irma het forum moet leuk zijn en geen verplichting, niemand zal het erg vinden als je hier niet zo veel tijd voor hebt. maar het is gewoon altijd leuk om af en toe te horen hoe het gaat. ja in het echt meeten is ook heel leuk, vind het best jammer dat iedereen toch een eind bij me vandaan woont.
begin me nu wat zorgen te maken, ik heb safouane toch maar uit bed gehaald maar hij is helemaal suf. wil niet drinken, als die 40 cc heeft gehad sinds eind gistermiddag is dat veel. mag niet echt aan zijn buikje komen. heb hem op de bank gelegd. en hij ruikt ook heel erg uit zijn mond.
Zooo daar ben ik weer! Noura, hier het zelfde met verjaardagen hoor, je blijft aan het rennen en eigenlijk heb je er zelf dan niet zoveel aan. Arme Safouane, beterschap en een dikke knuffel voor hem! Ik wilde op Lola haar verhaal reageren, maar zie nu dat er een heleboel mama's zo'n nare ervaring hebben gehad Ik ken het (gelukkig, en klop het even af) helemaal niet, heb ook nog nooit zoiets mee gemaakt. Het lijkt me vreselijk eng als je de controle over je lichaam zo helemaal kwijtraakt. Saar, gaat het al wat beter met Tisse? Hopelijk blijft Liene bespaart, en beperkt het zich tot het hoesten. Ben is gelukkig goed aangekomen lees ik, heeft hij daar ook nog tijd voor een beetje sightseeing? Mamav2, ach jouw meisje heeft het wel elke keer te pakken zeg! Hoe gaat het nu? Irma, Ik sluit me bij de reactie van Noura aan! Wat balen dat jullie ziek zijn geweest, en nu weer Beterschap! Otje, hier viel de gemeentebelasting mee, 455 euro. Toen we nog in Amersfoort woonden, was het ook zo rond de 680 euro. Scheelt dus dat we in een dorpje wonen nu. En ja, hier is het ook altijd zo, denk je eindelijk weer eens lekker wat weg te kunnen zetten, komt er altijd wel weer een of andere stomme rekening, of er gaat iets kapot . Dat is een flinke wandeling geweest zeg Slingding, ik moest wel lachen om de "moederpok", klinkt een beetje als het hoofd van de kippen Eve, wat heerlijk dat je zo lekker lang hebt kunnen uitslapen! Gelukkig dat het met je mams nu weer goed gaat! Ik vind de foto's die bij AH gemaakt worden juist wel heel mooi, maar het blijft duur allemaal, ongeacht waar je het doet. Wij zijn gister nog naar de dierentuin geweest, was leuk! Jayden wilde alleen maar aapjes zien, en vervolgens totdat hij naar bed ging hebben we alle apen verhalen aan moeten horen Ik had een klein knuffelaapje voor hem gekocht, en daar is hij helemaal verliefd op, hij overlaadt hem met kusjes en knuffels, geeft hem drinken, en brengt hem naar bed Wel schattig om te zien. Heb vanmorgen nog even wat plantjes gehaald bij de intratuin, die ga ik zo even in potjes doen, is het gelijk weer wat gezelliger in de woonkamer Tot later! groetjes Lisette
Hier zowaar een blauwe lucht en een zonnetje Ik zou me bijna in Limburg wanen Heb Fynn al om 12.45 op bed gelegd in de hoop dat hij snel zou gaan slapen. We moeten nml om 15.40 bij het consternatiebureau zijn en anders redden we dat nooit. Gelukkig viel hij om 13.00 in slaap. @Otje: Ik word altijd helemaal naar van dat soort verhalen Omdat ik een eigen huis heb (wat dus als vermogen wordt gezien) kan ik nergens vrijstelling voor krijgen... @Noura: Dat klinkt idd niet goed wat Saf heeft. Als hij nou nog zou drinken zou het wel okay zijn. Maar hoe suf is hij? @Irma: Als je reageert is het gezellig maar als je niet reageert ook hoor Balen dat jullie zo ziekjes zijn steeds Hoop dat de zon snel weer wat positieve energie geeft. Enne...hier ben je altijd welkom!
Noura, als je het idd niet vertrouwd gewoon even bellen! Kleine moeite, en voor jou misschien een hele opluchting! groetjes Lisette
heeft nu toch wat gedronken, en is bumba aan het kijken maar loopt wel wat wiebelig rond. hij lijkt wel dronken. ik kijkhet wel even aan, mischien gaat hij nu toch meer drinken. maar vond het wel eng, en ook dat hij zo lang bleef slapen vind het altijd toch fijn om hier je zorgen even te kunnen uitspreken.
Ik vind de foto's van V&D ook niet mooi. Ik heb hier nog zo'n gratis foto liggen, maar die ligt nog steeds in de enveloppe in de kast... Klik maar eens op de link die ik Saar gaf, dan vind je meer info over CMV...
Sorry, maar ik vind jullie huisarts wat nonchalant, eerlijk gezegd. Misschien toch maar even aandringen op een verwijzing naar een neuroloog...
Nee hoor, je bent er zelf niet bij, als het ware , voor Roy was het akeliger. Ik zat alleen nog een paar dagen met een hele dikke tong en heb nog nooit zo'n korte menstruatie gehad. Door de spierverslappers die ze me hebben ingespoten is het bloed van de menstruatie die ieder moment kon doorbreken in één keer naar buiten gekomen...
mv2, heb je het nooit eens over gehad met de kinderarts? daar is ze toch ook onder behandeling, want vind wat lola zegt het ook wel een beetje nonchalant
@Noura: Hmmm... klinkt niet echt lekker nee. Misschien even de huisarts bellen...? @Irma: Jij bent altijd welkom, hier én op de meetings. Dat weet je ! Jammer dat jullie ook een 'souveniertje' aan de meeting hebben overgehouden... @Otje: Wat een naar nieuws voor de collega van Steef. Soms probeer ik me voor te stellen hoe het is om zulk nieuws te krijgen, maar dat lukt niet goed. Zó erg lijkt me dat... Gemeentelijke heffingen: Roermond valt gelukkig mee. Onze aanslag was 420,35, maar dat is inclusief de hondenbelasting van een hond die we al 1,5 jaar niet meer hebben (even bellen dus), maar exclusief de OZB...
k heb morgen ochtend een afspraak en ik ga idd voor verwijzing van neuroloog.... en ja hij is niet echt eentje die met je mee denkt... gelukkig die van gisteravond wel, maar ja is niet je eigen he..... ze is vrolijk, kletst en hangt alleen een beetje... ligt nu lekker te slapen...