@Bianca: Waar ken ik die foto's toch van...? Lachen dat Gijs naar de uitgang kroop En wat een superdesuper nieuws dat Lynn geen biopsie etc hoeft! Daar wordt een mens echt blij van Wil ook graag naar je brief kijken hoor. @Duckie: Gewoon lekker gaan liggen hoor! Doe ik ook op m'n vrije dagen @Saskia: Wat stoer dat Valerius al zo aan het draaien is! Ben benieuwd of hij met lopen ook zo snel is als Orlando. Vanmorgen weer gaan zwemmen met Mr X en Fynn. Toen we in het kleedhokje aan het omkleden waren riep Fynn ineens keihard: Papa, piemel! Fijn dat iig het hele zwembad dat nu weet Op de terugweg kwamen we langs een grote fietsenzaak en Mr X stopte daar om een loopfiets voor Fynn uit te zoeken We hebben gekozen voor de middelmaat Puky in het lichtblauw (met een beetje donkerblauw). Zegt de verkoper: Dat is een handige kleur voor als er nog een meisje komt Dus ik antwoord nogal kortaf: Dat gaat zeker niet gebeuren! Die arme man schrok zich rot en begon zich meteen te verontschuldigen Dit is em:
Duckie: Groot gelijk dat je nog even gaat rusten hoor. Enne... ik ga ook naar de meeting. Melliemel: Wat leuk dat Valerius zich al om kan draaien! Eve: Leuk hoor zo'n ochtendje zwemmen. Heb echt dubbel gelegen om jou berichtje. Eerst dat van Fynn wat hij heel hard riep en daarna die opmerking van die man in de fietsenwinkel Maarre... mooi fietsje hoor! Erg leuk
@Noralien: GEFELICITEERD met je verjaardag. @Eve: leuke loopfiets, deze hebben we in het najaar ook gezien. Jiri heeft er ff op gezeten, maar omdat het toen zo wiebelde, wilde hij er snel weer af. Dus ik bedacht dat het voorlopig toch niets zou worden. Misschien dat we binnenkort weer eens een poging kunnen doen. Ze kunnen er toch een tijdje mee uit de voeten. @Noura: hopelijk gaat het beter met Saf. Jiri heeft vorig week keelontsteking gehad, wilde helemaal niets eten, gelukkig wel drinken. Hij is er nu weer vanaf. Vervelend dat het bij Saf niet over wil gaan. Meeting in Den Bosch is ook prima voor mij. Misschien kan iemand nog de lijst opduiken, wie er allemaal mee zouden gaan op 28 maart. Bij ons aan de zijkant, de tuin ligt tegen die van ons aan, hebben ze gisteren een kant en klaar dakkappel geplaatst. Dat was zo gedaan. Toch wel lekker. Maar ja, het is stukken duurder. We zijn nog steeds op de offerte aan het wachten en dan bestellen. Ik hoop zo dat het af is over 13 weken. Maar ik zie het somber in. Ik wilde eerst geen spiraal na de bevalling, maar nu ik er zo veel over lees hier, ben ik toch gaan twijfelen of ik dat toch niet zou doen. Is denk ik wel een goede optie voordat mijn vriend zich definitief laten helpen. Vind het namelijk nogal snel om dat meteen te doen. Je weet nooit, al zijn we hierna klaar en komt er geen 3e. Ik zou ook wel nog op vakantie willen voor de bevalling, naar een warm land. Maar ja, misschien krijgen we zelf nog een mooie zomer, dan vind ik het weer zonde. En ik denk dat mijn vriend de tijd ook hard nodig zal hebben
Op pagina 1819 staat de lijst van de meeting. Nynke: Ik vond de spiraal ook een fijne optie. Sterilisatie is toch zo definitief he? Dan kan het echt niet meer. Kan me voorstellen dat je liever nu nog niets boekt. En op het laatst mag je ook niet meer vliegen he? Wie weet kan je in mei nog iets last-minute boeken of zo.
Vond het fietsje nogal goedkoop uitvallen. Had nml op internet een andere prijs gezien. Net ff opgezocht en blijkt dat die verkoper de prijs voor het kleinere model heeft berekend. Scheelt 16 euro Kennelijk was hij nog helemaal confuus van z'n opmerking en mijn reactie @Nynke: Fynn wiebelt ook nog heel erg hoor en heeft het na een paar stappen wel gezien. Maar in de winkel vond hij het helemaal geweldig zolang z'n papa hem maar vasthield Het zal echt een kwestie van oefenen zijn. Dus hoop dat we in het voorjaar op pad kunnen
DIe lijst van de meeting op pagina 1819 is niet de laatste hoor. Op 1823 staat er in ieder geval nog 1 : 21 maart Lola Slingding Noralien mamav2 Bianca16 duikster 28 maart Lola Slingding Noralien Eve mamav2 Bianca16 Debbie Otje duikster Duckie 4 april Lola Slingding Noralien Debbie Duckie 11 april Lola Slingding Noralien Eve mamav2 Debbie Otje duikster Duckie
@Melliemel: Ik heb steeds geroepen dat ik het wel lekker vind om weer aan het werk te gaan, maar nu het zo dichtbij komt vind ik het wel heel moeilijk. @Eve: Haha, die Fynn! Wat leuk dat Fynn verwend is door z'n papa. Ik vind die puky ook heel leuk. En de firstbike vind ik ook heel stoer. Twijfel nog tussen deze twee. Ik wil van de week ook eens langs de fietsenwinkel. Het zal voor demi wel het kleinste maatje worden. @Nynke : Het grote voordeel van de spiraal vind ik dat de hormoonafgifte tot 100x minder is als bij de pil. Ik had bij het slikken van de pil nogal last van stemmingswisselingen.
hi hi, mama2; getver lekker is dat maarniet heus sterkte hoor janette; ik ga eens kijken... eve; hihi ja ik ook maar denk zoals hij nu doet ook later is dan orlando(draaide met 10 wkn buik/rug en 12 wkn rug/buik)tenminste hoop ik ook eigenlijk wel hoor. niet dat ik het niet leuk vind als hij zo snel zou zijn maar vind het ook wel erg leuk als hij nog lekker even kruipt ofzo hij is echt gaaf ik wilde oook maar goed heb nu zoveel voertuigen in huis dat dit toch niet verstandig zou zijn, dus hier komt wss straks een eerste echte fiets haha die fynn vwb kleedhokje 8) nynke; oh gezellig lijkt me leuk om je weer te zien. duckie; daar kan ik me wat bij voorstellen hoor 8) zo orlando lekker douchen hoop dat hij lekker op tijd slaapt laatste dgn is het later dan normaal gr saskia
Deze heb ik van blz 1826, volgens mij heb ik als laatste geschreven. 21 maart Lola Slingding Noralien mamav2 Bianca16 duikster Nynke 28 maart Lola Slingding Noralien Eve mamav2 Bianca16 Debbie Otje duikster Duckie Nynke 4 april Lola Slingding Noralien Debbie Duckie 11 april Lola Slingding Noralien Eve mamav2 Debbie Otje duikster Duckie Nynke
@mieliemel: jij staat nog niet op de lijst, saar en noura ook niet. Wie kunnen er nu 28 maart allemaal? Misschien ff een nieuwe lijst quoten. 28 maart: Otje Duckie Nynke @duckie: het lijkt me ook moeilijk om weer te gaan werken. Had ik bij Jiri ook. Ik had ook nog een maand vakantie eraan geplakt en was er ook wel weer aan toe om te gaan werken. Maar het blijft een dubbel gevoel. @otje: ja, last minute is misschien wel iets. We zien wel. Hoop gewoon op heel mooi weer hier in NL.
dacht laat ik gauw even wat laten horen, maar allereerst noralien van harte met je verjaardag saf is ineens vanmiddag wat opgeknapt, tenminste hij praat wat meer en heeft vla gegeten en wat gedronken. ik wou eigenlijk om 3 uur bellen, maar heb eerst de vla geprobeerd. ben benieuwd hoe die morgen ochtend is, maar heb nu de hoop dat het aan slaat, zo fijn om je kindje weer wat helderder te zien kijken ik kom morgen weer reageren, maar wou het even met jullie delen
Heb niet heel veel tijd, maar wilde vooral even weten hoe het met Safouane gaat, ik hoop maar dat geen nieuws goed nieuws is.... Eve: ik vind het moeilijk om het gedrag van R. (de moeilijke jongen) te beschrijven, maar ik sta nu al bijna 10 jaar voor de klas en heb zo iets heftigs nog niet eerder meegmaakt. Hij was erg agressief en sloeg, schopte en schold zijn klasgenoten vaak uit, ook vloog hij ze regelmatig letterlijk naar de keel. Verder liep hij heel vaak weg, of zomaar opeens de gang op om dan vervolgens steeds tegen de deur aan te schoppen, of tegen het raam te bonzen zodat we steeds moesten kijken. In de klas zelf verstoorde hij de boel steeds, riep door de klas enzo. Echt zo enorm vermoeiend en zwaar voor de kinderen en mij en niet in de laatste plaats voor het kind zelf want hij wist echt niet hoe hij het wel moest doen. Mooi fietsje! mag ik hoeveel heeft het gekost, als ik het vragen mag? Ik ben me ook aan het orienteren en zag ook dat de gamma een houten loopfiets in de aanbieding heeft. Maar goed, wij moeten bezuinigen..... Ik zag net trouwens op het RTL nieuws iets over een aftrekpost voor werkende ouders die bijna niemand kent, kan behoorlijk wat geld opleveren! Noralien: gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden? Ga nu CSI kijken, Pieter is onverwacht thuis, dus kunnen we gezellig samen kijken (al ben ik nooit zo weg van CSI Miami)
@Duckie: Ik vind de First Bike ook heel stoer. Maar wat de doorslag heeft gegeven is de lage opstap van de Puky en de prijs. Fynn heeft vanavond wat geoefend in de woonkamer maar zei steeds: Beetje moeilijk nog Ben nog steeds aan het twijfelen over de mirena. Dus ben benieuwd hoe het jou bevalt. Heb je nog buikpijn? @Noura: Wat fijn om te lezen dat Saf weer wat opgeknapt is! Zo te horen zal het alleen maar beter gaan. @Lies: Dat klinkt behoorlijk heftig zeg. Daar valt dan idd niet mee te werken. Vraag me dan echt af hoe zo'n jongen zo geworden is. Slechte opvoeding of echt een gedragsstoornis? Het fietsje kost normaal 76,00 euro maar de verkoper heeft dus per ongeluk 60 euro gerekend. Moet heel eerlijk zeggen dat ik wel het vermoeden had dat Fynn's vader em ging betalen want zelf had ik er ook niet echt het geld voor gehad. De houten loopfiets van de Gamma heb ik in het echt gezien. Maar vond em nogal zwaar en zag er niet solide uit. Bovendien ook een hoge instap. Ben meteen ff op de site van RTL nieuws gaan kijken...maar helaas krijg ik deze combinatiekorting al Nou, ik ga ook es wat bankhangen. Ben alleen geen CSI kijker...
Duckie: mooie foto's van je meiden. En wat is Mila al weer groot. Ik vind het pakje van de 2e foto zo leuk, Chris had precies de omgekeerde versie....maar dan in maatje 44. Hier ook controleecho gehad voor de mirena trouwens. En jij volgende week alweer aan het werk. Wat vliegt de tijd! Lies: fijn dat de rust in jouw klas in elk geval terug is! dat werkt toch weer een stuk prettiger. Eve: het is ook leuk om bij de boer te logeren! dus ook jullie zullen er vast van gaan genieten. Zeker op deze leeftijd zijn al die beestjes erg leuk voor kinderen. Bianca: Gijs was dus helemaal geinteresseerd in zijn doop! fijn dat Lynn de belasting bespaard blijft! Eve: hihi ik had de blik van die verkoper wel willen zien! en die Fynn.... Nynke: hopelijk is er bij jullie snel duidelijkheid over de verbouwingen. Hier stond de dakkapel er in 2 dagen bovenop, gewoon gemaakt ter plaatse. de afwerking binnen hebben we zelf gedaan, maar zou anders ook nog een dag geweest zijn als zij het hadden gedaan....dus het kan wel dat het over 13 weken nog af is. Positief blijven denken... Noura: fijn dat Saf aan het opknappen lijkt/ dat hij in elk geval weer wat binnenhoudt Lies: welke aftrekpost is dat dan? je maakt me nieuwsgierig.... Nou ik ga zo ook nog effe bankhangen en mijn bedje opzoeken, want ik had vanmorgen om 5.15 al een wakkere Nick, die wel weer verder ging tukken, maar toen was mama wakker en niet lang daarna Chris.....Vervolgens moest ik Nick om 7.45 weer wakker maken omdat hij naar de PSZ moest....