December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia: Met mij op zich alles wel okay hoor. Wel een boel spanning op het werk ivm naderende ontslagen. En verder heb ik steeds meer moeite met het feit dat Fynn geen fulltime papa heeft (en ik geen fulltime partner). Alles bij elkaar kost me dat een hoop energie. En dan nog vroeg op en werken. Voel me dus continu licht vermoeid en heb regelmatig hoofdpijn. Het kan dus beter ;) Met m'n moeder gaat het weer waardig. Ze is alleen erg snel moe.

@Setje: Jayden nog aan het snotteren?

@Noura: Ik dacht ook meteen aan de hand/voet/mondziekte. Maar bij Fynn ging z'n mondje niet bloeden. Heeft Saf ook blaasjes/pukkeltje op z'n handjes of voetjes (zijn heel klein hoor)?

@Karin: Ik vind Duitsland sowieso erg leuk :D Kamperen bij de boer lijkt me met kinderen echt genieten. Maar ben een keer op bezoek geweest op een dergelijke camping en daar was het sanitair zo armoedig dat ik het geen dag zou uithouden. Wat dat betreft wil ik wel wat luxe :oops: Ik ben dus meer een type voor de ferienhäuser ;) Ga de link opslaan. Mss leuk om een keer met m'n ouders naartoe te gaan. Mooie foto!

Wat doen we op 28 maart? Moet eerlijk zeggen dat ik de meetings wel snel achter elkaar vind.... :oops: En komt iedereen nog die zich heeft opgegeven?

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Zo, het weekend is weer omgevlogen heb ik het idee. Vrijdag naar mijn moeder geweest waar tegen 16 uur mijn zus en haar vriend kwamen. Superleuk natuurlijk ze weer eens te zien en oh wat zijn ze bruin zeg :D Ze hadden het echt de hele tijd ijskoud hier.
    Zaterdag is mijn zus nog even hier geweest. Verder niet zo veel gedaan zaterdag, Steef had repetitie met zijn bandje.
    Zondag wilden we er wel even uit maar de dag begon hier met veel regen, balen dus. Maar 's middags na Koen's slaapje begon het zonnetje te schijnen en zijn we even gaan wandelen op de Venlose heide. Heerlijk was het. Zo rustig, lekker weer. Heb nog een paar leuke foto's gemaakt. Zal ze zo eens plaatsen.

Duckie: Mooi dat je zo'n gezellig avondje had met je vriendin!
    Hoe is het nu met Demi? Weer een beetje uit haar vervelende peuterbui geraakt? ;)

Noura: Wat zielig zeg voor Saf dat hij zo ziek blijft. Ik wens jullie heel veel beterschap en hoop dat hij snel weer opknapt.
    Wat lief die babyfoto van Maysa!
    Lief dat je vraagt hoe Sara's feestje was. Ze had het erg leuk gehad. Ze zijn gaan zwemmen en was pas om 21.45 uur thuis. Daarna helemaal moe natuurlijk maar dat wilde ze zelf nog niet weten :)

Melliemel: Zo te horen en zien een leuke mini-meeting gehad met Saar en kids. Leuk zeg die foto's!
    Oh wat erg van je oom dat hij nog maar zo kort heeft :( Sterkte hoor!
    Beterschap met Valerius.

Jantien: Kan me voorstellen dat de dag vermoeiend was voor je maar gelukkig heb je er wel van kunnen genieten!

Lies: Leuk dat je toch nog naar Ikea bent geweest. Maar lijkt me inderdaad wel lastig met OV, ook omdat je dan niet echt veel kunt kopen of zo. Of was dat ook de bedoeling niet?

Janette: Is het arbeidsburo tegenwoordig ook open op zaterdag? Succes met solliciteren hoor.

Saar: Ooh wat zielig dat Liene dacht dat papa binnen kwam en dat het een vriendin was. :( Was ze gisteren erg blij zeker toen hij weer thuis kwam? En jij vast ook ;)

Bianca: Ben gisteren niet op het forum geweest en helemaal vergeten jullie een fijne dag te wensen met de doop van Gijs. Hopelijk was het een mooie dag?

Lola: :) Geweldig dat plaatje! Hopelijk pikt Jasmijn d'r oude ritme snel weer op.

Setje: Ja de auto is weer gemaakt en dat merk je goed hoor! Hij rijdt weer heerlijk. Hopelijk is dit nu voorlopig de laatste keer :(
    Lekker zo'n schoonmaakbeurt! Ja dat zou hier ook eens moeten gebeuren eigenlijk dus als je tijd over hebt ;) :)
    Oh zielig dat Jayden zo verkouden is.

Duikster: Heerlijk toch, even relaxen bij het thermaalbad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit geweest ben en het is zo dichtbij. Erg he?
    Lekker zeg, een weekendje naar Texel. Gaan jullie met z'n 4tjes?
    Ziet er wel leuk uit dat vakantiepark in Duitsland.
    Ik vind de foto van jou en Chris heel mooi!

Eve: Kan me goed voorstellen dat je wel een partner zou willen. Het is ook zwaar alleen. Ben soms ook helemaal brak na een dag en ben blij dat Steef het dan even van me over kan nemen. Wie weet loop je toch eens spontaan iemand tegen het lijf ;)

Hier nog wat foto's van gisteren...

Groetjes Otje

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Wat een leuk idee om foto's in de bomen te maken! Ze zijn echt heel mooi geworden! Je kunt ze zo aan de muur hangen :D

Weet je, ik vind het zo sneu voor Fynn dat hij geen papa heeft die er altijd voor hem kan zijn en leuke dingen met hem kan doen. Vind echt dat hij dat verdient en het doet me verdriet dat ik hem dat niet kan bieden. Laatst vertelde Fynn me dat de papa's van een aantal kindjes ze kwamen ophalen van het kdv. En toen zei hij er achteraan: Maar ik heb ook een papa. Nou, dan breekt echt m'n hart. Hoe voelde jij dat toen je alleen was met Sara?

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Nog ff iets grappigs. Ik laat net de foto's aan Fynn zien. Bij de laatste foto zegt hij: Krokodil! (de tak bij Sara's arm). Vervolgens zegt hij: Meisje schrikt ervan :)

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Hihi, was eigenlijk Sara's idee om in een boom te klimmen dus vandaar ;) En die foto van Koen in de boom, Sara hield hem daar tegen aan de achterkant want anders viel hij. Als je goed kijkt zie je stiekem nog een been van Sara :)
    Kan me voorstellen dat je het rot vindt tegenover Fynn. Ziet hij zijn vader wel nog geregeld? Toen Sara nog klein was (0 tot 2 jaar) heeft ze haar vader wel nog gezien (weekenden) maar niet heel veel. De relatie tussen ons was toen al over. Toen Sara 2 1/2 was heb ik nog een aantal jaren samen gewoond en Sara zag diegene toen als haar vader. Is daarna ook nog wel heel lastig geweest toen we uit elkaar gingen. :(
    Ik moet wel zeggen dat ik Fynn al enorm wijs vindt voor zijn leeftijd! Echt al zo zeggen van: Maar ik heb ook een papa. Knap hoor dat hij dat zo al kan zien.

Haha, wat lachen dat Fynn het als een krokodil zag. Ja vond het jammer dat je de foto's hier maar zo klein ziet want groter zijn ze eigenlijk nog mooier.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Otje ja ik keek er ook van op dat ze op zaterdag open waren, maar door de vele aanvraag moesten ze wel en straks gaan de normale openingstijden ook nog ruimer.....

Duikster veel plezier op texel, zwaai je ff als je over de A9 langs Heiloo rij? na motel akersloot zie je links door het weiland een kerktorentje met een groen kruis erop...daar woon ik dicht bij :)

leuke foto's otje...lekker nog ff eruit.

9. Ik vind 'm minstens zo mooi hoor! Het mooie van jouw foto is dat Chris zeer herkenbaar op de foto staat. En dan dat handje, zo lief... :D

10. @Eve: Al staat hij wat erg vroeg op, je hebt wel een erg lief én wijs kereltje...

@Otje: Hele leuke foto's. Jammer dat Sara's been nog op Koen's foto te zien is, anders leek het net echt... :D

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hoi hoi,

Wij zijn 2 jaar geleden op vakantie op een boerderij geweest, Jayden vond het echt geweldig! Beetje minder was dat er 's nachts een kalfje geboren werd, net toen Jayden eindelijk sliep hahaha. Maar was echt leuk, en zou het zo weer doen!

Otje, nou lekker hoor, het is toch wel fijn rijden zonder mankementen! Leuke foto's, en mij was Sara d'r been niet opgevallen, vond Koen al zo knap :)

Eve, jep... snottebellen lekker hoor! Kan me jou gevoel heel goed voorstellen hoor, ik zou willen dat ik zo een blik kon opentrekken met een leuke vent...maar helaas vind je ze niet op elke straathoek. En je moet het natuurlijk zelf maar willen.

Noura, hoe was jullie nacht?

Ik ga even wat foto's spammen van het tandenpoetsen...

12. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken

ik wil wel op mijn potje zitten, maar wel als ik kleren aan heb.... :rolleyes:

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken

beetje ondeugend maar...

14. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken

uitsloven... :)

zo dat was het weer even! Ik ga weer wat doen!

groetjes Lisette

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    setje wat een stoere vent zeg!

otje wat fijn dat ze het zo leuk heeft gehad, en natuurlijk helemaal super dat het weer opgelost is met dat meisje. de fotos vind ik erg leuk!
    en ik wou dat ik weer lekker bruin was...

nou janette, bij het uwv vallen vast geen ontslagen straks :(

hihi mooie opmerking van fynn over de krokodil
    dikke knuffel voor jou, wat moeilijk om mee om te gaan lijkt me, want ik vind dat je het hartstikke goed doet, en zou willen dat ik een oplossing voor je had. (alhoewel er vast wel een neef uit marokko is die naar nl wil komen om met je te trouwen ;) )
    fijn dat het met je moeder weer wat beter gaat

saf had vanmorgen weer 38,5 koorts, wou geen ontbijt, geen drinken, appel liet die na 1 hapje uit zijn mond vallen, 1 slok water heeft die gehad. de huisarts is langs gekomen, en het oor is nog flink ontstoken, keel is rood, en de kuur slaat dus niet aan. dit schijnt niet vaak voor te komen. nu kan ik vanmiddag een andere kuur ophalen van 3 dagen, dan moet het met een week beter gaan.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Noura balen zeg dat de kuur niet heeft aangeslagen ik ga nu duimen dat de nieuwe kuur het wel doet.

Eve ik heb hier nog wel een vrijgezelle vriend hoor ;)

iemand nog intresse in stoer jongenskleding maar 86/92?
    heb teun zijn kasten uitgeruimd en ja dit past hij echt niet meer, maat 92 is echt voorjaar/ zomer....dus de tijd die we tegemoet gaan :D
    hoor het wel

groetjes

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: In principe ziet Fynn hem 1x in de 2 weken. Maar dat is dan max 3 uurtjes. Nu is het al weer 3 weken geleden. En 2 a 3x per jaar gaan we een dagje weg. Beter dan niks maar veel is het natuurlijk niet.

@Setje: Wat een gave en stoere foto's van Jayden! Echt leuk om te zien hoe hij thuis is. Toch heel anders dan het verlegen ventje op de meeting ;) Alhoewel ik hem daar ook wel stiekum heb zien lachen hoor :D Goed idee om hem zo in de badkamer z'n tanden te laten poetsen. Ik leg Fynn altijd op de commode en doe het dan zelf. Ga em denk ik maar es wat actiever maken ;)

O ja, ik vergeet altijd om 's ochtends Fynn z'n tanden te poetsen :oops: Hoe gaat dat bij de andere kids en mama's?

@Noura: Haha, een marokkaanse papa voor Fynn... ;) :) Jeetje, dat is toch wel ff schrikken van Saf :( Balen dat hij nu weer aan een kuurtje moet. Hoop echt dat deze wel heel snel gaat helpen. Knuf voor jullie!

@Janette: Maat 86/92 is echt voor baby's hoor ;) ;) En tja, een man voor mezelf is leuk maar ik vind een papa voor Fynn belangrijker (en dan het liefst z'n eigen papa).

Ben es op zoek gegaan naar een aantal poppentheaters etc in Den Haag (Fynn vindt poppenkast nml erg leuk). Genoeg te vinden maar de voorstellingen zijn allemaal rond 14.00. Echt een handige tijd :rolleyes: :( :(

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve ik weet dta het voor baby's is ;) maar aangezien er hier ook mama's met babyjongens zijn dcaht ik ik gooi een balletje op....

en hier poetsen we alleen nog savonds Teun zijn tanden en dan op bed als hij in de slaapzak zit, eerst nog ff een boekje lezen en dan tandjespoetsen, eerst mama en dan Teun en dna naar bed.
    en nee 14.00 uur is geen makkelijke tijd nu... maar persoonliijk vind ik de theater programma's nog ff te lang duren 3 kwartier tot een uur en daar houd teun zijn aandacht nog niet bij.

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier hebben ze op zondagochtend een bioscoopvoorstelling voor babys en peuters las ik laatst in de krant

safouane verzet zich heel erg tegen het tanden poetsen, we hebben van alles geprobeerd, maar nu mag hij eerst zelf, wat meer kauwen op de borstel is, en dan doen wij het, en soms moet het in de houdgreep.
    op het moment is het helemaal een crime met zijn zere mond
    maar we doen het wel 2x daags

20. Vanmorgen ben ik de tandjes van Jasmijn nog vergeten... :oops:
    Maar ik vergeet het wel steeds minder vaak :D !

Maat 86/92 voor baby's :confused: ? Ik zal Jasmijn doorgeven dat ze wat harder moet groeien... ;)

@Noura: Arme Saf, het wil niet echt vlotten hè... :( ?

Deel Deze Pagina