December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

jaaaah goed he :) (ben een beetje melig hier)

nog over de anticonceptie.
    vroeger mocht je ook gewoon aan de pil, ik weet nu eigenlijk niet eens of dat ook afgeraden word? maar daar zit toch meer in dan de mirena?

duckie gecondoleerd met de opa van jeroen

ik heb lekker geshopt vanmorgen, 3 halen 1 betalen bij een erg leuk winkeltje. voor saf wat nieuwe jeans, en leuk overhemd met een trui erbij. en voor anissa op de groei ook wat leuke dingen. en dat voor 70 euro, en dan noppies en name it, en bad boy, dat is leuk winkelen toch? truitje was normaal bijna 50 euro

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Eve je bent echt aan schat van een vrouw, en heb echt waardering voor jou hoor dat je op zoveel mogelijk dingen reageert. Dus maak je echt niet druk hoor, want zoals eral gezegt is met sommige dingen heb jij nou eenmaal minder he.

Otje inderdaad misschien de gehele prijs delen met zijn alle? Alleen ehm komen Janette en Duikster niet?

Duckie gecondeleerd met Jeroen's opa, gelukkig is hij wel vredig ingeslapen

Noura Thijmen had het inderdaad ook het hoofdbonken, tegen mij is toen gezegd hem proberen tegen te houden en anders negeren. Maar het is wel een periode, want Thijmen heeft het een tijdje niet gehad en heeft het nu helaas weer wil :(

Otje ik denk dat het inderdaad ook een beetje vermoeidheid is hoor, want vaak wil die ook meteen naar bedje toe.

Melliemel ja hij slaapt in de middag vaak nog 2 a 3 uurtjes, jaa hij is echt een lange jongen he

Hey meiden,
    wanneer gaan we een keer een weekend meeting doen ;) hahaha gaan we met zijn alle en de kindjes een weekendje weg iemand intresse?

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Melliemel, wat fijn dat Orlando nu weer lekker slaapt 's middags, en nachtmerries schijnt vaker voor te komen bij deze leeftijd, omdat ze vanalles gaan beseffen. Arme poes...moest er wel een beetje om lachen :) ik heb het zelfs wel eens met Jayden gehad :oops: stond ie in de gangkast.. maar gelukkig had ik het wel snel door! Jayden kijkt ook niet constant hoor, zo'n hele film is veel te lang, we kijken em gewoon in etappes :D

Otje, voor mij is het geen probleem dat ik de korting niet krijg, zo'n wereld bedrag is het nou ook weer niet, en ik vind het allang leuk om erbij te zijn! Enne, wat melliemel zeg, lijkt mij een prima idee als jij een lekkere taart maakt voor de 31ste :)

Noura, zo is shoppen idd wel leuk zeg!

Bianca, ik heb met beiden (volgens mij...) geen ervaring...maar een aparte slaapkamer voor Lynn en een voor Gijs is toch wel makkelijk!

groetjes Lisette

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh debbie ik wou nog even reageren op dat stukje wat je schreef over thijmen als die naar de psz is geweest.
    vaak doen kinderen zoveel ineens op dat ze het verwerken moeten, en dat kunnen ze doen door heel druk te zijn. het is natuurlijk heel spannend en intensief voor hem, en toch een hele verandering. denk dat hij daarom heel druk is als hij daar van komt.
    ik zie het wel vaker in mijn omgeving

nou ik ga even de afwas nog doen (een van de laatste keren)
    en straks naar de kapper
    doeidoei

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    ff snel

otje idd gwoon alles delen . ja vond ik ook maar zag dat het niet voor caravans was alleen verhuur.....wie weet

noura; super joh zo wil ik ook wel shoppen hoor, moet weer nieuwe kleertjes voor orlando nu mt 92 denk ik hij is flink gegroeid volgens mijof ik heb te heet gewassen :oops:

setje; schoot spontaan in de lach na het lezen van verhaal jayden en de kast :)

ben weer weg

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi hoi,

Janette, ik vind het echt heel vervelend voor je dat je je al een week zo ellendig voelt!

Ik snap dat niemand op een ellelange discussie zit te wachten, maar wil er toch ook nog wel iets over kwijt.
    Een jaar terug was er ook een nogal heftige discussie gaande hier. Wij gingen toen met z'n vieren een weekendje weg. Jij was toen degene die dat niet goed vond voor het groepsgevoel en bang was dat er subgroepjes zouden ontstaan. Ik denk dat niemand aan het postgedrag van één van ons kan merken dat wij onderling meer kontakt hebben dan met anderen. Juist hierom valt het mij op dat jij vaak vooral /soms alleen maar op Eve reageert
    Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik met daar wel een beetje aan stoor.
    De drang om dan terug te reageren is wel een stuk minder ja.

Eve, de discussie die ontstaan is heeft niets met jouw stukje te maken. Denk dat niemand iemand anders kwalijk neemt als je iets minder reageert op een bepaalt onderwerp.

Ik kom later wel weer terug. Ga nu voor het eten zorgen.

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    ff snel een vraagje...heeft er iemand voor mij nog 8 c1000 zegeltjes over.

Gijs heeft z'n prikjes weer gehad. Hij vond 't eerste prikje niet erg, maar bij het 2e prikje moest hij wel ff huilen. Hij weegt nu 10.6 kilo (bijna net zo zwaar als Jikke) en is 76 cm lang.

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: ik heb van de week ze net weg gegeven aan een collega, sorry...
    Gijs schelld niet veel met kailynn ook zie ik. hopelijk heeft hij geen last van prikjes.

Eve: Denk aub dat er iets aan jou ligt.
    en ik snap juis goed dat je bepaalde dingen links (babydingen) links laat liggen.
    Jij bent juist harstikke attent in liefdevolle dingen of juist een opkikker!
    Je bent een schat.

Otje: goed iedee om te reduceren, of je koopt nog een kaart en we gaan nog een keertje hihi

noura: lekker dat de vaatwasser op komst is.
    Toch niet te veel van je haar af?
    en lekker geshopt zie ik.
    Je kan de min pil gebruiken bij bv maar die moet je heel stipt innemen.

het bericht dat we hier alles kwijt kunnen is echt waar en sluit me hier bij aan.

saskia: kailynn zit ook vaak in 86/92 terwijl ze volgens het cb maar 84 cm is dus...
    nu maar hopen dat de kat niet clousterfobisch is geworden.
    en de mirena bavalt mij ook prima!
    het voordeel is ook dat je voor een lange tijd (5 jaar) klaar bent met anticonceptie.
    De minipil kan ook maar dat moet zo stipt anders is hij niet betrouwbaar.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Dat is idd leuk shoppen voor weinig geld!

Ik was van de week ook in een leuk winkeltje. Helaas was al veel weg van de opruiming. Wel zag ik een hele leuke jas en het was een maat 86 maar dacht echt dat hij heel ruim was. Helaas niet dus. Hij past nu wel maar niet geweldig eigenlijk. En aangezien ik hem niet meer mag ruilen heb ik hem al op marktplaats en ebay gezet en hier op zwangerschapspagina. Helaas nog weinig reacties.
    Is er iemand hier die misschien interesse heeft? Er staan foto's in mijn album van de jas (hij is van IKKS)

Debbie: Janette liet me een tijdje terug weten dat ze niet bij de meeting gaat zijn. Van Duikster weet ik het nog niet. Denk eerlijk gezegd wel dat ze komt?

Setje: Leuk idee om een taart mee te nemen hoor en wil daar best aan mee werken maar ja... vaak mag je in dergelijke indoors-speeltuinen geen eigen eten meenemen. Dus als je mijn taart wil proeven moet je toch echt even naar Limburg komen! ;)

Bianca: Ik zal voor je kijken of ik nog zegeltjes heb. Ik ga morgen nog even boodschappen doen bij c1000 en als ik er dan nog krijg dan stuur ik ze wel op. Ben alleen bang dat het er geen 8 meer zijn...
    Gijs is al een hele kerel zeg!

Melliemel: Net als wat Slingding zegt vind ik die mirena ook zo ideaal omdat ie dus 5 jaar kan blijven zitten en je hebt er geen omkijken meer naar. Ik heb 'm nu 1 1/2 jaar dus kan nog 3 1/2 jaar vooruit zonder problemen. En mocht je tussendoor toch nog zwanger willen raken kan je de mirena er tussentijds laten uithalen.

Morgen een druk dagje hier dus zal dan niet veel hier zijn. Iedereen een fijn weekend gewenst!

Groetjes Otje

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Otje, wat jammer van de jas zeg, hij is echt heel stoer! Ik zou hem zo zelf uitgezocht hebben! Ik kom wel naar Limburg :) Jij ook een fijn weekend, en veel plezier met het vieren van Sara's verjaardag!

Bianca, volgens mij doet het tweede prikje altijd meer pijn, want dat is een andere vloeistof. Zielig blijft het wel he :( Hier is de c1000 weg, dus krijg geen zegeltjes meer.

Jayden ligt alweer te slapen, was hardstikke moe, hij hoest ook echt de longetjes uit zijn lijf, arm kind. Soms vind ik het echt jammer dat ie alweer naar bed moet. 'S avonds komt hij altijd lekker bij me op de bank zitten, lekker knuffelen en tv kijken, gezellig! Maarja, kan hem moeilijk lang ophouden omdat mama het zo gezellig vind ;)

groetjes Lisette

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola schreef:
    Er is wel degenlijk een kaartje naar je op de bus gegaan..want ik vind het wel zo netjes als ik een kaartje krijg er ook een kaartje terug gaat..Teun heeft er zelfs in getekend.....dan is hij dus weer eens niet aan gekomen en ligt het aan de tnt :rolleyes:

Debbie lastig zeg dat Thijmen zo dwars is als hij van de pz terugkomt...hoop dat dat snel gaat veranderen...
    ja ik kom dus niet naar de meesting, we gaan maandag's op vakantie dus ga pakken en die dag krijgen we hier ook nog nieuwe cv's.

noura echt lastig zeg dat hij zich zo pijn doet....zou zo geen oplossing weten behalve met een dikke sjaal als kussen rond zijn hoofd laten lopen :)

setje ik ga naar de huishoudbeurs met me moeder... nog wat nodig dan?

Ik mag met Teun op 27-1 naar het cb...net voor de vakantie maar goed dat hij geen prikjes krijgt...maar hij zou wel een boel gegroeid zijn wantt hij gaat naar kledingmaat 98 toe

Chynthia echt lastig zeg dat ze zo moeilijk doen over de hypotheek...wij hadden het destijds ook omdat ik dus meer dan 20 kilo te zwaar was moest ik gekeurd worden...kwam ik daar zei de arts ik zie het al je bent zo vrolijk en actief daar hoef ik niet voor te keuren :rolleyes: hoop dta er voor jou snel duidelijkheid is

Duckie...... ik begon de laatste dag dat ik nog aanwezig was ( dinsdag en woensdag) dat ik met koorts me bed in ging...normaal reageer ik ook op iemand die dit schrijft dus had gedacht krijg wel een reactie terug

sorry als ik je dag hep verpest...

gecondeleerd met de opa van jeroen

melliemel, foei je katje zo opsluiten, maar gelukkig kunnen ze er heel goed tegen hoor...
    lekker dat ze beide weer slapen
    wij hebben niet zo veel met campings dus vandaar dat we liever een huisje kiezen...maar ziet er leuk uit..

en dat we saar al een paar dgn missen is dat ze het heel druk had met school en de laatse opdrachten klaar moest maken en examen moest doen.....

Bianca heb geen ervaring met beide cp....we gaan in juni naar Bispingerheide en hebben daar ook een 8 pers. huisje.....
    weet wel dat erperheide voor kleine kids tot 4 jaar het mooiste park is en die gaan wij dus in februari uitproberen..

Bianca lekker gezonde hollandse jongen dus... ;)
    helaas geen zegeltjes voor je kan evt nog ff vragen bij me schoonmoeder die doet wel eens boodschappen bij de c100

oke zou dan maar ff uitleggen waarom ik de laatse tijd ff meer op eve heb gereageerd dan op de rest...heb met haar op het moment meer contact buiten het forum om en hier thuis prive is gewoon een heleboel gebeurt met een boel jankpartijen aan toe en een bijna voorbije relatie...daarom heb ik ook niet naar iedereen gereageerd heb wel bijna alles gelezen omdat dat een beetje ontspanning bracht....en ja dan reageer je makkelijker naar iemand toe die je vaker "spreekt" en dat ligt dus niet aan jullie....

slingding schreef:het bericht dat we hier alles kwijt kunnen is echt waar en sluit me hier bij aan

en ja als ik het doe krijg ik de boel weer over me heen....

Otje veel plezier morgen hoop voor Sara dat het een knal fuif word...

ik wens iedereen een gezellig weekend en wie weet kom ik nog ff langs....

en laten we de "boze" opmerkingen maar gewoon ergens neerleggen en we zien het allemaal wel.....

groetjes

Janette

12. Dan ben ik ook zo sportief om hier mijn woorden terug te nemen!
    Erg jammer ook van het kaartje zelf, want een zelfgemaakte tekening is natuurlijk altijd leuk... :D

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zand erover ;)

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: ik zag erg leuke foto's van Fynn voorbij komen.
    geen idee waar de leukste carnavalsoptocht is. Hier in Dongen is op dinsdagavond altijd een lampjesoptocht, dan zijn alle carnavalswagens verlicht, dat is wel echt heel leuk....maar ik neem aan dat je een optocht in het weekend zoekt. Als je zin hebt ben je zondag in Dongen welkom, kun je gezamenlijk met mij en mijn vriendin en haar kids de optocht bekijken... Die is overigens wel echt heel erg into het carnaval... ik toch iets minder.

Noura: nog iets gehoord van Jayda?
    Fijn dat Anissa d'r heupjes nu toch goed blijken te zijn!

Duckie: hier was het na de eerste keer poepen op het potje ook weer afgelopen. Nu een maand of 3 later....zit hij er soms weer op, maar hij vind het nog steeds maar een eng ding.

Otje: alsnog van harte gefeliciteerd met Sara. Ze zag er mooi uit op de foto!
    ik kom ook op de meeting...de doop van Chris is nu toch een week later :)

Melliemel: ik heb ook een spiraaltje laten plaatsen, na overleg met de verloskundige. Zij heeft hem zelf ook en voedt ook nog steeds. De hoeveelheid hormoon is erg klein. Ik heb hem na ruim 3 maanden na de bevalling laten plaatsen zodat de eerste afstemming en geregel met de BV voorbij was, maar ik merk ook geen problemen in mijn productie sinds ik de mirena heb laten plaatsen en dat vond ik wel weer erg prettig om te merken.
    ik vind dat seksuele voorkeur verhaal een broodje aapverhaal, maar goed ieder zijn mening. Kan me niet voorstellen dat zulke kleine concentraties invloed hebben op de seksuele voorkeur en zou graag het onderzoek dan lezen en zien hoe ze dat gemeten hebben....

Lies: veel plezier op de katjeskelder.
    ik ben niet zo'n montesorri-fan...maar ken ook mensen die er erg goede ervaringen mee hebben.

Noortje: hoeveel lesavonden heb je nog? volgens mij ben je echt aan rust toe....sterkte nog met de laatste opleidingsloodjes.

Janette: ik vind dat je het jezelf af en toe moeilijk maakt met je verwachtingen en opmerkingen. Verder heb ik niet eens zin om er wat op te zeggen.

Setje: ik heb wel een naaimachine...volgens mij is zo'n hoes maken niet zo heel moeilijk. Die stoelen zijn toch vrij recht toe recht aan, of heb je ook nog leuningen en zo...

Duckie: gecondoleerd met de opa van Jeroen. Hopelijk lost het zich met de uitvaart goed op met je zus als oppas. enne...dat voeden in Den Bosch gaat vast lukken...zou het namelijk erg leuk vinden om je te zien...
    ik sluit me aan bij je wens voor Noralien. ook ik kan beamen dat een natuurlijke bevalling fijner is dan een KS.

Bianca: ik zou jou zo graag eens een flinke portie weerstand en een sterk gestel willen geven. :)
    Gijs is echt een flinke beer hoor!
    enne ik zou voor Hochsauerland gaan. aparte slaapkamers is echt fijner, zeker als ze zoals jouw kids nog regelmatig spoken 's nachts. Sauerland is trouwens ook echt wel mooi. Het park ken ik echter niet.

ik ga zo nog effe spammen...

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

mijn twee mannen

16. Ik had voor Emma twee Pacco-doeken aangeschaft. In eerste instantie kreeg ik er eentje te leen van het cb, maar het beviel zó goed dat ik er zelf twee heb aangeschaft. Ik heb ze twee weken geleden verkocht, anders had jij ze kunnen overnemen. Nu slaapt Emma in een slaapzak met lange mouwen die ik aan het lijfje heb vastgenaaid. Dit om de overgang naar 'gewoon' slapen zo klein mogelijk te maken. Deze overstap ging gelukkig zonder problemen. De Pucka-baby zit eigenlijk tussen de Pacco-doek en 'mijn' slaapzak-oplossing in...

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

wat zouden ze aan het bekokstoven zijn?

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

samen teuten in bedje (toch best krap)

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

he joh! wat mot dat daar?

20. Vast niet veel goeds, bereid je maar vast voor op een kwajongensstreek... ;) :) 8)

Deel Deze Pagina