December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    het was gisteren zeer geslaagd!
    We hebben eerst huis geshopt ed
    nieuwe deuren en deur beslag en een leuk nieuw douche gordijn 5.95 van nijntje bij de gamma.

we hebben lekker gegeten en daarna 2 uur bowlen, we hebben 7 patijen gegooid dat betekend 140 keer de bal geworpen.
    Op den duur liep ik best ver op arno voor en toen in zij 10de beurd gooide hij 2 strike en 9, dag mijn winst.

Noralien: wat een mooie banner! en ook een mooie profiel foto op je hyves!

Als kailynn wakker wordt gaan we er naar toe, knuffel en kus, muziek aan en weg.
    mits ze ziek is of zo.
    kailynn heeft ook nooit bij ons geslapen.

ik ga nog effe wat dingebn regelen voordat we kailynn gaan halen

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik ben er weer! Ik ga het vanaf nu weer bij houden, maar niet meer op alles reageren van de afgelopen 6 dagen. Heb wel prachtige foto's van Anne voor bij zien komen en nog leuke carnavals foto's.

Nog even wat ik uit het hoofd nog weet:

@Lola: Zag op de foto dat Emma uit de Difrax S-fles drinkt. Die heb ik nu ook gekocht en het gaat best heel goed eigenlijk! Nu hopen dat dat zo blijft.

@Janette: Balen dat je contract wordt teruggezet naar 8 uur

@SLingding: Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

@Eve: Een lingeriesetje van je ex gekregen :confused: Dat zou ik denk ik ook teruggegeven hebben. Wat heb je uiteindelijk gedaan?

@Melliemel: Ai, een borstontsteking , gelukkig is het weer beter over.

@Setje: Oeps, paneermeel over het carpet, daar zou ik ook niet blij van worden.

Hebben jullie gehoord van die vliegtuigcrash? Ik had het niet meegekregen, want ik heb overdag zelden of nooit de tv/radio aan. Maar ik hoorde het net van een vriendin.

We hebben vijf heerlijke dagen gehad! Bij aankomst bleek dat we evt. nog een nacht konden verlengen en omdat jeroen gisteren ook nog vrij was hebben we dat gedaan. Vrijdagochtend zijn we eerst naar m'n schoonouders geweest, dat lag op de route namelijk. Daarna naar het park en daar wat gekookt en toen de kids 's avonds op bed lagen ben ik lekker uitgebreid in bad geweest .Zaterdag hebben we gewandeld en zijn we 's avonds pannenkoeken gaan eten. Demi heeft de pannenkoek alleen met geen vinger aan geraakt, ze wilde niks eten :rolleyes: . Gelukkig is er dan in papa's buik wel plek voor twee pannenkoeken, maar als we dat vooraf hadden geweten hadden we wel een ander restaurantje uitgezocht ;) . Zondag zijn we naar een indoor speeltuin geweest en daar heeft Demi heerlijk gespeeld. Ze vond het helemaal leuk. En ik heb mijn angst overwonnen en heb zelfs in een hoekje zitten voeden toen Mila honger kreeg. Maandag hebben we ook nog wat gewandeld en zijn we gaan winkelen in Almelo. En gisteren dus weer naar huis.
    Mila heeft het al die tijd echt prima gedaan. Ze sliep daar ook veel langer als thuis, het was zelfs 1 keer 6.50 uur ( na een voeding om 23.00 uur). OOk in het pannenkoekenrestaurant en de indoorspeeltuin ging het prima, ze sliep overal doorheen. Ze is alleen nu snotje verkouden en heeft onstoken oogjes. Ze kwam ook al weer om vijf uur voor een voeding helaas.
    De avonden waren ook heerlijk. Als we thuis zijn dan zijn we toch nog vaak wel bezig, of 1 van ons is weg ofzo en nu hadden we lekker een paar avonden samen. Zal ook nog wel ff foto's spammen.

3. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Zo daar ben ik weer hoor.
    Een enerverend ochtendje gehad op mijn werk.

Krijgen we ineens een telefoontje dat het ziekenhuis in staat van ramp is ivm het vliegtuig ongeluk.
    Dus er kon geen OK doorgaan in de middag.
    De mensen hadden zich wel al op de afdeling gemeld. In overleg hebben we de mensen laten wachten, tot duidelijk was of de OK wel door kon gaan of niet.
    Uiteindelijk werden alle slachtoffers naar 3 andere ziekenhuizen gebracht en kon alles doorgaan.

Verder weinig van alles gemerkt gelukkig.

Duikster:
    Ja natuurlijk staat mijn gezondheid voorop de nieuwe functie.
    Maar mijn functie nu is lichamelijk zo belastend dat ik maar heel langzaam weer terug kan aan het werk.
    De nieuwe functie is lichamelijk een stuk lichter (geestelijk daarentegen niet maar dat is niet erg), dus kan ik iets sneller weer meer uren gaan werken.

Noralien:
    Krommenie, daar struikel ik zowat heen als ik de deur uitstap. Grappig zo dichtbij zeg!

Setje:
    Kasper is vreselijk aan het hoesten, dat is lasti voor zijn middagslaapje. Maar hij slaapt nu wel.
    Ik ben benieuwd hoe hij zich houdt.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    janette je hoeft van mij ook niet mee te praten over alle babydingen, maar je hebt al eerder aangegeven dat je het weinig interesseert en je niet reageert. maar moet je het dan iedere keer weer aangeven? of heb je liever dat we niet meer over de babys praten? zo komt het wel over. ik zeg toch ook niet dat ik niet mee kan praten met ww en werk zoeken, dat maakt op dit moment ook geen deel uit van mijn leven maar ik leef wel met je mee. en ik vind het nogal bot over komen, sorry dat ik het zeg.
    het zijn steeds weer die opmerkingen, en meestal houd ik mijn mond, maar vind het nu niet leuk meer, zeg dan gewoon niets, i.p.v. zo`n sneer tussendoor.
    ik merk soms al dat ik sommige dingen al niet eens meer vertel over mijn andere kinderen.
    sorry als het er bij mij nu bot uitkom, maar kan het niet anders neer zetten

noralien wat grappig van die vinger, haha
    en maysa vond het heel leuk, en spannend. volgende week mag ze weer.

heerlijk dat het gister leuk was slingding. leuke prijs voor een leuk douchegordijn

duckie leuk dat je er weer bent, en fijn dat het goed gaat met de difrax fles

gatver zette net de tv aan en zie dat er een vliegtuig gecrashed is. wat verschrikkelijk voor de mensen en hun familie zeg.

5. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ben het wel met Noura eens, als je ergens niet op wilt reageren moet je dat gewoon niet doen. En je hoeft je niet verontschuldigen als je dat ook niet doet. Denk ook niet dat het te doen is om op alles en iedereen te reageren. En we zijn met genoeg mensen, dus er is altijd wel iemand die reageert op dingen die gezegd worden.

Ik zou soms ook wel meer willen reageren en schrijven, zoals andere dat doen, maar er zijn ook mensen die minder reageren en dit is ook prima. Het is toch vrijblijvend om hier te schrijven.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo,

Pff heftig he vandaag met die vliegtuigcrash :( Ik las er iets van hier op het forum maar dacht dat het iets kleins was. Nou niet echt dus. Verschrikkelijk hoor.

Noura: Kan me voorstellen dat het best zwaar is voor Nordin op school. Zit hij nu in de 1e klas?
    Succes morgen op het kdv.

Janette: Succes met het zoeken naar nieuw werk.
    Je bent zeker niet verplicht om op iedereen en alles te reageren. Dat is ieders eigen beslissing maar ben het ook met Noura eens dat je dit niet steeds hoeft te benoemen.

Noralien: Hihi, die Jikke! :)
    Wat een mooie vrolijke banner!

Setje: Oh balen zeg dat Jayden vrolijk met paneermeel ging strooien :x
    Hoe is het nu met je moeder?

Slingding: Mooi dat je een leuke dag hebt gehad!

Duckie: Leuk dat jullie weekendje zo geslaagd was. Was het park ook naar zin?

Jantien: Pff heftig zeg als zo'n ramp ineens zo dichtbij komt. :(

Vanmiddag is een vriendinnetje van Sara naar hier gekomen en die blijft vanavond logeren. Ze hebben het erg gezellig. Leuk om te zien!
    Stefan zou vanavond met een oud-collega wat gaan drinken maar dat ging onverwachts niet door dus die verwacht ik zo thuis.
    Koen is nog lief aan het spelen. Hij is echt zo lief vandaag. Heerlijk toch.
    Verder niet veel bijzonders te melden.
    Oja, Sara heeft een Nintendo DS gekocht waar ze superblij mee is. Dure dingetjes maar ja... tis van haar eigen spaarcentjes.

Groetjes Otje

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk en gezellig hoor otje, en het is ook leuk vind ik die meiden onderling. netjes dat ze dat gespaard heeft, wij hebben die van ons onlangs verkocht.
    nordin zit in de 4e, en dit jaar zal hij wat meer moeten doen dan hij gewend was.

ja is wat die crash, zat net te kijken en krijg het helemaal naar ervan, vooral die verhalen van die jongens uit het vliegtuig, heftig hoor

nou jantien het was dus erg dichtbij lees ik.

h was vandaag vroeg thuis, nou ja, om 16.00 en ben eens lekker met anissa alleen de stad ingegaan. had nog een bon van ici paris, maar die is nog een maand geldig. en heb eens rondgesnuffeld, maar kon nog niet wat vinden. heb een grappige mascara getest, met een motortje, dat trilt dan. raar hoor, maar vond het resultaat niet beter dan met een gewone mascara

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het is zeker verschrikkelijk van het ongeluk met het vliegtuig....gelukkig is hij niet in brand gevlogen en als hij zeg 50 m verder was neergestord lag hij op de snelweg.....
    ze vliegen op dat stuk echt bijna met hun wielen op je autodak....

otje gezellig 2 meiden op de vloer

Jantien zeker schrikken voor jullie in welk zh werk je?

9. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Het was wel schrikken, maar gelukkig heb ik er niets van gemerkt.

Aangezien de meeste slachtoffers naar de VU en AMC gingen. En nog naar andere ziekenhuizen die iets hoger zijn in gradatie dan het slotervaart ziekenhuis.

MMMM dat klinkt heel denegrerend over "mijn" ziekenhuis. Maar het gaat over de eerste hulp zorg die is ingedeeld in gradaties.
    Ja en zo'n ramp met dit soort slachtoffers dat gaat uiteraard naar hoge gradatie ziekenhuizen.
    Misschien zijn er wel lichtgewonden op de EHBO geweest, maar dat weet ik (gelukkig) niet.

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik hoorde ook vanmiddag pas van het ongeluk toen ik bij de kapper zat. Toen mijn vader thuis kwam uit zijn werk vertelde hij dat zijn nieuwe baas (bedrijf is overgenomen) waar hij een gesprek mee zou hebben, weg moest, hij had nl artsen uit Turkije uitgenodigd voor een meeting op de zaak, en die zaten dus in dat vliegtuig! :( creapie brrrr...

Otje, het gaat gelukkig goed met mijn moeder. Ze kan helaas niet veel, want het is haar rechter hand. Dus ben momenteel over twee huishoudens verdeeld :rolleyes: aangezien mijn pa niet zo handig is (of niet wil zijn... :( ) Sara weet wel altijd wat ze koopt of wil hebben zeg, een wii en nu de ds, cool hoor! Gezellig twee meiden, ik vond het ook altijd leuk als een vriendinnetje kwam logeren, of ik bij haar!

Duckie, dat klinkt idd als een heel gezellig weekend, en ook nog een dagje extra! Wat goed dat Mila zo goed heeft geslapen! Is het leuk winkelen in Almelo?

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje lullig dat Janette hier nu weer over aangevallen wordt. Ze zegt gewoon dat ze er niks meer mee heeft, en daarom er niet op reageert. Prima toch, zij valt ook niemand ergens op aan en vraagt ook niet om niet over baby's te praten.

Ik ga zo nog even lekker onder de zonnebank lekkerrrrr :D

groetjes Lisette

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Setje dank je wel......

zeker creapie met de baas van je vader, nu maar duimen dat ze onder de overlevende zijn.

Otje heeft saar nog een bepaalde kleur van de ds genomen?

en hebben jullie de wii fitt ook? dacht het niet maar kan er over heen gelezen hebben....zo ja hoe bevalt deze?

12. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Daar hoef je geen dank je voor te zeggen hoor!

Het valt me gewoon op dat als iemand anders met deze reactie komt (niks ten nadele van jou hoor Eve ;) ) dan leeft iedereen mee, en is het vanzelfsprekend, maar als Janette iets zegt, krijgt ze gelijk de volle laag! Ik vond haar opmerking verre weg van een "sneer" en om dan over haar werk en ww te beginnen vind ik ook een beetje sneu. Dat is toch geen vergelijkenis!

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

saar; dit is idd wel lekker ja, dit heb ik nu overdag met valerius dus ook dat hij zelf in slaap valt s'avonds is het zo dat hij meestal aan de borst in slaap valt.

noura; leuk hoor zo'n project, vergis ik me nu enorm of is maysa toch echt ook al 12?!
    hier bij mijn nichtjes hadden ze een extra groepje van 3 kids die zich 'verveelde'naast de gewone les en hun dus spaans bij le gaven geloof ik toen in groep 8

duikster; hier bleef de pijn hetzelfde helaas, heb de ha niet gebeld heb in totaal 4 keer iboprufen ingenomen. en gemasseerd ten tijde van het voeden, en gerust waar kon. ohhh ik vind het zoooo zielig voor hem en zijn ouders dit is zo hels voor die kindjes :cry: . nou wens ze sterkte van mij hoor.
    vwb slapen, wilde jullie dit niet of is het niet 'nodig' geweest omdat ze direct lekker sliepen in hun eigen bedje? lekker hoor. hihi de çoncurrentie ziet het er echt zo naar uit?! :)

nynke; ja orlando word nu 's nachts ook (vanaf de zomervakantie al) weer wakker(daarvoor sliep hij door nml) hij word echt wakker omdat hij dan bang is voor iets een droom denken we dan best sneu. maar hij zit dus nu ook echt in een 'alles eng-fase' hoop dat als dit over is hij dus ook zijn nachten weer gaat door slapen :)

leuk joh zo shoppen 8)

otje; lekker zo die daagjes weer verdeeld en uitstapjes gemaakt leuk hoor.
    ja dat kan dus dan hier niet omdat ze dan echt helemaal overstuur raken en daarbij kan ik er ook slecht tegen hoor

lola; ik moet zeggen ik heb dus bij orlando alleen 1 keer een beginnende bo gehad en verder ook niets en nu bij valerius eigenlijk alleen maar dat hij spruw had en ik uit voorzorg bij mezelf ook maatregelen heb getroffen, en dan nu een bo wat ik hoop niet in herhaling ga krijgen. ik ben ook een beetje zoals jij beschrijft mbt niet laten drogen aan de lucht en daarbij als ik een tsr krijg en de compressen dus vochtig zijn kan ik ze ook niet altijd direct(bv tijdens de les) vervangen, dus dit zou ook voor irritatie kunnen zorgen maar 'afkloppen' tot op heden nog geen 'last' van gehad.

lekker dat je meiden tot half acht hebben geslapen

janette; als het thuisfront druk is is het voor mij ook ff geen forum hoor.

noura; succes donderdag alvast hoor

noralien; oeh kloven lijkt me ook niks als ik dat af en toe hoor :( de kiekeboe methode heb ik met orlando ook toegepast en dit werkte goed voor een tijdje maar uiteindelijk werkte bij hem dat we van naast zijn bed zitten elke keer een stukje van hem af gingen zitten tot we op de gang zaten en toen konden we dus gwoon naar beneden gaan.
    wat is die banner gaaf zeg!

slingding; ja dit werkte, dan zonder muziekje, dus bij orlando normaal ook maar nu dus niet hij is echt bang niet gemaakt dus. dus nrmaal gezien had ik dit ook toegepast :p

duckie; lekker dat de week zo relaxed is geweest zeg, goed van jou hoor mbt bv geven :thumup: . kan mila dat niet ff in valerius zijn oor fluisteren 8)

setje; zo jij ook druk druk druk, maar ook gezellig druk :)

vwb crash echt zooo erg, 9 doden tot nog toe en dan 50 gewonden waaronder 25 ernstig :cry:

otje; zooo die sara luxe hoor een wii en een ds :)

noura; hihi met een motortje, alles moet tegenwoordig elekronisch gebeuren he!?

zo ga bij mijn mannetje zitten

gr saskia

ps; janette ik heb de wii fit inmiddels hij is leuk maar geen vervanger vind ik

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    aangezien ik nu toch al de beerput weer over me heen krijg kan ik net zo goed zeggen wat ik wil zeggen:

aangezien dit onderdeel van het zwangerschapsforum december 2006 mama's is lijkt het me dat het grootste gedeelte gaat over de kids van december 2006.
    dat er dan ook wat van oudere en nu ook van jongere broertjes en zusje word verteld hoort erbij ..want dit behoord tot jullie gezinnetje en waarom je leef...dus wat je meemaakt

maar de laatse paar dgn werd er voor 90% alleen maar over de jongere kindjes gepraat en werden de december 2006 kindjes waar het omdraaid veel vergeten.

vandaar mijn opmerking.

na dit verhaal weet ik de beerput van jullie naar mij gaat nu helemaal open, maar kom maar op dan... dan blijft het ook niet hangen bij jullie en zijn jullie het ook weer kwijt.

want het is toch al telkens als ik zo iets schrijf, of me mening zeg krijg ik het over me heen als iemand anders het schrijft of zegt is er wel begrip......

ik wens jullie allemaal weltrusten en hoop op rustige nachten....

knuffel Janette

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    setje vond ik wel ff nodig om je te bedanken...en ook voor je andere opmerking...
    was de zonnebank lekker?

melliemel hoe bedoel je geen vervanging het is er toch als er bij want je kan toch de andere spelen er niet op doen? zoals bowln en golf...

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi hoi,

Janette, ik vond jouw opmerking nu niet echt verkeerd. Al hoef je je wat mij betreft niet steeds te verontschuldigen dat je niet reageert.
    Maar de opmerking blijkt dus toch wel wat dieper te gaan?! Eigenlijk was het dus tóch een hint dat er te veel over de baby's wordt gepraat?

Oké, dit is een topic over de decemberbaby's. Maar zoals Noura al zegt, wordt er toch ook over veel andere dingen gekletst.
    Ik ga ervanuit dat je ook op mij doelt....
    Ik ben nét moeder geworden van mijn tweede dochter en ja, dat houdt me nu bezig. Ik vind het prettig daar hier wat over kwijt te kunnen (dacht tenminste dat dat kon).

Ik heb mijn berichtjes vanaf mijn bevalling even teruggelezen. Ja, ik meld iedere dag even hoe het met Anne is gegaan en daar wordt dan ook weer op gereageerd. Maar ik maak daar geen ellelange verhalen van en vertel ook hoe het met Jikke gaat. Daarnaast reageer ik gewoon op wat anderen hebben gepost.

Ik vind het jammer dat het blijkaar stoort dat er "zoveel" over de baby's wordt geschreven. Weet even niet of ik hierop wil reageren door minder over Anne te vertellen of dat ik me er niets van aan wil trekken....

17. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik denk niet dat, omdat iemand zich er aan stoort, we nu moeten gaan opletten wat we wel of niet mogen schrijven. Er zijn geen regels waar we ons aan moeten houden, het gemeenschappelijke dat we hebben zijn onze december kindjes. Maar verder zegt het niets over onze onderwerpen.

18. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    janette: ik vond t ook geen sneer..... Snap wat je bedoeld...

noura: wat goed van maysa! hier geen studiekoppen...

mellemiel: sorry hier slapen kids beiden goed..... Jor soms slecht, maar wat water doet wonderen...
    en geen ervaring met bo.

duikster: hopelijk knapt je tantezegger snel op.... En toch wel nalatigheid van het cb....

duckie: lekker dat t zo ontspannen was... hopelijk ben je weer helemaal bijgetankt.

janette: bedankt voor je lieve kaartje1! Deed me erg goed...

eve: hoe is t bij jou en fynn?

debbie: lekker dat je eindelijk beter in je vel komt te zitten...

setje: lekker druk dus... en twee huishoudens toe maar....

vwb die crash met vliegtuig, ja erg genoeg dat dat soort dingen gebeuren....

otje: sara weet wat ze wil.... en netjes hoor sparen...

slingding: lekker geshopt dus....

vwb kleine meis. Ze is qua humeur wel groot deel opgeknapt, maar qua piepen niet... Ze piept nog steeds. Morgen terug naar h.a. voor controle. Dus ben erg benieuwd.. Maar ze eet nog steeds slecht.. door t ziekzijn van afgelopen twee weken is ze wel een kilo afgevallen. en weegt dus nu 9,5 kilo....

Ze vind de psz ook erg leuk en doet goed haar best.. zoekt toenadering naar andere kindjes, eet lekker vlot d'r fruit op en d'r drinken.. Knutselt of d'r leven van af hangt. Is een bezig bijtje...

heb afgelopen dagen wel wat meegelezen, maar ben dingen gaan doen met kleine meis.. Ik heb hier onzettend van genoten en schrok er een beetje van hoe groot ze al weer is en hoe wijs.... De tijd gaat erg hard.... Dus heb me voorgenomen om meer te gaan genieten van mijn kids en hun dingetjes.... {voor mijn gevoel deed ik dat te weinig...}

Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust toe... ik ga me bedje ook opzoeken... morgen een drukke ochtend.... Tot snel allemaal....

19. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    ik zag net iets vreemds!

20. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    noralien: lekker dat ze het dag en nacht rimte uit vind..... is ook beter voor jullie nachtrust....

En ff over de beerput..... Ik vind het niet erg dat er over baby's word gekletst.... of over andere kinderen....

Deel Deze Pagina