Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! Wij zijn zaterdag lekker uit gaan eten. Mijn moeder was het weekend hier en heeft op de kinderen gepast. We hadden al gereserveerd toen we erachter kwamen dat het reastaurant in de PC Hoofdstraat lag 8) . Lekker gegeten! Vandaag niets bijzonders. Bezoek was zondag al geweest. Heb het niet uitgebreid gevierd. Van zaterdag op zondag was hier op het kruispunt naast ons huis vanalles loos. De ene ambulance en politiewagen na de andere. Daarna uitgebreid sporenonderzoek. Vandaag lag er een berg "afval" in de berm. Had het er met Robert over dat het irritant is, dat gedumpte afval (komt hier vaker voor). Blijken het allemaal bloemen te zijn . Is er dus een fietser aangereden die later in het ziekenhuis is overleden .
hoi meiden, hier ben ik even... Op het moment zijn er een hoop dingen die mij een hoop energie kosten en zo niet aan het forum toe kom. sorry....... ik ben nu mijn 2de nachtje aan het draaien. De 1ste nacht ging goed! bij het naar huis gaan werd ik aangehouden door de politie in burger en kreeg een boete van 60 euro omdat ik ergens reed wat een gesloten verklaring is(in totaal 500 meter). heb minder goed geslapen van 8.30 tot 12.00 uur. Ik heb wel alles van jullie gelezen hoor en mooie foto´s bekeken. De meeting van 28 maart wil ik wel bij zijn. Den Bosch lijkt me prima omdat het een leuk plekje was voor de kids. Bianca ga jij ook? want dan mag jij rijden hihi. Ik ga proberen het weer een beetje bij te houden.. er komen gelukkig weer wat rustigere dagen aan. Vrijdag komen ze ons huis taxeren voor de verkoop partij.
fijn dat het werken goed ging, jammer van de bekeuring wat een leuk fietsje zag ik noralien klinkt als lekker gegeten bah hoor hier weer wat over een schietpartij op een school, ouders die nog niet weten over hoe het met hun kinderen is. wat een ellende die ouderkorting is voor ouders waarvan er gekeken word naar het loon v.d. minst verdienende ouder. ik val hier net buiten. jammer dan, ik ga er niet meer om werken, over een paar jaar mischien. zonder alle aftrekposten volgend jaar, denk ik dat er veel mensen ineens moeten gaan bijbetalen of een stuk minder krijgen. ben benieuwd waar ze nog meer op gaan bezuinigen saf is vandaag weer wat beter, maar halverwege de ochtend was hij weer op. zijn driftbuiken zijn ook weer terug
Eve: Mooi toch, zo'n onverwachte meevaller van dat fietsje. Noura: Fijn dat het met Saf de goede kant uit gaat. Hopelijk blijft het zo. Wat vreselijk die schietpartij. Lees het net op nu.nl. Het is wel triest dat het er zo vaak iets gebeurd de laatste tijd Noralien: Oh leuk zeg zo'n etentje voor je verjaardag. En op de duurste straat van Nederland nog wel Oei, wat erg zeg van die fietser Slingding: Sterkte meis. Als je iets kwijt wil dan zijn we er voor je. Jeetje wat balen van die boete :x Hier geen nieuws eigenlijk. Oh ja, in de week van 20 april gaan ze beginnen aan de zolder! Dus over zo'n 2 maanden zal Sara dan wel verhuizen naar zolder en dan kunnen we verder aan Koen's nieuwe kamer. Heb er al zin in dat beide kamers af zijn en dat ik me kan gaan storten op de inrichting enz. Zo, ik ga Koen op bed leggen. Sara gaat zo sporten en ik heb nog een enorme mand strijkgoed staan Groetjes Otje
telepathie otje, dacht net ook aan de mand strijk die op tafel staat te wachten vanavond gaat h even kijken naar een snorscooter voor mij. kan ik straks in de zomer lekker mee naar het werk en ook handig voor kleine boodschapjes wat voor sport doet sara?
oh trouwens ik heb de laatste dagen veel gevolgd over de inenting tegen baarmoederhalskanker, en moet zeggen dat ik het nu wel moeilijk vind. ik ben nog steeds wel voor, maar toch hebben al die verschillende berichten er wel voor gezorgd dat ik denk van wat als..... wij moeten wel de keus maken, en ergens knaagt het in je achterhoofd, wat als over 10 jaar een nare bijwerking naar boven komt? vind het zo best moeilijk. en ben aan de ene kant blij dat ze nog geen uitnoding heeft gehad, en die mischien pas krijgt over een paar maanden of mischien wel pas in januari. nog even tijd om het uit te stellen
Noura: Handig zo'n scooter! Ja, heb daar ook regelmatig bij stil gestaan bij die inenting. Sara heeft nog geen oproep gehad maar die is ook nog maar net 11. Ik denk wel dat ik haar zou laten inenten als het zover zou zijn maar vindt het ook wel eng omdat het nieuw is inderdaad. Nou ja, we zien wel weer verder. Sara zit op dit moment niet bij een vaste sportvereniging maar ze heeft zich opgegeven voor de Venloop (hardloopwedstrijd in Venlo) op 22 maart. Er zijn veel verschillende categorien (van jong tot oud). Ze zit in de categorie 10 tot 12 jaar en moet dan 1200 meter rennen. Nu heeft ze 4 x op woensdagmiddag hier in de sporthal oefenen daarvoor. Ze wilde er zelf graag aan mee doen. Alleen net om 12.45 ging de telefoon. Was Sara, ze was bij een vriendinnetje en vroeg aan mij of ze daar mocht eten en dan spelen. Mijn antwoord was dus nee omdat ze moest sporten vanmiddag. Vond ze natuurlijk niet leuk en ging vragen of ze het dan mocht overslaan maar ja.. dan moet je toch streng zijn he? Het is nog maar 2 x op die woensdagmiddag en daarna kan ze nog genoeg spelen
@Noura: FIjn dat het vandaag wat beter gaat met Saf. Misschien dat de driftbuien inderdaad betekenen dat ie weer aan de beterende hand is @Eve: Ik heb ongeveer anderhalve dag buikpijn gehad, nu niet meer dus. Die lage opstap is inderdaad een voordeel! Daar had ik nog niet over nagedacht. Haha, die Fynn in de woonkamer met z'n loopfiets. Dat mag hij dadelijk vast niet meer als hij het onder de knie heeft. @Noralien: Fijn dat je een leuk verjaardags-weekend achter de rug hebt. Heerlijk he, lekker met z'n tweetjes uit eten! @SLingding: Goed joh, dat je weer nachtdiensten begint te draaien. Voel je je ook beter? Wel je eigen grenzen blijven bewaken hoor! @Otje: Lekker hoor dat de zolder voor jullie verbouwd wordt. Hier een super goede nacht. Ik heb geslapen van 0.00 tot 7.10 uur. Dat doet een mens goed! Eerst zou ik hier veels te kort aan gehad hebben, maar blijkbaar went alles. Vanochtend kraamvisite gehad. Baalde eigenlijk een beetje want het was eindelijk lekker weer om naar buiten te gaan. Maar uiteindelijk zijn we om half twaalf nog lekker ff naar buiten geweest. Van het weekend gaan we trouwens weer een weekendje weg . We hebben een huisje geboekt met vrienden. Naast Demi en Mila gaat ook het dochtertje van een vriendin mee. WIj hebben met z'n vieren een vier persoonslaapkamer. Ik ben alleen benieuwd hoe dat gaat ,want het lijkt me niet handig, Demi en MIla op 1 slaapkamer. Maar als het echt niet gaat kunnen we Mila 's nachts in de woonkamer laten slapen ofzo.
duckie: klinkt goed weer een weekendje weg! en het is lekker weer he! Ik heb net de violen in de plantenbak gezet. Vannacht had ik het toch taai, om 6.00 uur kon ik mijn ogen bijna niet meer open houden. maar goed ik ben hem door gekomen en ik kon om 13.30 vrij makkelijk uit bed komen. kailynn is nar het kdv dus kan effe op mijn gemak doen. Noura: ik was super blij om te lzen dat safouane weer een beetje lijkt op te knappen. bianca: mooie doop foto's. Otje: tja, zet moeten ook leren als ze ergens voor willen gaan soms dingen moeten laten (spelen bij vriendinnetje.) Lola: hoe gaat het met jou?
Hallo allemaal, Noralien, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik lees dat jullie van het weekend al lekker hebben kunnen genieten! Doe maar duur hoor in PC hoofdstraat Slingding, moe maar voldaan? Knap van je hoor, ik zou het je niet na kunnen doen! Lekker met dit mooie weer een beetje de tuin opfleuren! Duckie, heerlijk hoor nog een weekend weg! Leuke foto's, en idd Mila groeit als de spreekwoordelijke kool Otje, hou op schei uit... hier ook een nog een strijkberg liggen! De pyama van cars komt bij H&M vandaan en ook de bijpassende sloffen. Toevallig zag ik maandag dat ze bij AH ook zo'n soortgelijke pyama hadden! Lekker dat de verbouwing geplant is, enne als je nog iemand nodig hebt om leuke spulletjes mee uit te gaan zoeken hahaha Eve, wat lief van Fynn zijn papa dat hij de loopfiets voor hem heeft gekocht. Of heb je zoveel hints gegeven dat hij er eigenlijk niet meer onderuit kon? Ohoh, die Fynn, maar ik denk dat de meeste mensen wel weten dat papa een piemel heeft Noura, ooh wat fijn om te lezen dat het met Saf inmiddels iets beter gaat! En tja, dan maar liever opstandig dan zo ziek toch! Dat is idd niet verkeerd, ik vind die italiaanse scootertjes zo gaaf, van die Vespa's, maarja zijn ook reteduur en ik heb een auto en een fiets, dus overbodig Bianca, wat een mooie foto;s. En dat noem ik nog eens goed nieuws (eindelijk he)! Melliemel, ik heb helaas geen groen in huis, maar vind ze erg gaaf! Hoe is het met Valerius? Vandaag was het idd erg lekker weer! Vanmorgen kwam een vriendin langs en vanmiddag even met oma naar het dorp geweest, dus de dag was helaas weer zo om! Ik ga trouwens niet mee naar de meeting op 28 maart. Wij gaan lekker een dagje naar Duitsland. groetjes Lisette
Noura: fijn dat Saf aan het opknappen is! Dan slaat de andere antibiotca duidelijk beter aan! Cynthia: lijkt me wel weer pittig hoor, zo de nachten in. Hoeveel nachten ga je doen? Ik neem wel aan dat je het rustig gaat opbouwen, toch? Karin: het gaat om de inkomensafhanelijke combinatiekorting. Op de site van het RTL nieuws staat er meer over. Wij gaan dit weekend aangifte doen, ben benieuwd, vorig jaar kregen we behoorlijk veel terug. Ik hoop weer wel op een meevaller! Eve: ik kan ook niet zeggen of het door de opvoeding komt of iets aangeborens is. Ik vermoed in dit geval een combinatie. Ik denk dat er wel "iets" aan de hand is (ADHD?) maar vind ook dat moeder het niet handig aanpakt. De jongen kent eigenlijk geen grenzen, terwijl hij ze zo hard nodig heeft. En ik vind sowieso dat ze de problemen ontkent. Het ligt aan iedereen, maar niet aan haar kind. Eerst lag het aan de klas dat het niet ging met hem, nu aan mij. Ze is echt boos op me en praat niet meer met me. Mooi fietsje, maar aardig aan de prijs, zeg.... Wij wachten wel tot de zomer. Thijs is motorisch niet de snelste, ik hoop dat hij er dan wat mee kan Ik heb gisteren wel een nieuw fietsstoeltje besteld. Geen bobike, maar de boodie van Polisport. Ik heb hem op internet besteld, ik hoop maar dat hij is wat ik ervan verwacht..... Hij was namenlijk niet zo duur (E 34,-) maar wel erg goed getest. ik vind hem niet heel mooi maar wel veilig omdat het goed afschermd. Ik kijk wel even of ik een goed plaatje kan vinden.
lies ik heb ook naar dit zitje gekeken, wilde hem ook kopen maar helaas niet gedaan, past namelijk niet op een mamafiets dus wij gaan maar voor de dure bobike...
@Bianca: Fijn dat Lynn niet verder geplaagd hoeft te worden ! De doop ziet er geslaagd uit. Al dacht Gijs daar schijnbaar anders over toen hij de kerk uit wilde kruipen ! Weet je dat ik je in eerste instantie niet herkende met je haar los? Je brief is vast en zeker al door andere mama's nagekeken, maar als het een meerwaarde voor je heeft, wil ik dat ook nog wel eens doen hoor... @Melliemel: Wat goed dat Valerius nu beide kanten op kan draaien! Enne... met 8 weken al van buik naar rug vind ik erg knap hoor... =D> @Mamav2: Jeetje, dat schiet echt niet op met Ruth hè ? Ik maak me toch wel zorgen om haar... @Eve: Was je bij de doop van Gijs of had je de foto's al eerder gezien? @Noralien: Wat naar, zo'n ernstig ongeluk naast je huis . Het is ook wel een vervelend kruispunt, moet ik zeggen... @Slingding: Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je een poosje even geen puf, zin of wat dan ook hebt om hier te komen. Maar ik ben blij te lezen dat je eerste nachtdienst is meegevallen ! Alleen vervelend van die boete, dat geld kun je ook aan leukere dingen besteden... Tja... en hoe gaat het met mij? Ik heb eigenlijk niet zo veel nieuws te vertellen. Jasmijn lijdt nog steeds aan een hevige aanval van 'grenzenopzoekerij' en Emma gaat tevreden haar gangetje. Overmorgen wordt ze alweer een half jaar. Zaterdag krijgt ze dan voor het eerst bijvoeding... Zelf ben ik wel nog steeds moe, maar het verwarde gevoel is gelukkig al een stuk minder . Dat maakt dat ik ook weer wat meer kan hebben. De vermoeidheid is momenteel dus meer lichamelijk dan geestelijk. Ik weet niet hoe de andere mama's dat ervaren, maar ik vind de overgang van 1 naar 2 kids een stuk heftiger en drukker dan van 0 naar 1. Ik weet nog dat ik me geregeld heb verveeld toen Jasmijn nog zo klein was. Nu weet ik niet eens meer wat vervelen ook alweer is...
Lola: ik weet uiteraard zelf nog niet hoe het is om twee (jonge) kinderen te hebben, maar ik heb meerdere collega's die zeggen dat ze de overgang van 1 naar 2 kinderen zwaarder hebben gevonden dan van geen kind naar 1 kind. Zij zijn het in ieder geval met je eens! Jij bent natuurlijk ook nog eens meer gaan werken dan toen Jasmijn klein was, dat is dan natuurlijk ook wel dubbel pittig... Lies
Lola dat wel ja, al heb ik nu het voorzitje+windschermpje en regen/warmte voetenzak op mp staan maar krijg er bijna geen bieding op en het is echt nog z.g.a.n. dat zie je gewoon terug op de foto. we willen toch iets meer vangen dan de 20 eurie die er nu op geboden is...
Slingding, heb je al gesproken, maar fijn dat de nacht is meegevallen. Noura, gelukkig is Saf wat op aan't knappen. En driftbuien zijn nooit leuk, maar misschien wel een teken dat het de goede kant op gaat?! Mij lijkt de keuze voor wel of geen vaccinatie ook lastig. Otje, leuk hoor de voorpret voor het inrichten van de kamers. Duckie, lekker hoor een weekendje weg! En als het niet goed gaat op één slaapkamer zal er idd wel een andere oplossing te vinden zijn. Lola, ben blij te lezen dat je geestelijk weer wat lekkerder in je vel zit. Hoop dat de lichamelijke vermoeidheid ook snel minder zal worden! Lies, klinkt heftig, die leerling in je klas. Wij zijn deze week op de basisschool gaan kijken waar we Jikke willen inschrijven. Raar idee dat Jikke daar straks rondloopt.
Ik kom trouwens niet naar de meeting.Kwam er vandaag achter dat het samenvalt met de nationale openhuizenroute.