December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    En dan nu mijn meisje...

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    En de laatste...

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Eve, Aargh Fynn ziek :( . Heel veel beterschap en een dikke knuffel voor hem!
    Een lingeriesetje is idd wel een erg persoonlijk cadeautje. Zou er ook even over nadenken wat je daarmee wilt.

Setje, en nog naar de dierentuin geweest?

Slingding, wat zielig dat Keilynn zo'n last van de waterpokken heeft. Hoop dat de middeltjes een beetje helpen en verlichting bieden tegen de jeuk.
    Ook voor Kailynn een dikke knuffel!

Janette, hoe was het op de huishoudbeurs?
    Hoop voor je dat de hoofdpijn weg was, want met hoofdpijn op de huishoudbeurs....

Noura, idd wel een erg twijfelachtig telefoontje. Ze kunnen het altijd proberen hé :evil:

Lola, wat een geweldige foto's. Die waar Jasmijn de fles geeft, kijkt ze echt zó leuk. Ze straalt helemaal!

Wij gaan Anne ff douchen in de hoop dat ze dan wat beter slaapt vannacht.

Tot later.

5. @Noralien: Wat is een Anne een lekker scheetje, vooral op de laatste foto is ze om op te vreten! Ik schrik inderdaad ook van de uitdrukking op je gezicht, een beetje wezenloos zelfs. Maar gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je!

@Janette: Jij zit nu met de voetjes omhoog uit te rusten van een hele dag tussen de hysterische huisvrouwen... ;) ?

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zit hier een film te kijken maar wil toch even reageren op de prachtige fotos van anne, en ik zie er nu toch wel een beetje jikke in hoor
    maar ze is prachtig, smelt smelt

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lies:

@Cynthia: Klinkt bekend die rampnacht. Fynn heeft destijds ook een nacht overgeslagen en was alleen aan het huilen. Echt zo zielig. Balen dat Kailynn er ook zo'n last van heeft. Hoop dat ze vannacht beter heeft geslapen! Knuf voor jullie.

@Lola: Wat een gave foto van Jasmijn die Emma de fles geeft! De anderen zijn ook superlief :D

@Setje: Gelukkig ben ik niet de enige die ervoor kiest om het setje te houden (lijken we toch weer op elkaar) ;) :) Ben je nog naar de dierentuin geweest?

@Noralien: Fijn dat het nu zo'n stuk beter gaat! Anne is echt een mooi meisje :D

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik sluit mij aan met goede berichten:
    KAilynn heeft geslapen van 19 tot 9 uur.
    En is goed vrolijk wakker geworden en laat zich rustig insmeren met mentol gel en zinkzalf.
    Het tabletje heeft ook zijn werk gedaan.

Noortje: wat een schattige foto's zeg!
    een meisje om op te vreten.
    En ook ik schrik van de eerste foto maar gelukkig dat jij je beter voeld.
    ik ben nlij om te lezen dat jikke ook weer een beetje haar hum heeft terug gevonden.

Eve: hoe is het met Fynn?

Lola: wat een babay moeder is jasmijn!

Lies: gefeliciteerd me je verjaardag, al zal je dit pas later lezen omdat je op de latten staat.

Janet: mijn vriendin ging maandag naar de hh-beurs maar bij aankomst stonden de mensen al 2 uur in de rij om binnen te komen dus ze zin omgedraaid.

Duikster:hoe is het met jullie allemaal?

ik heb nog maar 1 foto van kailynn met de pokken en de is alleen maar met haargezicht in de zink.
    (en taart kruimels)
    in haar knieholte en schaamsteek zitten er een hele hoop bij elkaar.
    En er blijven er nog steeds bijkomen.

9. Vanochtend was ik er vroeg bij. Ik werd om 6.00 uur wakker van een hoestbui van Emma en helaas werd ze er zelf ook wakker van. Op weg naar haar kamertje hoorde ik al zachtjes: 'Mama, ikke wakker!'
    Omdat ik 6.00 uur echt geen tijdstip vind voor Jasmijn om op te staan, heb ik haar terug in bed gelegd en nam ik Emma mee naar beneden. Met de hoop haar direct na de voeding weer terug in bed te kunnen leggen en er zelf ook weer in te kruipen...

Maar ik was nét klaar met voeden toen ik weer een stemmetje van boven hoorde: 'Mama, ikke wakker!' Pffft... terug naar bed kon ik dus vergeten. Nu hebben wij eigenlijk de afspraak dat Roy opstaat voor Jasmijn, maar aangezien ik inmiddels al klaarwakker was, vond ik het een beetje flauw om hem nu ook wakker te maken. Ik heb dus gewacht tot Emma begon te gapen (duurde tot 8.30 uur) en heb manlief toen alsnog uit bed getrommeld en ben er zelf weer ingekropen. Vervolgens heb ik nog tot 10.30 uur geslapen... :D

@Slingding: Ik vind Kailynn wel een erg lief pokkenkindje hoor ;) ! Fijn dat ze vannacht niet zo'n last van de blaasjes heeft gehad...

@Lies: Ik wens je een fijne verjaardag in de sneeuw!

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier nog een paar pokken foto's
    en zo zitten er nog 30 in het luier gebied.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: dat zijn geen leuke tijden zeg maar...
    gelukkig heb je nog effe kunnen slapen.

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Ondanks de pokken vind ik vooral die 1e foto van Kailynn erg mooi! Met Fynn gaat het weer goed. Nog wel veel snot en minder eetlust maar dat komt vanzelf wel weer.

@Lola: Tja, wees blij dat je een partner hebt en niet iedere dag zo vroeg je bed uit hoeft....

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer.
    Heerlijk weekend gehad! Vrijdagmiddag even geshopt met Steef en daarna uit eten gegaan. We hebben echt heerlijk gegeten! Daarna naar de film Slumdog Millionaire. Echt een prachtige film. Een aanrader hoor.
    Rond middernacht waren we thuis en vrijwel direct gaan slapen.

Gisteren met m'n vriendin naar de huishoudbeurs geweest. Was ook een hele leuke dag. We waren er iets na de middag en hebben het tot 18 uur uit gehouden. Het was wel erg druk maar tegen 16 uur werd het toch een stuk rustiger en was het eigenlijk des te leuker. 's Avonds hebben we nog ergens gegeten en heb haar thuis afgezet en was zelf om 21.45 uur thuis. Heerlijk om dan weer thuis te zijn.

Nu vandaag een rustig dagje. Ook lekker hoor.

Morgen is Steef vrij en Sara heeft vakantie. We gaan zwemmen bij de Tongelreep in Eindhoven. Koen vindt dat superleuk en Sara ook. Ze neemt ook een vriendinnetje mee.

Bianca: Wauw mooie banner zeg. Mijn complimenten aan Lola.

Lies: Je bent al weg en lees dit natuurlijk niet meer maar hoop dat jullie een heerlijke vakantie hebben. Hoop niet dat je zo lang in de file hebt gestaan zoals vele vakantiegangers?

Noralien: Jeetje zeg wat vervelend dat het even zo slecht met je ging. Kan me voorstellen dat je hier erg van baalt omdat je je op iets anders hebt ingesteld. Hoop echt dat het snel weer beter met je gaat.
    Ik lees inmiddels dat het alweer ietsje beter met je gaat. Ja blijkbaar heeft het toch wel veel impact op Jikke. Komt vast wel weer goed ;)
    Net zoals de rest hier schrok ik ook wel van van de foto. Of misschien is schrikken een verkeerd woord maar je ziet wel heel duidelijk dat het daar niet goed met je gaat.
    Wat een mooie foto's van jullie kleine meisje! Echt een schatje.
    Koen had na een paar dagen ook een hele sterkte zuigbehoefte. Een speentje bood uitkomst maar dat heeft ook weer zo zijn nadelen natuurlijk. En ik weet niet hoe dat zit met een speentje en bv?

Melliemel: Fijn dat jullie zo'n leuke midweek hebben gehad. Wat gaaf, zo'n onderwaterfoto! Ik heb er ook zo eentje van Koen. Toch wel heel bijzonder.

Eve: Wat vervelend dat Fynn nog koorts heeft. Of is het nu over? Beterschap!
    Jeetje wat raar van dat lingerie-setje van je ex. :rolleyes: Ik zou er niet zo blij mee zijn denk ik maar ja...

Noura: Bah, wat eng, zo'n viezerik aan de telefoon :x

Slingding: Oh zielig zeg dat Kailynn zo'n last had van de waterpokken die nacht :( Ja bij koen was dat toen ook zo. Overdag ging het nog wel maar een nacht is ook zo erg geweest. Hij had zoveel jeuk dat hij echt niet wist wat hij moest doen. Sterkte ermee hoor.
    Fijn dat afgelopen nacht beter is gegaan!
    Ondanks de waterpokken is die foto erg lief hoor!

Lola: Wat een leuke foto van Jasmijn als hondje! Die foto's van Emma zijn ook lief. Ze gaat echt steeds meer op haar grote zus lijken he?
    Oei, das vroeg zeg voor een zondag...

Janette: Mooi dat jij ook een leuke dag hebt gehad gisteren. Heb jou of Debbie ook niet gezien maar ja... er waren iets meer mensen he? ;)

Ik zat dit weekend nog met iets anders (zwaars) in mijn maag. Beetje lang verhaal en kan het ook niet allemaal uitleggen maar Sara had ruzie met een meisje uit haar klas wat eerst een vriendin was. Door allerlei dingen kregen ze ruzie en dat is donderdag flink geklapt zeg maar en Sara was er ontzettend verdrietig om en dat meisje zat haar steeds te klieren enz. Ik heb donderdag na school nog met haar juf gebeld. Die was gelukkig erg begripvol en aardig. Donderdag en vrijdag heeft Sara veel gehuild en wilde echt niet naar school en de ochtend was al een ramp geweest. 's Middags hadden ze carnavalsviering en ze wilde eigenlijk niet maar uiteindelijk toch gegaan. Ik wist niet meer hoe het gegaan was op school omdat ik na school al weg was en ze naar mijn moeder was. Had nog getwijfeld om vrijdag thuis te blijven maar toch maar niet gegaan omdat ze in goede handen was bij mijn moeder. Nu belde ik gisteravond tijdens het etentje even naar huis en kreeg Sara aan de lijn die vertelde dat ze vrijdagmiddag een superleuke middag heeft gehad! :D Dan ben je zo blij dat te horen he? Want tis vreselijk als je kind gepest wordt en Sara bijt normaal wel van zich af maar was toch wel erg ontdaan. Gelukkig gaat het nu weer goed en heeft ze nu 1 week vakantie. :D

Groetjes Otje

17. Ik begrijp je reactie, hoor. Maar ik hoop dat ik er evengoed eventjes over mag 'klagen'... ;)

@Otje: Ze zeggen weleens: 'Kleine kinderen, kleine verdrietjes. Grote kinderen, grote verdrietjes'. En jouw voorbeeld geeft aan dat dit inderdaad waar is. Het lijkt me erg moeilijk om je dochter zo verdrietig te zien. En zo'n verdrietje kun je niet meer weg kussen. Maar gelukkig duurde het niet lang en is de kans groot dat die twee na de vakantie weer dikke vriendinnen zijn...

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje dit zijn de dingen die je onherroepelijk gaat krijgen als de kinderen groter worden. en het doet jezelf ook veel pijn. de weg naar groter worden is soms hard, net als de kennismaking met de grote mensen wereld. helaas kan je je kinderen niet voor alles behoeden, en berschermen, en soms moet je met pijn in je hart proberen het ze zelf op te laten lossen. maar denk dat je het heel goed hebt aangepakt.

ach guttegut, die vervelend waterpokken ook, maar vind net als eve de eerste foto wel erg mooi

lies gefeliciteerd met je verjaardag!

hier weer terug van werk, net anissa uit bed gehaald, heerlijk hoe die zo stralend van blijdschap kan zijn om je te zien.

lola wat een vroeg dagje voor je, maar moest wel even lachen hoor toen ik het zo voor me zag

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lies: gefeliciteerd met je verjaardag. Als skieend de dag door!

Noralien: wat een schattige foto's van Anne! vooral de laatste vind ik erg mooi. En fijn dat je in elk geval fitter bent nu.

Kailynn....je ziet er schattig uit met alle blaasjes. Hopelijk jeuken ze al snel niet meer en knap je lekker weer op.

Ai Lola: dat was vroeg op....Ik ben ook altijd blij als ik Chris terug in zijn bed heb na de ochtend voeding en Nick dan nog effe lekker wil blijven slapen....Al is hier meestal 8 uur echt de max.
    lieve foto's van Jasmijn als hond en Jasmijn Emma de fles gevend.

Noura: dat klinkt inderdaad ernstig als oplichting. Brr...

Otje/ Janette: fijn dat jullie een leuke dag op de HH beurs hebben gehad.
    Otje: wat naar voor Sara. Fijn in elk geval dat ze weer een leuke middag heeft gehad op school

Hier lijken wij nu toch echt wat op te knappen. Vrijdagmiddag was ik vrij omdat mijn vader een receptie had omdat hij 25 jaar op het werk was. WE zijn hier samen met de kids geweest. Nick begon heel snel te drinken van een flesje koude appelsap. Na een uur kwam er een enorme boer en toen spuugde hij zijn hele appelsap over de vloer. Brr.... Hem omgekleed en toen hebben we de kids maar mee naar huis genomen. Nick was wel heel zielig. HIj riep de hele tijd maar: Nick niet spugen....ach germ. Gelukkig heeft hij het niet meer gedaan en zaterdag lekker tot 8.00 uur geslapen.
    Gisteren naar het kindercarnaval geweest en vandaag naar de optocht. Nick heeft wat tijd nodig om los te komen maar dan geniet hij ook volop. Ik weet neit of hij vandaag de tractoren voor de wagens mooier vond dan de wagens zelf :) maar hij heeft enorm genoten. Aangezien hij zijn middagslaap over heeft geslagen lag hij al om 18,15 in zijn bedje. Nu morgen nog naar de kinderoptocht....ben benieuwd.
    Zelf ben ik nog wel snel moe, maar langzaam aan wordt de verkoudheid hier ook iets minder. brrr...

en mijn neefje moet begin deze week met spoed geopereerd worden aan zijn liesbreukje. pff vind het toch wel heel wat hoor voor een ukje van nog geen 12 weken, dat ook nog eens 6 weken te vroeg is geboren...Maar hopelijk is daarna zijn pijn voorbij.

Bianca: nog effe speciaal voor jou. Weet je dat je ivm Lynn's glutendieet ruim 1000 euro bij de belastingaangifte mag aftrekken? Frank was vandaag een beetje aan het zoeken naar aftrekposten en kwam dat in elk geval tegen. Niet wat hij zocht, maar toch...

20. Hallo allemaal,

wij hebben een rustig weekendje achter de rug.
    Vrijdag zijn we gaan pokeren bij onze beste vrienden. Liene en Tisse die sliepen daar en toen we naar huis gingen, hebben we ze opgepakt en thuis weer in bed gelegd.

Zaterdag naar de voetbal van Ben, maar eerst zijn Liene, Tisse en ik naar een tuincentrum geweest. Morgen gaan we de plantjes in de tuin zetten. Ik heb ook een heel leuk idee opgedaan voor onze tuin. Een stukje overdekt terras met een boom. Nu eens uitrekenen wat het juist gaat kosten.

Vandaag verjaardagsfeest van mijn broer. Gourmet. Dat wat ook gezellig.

Liene had vandaag en gisteren ook geen middagdut gedaan. Gisteren wel een uurtje maar dat is voor haar dus niet genoeg.
    Dus nu slaapt ze ook al van 18u.

Ik ben wel benieuwd hoe lang ze het nu vol houdt. Tegenwoordig leef ik erg mee met Eve, want Liene staat elke morgend op om 7u. En aangezien Ben dan al werken is, sta ik er dan ook alleen voor.

Echt vroeg is het niet, maar Tisse die eet om 12u, 3u en rond 5u. Dus echt goed zijn mijn nachten ook niet.

Deel Deze Pagina