Leuk Cynthia! Ben benieuwd naar de rest. Noura, ik wil zo ie zo wel weer eens een foto van Saf zien . Ik vind het zo'n knap kereltje en heb volgens mij al een tijdje geen foto van hem langs zien komen.
Eve, heel veel sterkte met je mama. Ik schrik er wel van. Ik had er zo'n gevoel bij dat ze net erg sterk is. Lijkt me erg moeilijk de situatie. Veel sterkte.
ja zal straks even een foto opzoeken van hem. mv2, he wat vervelend, ja het is voor mij makkelijk advies geven, op proberen te geven. maar je zal vast heel bezorgd zijn, het is al zo`n kleintje. mischien als je gewoon steeds ergens wat neer zet voor haar? stukje ontbijkoek of iets anders? ik stop safouane nog wel eens regelmatig wat in zijn mond, hij heeft wel eens dat hij te druk is voor eten. ik was buiten, dacht het is lekker weer, maar er is best een koude wind.
Ook leuk Cynthia! Een tip: als je de achtergrond transparant laat en dan opslaat als PNG ipv JPEG, krijg je geen wit vierkant op de achtergrond, maar blijft dat transparant.
daar speelt ze mee. maar beland niks in d'r mondje.... met met 2,5 week toch trug naar kinderarts. dus misschien kan die wat betekenen voor ons... jor begint altijd te huilen als die niet meer en doet dan zijn mond open, waardoor we er iets in kunnen stoppen.... Maar meis houdt d'r mond dus echt stijf op elkaar... leuke knutselplaatjes slingding. goed gedaan...
leuk geknutseld zeg, hier wil psp nietmeer.... krijg een virusmelding als ik de cd wil installeren... gnessy benieuwd wat de kinderarts zegt. ik hoop voor je dat ze snel weer gaat eten.
zo er is weer veel geschreven de afgelopen dagen. pfff.... Eve; ik wil je even een hart onder de riem steken mbt je moeder. Wat moet het zwaar zijn om te zien dat ze het moeilijk heeft. Ik hoop dat ze snel weer wat energie vindt om weer naar de leuke dingen van het leven te kijken. Mamsen met depressieve klachten geven veel zorgen....ik spreek mee uit ervaring. je voelt jezelf er zo machteloos bij. bah.... Noura wat klinkt dat gaaf. Saf die Nordin aan het helpen gaat. Ik ben inderdaad ook heel nieuwsgierig naar Saf op foto....ik vind het altijd zo'n mooi mannetje. Maar hij is dus nog steeds lekker drifitg lees ik....Nick kan er momenteel ook wat van. Hij wou daarstraks niet naar binnen en ging op handen en knieen zitten gillen.... Ik kan eens kijken of ik onze pspcd nog kan vinden en je een kopie opsturen....(oeps dat mag natuurlijk niet ) Slingding: erg mooi die bewerkingen. Ik krijg ook weer zin om wat te gaan proberen te knutselen.... Noralien: erg gave foto's op Anne's site! Saar wat een leuke foto's van plopsaland. En wat blijft Liene mooi zitten op die hoge plekken. Vond je dat neit eng? ik ben erg blij dat we zoveel mooie en minder mooie dingen met elkaar kunnen delen over alles wat ons bezig houdt. ik ben ook blij dat we ons niet strikt aan de 'regeltjes' van het forum houden, want dan hadden we al heel veel dingen van elkaar niet geweten en hadden we elkaar ook niet zo kunnen steunen en het gezellig met elkaar kunnen hebben, zoals ik het de afgelopen 2-3 jaar ervaren heb....en dat wil ik graag zo houden.
duckie: een blije mama is een betere mama dan een onzekere bv-mama! liefde geef je je meisjes en dat is het allerbelangrijkste! Jantien heftig dat je lichaam je wens op een groter gezin onmogelijk maakt...
hihi duikster ik zie het voor me. ze zitten zichzelf dan vaak in de weg, maar zo gauw als de driftbui gekomen is zo snel is die vaak ook ineens weer weg. ja dat mag niet, copieeren , maar heb hier nu ook een copy.
Tja, omdat ik ook wel es heb opgemerkt dat ik soms wat minder affiniteit heb met de babypraat voel ik me 'geroepen' om ook even te reageren. Ik vind het nog steeds fijn om te lezen hoe het gaat met alle baby's en kijk ook graag naar de foto's. Maar het is meer de hoeveelheid info die mij soms teveel is. Maar dat zou ik ook hebben als het alleen over punniken zou gaan (jaja, weet dat baby's en punniken een beetje rare vergelijking is ) Het is dus niet zozeer het onderwerp als wel de overload. Dat is niet altijd zo hoor maar op sommige dagen wel en dan lees ik er eerlijk wel es overheen. Verder vind ik dat Saar het heel mooi zegt. Dat we vriendinnen zijn en dat we daardoor geinteresseerd zijn in alles wat ons bezighoudt. En ja, Janette is idd erg recht door zee. Ik was dat vroeger ook (en kan dat nog wel es zijn) maar heb mezelf dat afgeleerd omdat dat in een groep mensen gewoon niet handig is. Maar ik begrijp haar manier van reageren dus wel. Janette, vind alleen dat je wel iets te ver gaat door te suggereren dat dit alleen een topic is voor december 2006 baby's. Dan zou er dus nergens anders over gesproken mogen worden en dat is natuurlijk onzin (en een beetje saai ). Maar meiden, het muggenseizoen is nog helemaal niet aangebroken hoor. En in Blijdorp is maar een klein olifantje geboren Dus:
ohhh wat leuk een kleine olifant maar eve wij hebben hier aan het water echt welal veel muggen wij moeten de horren al weer in de ramen zetten maar dit terzijde. hoe voel jij je nu?
Thanks voor alle knuffels! @Saskia: Wat naar dat je een bo hebt gehad. Maar begrijp ik nou goed dat je geen ab hebt gehad? Ik kon destijds helaas echt niet zonder. Helaas kreeg Fynn daardoor veel krampjes @Cynthia: Leuk dat je broer een nieuwe vriendin heeft. Maar hoe doet hij dat zo snel? Wat is zijn geheim? Aha, de muggen komen dus uit Zeeland.... @Saar: Wat leuk dat Tisse zo blij is met z'n knuffel En wat leuk die foto's in Plopsaland Tisse is zo'n grappig en lief ventje. @Otje: Gelukkig dat Sara weer happy is! @Duckie: Wat klinkt jullie midweek heerlijk zeg! Fijn dat jullie zo genoten hebben en dat de meiden het zo goed deden. Maar waar zijn de foto's? Ik vind dat je een goed besluit heb genomen mbt de bv. Twee maanden vind ik echt al heel erg goed! Belangrijk is dat jij je goed voelt bij de bv en als dat niet zo is dan leidt dat alleen maar tot gestress en dat is voor niemand goed. Ik heb het om die reden niet langer dan 2 weken volgehouden @Setje: Mag ik ook een keer onder je zonnebank? @Noralien: Heerlijke foto's van je meiden! @Noura: Ik vind die buitenkastjes erg leuk. Vond het jammer dat ze die niet bij Fynn hadden want ze schijnen er echt goed te slapen. Fijn dat het allemaal goed ging. Wat eten betreft. Fynn eet heel goed z'n fruit en brood. Maar 's avonds wil hij alleen maar vlees en laat de rest pertinent staan. Heb al geprobeerd om eerst alleen groenten en aardappels te geven en dan een stukje vlees als hij daar iets van had gegeten. Dat lukte eerst goed maar werkt nu ook niet meer. Hij eet dan gewoon niks. En aangezien ik toch wil dat hij wat eet geef ik hem het vlees maar. Niet handig vrees ik maar weet ff niet hoe ik het anders moet aanpakken... Maken jullie trouwens ook veel minder foto's dan in het begin? Ik heb al weken geen foto gemaakt van Fynn Maar dat komt mss ook wel omdat hij nooit op de foto wil.... Nou, ik heb van 10.00 tot 15.00 liggen slapen. Eerst ijskoud en daarna alleen maar zweten, zweten en nog es zweten. Voel me nu behoorlijk gammel. Gelukkig haalt m'n vader Fynn straks op van het kdv. En dan maar hopen dat hij snel gaat slapen. Morgen een heel belangrijk werkoverleg wat ik niet wil missen. Duimen dus maar dat het beter gaat.
Eve: ik merk dat ik in zijn algemeen wat minder foto's maak....maar op het moment ontwikkelt Chris zich erg snel en neemt het aantal foto's / momenten die ik wil vastleggen toe....grappige is dat Nick dan ook telkens op de foto wil, dus daar maak ik nu ook weer meer foto's van... hihi De ontwikkelingen van Nick zijn niet met foto vast te leggen, al die kletspraat die er uit komt... Nick heeft de laatste weken trouwens ook wat nieuws....vind ik minder overigens. HIj is ineens helemaal panisch van de douche of het bad. Hij wil er dan ook echt niet in en het is alleen brullen en schreeuwen. en we konden altijd zo gezellig samen badderen. In mijn herinnering is er niets geks gebeurd....
Duikster@ Het bad verhaal is heeeeel herkenbaar. Wij hebben dat in juli, aug en sept gehad. Niets gebeurd, van de een op de andere dag wilde hij niet meer in bad of onder de douche. En eind september ineens wilde hij weer in bad. Maar douchen.... dat vind hij nog steeds helemaal niet leuk. Wij hebben hem van narigheid maar een periode maar 1 keer in de week onder "dwang in bad gedaan. Laagje water erin voor hij naar de badkamer ging. snel natmaken, haren wassen, uitspoelen en weer afdrogen en aankleden. Dit duurde ongeveer 2 minuten, maar och jeetje wat zullen de buren gedacht hebben. Gelukkig geen last van de kinderbescherming gehad . Wat kan Kasper gillen zeg..... Maar wat ik zei, van de een op de andere dag begonnen en verdwenen.