December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    half jaar verschil andere neefje mel zijn zus

2. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

met oma daisy

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

broer en zus

dat zijn ze weer 8)

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    bianca; oke dus het is echt puur voor jouw menstruatie? dan lijkt het mij een goede oplossing hoor

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Nuby heeft wel een eigen site maar daar kun je niet bestellen. Ik bestel ze bij www.babyandmore.eu Je kunt daar alleen niet kiezen welke kleur beker (alleen invullen of het voor een meisje of jongen is) dus dat is een verrassing ;)

@Saskia: Haha, klinkt net alsof je verbaasd bent dat Bianca geen kinderen meer wil...dan zul je mij wel helemaal 'raar' vinden ;) Hoeveel wil je er zelf dan? Ach, wat schattig dat Orlando zelf het voetenbadje pakt :) En Valerius gaat zo te zien echt Tisse achterna...wat een beertje zeg! Wat een leuk ventje is het neefje van Orlando. Hoe heet hij? Leuk stel bengels :D Foto met oma is erg lief! Orlando kijkt net als Fynn dan toch een beetje benauwd...

Getver, het regent hier dat het giet. En ook nog es een flinke wind. Zo ongezellig :( Heb echt geen zin om de hele dag binnen te blijven... :(

6. Eve, anders spreken we even af? ik zit namelijk met hetzelfde baal-gevoel...

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    eve; hihi neee hoor zeker niet, 1,2,3 of heel veel kids maakt een gezin(netje) hoe dan ook compleet vind ik, ja het klonk een beetje kort door de bocht he?! ;) maar zo bedoelde ik het niet hihi. ik had heel snel op iedereen gereageerd en dat zie je dus ook aan hoe ik heb geschreven :oops: uhm ik vind 2 eigenlijk wel heel leuk en erg compleet....maar zeg nog niet defintief nee zeg maar voor een evt 3e 8) (ik denk dat het er wel bij 2 blijft hoor

ja is een mooi ventje vind ik ook, hij heet caolan(kielen)met een streepje op de 2e a. ook een ierse naam, net als haar zusje(vader is iers)

hier is het ook echt snertweer hoor bah bah

gr saskia

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saar: Balen dat je helemaal in Belgie woont... :(

@Saskia: Okay, duidelijk ;)

Pfff, ben ff gaan zoeken hier op het forum naar ervaringen met Mirena...word je ook niet altijd vrolijk van :( Bovendien vind ik het eigenlijk ook een heel vervelend idee als er iets in m'n lichaam zit wat er niet hoort (haha, dan vraag je je af hoe Fynn er is gekomen ;) ) Kan ook absoluut niet tegen tampons nml. Moet er dus nog maar es goed over na denken. Kan de ha em trouwens zelf plaatsen of doet de gyn dat?

9. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    hoi meiden,

sorry dat ik poosje niet ben geweest, maar heb het erg druk gehad...

heb veel afspraken gehad net na het nieuwe jaar,

moest met kleine vent naar het umcg toe. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen.. Waren alleen hoop misverstanden tussen artsen en ons... Maar goed. Dat lost zich ook wel weer op. Moeten nu w88 op de uitslag. die krijgen we de 27ste.. Maar kleine vent is 1.09 cm lang en was 18 kilo vorige week. Maar dat zal nu wel minder zijn....

Verder heeft kleine vent flink de griep te pakken.. al sinds vorige week zaterdag koorts.. Eet sinds afgelopen zaterdag weer wat... en drinken nog steeds een probleem... ook t slapen doet hij niet geweldig....

Met kleine meis gaat het goed... Begint goeie zinnetjes te vormen, zegt t halve alfabet op.. Ze is wel verkouden, maar ja dat is niet raar met dit weer...
    zelfs qua groei merken we nu iets. twee wkn terug gemeten was ze exact 80 cm... en gister 82 cm... Vond haar maillot beetje krap zitten terwijl die 1,5 week terug dus nog goed zat... ook vond ik haar beentjes wat smaller... Dus maar ff gemeten... Gewicht nog niet gewogen. Dat doe ik straks ff...

sara: nog gefeliciteerd...

mellemiel: jij gefeliciteerd met je neefjes.... leuke foto's...

janette: welcome back. knuf voor je situatie...

otje: was je toetje lekker?

noralien: mooie foto's reeks... succes en hoop dat kleine meis nog poosje wil blijven zitten....

eve: hier nog droog... wel grijs... hier was t gister buttweer. hele dag regen en wind...

hier eentje die slecht op reageerde op de mirena.... dus eruit..... en op dit moment geen voorbehoedsmiddelen...

hier ook geen ervaring met inbakeren... was bij beide niet nodig...

lola: fijn dat uit t flesje drinken goed gaat!

ik ga er weer gauw vandoor, want krijg zo de begeleiding van kleine man hier over de vloer en wil t dan wel opgeruimd en alles hebben...

liefs......

10. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    eve: hier deed h.a. plaatsen......

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: bij mij deed de gyni het plaatsen omdat ik dan ook gelijk mijn na controle had van de ks en ik was blij dat ik na 6 weken een controle echo kreeg om te kijken of ie nog goed zat.
    Maar eve, als het niks voor je is, kan je hem er ook weer uit laten halen toch....
    ik kreeg hem vergoed van de verzekering omdat ik aanvullend verzekerd ben, en voor de vezekering een stuk goedkoper ook.

12. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hi hi,

Wat een snert weer idd zeg! Wordt je niet vrolijk van!

Ik heb geen ervaring met mirena, en wat mij betreft komt die ook niet :) Ik weet nog niet wat het gaat worden na een evt. 2e, als het compleet is, gaat de knoop erin. Heb echt vreselijke hekel aan alles wat hormonen bevat! Sinds ik gestopt ben met de pil, zit ik veel lekkerder in mijn vel, 't is gewoon troep!

Als alle kindjes net zo makkelijk zouden zijn als Jayden, zou ik er wel 4 willen :D maarja, moet je dus ook 4x zwanger zijn... :( dat is dan weer minder!

Melliemel, leuke foto's! En wat grappig dat Orlando zelf met het voetenbad aan kwam zetten :)

Bianca, het gats wat sneu dat Lynn toch van het brood van haar broertje had gegeten. Ik kan me wel voorstellen dat je je schuldig voelt hoor, maar je hebt het toch netjes weg gezet! Wel apart dat ze er zo laat op reageert. Hoe gaat het nu?

Janette, verkopen ze die flessen niet gewoon in de winkel dan? Bij de etos toch... Of heb ik iets gemist :)

Nou, dacht vandaag er even uit te gaan...maar dat zal wel weer binnen blijven worden aangezien het zo regent :( Zit al een hele week thuis, en voel me nog steeds niet helemaal beter :cry: bah! Zo, dat ben ik weer even kwijt ;)

Ga maar eens even wat doen...

groetjes Lisette

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve thans voor de site, gelukkig kan je wel zeggen jongen of meisje want ik zie Teun nog niet met een rose drinken :)

Setje bij Etos of kruidvbat hebben ze ze telkens niet het gaat dus om de kleine flip it beker met de handvatten.....

Hier ook slecht weer...moest net boodschappen doen, wel met de auto, normaal naar de lidel maar dan ben je dus al nat als je van de auto bij de winkel ben dus maar luxe naar de andere super gegaan met parkeergarage....

Teun ligt nu lekker te slapen..hoop dat hij weer ff een lekkere tuk doet want hij is ziek, zoals zo veel hier, verkouden, hoesten en koorts gisteravond zat hij te rillen op de bank maar lekker op schoot genomen en een deken over ons heen gedaan en zo bleef meneer lekker liggen...wil hij nooit dus mama genoot ff van het moment...

hier geen ervaringen met spiraaltjes ik hou het gewoon op de pil...lekker uitstellen en weten waneer het komt....oke met spiraal heb je het helemaal niet meer maar zou gek worden in de weken van spotting....

ga ff lekker bankhangen en strong medicine kijken....

tot later

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nou, Fynn is ook weer verkouden. Er komt van dat gezellige groene snot uit z'n neus. Hij is nu ruim een maand snotvrij geweest en dat is een hele verbetering tov vorig jaar. Helaas is ie wel wat hangerig en heeft nergens zin in behalve voor de tv hangen. Ach, ik laat em maar.

Zal vanmiddag toch echt ff boodschappen moeten doen dus hoop dat het dan droog is :(

Las net dat de richtlijnen vwb vitamine D zijn veranderd. Ze adviseren nu om 10 microgram (10 druppels) het hele jaar door te geven.

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik geef tabletjes aan kaillyn met vitamine D

We kregen vanmorgen een telefoontje dat de hypotheek rond is,
    alleen was dit nog maar een tussenhypotheek dus we zullen het traject nog een keer in moeten.

Eve: hier trekt de lucht open.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve hier ook de tablettejes en duim voor je dat het strakkies droog is

Cynthia gefeliciteerd met de tusssenhypotheek hoop dat de andere makkelijker gaat....

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette/Cynthia: Was ook niet bang dat jullie geen vit D zouden geven hoor ;) Maar tot nu toe gaf ik Fynn 5 microgram en dat is dus sinds kort verhoogd. Hoeveel zit er in de tabletjes dan?

@Cynthia: Goed nieuws! Van zowel de hypotheek als de open trekkende lucht ;)

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Teun krijgt 2 tabletjes per dag, als we het niet vergeten, en dit staat aan 33% van de ADH. meer info kan ik niet op de verpakking vinden en heb eigenlijk het doosje met de gebruiksaanwijzing niet meer..

maar zag net op de iste van davitamon dat er nog gewoon 5 druppels stonden of 2 tabletjes, behalve als de kindertjes bijna niet buitenkomen of van donkere huiskleur zijn dan geef je het dubbele

vreemd dat ghet op de site nog niet is aangepast dan

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Volgens mij is het ook net bekend bij het cb en het voedingscentrum. Maar vraag me af of ze alle bijsluiters etc nu ook gaan aanpassen. Denk dat ik Fynn sowieso alleen 's winters 10 druppels geef en in de zomer maar 5.

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nog ff 2 grappige foto's spammen. Als Fynn stout is dan gaat hij tegenwoordig vanzelf in de hoek staan :) Het rare is dat ik hem dat niet heb aangeleerd. Denk dus dat hij dat op het kdv heeft gezien of ondervonden...

Deel Deze Pagina