nou eve nog steeds in de lappenmand, beterschap heb hier vaak ook niet echt fut om te koken hoor, vooral als ik zie dat ik niet in huis heb wat ik nodig heb voor een gerecht, en dan moet je dus weer naar de winkel. otje klinkt zwaar voor je vriendin zeg ehm hoe het eruit ziet, ja een konijnenhok, met gaas aan de voorkant oh de bel
hi hi, heb wel bij gelezen maar reageer niet overal op even ben zelf nml heeeel erg moe momenteel waardoor ik ook af en toe last heb van abscenses wat ik best vervelend vind, verder is het geen last voor mij hoor maar is gwoon irri. heb mijn rust dus blijkbaar echt hard nodig momenteel. en wil nog zoveel in huis schoon en af hebben wat ik dan eigenlijk zou moeten laten maar toch duckie; he wat balen dat je een keuze hebt moeten maken hoor maar een keus is iig een keus hoor en dat is altijd goed vind ik, beter zo dan 2 gestressde/gefrustreerde mensen ja toch? je hebt het goed gedaan iig en ook voor jezelf weer een extra mijlpaal in het openbaar gevoed ja toch?! 8) noura; haha die safouane eve; heel veel beterschap en ook een dikke knuf voor jouw en je mams wat sneu zeg. en lijkt me idd erg vervelend omdat je niet weet wat je kan doen om haar beter te voelen slingding; echt ze zijn onwijs gaaf zeg, heb je dat via het pspforum gedaan of had je die tags en assecoires zelf al? super eve; hihi je tekst is erg grappig nee ik heb geen ha gebeld en dus ook geen ab genomen, is 'gelukkig'natuurlijk overgegaan, ik hoop voor je dat het beter word hoor. vwb foto's hier ook minder vooral omdat hij niet op de foto wil(hij is voorheen te vaak gefotografeert denk ik 8) ) vwb eten hier ook geen denderende eter momenteel hij 'kan' zo in ene 3 boterhammen wegwerken maar ook soms niets ik bied hem idd gewoon elke keer wat aan wil hij mag hij wil hij niet komt er wel een volgende keer, ik let er iig op dat hij genoeg drinkt duikster; dit herken ik dus ook hier is het dus ook zo vergelijkbaar begonnen met de hier 'eng'fase hoop niet dat dit bij jullie ook gaat komen duckie; mmmm klinkt errug lekker hoor hihi die demi 8) otje; jee erg hoor voor je vriendin als laatste ik dacht orlando kan as week naar de psz niet dus ik had ze gebeld nee hoor hij staat niet op del lijst dus ik bellen naar de instantie die erover gaat word er gezegd ja oudere kindjes zijn voor gegaan en daarbij nog een adoptiekindje en iemand met een spraakachterstand gr saskia
mellemiel: oh lekker dan en jou niet ingelicht dus... Hier gaan oudere kindjes niet voor. hier gaat per inschrijfdatum.... eve: beterschap. hier inmiddels sinds gisteravond snotverkouden met een zeer hoofd... duckie: demi is grapjas... vertelde t ruth en die lag dubbel van t lachen.. Ruth kan ook dat soort grapjes maken.. vanmiddag eens voor mezelf geshopt... Was wel lekker.. hou er niet zo van om voor me eigen te shoppen, maar soms is t nodig.. En ik vind t vooral niet leuk omdat in de grote maten mijn smaak ver te zoeken is... Nu ben ik gelukkig geslaagd. 2 broeken, 2 shirtjes met lange mouw, shirtje met korte mouw, tuniekje en een zomerjas. Dus voorlopig weer genoeg..... hier ook buttweer. bah.... ga zo maar lekker verder met 3d kaarten maken.. is het ideaal weer voor.
Daarnet met Tisse naar de dokter geweest. Hij had al 3 nachten lang 's nachts koorts en ook bang. Nu heeft hij het rsvirus. Doordat hij 's nachts ligt, krijgt hij het benauwd en kan hij moeilijk ademen. Dus krijgt hij bang en de koorts komt doordat het lichaam dan harder moet werken. Ocharm toch. Nu moet het tegen begin volgende week wat beter zijn. Maar het kan wel een dag of 10 duren eer het echt beter is. Ik ben vergeten te vragen of het besmettelijk is.
@Saskia: Bah, wat vervelend dat je last hebt van absences Dat is toch verwant aan epileptische aanvallen? Of is het bij jou niet zo erg? Raar verhaal van de psz Oudere kindjes kan ik me nog iets bij voorstellen maar een adoptiekindje en kindje met spraakgebrek gaat wel een beetje ver. Toch? Wanneer kan hij nu wel terecht? @mamav2: Oeps, ook een verkoudheid opgelopen Beterschap! Lekker dat het shoppen geslaagd was @Saar: Oei, het rsvirus is niet niks. Arme Tisse! Geef hem maar een dikke knuffel van ons en veel beterschap. Volgens mij is het juist erg besmettelijk.
hi hi, ja vond het niet netjes dat ik dus zelf moest bellen om te vragen of er plek was en idd daarbij komend dat toen ik destijds het inschrijfformulier haalde ze nog aangaven van oh dan kom je ipv nov in jan? want er is genoeg plek baalde ik natuurlijk wel enorm, nu gaven ze eerst aan dat er wss plek was na de zomervakantie dus gaf ik aan dit niet normaal te vinden, gaven zij aan nou je staat wel vrij bovenaan hoor je hebt nog 2 personen voor je, dus ik daar weer op hoe dit kon, hun weer aangegeven de leeftijd etc etc. dus gaf ik aan dat hun in eerste instantie aangaven dat het op inschrijven was en NU inene ook op leeftijd, terwijl ik dus al vanaf september heb ingeschreven of zelfs een maand eerder, 't was voordat ik moest rusten iig. toen gaven ze aan mss al in mei plek te hebben, waarop ze gelijk aangaf maar dan wil je hem zeker na de vakantie? dus ik nee natuurlijk niet liever eerder hij is er echt aan toe dus we zien nu wel eve; ja dit heeft met epilepsie te maken, ik heb een lichte vorm van epilepsie(gehad) ben nu neurologisch patient af zoals hun het noemen, maar heb dus nu wel last van abscenses wat voor mij echt inhoud dat ik oververmoeid ben. saar; oei rs-virus dat word dus wss niks met meeten of wel? anders vrijdag joh beterschap voor tisse iig janette; ik herinner me dat jij vroeg wat ik bedoelde met niet vervangbaar, ik doelde op dat de wii-fit voor mij niet vervangend is voor 'echt' sporten gr saskia
wat belachelijk saskia, en als er nu weer oudere kinderen komen, dan blijf je dus aan de gang. zeker als het gezegd is vind ik dat dit niet gemaakt kan worden otje nog even over de ds. bij computerspellen moet je zeker op letten bij te lang spelen. af en toe pauzes, sommige kinderen kunnen er zelf een epileptische aanval van krijgen. safouane wil de laatste tijd amper drinken, vind dat heel vervelend, want het is steeds nee, en als die me ziet aankomen word die al driftig. melk was op een gegeven moment ook al een probleem, maar gelukkig gaat dat nu iets beter oei saar, het rs virus, beterschap en knuffel voor tisse saskia vervelend zeg, mijn vader heeft het ook, weet er niet het fijne van. maar hij mocht jaren terug zijn vak er niet meer door uitoefenen.
Saar, aaah arme Tisse, geef hem maar een hele dikke knuffel van ons en beterschap! Ik weet niet of het besmettelijk is, misschien even op internet kijken? Melliemel, beetje rare gang van zaken bij die instantie die de aanmeldingen regelt voor de psz irritant dat je dan maar moet afwachten wanneer en of je wel terecht kan. Klinkt wel een beetje eng, raak je dan weg ofzo? Ik hoop dat je je wel snel weer beter voelt, en je weer fitter bent. Eve, he bah nog steeds niet echt opgeknapt Ik hoop dat je vannacht heerlijk slaapt en je je morgen een stuk beter voelt! Het geluid van tv doet het weer, het stekkertje van de upc kast zat los Mamav2, oh lekker even geshopt voor jezelf én geslaagd ook nog Otje, was het gezellig? Enne, wij gaan zondag naar de dierentuin in Amersfoort idee? Duckie, hihihi wat leuk dat ze grapjes maakt Ik vind die gesprekjes sowieso erg leuk! groetjes Lisette
@Saskia: Jeetje, het verhaal van de psz wordt steeds belachelijker Denk wel dat het geholpen heeft dat je op je strepen bent gaan staan. @Noura: Hoe gaat het eigenlijk met de reflux van Anissa? Ik hoor je er nml niet meer over. Of is ze er inmiddels overheen gegroeid? @Setje: En had zelfs Marcel dat niet door? Of was hij niet thuis?
Eve, ik ben er dus niet zelf achter gekomen. Toen Marcel zelf iets wilde zien op tv, nam hij wél de moeite om te kijken wat er was
Ik mis trouwens Lola ook al een paar dagen, Lola alles oké? Normaal ben je altijd wel even "present" Vales, hoe staat het ervoor met jullie huis? groetjes Lisette
@Setje: Moest Marcel niet lachen? Toevallig dat je dat zegt. Mis Lola ook al een paar dagen en maakte me een beetje zorgen. Ben net dus op zoek gegaan naar haar op het forum. Ze heeft vandaag wel bij de september mama's geschreven dus ik neem aan dat alles goed gaat...Maar mss ook niet. Dat horen we wss wel.
dan zal ze zo hier nog wel ff komen..... me hoofd staat op knappen. bah... wat kan een verkoudheid dan irritant zijn... dit is de 2de verkoudheid pas sinds dat ze me neus hebben recht gezet......En dat is ruim 1,5 jaar geleden.... dus valt mee....
Ja, hij vond het stom dat ik naar de tv zat te kijken zonder geluid Maar hij zit altijd aan dat kastje te schuiven en te doen, dus het was ook nog eens zijn schuld dat het kabeltje los zat. Dat snap je toch wel zegt ie dan ook nog mannen... Owh oke, is het bij de september mama's gezelliger lola groetjes Lisette
Mamav2, pff zó vermoeiend he die verkoudheid! Een hete douche of stomen is wel verlichtend! Beterschap iig!
Saskia, misschien moeten we dan onze meeting verplaatsen ja. Ik hou je op de hoogte als het goed is. En ik zal maandag naar de dokter bellen om te vragen hoe besmettelijk het dan nog is.
Hallo meiden, Ja, ben ik weer. Kan niet zonder jullie hoor Vanmiddag was het erg gezellig op de verjaardag. Was rond 19 uur thuis en vanavond lekker makkelijk frietjes gegeten. Net tv gekeken, x-factor, was ook weer leuk. Melliemel: Veel beterschap hoor. Doe maar rustig aan. Goh wat lullig zeg van de psz Mamav2: Leuk toch even shoppen voor jezelf. En idd rotweer, lekker weer om crea bezig te zijn Saar: Oh wat vervelend en zielig voor Tisse dat hij het rs-virus heeft. Sterkte en veel beterschap ermee hoor. Noura: Bedankt voor de tip. Ik was vandaag al een stuk strenger op het ds-en. Ik lees en hoor vaker om me heen dat kindjes (te) weinig drinken. Nou hier omgekeerd. Er staat altijd wel een beker klaar voor Koen. 's Ochtends melk en 's middags en 's avonds roosvicee of diksap of zo en die gaan ook steevast leeg en als hij leeg is komt Koen direct naar me toe en zegt dan: O! O! Dat betekent dus op. Nou ja... ik heb het idee dat het een probleem is of zo maar blijkbaar een dorstig mannetje? Setje: Leuk idee, dierentuin in Amersfoort. Wij hebben ook nog vrij kaartjes omdat we een abb. hebben op een dierenparkje hier in de regio. Zal het er eens over hebben met Steef. Groetjes Otje