaktie, haha of zit ik er nu naast. nou ga nu even een dametje uit bed "redden"
Hoi hoi, Ik heb net even gebeld naar Den Bosch. Ze hebben geen groepskorting of zo maar we mogen dus wel zo'n 10-rittenkaart kopen dus dat scheelt dan weer. Wel een beetje lastig/vervelend dan voor de 4/5 personen die na de 1e 10 komen... Hoe gaan we dit oplossen? Eve: Ik spreek even namens mezelf maar je hoeft je echt niet lullig daarover te voelen hoor. Iedereen reageert en schrijft naar behoefte dus komt goed Melliemel: Ooooh stom van me, ze is dus thuis bevallen. Haha, ja dan is ze thuis idd! Oh zielig van de kat op de wc. Is hier ook wel eens gebeurt maar dan op de badkamer of slaapkamer. Sneu Ziet er leuk uit dat Petit Paradis! Fijn dat Orlando weer slaapt 's middags. Oh wel zielig dat hij last heeft van nachtmerries. Mooi dat het met Valerius ook goed gaat. Komt hij 's nachts nog voor een voeding? Groetjes Otje
Nee joh, maak je niet druk. Jij reageert juist altijd hartstikke trouw. En je hoeft toch ook niet overal op te reageren. Met sommige onderwerpen heb je nou eenmaal minder. Ik vind je nog steeds aardig hoor