December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

janette; nee maar dat is hier 'normaal' ;)

otje; hij is nog niet helemaal in zijn hum maar al veeel meer als dat hij was 8) hihi vwb cva is een cursus over veiligheid die hij om de 10 jaar moet herhalen en dan moet slagen :)

bianca; ohhh ik herken me nu zo in jouw vwb het opbreken, en dan ook de energie niet om dit toe te passen, ik wil bij valerius een methode toepassen maar heb er nu gewoonweg ook de fut niet voor. het is zooo sneu als je kindje helemaal over zijn toeren raakt het is niet de ideale manier maar wij hebben om deze reden orlando dus nu in zijn eigen bedje op onze kamer slapen, dat scheelt alweer een stuk ernaartoe lopen dan hoeven we alleen maar te zeggen dat we bij hem (in de buurt) zijn en dan is het meestal goed. gaat dit even echt niet mag hij bij ons in bed. mss vind je dit niks hoor maar hier scheelt dit iig een hoop energie.

slingding/bianca; veel plezier straks
    jep hier is het ook lekker het zonnetje komt niet helemaal door maar het is wel lekker warm hier

hier had orlando vandaag echt zijn dag ook niet hoor, om alles waar hij maar antwoord op kon geven was het neeeee. wss kwam dit omdat hij vanmorgen dus weer verder wilde gaan slapen en hij wakker werd van valerius die een kreet gaf(tja dat krijg je dan als hun beide bij je op de kamer slapen :rolleyes: ;) ). het maakte me iig wel even onzeker, maar ook dit zal wel door meerdere omstandigheden komen. doordat ik zelf moe ben(ruim 2 jaar onderbroken nachten), orlando dan af en toe dwars wat ook extra energie kost, beide kindjes niet doorslapen(dus dan van bwv 20.00 tot 07.00 uur ofzo) bv/kolf iets. ik vind het nml ook onzekermakend dat ondanks dat valerius super gezond uiterlijk heeft ik toch zo weinig kolf(70 tot 90cc per keer uit een borst :cry: )tuurlijk ook wel eens meer maar dit maakt mij dus best onzeker. valerius doet het er goed op hoor maar toch...... :( ik had dus net ook echt ff een dipje endan voel ik me zooooo zwak ik hou hier echt niet van en wil ook niet onzeker zijn op zo'n moment, zoals ik het nu opschrijf is ff hoe ik het nu voel hoor. heb dit dus verder niet vaak en kan me er ook vaak weer overheen zetten door alle positieve dingen te bekijken maar nu even niet zeg maar. heb net mijn moeder gesproken en doet me alweer beter. nu ik het ff geschreven heb voelt het ook alweer rustiger. lucht op iig, dus willen jullie het niet lezen hoeft dit niet hoor :) ik ben het ff kwijt iig

zo ga nu tot hoe lang het kan ff groter groeien lezen en dan vanmiddag weer lekker naar buiten met de kids

gr saskia

2. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    hier een meisje wat nog niet in orde is... piept nog steeds... straks ff langs de h.a...

verder heel druk geweest in huis. kasten opgeruimd e.d.... geeft ook wel lekker gevoel...

mellemiel: Wrom laat je de jongens niet op hun eigen kamer slapen eigenlijk?

slingding en bianca have fun together... geniet ervan.

hier geen lekker weer. athans niet lekker. vanmorgen lekker zonnig, nu weer bewolkt...

ik ga nog ff lopen met meis voor jor thuis komt.
    tot laters meiden.....

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    mamav2; schreef
    mellemiel: Wrom laat je de jongens niet op hun eigen kamer slapen eigenlijk?
    deze reaktie schreef ik naar bianca; ohhh ik herken me nu zo in jouw vwb het opbreken, en dan ook de energie niet om dit toe te passen, ik wil bij valerius een methode toepassen maar heb er nu gewoonweg ook de fut niet voor. het is zooo sneu als je kindje helemaal over zijn toeren raakt het is niet de ideale manier maar wij hebben om deze reden orlando dus nu in zijn eigen bedje op onze kamer slapen, dat scheelt alweer een stuk ernaartoe lopen dan hoeven we alleen maar te zeggen dat we bij hem (in de buurt) zijn en dan is het meestal goed. gaat dit even echt niet mag hij bij ons in bed. mss vind je dit niks hoor maar hier scheelt dit iig een hoop energie.
    en valerius ligt op onze kamer omdat hij dus ook 's nachts nog voor een bv komt en dit dus ook weer minder energie kost om uit bed te komen(9 van de 10 keer ligt hij bij mij in bed na de bv omdat ik in slaap ben gevallen dan(wel veilig hoor, ledikant ligt pal naast mijn bed en ik lig in 'stabiele zijligging' )

dus met deze reden nu momenteel.

gr saskia

ps; orlando had niet voor niets dus zo een bui vanochtend want hij slaapt nog steeds :confused: en dat vanaf 13.15 uur dit is echt lang voor zijn doen

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat is het rustig vandaag.
    Ik heb vanmiddag heerlijk bij bianca een bakkie wezen doe (nu is het nog maar 20 minuten rijden)
    De meiden en Gijs hebben zich heerlijk vermaakt.

Vanavond zou ik eigenlijk naar de muziek moeten maar ik was even met kailynn gaan liggen en met een beetje hoofpijn opgestaan en helaas werd het rond het eten erger.
    Met harde muziek leek het er niet beter op dacht ik zo
    dus ik ga zo naar bed.

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Jeetje, het lijkt wel of idereen weg is.....

Ik ben bij mijn ouders vandaag, Arno moest al vroeg weg en komt pas half de avond thuis.
    Vanavond vroeg op verjaardag dan kailynn nog mee want anders moet ik alleen als arno pas thuis is en nu hebben we nog een halve avond samen.
    Kailynn is gisterenavond toen ik ging slapen wakker geworden en annacht ook nog een keer, ze lijkt weer flink verkouden te gaan worden.

Morgen weer een verjaardag.
    Ik ben 11 keer tante en in 3 dagen tijd zijn er ook 3 jarig, dus we moeten wel zeg maar.

6. even snel een vraagje over de meeting. Is deze weer in de voormiddag?

7. Moet ik je nu veel plezier of veel sterkte wensen... ;) ?

Hoe is het met je hoofdpijn?

8. De vorige keer druppelden de mama's zo tussen 10.00 en 11.00 uur binnen...

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Tussen 10 en 11 lijkt me prima. Aangezien Jiri het nu best lang volhoudt 's ochends, kan hij op de weg terug slapen.
    Ik leg hem als ik thuis ben later in bed, rond 3 uur. Dan zegt hij dat hij niet wil slapen, maar is toch meteen vertrokken. Dan maak ik hem wel rond 16.30 wakker, wat helaas nog resulteert in slechte zin, omdat hij wakker gemaakt wordt.
    Nu laten we hem wat langer liggen, omdat we naar een verjaardag gaan vanavond. Dan kan hij mee en blijven we hooguit tot 22 uur. Voor een keertje moet dat kunnen. Ben benieuwd hoe hij vannacht gaat slapen en vooral tot hoe laat morgen vroeg ;)

@melliemel: is het niet onrustig, met z'n 4en op een kamer? Vervelend dat Orlando zo slecht slaapt.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Slingding, wat een leuke creatie! De foto van Kailynn past er erg leuk bij.
    Druk, druk druk lees ik. Hoe is het met je hoofdpijn?

Otje, lastig hé als ze hun slaapritme ineens verleggen. Dat schopt meteen alles in de war. Is het nog goed gekomen de dag erna met zwemmen e.d.?

Noura, jammer dat je er nooit bij kan zijn op zaterdag. Misschien eens op een zondag afpreken?! Of is dit een echte familiedag voor sommigen?

Duikster, je bent al weg, maar alsnog een fijn weekend.
    En die visite komt wel hoor. Die ben ik jou geloof ik nog steeds verschuldigd :oops: .

We weten nog niet wat we met de vloer doen. Deze week hebben we een second opinion gehad van een bouwkundige en die is het niet overal mee eens (voor ons gunstig). Moeten nog even met de makelaar overleggen.
    Het huis staat nu weer sinds een paar dagen op funda en er staan alweer 3 bezichtigingen gepland. Zaterdag dus openhuizenroute...... [-o< .

Bianca, succes met je sollicitatie. Ik duim voor je dat je uitgenodigd wordt en er een leuke baan aan overhoudt. Ook lekker dichtbij.
    En túúrlijk mag je "klagen". Kan me echt héél goed voorstellen dat het je opbreekt. Dikke knuffel!

Melliemel, ook een knuffel voor jou! Twee jaar onderbroken nachten is ook niet niks. En idd de andere dingen die je opnoemt daar nog bij...
    Over het kolven, daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor. Ik heb nooit (zowel bij Jikke als nu) hele voedingen gekolft. Ik zou echt blij zijn met jouw opbrengst. Hier maar 30 of 40 cc per borst. Het heeft niet altijd iets te zeggen over de hoeveelheid die je produceert als je voedt. Dat is bij mij nl zeker weten voldoende en zo te horen bij jou ook.

Mamav2, he bah je meisje nog steeds niet opgeknapt :cry:
    Beterschap!

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    met mijn hoofdpijn gaat het goed gelukkig.
    We zijn even naar de stad gelopen daar kwamen we bianca en michel ook tegen.

Ene lola: de ene verjaardag is leuker dan de andere zeg maar enne mijn salaris gaat er hard door zo zeg maar want mijn oudste broer is vandaag ook nog eens jarig.

Noralien: fijn dat de bezichtigingen op stapel staan....

12. Ik ben op de meeting op 28 maart in Den Bosch:

* Cynthia
    * Otje
    * Lola
    * Nynke
    * Duckie
    * Saskia (misschien)
    * duikster
    * Saartje

13. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Zoooo, wat is het stil hier, zeg! Ik zal de stilte eens een keer verbeken.
    We hebben veel gedaan de afgelopen dagen. Gisteren hheeft Thijs zijn slaapje een keer overgeslagen omdat ik graag bij een vriendin (en haar dochtertje op bezoek wilde. Zij konden niet in de ochtend, en als ik wacht tot Thijs wakker is, kunnen we vaak pas rond half 4 weg. Met het oog op de naderende zomer wilde ik ook wel eens weten hoe het gaat als Thijs een keer niet slaapt. Ging eigenlijk best goed. Hij heeft lekker gespeeld en op de terugweg even geslapen op de fiets. Meteen wel even een beetje te vel van het goede: vandaag zijn we naar Artis geweest (was heel leuk, al had Thijs weinig aandacht voor de dieren, meer voor de speeltuinen) en is zijn slaapje er weer bij in geschoten....
    Morgen maar even rustig aan doen.
    Verder zijn we in de middag ook nog op zoek geweest naar een witte cementkuip. Ik heb dat ooit een keer gezien als kinderbadje en dat zag er heel leuk uit (en heeft het goede formaat). Maar ik heb tot nu toe alleen nog maar zwarte gevonden, en dat vind ik niet mooi. Iemand een idee waar ik er een kan vinden.
    Morgen gaan we ook fietsten met de nieuwe fietsstoel. Het was nog even gedoe omdat hij (ook op mijn fiets Janette :rolleyes: ) niet meteen paste, maar met een grotere bout ging het wel.

Fijne avond allemaal!

Lies

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lies die verkopen ze bij gamma dacht ik!

15. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    We waren vandaag bij de Praxis, daar hadden ze ze net, ik bel volgende week wel eens naar de gamma, of ze ze daar in het wit hebben. Ik heb ze intussen op internet wel gevonden (toen ik als zoekopdracht "speciekuip" probeerde)

ga nu maar slapen, ik baal een beetje, Pieter is weer aan de studie en er is ook helemaal niks leuks op TV op zaterdagavond. Ik heb echt een beetje doelloos lopen rondsurfen (opvallend: als je op zoek gaat naar "witte cementkuipen" kom je op een hoop drugs-gerelateerde sites uit, je schijnt iets te moeten opkweken, en dat gaat sneller in een een witte kuip)

Oh ja, nu ik er aan denk: Noortje, had jij nu de goede mol te pakken? Jij had toch zo'n mol aanwijzing opgepikt, helemaal in het begin? Ik ben benieuwd!

Lies

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zo, ik ben ook weer boven water. Drukke dagen gehad ivm de boekenweek en gisteren extra gewerkt. Helaas blijft de omzet wel ver achter tov vorig jaar dus dat is niet echt fijn.

@Duckie: Hoop dat jullie een leuk weekendje hebben! Het weer zit iig mee :D

@Duikster: Voor jullie ook een mooi weekend op Texel!

@Bianca/Saskia: Megaknuffel van ons! Ik ga duimen dat er snel een ommekeer zal plaatsvinden en de kids beter gaan slapen!

@Lies: Wat dapper dat je Thijs bewust z'n slaapje laat overslaan met het oog op de zomer. Ik snap op zich wel wat je bedoelt maar ik ga dat dus echt niet doen. Ben net zo blij dat hij nog lekker 2 uurtjes slaapt en ik ff tijd heb voor mezelf....Ben je dan niet 'bang' dat hij er zo aan went en dan dus voortaan altijd z'n slaapje overslaat?

Gisteren hebben m'n ouders een nieuwe autostoel gekocht. Fynn zit nu dus al in een groep 2 stoel. Hij is eigenlijk vanaf 3,5 jaar maar wel vanaf 15 kilo. En aangezien Fynn al 16 kilo is en behoorlijk lang paste hij bijna niet meer in de andere stoel :(

Verder ben ik gestopt met de pil omdat ik het idee van al die hormonen niet prettig vond. Helaas heb ik echt last van het ontpillen. Buikpijn, rugpijn (voelt als bandenpijn), hoofdpijn etc. Hoop dat dat snel overgaat :(

Vandaag een rustig dagje. Het ziet er mooi uit dus ga straks wel ff naar buiten. Fynn is weer es snipverkouden dus wie weet helpt het zonnetje wel. Morgen gaan we met m'n ouders naar Kleve (Duitsland).

O ja, vwb de meeting. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 2x zo kort achter elkaar naar dezelfde locatie niet echt leuk vind. Vond het daar wel gezellig maar niet bijzonder. Bianca is nu aan het proberen om me over te halen om toch te komen...dus wie weet werkt dat wel ;)

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Aangezien ik al 2 maanden geen foto van Fynn had gemaakt heb ik dat vd week maar weer es gedaan. En tot m'n verbazing vond hij het leuk :confused: Zelfs zo leuk dat hij steeds wilde kijken hoe de foto was geworden. Hierdoor liep hij wel vaak te snel uit beeld waardoor ik nu een enorme halve hoofden collectie heb :)

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
  19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0