December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    janette: slaap teun nog lekker?
    beterschap voor hem!
    succes met alles regelen.

Karin: ik wist al wel een beetje van de burn-out klachten van Frank, ik wens jullie heel veel sterkte!
    Enne wanneer gaan we nu?

2. @Saar: Welke foto of video mogen wij niet zien... ;) ?

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola dat klopt moet het ff afkloppen maar Teun is heel weinig ziek.....

4. ja, nu was ik wat aan het knoeien. Een mama van de moedergroep heeft zelf een forum gemaakt en daar schrijf ik nu ook op.

Nu hadden we het over borstvoedingssmileys en die wilde ik laten zien. Want ze bestaan. Maar omdat ik alle vensters open had staan, poste ik ze per ongeluk hier.

Maar sowieso laat photbucket ze niet zien.

Hé, nu wel weer. Maar nu heb ik ze hier al weggehaald.

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    we zitten bijna weer op 1900 bladzijdes

6. Laten we een wedstrijdje doen...

7. Wie opent de 1900e pagina?

8. Hmmm... nog niet... :(

9. Doet niemand mee?

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @Noura: mijn vriend weet ook wel het een en ander van computers. Hij zegt dat het verschillende oorzaken kunnen zijn.
    Je kunt om te beginnen je wachtwoord van hotmail/msn veranderen.

Het kan komen als je mee doet aan testen via internet waar je je hotmail gegevens moet invullen: adres en wachtwoord. Of bij ringtones schijnen ze er ook naar te vragen. Ze kunnen dan kopieren wat jij invult en gebruiken. Dus het is beter om deze gegevens nergens in te vullen via internet.

11. Hoera... gewonnen! Maar ja, daar is geen kunst aan in je eentje... :(

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    tja lola, sommige mensen hebben soms wat anders te doen (als online bingo spelen bijv.)

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    slingding: ik ga mijn agenda even trekken van de week, maar vrees dat het toch eind maart dreigt te gaan worden, of je zou ook op een weekenddag moeten kunnen dan is weekend van 21 maart evt. een optie....

14. ik ben vandaag schoentjes gaan kopen voor Liene en Tisse. Ik zal foto's plaatsen, maar Ben heeft de kodak mee.

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    of CSI kijken :)

Slingding ja hoor Teun slaapt tot nu toe nog heel lekker...heb hem niet meer gehoord ga zo nog ff bij hem kijken en dan naar bed......

Zou morgen met me moeder en Teun gaan winkelen, heb het maar afgezegd ze komen nu hier lunchen
    ze gaan vrijdag voor 1.5 week naar Frankrijk naar me broer toe,,,,dus is wel leuk als Teun ze nog ff ziet.

iemand nog intresse in een speeltuig van Littel Tikes?
    kijk op mp met advertentienr: 233834974

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wat hebben jullie veel geschreven de afgelopen dagen.

@Noura: Beterschap voor Safouane. Wat zul jij geschrokken zijn van die koortsstuipen zeg.

@janette: Beterschap voor Teun.

@Duikster: Jeetje, Frank thuis met een burn out :cry: :cry: , dat zijn minder goede berichten. Sterkte.

@mamav2: Weet je al wanneer je terecht kan bij de k.a.?

@irma: ALs je het leuk vindt om een keertje deze kant op te komen dan ben je van harte welkom!

@saar: hoe gaat het met jou zo zonder Ben?

@Bianca: Wat ellendig allemaal zeg. Goed van je om een second opinion aan te vragen. De arts die je hebt gesproken lijkt niet echt overtuigd te zijn van zijn eigen kunnen als ik het zo lees.

@Setje: hihi, wat een wijsneus die Jayden :D

@Lies: Ik word heel erg jaloers als ik je vakantieverhalen lees ;)

@eve: Bij de volgende meeting moeten we Fynn en Demi echt eens samen op de foto zetten. Op dezelfde dag geboren en een verschil van 6 kilo en 12 cm ;) . Wij hoeven pas weer met 3.

@Lola/NOralien: Wat een heerlijke foto's van jullie dames :D

@lola: Ik kan niet beoordelen of de foto van Emma technisch goed gelukt is, maar ik vind 'm prachtig hoor. Wat een grote meid is Jasmijn , zelf haar tanden gaan poetsen :D . Demi kan nog niet bij de klink van de deur, dus komt haar kamertje niet af. Tot een week geleden bleef ze meestal ook in bed, maar nu gaat ze spelen als ze wakker is.

@Otje: moet je nou morgen eerst nog met Koen naar het cb? Ik verheug me al op jullie bezoek :D

@jantien: Wat een zorgen om Kasper. En dan zelf ook nog aangepaste schoenen, dat zijn allemaal geen leuke berichten :cry: . Ik zie trouwens dat jouw man ook Jeroen heet :D

@nynke: Demi gaat nog wel naar bed 's middags. Soms slaapt ze wat langer en soms ook maar een uurtje of helemaal niet. Dat wisselt heel sterk. Op het kdv slaapt ze maar een klein uurtje of ook helemaal niet. Ze vindt het veel te interessant om te zien wat er om haar hen gebeurt.

@Duikster: Wat fijn dat Nick het zo naar z'n zin had op de psz en geen moeite had met het afscheid :D . Gaat hij nu op jouw vrije dagen naar de psz? En wat goed dat Chris al zelf gaat zitten.

@Saskia: Wat een heerlijke vakantiefoto's. Mooie foto van de twee broers samen.

Ik vind het erg leuk om al die peuteruitspraken te lezen hier. Dus ik hoop dat iedereen ze op blijft schrijven, want ik lach me rot.

Morgenvroeg komt Otje met Koen en daar heb ik erg veel zin in :D .

Over twee weken moet ik weer aan het werk en ik heb m'n agenda nu vol staan met dingen die ik allemaal nog graag wilde doen voor ik weer aan het werk mag. Dus ik heb het druk met allemaal leuke dingen ;) .

En....ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben gestopt met het afbouwen van de bv. Ik had de een na laatste avondvoeding vorige week als eerste vervangen door fv en wilde in het weekend de tweede ochtendvoeding gaan vervangen. Maar toen het zover was besefte ik dat ik dat eigenlijk toch nog niet wilde :oops: . Dus nu geef ik weer volledig bv :oops: . Maar ik ga gewoon niet zo moeilijk doen over een flesje fv op z'n tijd en hoop het op die manier langer vol te houden. Op deze manier geeft het me veel meer rust en ik ben nu echt veel relaxter. En wonder boven wonder lijkt Mila nu ook echt een ritme te ontwikkelen. Ik ben benieuwd...

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb zojuist na uitleg van willem van micros. de berichtbron gegevens nagekeken van verzonden berichten, en daarbij de "foute" berichten vergeleken met mijn eigen.
    mijn eigen berichten zijn van mijn ip adres verstuurd.
    de foute berichten zijn verstuurd van een ander ip adres 222.88.245.94

het rare is dat alleen van mijn hotmail dit gebeurd is. en niet van de andere hotmailaccounts. ik vermoed dus dat mijn account gehacked en hiervoor misbruikt is. ik wacht nog af wat ik van microsoft hoor.
    mijn wachtwoord is geweizigd. maar mochten jullie nog iets krijgen, dan hoor ik het graag gelijk, via pb lijkt me nu het makkelijkst

de ip adressen kan je ook na laten trekken, bij mijn eigen komen mijn eigen gegevens uit. bij die andere komt heel iets anders uit.

ga nu even alles lezen

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dit soort dingen doe ik al nooit aan mee, en ringtones ben ik denk ik te oud voor hihi
    en doorstuurmails open ik niet eens, daar hadden we het geloof ik ook al eens over gehad

maar wat een gedoe zeg

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lola ik wil wel meedoen maar ben te laat haha

saskia wat een leuke fotos, krijg er geen zin van om te zwemmen, maar wel zin van in de zomer

saar ben nu ook wel benieuwd

duckie en otje veel plezier morgen
    hihi en toch fijn dat je nog kan voeden, lekker je gevoel volgen, zolang je er maar van geniet

met safouane is het weer mis, eerst werd anissa wakker, en nu die weer in bed ligt is safouane weer met hoge koorts beneden. die ligt naast me

Deel Deze Pagina