December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
  2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Slingding, wat goed dat de tussenhypotheek iig geregeld is. Beetje jammer dat je dan nog een keer die hele rompslomp hebt!

Janette, ja dat is het nadeel van Nuby, die leveren maar heel af en toe. Zo ben ik geloof ik wel 10x naar de etos geweest voor een bepaalde speen toen Jayden net geboren was...uiteindelijk was ie na 1,5 maand eindelijk binnen :( Arme Teun, ja het heerst behoorlijk, niks aan!

Eve, Fynn ook al verkouden :( Leuke foto's, heeft ie nou zijn pyama aan, of is het een huispakje? Hij kijkt alsof hij echt stout is geweest idd :) Ik duim dat het straks droog wordt ;)

Wij zijn finding nemo aan het kijken, leuk met al die "sisjes" beetje jammer dat hij ze telkens aanwijst op de tv, overal zie je kleine vingertjes :)

groetjes Lisette

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve lieve foto's hij staat echt in het hoekje....... soms komt teun ook met bepaalde dingen uit de hoek en dna denk ik ook moet hij op het kdv hebben opgepikt want het is ook niets voor de opa's en oma's en dat terwijl hij maar 1 dg in de week gaat...

setje leuke film is dat zeker wat minder van d evingertjes...... hier mag en kan teun niet aan de andere kant van de salontafel komen en dus ook niet bij de tv staat hij tegen de tafel aan....maar bij opa en oma staat hij ook voor de tv hoor....

4. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    hier ook regelmatig handjes op tv... en staan ze t liefst pal tegen tv aan... hoewel t volgens de oogarts dus geen kwaad kan er dicht op staan.....
    maar t liefst vanaf de bank of stoel tv kijken hier...

hier komt kleine man thuis met bepaalde dingen. had ik vroeger thuis ook, maar leert ie op school. wel leuk!

ennuh vwb vitamine d. Dat hebben ze beide alleen het eerste jaar gehad. Daarna niet meer.... vind het personllijk geen toegevoegde waarde hebben...

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mag ik vragen waar je dit op baseerd?
    Het wordt niet voor niks aangegeven tot 4 jaar.
    Ik zie op mijn werk veel mensen die bot klachtenhebben want toen was er niet veel bekend over...
    maar ieder zijn keus.

Kailynn krijg 3 tabletjes en als ze 4 dagen naar het kdv gaat krijgt ze er 4 want dan komt ze niet buiten.

Zijn er van jullie die het houte opstapje van de ikea hebben en het al gebruiken?

6. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    hier in de familie word t helemaal niet gebruikt...
    en hebben geen van alle botklachten o.i.d..
    ik was de eerste die t tot een jaar gebruikt heeft...

mijn schoonzus geeft geloof ik wel elke dag.....

En hier komen ze elke dag buiten en kleine man op school ook... Tenzij t stortregent... ja dan loopt ie van school de taxi in en van de taxi naar huis....

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    cynthia welk opstapje bedoel je?

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Setje: Hij heeft z'n pyjama nog aan :D En een slab tegen het kwijlen want dat loopt er weer met bakken uit :( Laatste kiezen of verkoudheid? :rolleyes: Haha, heel herkenbaar die vingertjes op de tv...

@Mamav2: Heb idd ook gelezen dat het geen kwaad kan om pal tegen de tv aan te staan maar toch vind ik het geen prettig gezicht. Ach, zal wel een keer over gaan. Wat betreft de vitamine D ben ik het niet met je eens. Het is wel degelijk bewezen dat kinderen onder de 4 jaar en 'ouderen' boven de 50 dit extra nodig hebben ook al komen ze veel buiten. En dan in de winter al helemaal. Maar goed, sterke botten zullen mss ook wel genetisch bepaald zijn...

@Cynthia: Ik heb het opstapje van Ikea en is al een tijdje in gebruik. Fynn staat ermee voor het raam :)

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik bedoel het houten opstapje (10 euro geloof ik) ik tree en een plateau.
    Ik gebruik ook al een poos het plastic krukje opstapje.

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Die bedoel ik ook ;)

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    oke, en gaat het goed, ik bedoel er nog nooit afgevallen?
    ik wil hem in de keuken gaan gebruiken om handjes en toet te wassen en dat ze me op haar manier kan helpen aan het aanrecht.

12. Ik wil niemand jaloers maken, maar hier heeft bijna de hele middag de zon geschenen...

@Eve: Hier ook weer twee 'snotjongen', al moet ik er eerlijk bij vermelden dat Jasmijn steeds langer snotvrij is... :D
    Ach... Fynn trekt ook meteen maar een zielig gezicht als hij van zichzelf in de hoek moet, schattig!
    Mijn spiraaltje is ook door de gynaecoloog geplaatst...

@Slingding: Fijn om te lezen dat er nu wél goed nieuws is van jullie huizenfront :thumup: !

@Melliemel: En... had Orlando na het voetenbadje ook poezelige voetjes ;) ?

@Mamav2: Fijn om te lezen dat het redelijk goed bij jullie gaat, op de griep van kleine man na dan. Beterschap...

Hier helas toch weer spotting gespot (durfde vandaag nog wel voor het eerst zonder inlegkruisje)... :(

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Fynn klimt er zelf op en af en dat is tot nu toe goed gegaan :D

@Lola: Ach, een beetje regen is goed voor de plantjes ;) En Fynn is gelukkig ook steeds langer snotvrij :D Balen van de spotting :( Als ik van te voren zou weten dat het bij mij ook zo lang zou duren zou ik het denk ik niet eens doen...lijkt me zo stomvervelend :(

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
  15. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    hey,

ik heb me mond te snel open gedaan dat iedereen hier op kleine man na ziek was.. nu is kleine meis ook ziek.. komt er boven en onder uit....

bah..... wat een was heb je dan meteen zeg... 2 stel kleren, handdoeken, 3 pyama's en noem maar op.... ga me maar ffkes met de was bezig houden...

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    wij gebruiken het krukje als klus krukje :) maar bij eve stond teun er samen met fynn op en dat ging goed

lola jammer van je spotting

ga zo ff sporten heb er weinig zin in maar goed ben de afgelopen 2 wkn al niet geweest dus moet het maar weer

mamav2 sterkte in de strijd

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    beterschap voor allemaal mama van 2

eve: ik heb gestemt!

18. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Mamav2, beterschap voor je kindjes!

Wat is het toch een waardeloos seizoen ook, die stomme griepvirussen :( Van mij mag het weer snel zomer zijn!

Wat is het trouwens rustig hier...

groetjes Lisette

19. @Mamav2: Beterschap en sterkte ermee!

@Eve: Ik heb gestemd (en de link ook maar meteen even bij de septembermama's geplaatst...)

Ik weet niet meer wie het gisteren had over de begrippen groot en klein. We hadden eindelijk een mooie spiegel in barok-stijl gevonden voor op onze slaapkamer. Het ding is 167 breed (of hoog... het is maar hoe je het bekijkt). Jasmijn bekeek 'm eens goed en zei: 'Mooi! Grote spiegel...'

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    duikster wat een superleuke fotos

noralien, grappig die fotos van jou, ben benieuwd of ze goedgekeurd worden

aah otje lees vanje taart, balen zeg.
    in ieder geval een lekker toetje

janette hoe was de appeltaart

lees hier van alles over het spiraaltje, heb er ook wel aan gedacht, maar ik kan niet tegen hormonen. maar omdat hier heel weinig in zat dacht ik er wel aan. alleen ik ben nogal een scheiterd.... :oops: en heb niet zo`n zin in gedoe aan mijn lichaam. ik wacht nog even af hoe het saskia, en eve bevalt. mischien dat ik dan ook wel overstag ga

duckie wat een prachtfoto!~!

oei bianca, schrikken met die gluten, maar vind het knap hoe je ermee omgaat, en ik vind dat je het hartstikke goed doet!

wat is novasure?

hihi lieve foto van orlando

oohhhh wat een reus is valerius
    prachtig!

mamav2 sterkte met alles

setje beterschap, vervelend dat je je nog niet beter voelt
    en rotweer was het ja vandaag

oh nu weer meer vit.d. is mijn niets over gezecht bij cb.
    saf moest altijd al meer, maar moet zeggen dat ik wel eens vergeet :oops:

ach kijk die fotos van fynn toch, lekker ventje

oei lola, toch weer gespot. je had hopelijk geen witten broek aan... zal wel niet met dit weer ;)
    en wauw wat gaaf zo`n grote spiegel

wij zijn vandaag naar het cb geweest, safouane wou niet gewogen en niet gemeten worden. dat had ze nog niet meegemaakt... ach een keer moet de eerster zijn. maar ben toen zelf met hem daar op de weegschaal gegaan, en daarna alleen en toen kon ze dat uitrekenen. 12 kilo
    en 86,5 cm
    wat ik zelf al dacht betrefd zijn praten en driftbuien, dat klopte wel een beetje met wat ze daar ook dachten. en hij loopt nogal veel op zijn tenen, en dat kan ook komen als hij in situaties komt waarin hij iets moeilijks vind en dus letterlijk en figuurlijk op zijn tenen moet lopen. grappig dat die dat dan ook echt doet.
    wat betrefd het praten kunnen we kiezen voor logopedie als dat zo blijft, en ze kan er voor zorgen dat wanneer we hem naar de psz doen dat hij 4 dagdelen gaat i.p.v. 2.
    verder was alles goed

Deel Deze Pagina