Lies, een hele gelukkige verjaardag! Eve, huh, hoe reageerde je op het setje? En was de maat goed? Ik zou het ook gewoon houden... Lingeriesetjes kan je nooit genoeg hebben. Noura, wat gek van die telefoon. Daar heb ik in België nog nooit van gehoord. Haha, ik krijg ineens een fout idee, anders begin ik er mee 8) . Nee, goed dat je er niet bent ingetrapt. Duikster, wat leuk zo'n carnavalstoet. Gelukkig was het spugen maar éénmalig. Otje, heel veel plezier morgen. En wat erg voor Sarah. Ik ben ook een jaar gepest, en ik herinner me nu nog dat het verschrikkelijk was. Hopelijk is het nu opgelost! Janette, bah, dat is niet leuk... werk dat al bezet is. Hopelijk komt er snel iets anders! Noralien, wat een lieverd is Anne. Ik moet ook zeggen dat je er echt niet goed uitziet op de foto. Gelukkig voel je je nu al beter. Lola, wat een leuk pakje. Gelukkig kon Jasmijn het dit jaar wel aan. Dit is toch het pakje dat je vorig jaar nog net op de kop kon tikken, waarna Jasmijn ziek werd en het niet kon aandoen? Setje, en nog bij de dierentuin geraakt? Hebben jullie een abonnement, dat je zegt... misschien even langs de direntuin. Saskia, fijn dat je zo'n geslaagd weekend hebt gehad. Ik schaam me dood, maar moet je nog steeds pb'en... Mamav2, gelukkig is je dochtertje nu weer wat beter! Cynthia, een hele dikke kus van mij voor je pokkekindje. En wat een mooie foto is die eerste! Wow, kan zo door een fotograaf genomen zijn!
Saar: zijn je twee weken nog niet om?.... pff en heftig hoor Tisse nog 2-3 nachtvoedingen. Ik vind het al lastig dat Chris om een uur of 6 wakker wordt, maar die slaapt dan echt vanaf 19/19.30
ja, die waren om, maar fertility friend had mijn eisprong nog steeds niet aangeduid. Alleen ikzelf had hem berekend. Maar mijn temperatuur gaat normaal na mijn eisprong naar rond de 37°c. Maar nu bleef hij rond de 36.2°c. Dus ik had mij eisprong fout. Nu ga ik hem dus nooit meer zelf berekenen en geloof ik FF altijd.
Gelukkig! Dat werd ook wel eens tijd... Wat sneu dat Nick het zo eng vindt om te moeten spugen. Misschien is de koude vloeistof hem niet goed bekomen... Wat een gave foto's! En een slapende Nick is zóóóó lief (een wakkere trouwens ook hoor ...)
eve: ik weet hoe jij je voelt hoor. T is heir iedere morgen raak om 5 uur a kwart over 5... En in het weekend dus ook.... Dan is kleine man klaar wakker. En manlief is dan net bed uit en gaat dan met kwartiertje weg. Neemt ook niks over.. lola: lekker ff terug naar je bed kunnen om nog ff te slapen. Dit kan ik dus gewoon echt niet he... als ik wakker ben, ben ik ook echt wakker... Setje: nog naar dierentuin geweest? noralien: mooie foto's van anne hoor.. echt hollands welvaart... duikster: leuke foto's. jammer van t spugen van nick... saar: veel succes met je ff. en klinkt als heerlijke dagen dat je heb gehad.. debbie: leef je nog? lies: Gefeliciteerd met je verjaardag.... irma: Hoe is het bij jullie? janette: hopelijk vind je snel een vacature die je zoekt. ik help in elk geval mee duimen... noura: vreemd telefoontje dan.. hier al paar dgn raak met wel over laten gaan, ik opnemen en dan vervolgens hangen ze weer op. En dan bellen ze ook nog zonder nummer herkenning aan. erg irritant... saar: geen verkeerde ideeen krijgen vwb telefoontjes... lola: leuke foto's van je meiden... zien er gezond uit. En zag ik het goed dat jasmijn's haar langer word? Moest van kleine meis doorgeven dat ze zich al stukken beter voelt en k moest de groetjes en knuf aan jasmijn doen... slingding: hopelijk heeft ze weer een goeie nacht... en drogen de pokjes snel in... otje: ik sluit me aan bij de rest wat er gezegd is over sara.... dikke knuf voor haar. en fijne vakantie gewenst! duckie: Hoe is het bij jullie?
Bijna goed! Ik wilde Jasmijn het pakje toen op de vrijdag vóór carnaval aantrekken en toen spuugde ze het inderdaad binnen 5 minuten helemaal onder. Maar op carnavalsmaandag en -dinsdag (toen waren Noralien en Jikke bij ons...) heeft ze het wel kunnen dragen...
Ik ben eens benieuwd! Morgen gaan Roy en ik voor het eerst op de lange latten. We zijn nog nooit op wintersport geweest, maar wilden toch eens ervaren hoe het is om te skieën of snowboarden. En aangezien we morgen vrij hebben, maar echte carnavalshaters zijn, gaan we een proefles in Snow World volgen. Gelukkig kun je ook nog forummen als je in het gips zit...
oh leuk zeg lola, ben benieuwd hoe je het vind duikster wat een leuke en lieve fotos zeg! ben wel benieuwd naar nick de kabouter met muts die saar! tja als je 10 mensen 35 euro kan laten overmaken, dan is dat al een leuk zakcentje die foto van jikke en jasmijn is zo leuk! mv2, vervelend die telefoontjes, hier ook die onbekende nr`s maar meestal neem ik dat niet op. want het is altijd iemand van een of andere callcenter. safouane begint eindelijk meer woordjes na te praten, heb wel het idee dat hij sommige dingen wel wil zeggen maar als het niet goed eruit komt hij het dan niet meer doet. beetje perfectionist mischien. hij kan overigens goed anissa zeggen
Joehoeoeoeoeoeo \/ Anne heeft zich de afgelopen twee nachten iedere vier uur voor de voedingen gemeld en verder lekker doorgeslapen . Robert is beide dagen voor het slapen gaan met haar gaan douchen, daarna de borst en slapen. Gisteravond sputterde ze eerst nog ff tegen, maar is uiteindelijk toch in slaap gevallen. En Jikke is de afgelopen dagen SUPERVROLIJK geweest . Ze staat vrolijk op, gaat overdag heerlijk haar gang, geniet van haar zusje en is vrolijk tot ze naar bed gaat. Ik weet het; in het verleden behaalde resultaten geven geen garanties voor de toekomst.....maar dit hebben we vast gehad! Beide kraamverzorgsters zijn gister voor het laatst geweest. Vind het een beetje dubbel. Erg lekker om het huis weer voor onszelf te hebben, maar zag er ook wel een beetje tegenop . Vooral omdat ik nog steeds flinke hoofdpijn heb en heel af en toe ook nog wel wat dizzy ben. Maar tot nu toe loopt het lekker en is het wel fijn, zo met z'n drietjes.
Hallo Allemaal, Ik leef nog wel hoor, alleen heb het even een beetje druk. En dan niet echt druk kwa dingen gezien, maar meer beetje druk in me hoofd. Maar ook met dingen heb ik het opzich wel druk, vandaag moet ik weer naar het ri... En morgen heb ik Thijmen en me oppasmeisje hele dag, want hij hoeft niet naar schooltje/psz toe (vakantie). Donderdag moet ik naar het amc ziekenhuis, vervolg van onderzoek tijdens zwangerschap en bevalling (wegens hoge bloeddruk tijdens zw.schap) Opzich gaat het verder wel redelijk met me, ben helaas nog niet echt aan het afvallen maar met me stemmingswisselingen en ruzie's gaat het steeds beter en hebben steeds minder ruzie gelukkig. Ook gaat het met Thijmen steeds beter, al haalt ie soms echt het bloed onder je nagels vandaan hoor helaas. Maar dat hebben denk ik alle kindjes we eens, en zal wel een periode zijn hoop ik. ik heb zoieso hele mooie foto's voorbij zien komen, echt pracht kindjes allemaal hoor. En moet heel eerlijk zeggen het gaat wel kriebelen hoor als ik jullie kleintjes zien, echt zo lief allemaal. Hier ook naar de huishoudbeurs geweest, en opzich viel de drukte wel mee. Alleen die mensen met trolley's begonnen te zeiken omdat ik met buggy liep, nou moet je kijken waar hun mee lopen :s verder wel wat leuke dingen gekocht en allemaal van die aanbiedingen. Ook Thijmen vond het erg leuk, alleen toen we de 9maandenbeurs als laatste op gingen viel hij in slaap. Aan de ene kant wel jammer, want kon die niet op de foto met nijntje enz. Maar aan de andere kant, hij was ook wel erg moe en het was op de 9maandenbeurs veelste druk dus
Noura, ik zie de gelijkenis met Jikke soms ook wel hoor. Anne is een heel ander kindje, maar heeft ook wel "bekende trekjes". Sommige foto's van haar doen me idd aan de babytijd van Jikke denken. Daar kun je helemaal blij van worden hé, zo'n stralend kind. En wat goed van Saf dat hij steeds beter gaat praten =D> Lies, te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Slingding, wat fijn dat Kailynn een betere nacht heeft gehad en dat ze zich zo goed laat insmeren. En ik vind de foto van haar gezicht ook erg mooi, ondanks de pokjes en zalf. Ai Lola, vroeg opstaan . Kan me voorstellen dat het JUIST tegenvalt als je normaal van die uitslapertjes hebt. Ben benieuwd hoe het skieën je bevalt. Hahaha, als ik die foto van die twee terugzie, zie ik ze zo weer zitten in hun pakjes Otje, moeilijk lijkt me, al je kind zo verdrietig is en je er niet zo heel veel aan kan doen. Gelukkig heeft ze een leuke dag op school gehad. Duikster, eindelijk wat aan't opknappen! Wat een leuke pakjes heb je gemaakt zeg! Die foto van Chris vind ik echt geweldig Saar, oh dan krijgt Tisse ook nog veel nachtvoedingen. lijkt me vermoeiend, zo'n lange tijd zoveel nachtelijke onderbrekingen. Mamav2, ben benieuwd naar de foto's!