December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    En van al dat zwemmen krijg je dorst...

Zo, nu weten jullie weer hoe Fynn eruit ziet ;)

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Eve: en als je de 28ste nu ook komt weet ik het pas zeker hoe fynn er uit ziet.
    dus komen! ik vind het altijd fijn om jou/jullie te zien.

ik heb gisteren ook nog 2 boekjes gekocht, 1 van de mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft en een boekje van verhuizen.
    er is bijna niks van verhuizen voor onze kids leeftijd. wel over allerlei andere dingen maar goed met plaatjes en een verhaaltje lukt het hopelijk.
    Want voor kailynn is het ook een verandering, andere huis, nieuwe kamer, ander kdv enz enz.

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

gisteren ben ik eerst samen met mijn zusje naar de terugkomdag van de zwangerschapyoga geweest waar ik niet bij ben geweest ok, maar was wel ff gezellig en leuk om al die beebjes te zien.
    ondanks dat valerius flink is gegroeid en echt wel gwoon gemiddeld is nu, was hij qua lengte toch klein in verhouding tot de beebjes daar die allemaal jonger waren dan hem. de oudste was nml 3mnd!
    s'middags heb ik een vrijgezellenfeestje gehad van een vriendin van mij, en was best er spannend vond ik mbt valerius(de flesweigeraar :( ) maar het is allemaal goed gegaan, want voor zijn doen heeft hij het echt super gedaan hij heeft nml 3 flesjes op (70cc,80cc en 100cc) dit is echt goed van hem was er ook superblij mee. ik heb het erg naar mijn zin gehad, we hebben gesumoworsteld(mss wat voor een mama meet :) is in breda en je kunt daar ook karten en eten errug leuk vind ik zelf 8) 8)
    daarna zijn we ergens wat gaan eten, het eten viel helaas wat tegen. vervolgens hebben we cocktails geshaked en daarna gingen we stappen. nu heb ik niet echt lang meegedaan want ik moest voor de 2e keer echt gaan kolven en om dan in een discotheek in een toilet :( te gaan kolven zag ik niet echt zitten dus ben ik naar huis gegaan, en was ik bijna klokslag 12 thuis, tikus uitgelaten thuis gekolft en lekker in bed gekropen, al mijn kerels sliepen dit was echt superrelaxed. het was dan wel vermoeiend maar daarentegen natuurlijk echt even ontspannend. zo ga ff lezen .....

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Best rustig hier inderdaad dit weekend.
    Wij zijn gisteren er ook uit geweest. We zijn rond 11.30 richting Eindhoven gereden. Even op bezoek bij mijn schoonmoeder en ook nog gewinkeld bij winkelcentrum Woensel. Nog goed geslaagd voor zomerkleding voor de kids (die moesten allebei een hoop nieuw) en ze hebben ook allebei een nieuwe jas. Koen's jas kwam van C & A en was maar 20 euro en Sara d'r jas kwam van H & M en die was maar 15 euro. Geen geld toch? En echt leuk hoor. Ach ja, ze zijn er toch meestal weer snel uit gegroeid (zeker Koen) dus waarom kapitalen er aan uit geven he?

Oh ja, en Steef heeft gisteren de WII Fit gekocht. Hij was daar in het centrum bij een game-store (ik was even bij h&m) en daar lagen er nog 2 dus hij heeft er meteen 1 gekocht. Ik vond het wel duur (90 euro) maar ja, we hebben 'm gisteravond nog uitgeprobeerd en is wel leuk hoor. Ook confronterend ;)

Bianca: Kan me goed voorstellen dat de nachten je opbreken nu Gijs zoveel wakker is :( Wat vervelend zeg. Hoop echt voor je dat het snel weer beter gaat.
    Ik mag over het algemeen niet klagen over Koen's nachtrust maar hij is nu al 2 nachten op rij wakker en wordt dan alleen rustig tussen ons in :oops: Hopelijk blijft dit niet zo natuurlijk.

Melliemel: Wat vervelend zeg dat je zo onzeker bent over de bv met Valerius. Maar kan het niet zo zijn dat hij toch meer binnen krijgt als hij echt bij je drinkt en dat het met kolven gewoon minder is? Ik ben natuurlijk geen bv-deskundige maar heb dit wel eens gehoord. Maarre... niet te onzeker voelen hoor. Vind jou echt een hele lieve mama!
    Mooi dat het vrijgezellenfeestje zo geslaagd was en dat Valerius het ook goed heeft gedaan met zijn flesjes. Moet je eerlijk zegen dat mij dat sumo-worstelen echt vreselijk lijkt :oops: :)

Slingding: Zo te horen een druk weekendje. Mooi dat het zo gezellig was bij Bianca en kids.
    Slim idee over dat boekje van het verhuizen! Dat boekje van die mol is echt leuk! Staat ook nog op mijn verlanglijstje, voor Koen dan he? ;)

Noralien: Ja is nog goed gekomen met zwemmen hoor. Koen was gewoon rond 8 uur wakker dus kwam goed.
    Oh spannend zeg, 3 bezichtingen dit weekend! Hopelijk wordt het iets.

Lies: Klinkt als een gezellig weekend! Ja, ik merk hier bij Koen ook dat hij steeds langer wakker kan blijven. Gisteren ging het ook prima toen we in Eindhoven waren. Toen we om 16.30 uur weg reden daar is hij in de auto in slaap gevallen.

Eve: Wauw Fynn al in een grotere autostoel. Welke is dat dan eigenlijk? Wij hebben nu de Maxi Cosi Priori en ik had het idee dat Koen er nog heel lang in past?
    Balen dat je zo'n last hebt van het stoppen met de pil.
    Veel plezier vandaag in Duitsland. Het is hier wel mooi weer in ieder geval.
    Ik vind ook dat je echt naar de meeting moet komen hoor! :D :D :D
    Wat een mooie foto's van je knappe zoon! Echt lief hoor.

Vandaag rustig dagje. Geen grote plannen vanmiddag. Wel heel veel zin in vanavond. Mijn moeder komt oppassen en wij gaan samen met mijn zus en vriend samen wokken. Krijg al trek als ik eraan denk :p Mjum mjum!

Groetjes Otje

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

slingding; gezellig hoor zo even op visite, hebben jullie nog foto's gemaakt? zooo dat is een hoop verjaardagen zo in 1 keer

nynke; onrustig wil ik het niet noemen het is eerder 'vol' 8) . vwb zijn ze het nu een beetje 'gewend' en slapen ze dus beter. maar wat ik geloof ik wel al vertelde dit is wel tijdelijk hoor, zodra orlando weer minder bang is, gaat hij ook weer lekker terug naar zijn eigen kamer en valerius zijn bedje wil ik zowieso binnenkort terugdoen zodat ik overdag kan gaan oefenen met slapen in zijn eigen kamer :)

noralien; ik hoop met je mee hoor omtrent jullie huis. enne je berichtje doet me erg goed moet ik zeggen 8)

lie's; leuk hoor en ook fijn dat thijs het trok allemaal :)

eve; thnx hoor, maar dat wist je al. he getver wat naar zeg moet er niet aan denken hoop dat het snel over is hoor. ja het is echt super weer ik ga zo lekker met zijn allen en zusje met aanhang een stukje wandelen. heb je een nieuwe avatar?....oh ik zie net je mooie foto's ze zijn erg mooi hoor ondanks de halve hoofden 8) maargoed dat heb je he als je zo'n knap mannetje hebt ;)

slingding; der zijn ook veel boekjes met onderwerpen die 'vaak' aan de orde komen van bobbi, dit is een beertje die dus allerlei dingen mee maakt, hier is dit een favoriet. bobbi naar de peuterspeelzaal, bobbi op het potje, bobbi krijgt een broertje etc etc mss dus ook wel een verhuisboekje

ik ga lekker stukje wandelen.

gr saskia

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nee eigenlijk niet, maar ik had natuurlijk al wel de ervaring en was voorbereid. maar moet ook zeggen dat zowel safouane als anissa gewoon meegaan in het ritme hier. het scheelt verder ook dat ik heel bewust heb gekozen om minder te gaan werken, en zeker het eerste half jaar heel veel thuis ben geweest. en als ik werk is h thuis en dat scheelt ook vind ik, ik kan gewoon weg gaan.
    verder heb ik het voordeel dat er bijna altijd wel iemand is die even op wil letten als ik wil douchen, of saf of anis in bad moet doen.

lekker gewandeld melliemel?

otje wat super dat jullie zo goed geslaagd zijn met shoppen! en leuke prijzen idd
    hoop voor je dat koen snel weer in zijn bedje doorslaapt

gezellig slingding en bianca

leuke fotos eve en wat een prachtig koppie heeft fynn
    en al een grote autostoel. wij moeten binnenkort ook een stoel erbij, en moeten ook eens kijken welke we gaan doen of dat we ook een 2 bij halen

hier ook gewoon de witte kuipen bij de gamma en dat soort bouwzaken gezien. wij hebben een bibabad

saf is vandaag weer een stuk vrolijker, gister was die zo huilerig dat ik even bang was dat die weer terug ziek werd. maar heb nu goede hoop dat het de goede kant op gaat
    en vrijdag is hij naar het kdv geweest voor het eerst, om te wennen, anis was ziek die is thuis gebleven. saf heeft het erg leuk gehad.
    en omdat het niet drinken uit de fles me toch heel dwars zat, en bij het idee dat ze volgende week naar het kdv moeten me echt buikpijn bezorgde. heb ik gister een andere fles gehaald, de nuby die helemaal van siliconen is, en ze heeft er 60 cc ongeveer uitgedronken, ben heel blij, want ze kan het dus wel

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

safouane deze week

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia: Klinkt heel gezellig het vrijgezellenfeestje. Lekker om er even uit te zijn :D Maarre...sumo worstelen zou niet echt mijn ding zijn hoor :( Heb je wel een foto van jezelf als worstelaar? ;) En wat goed dat Valerius uit z'n flesje dronk. Wandel ze!

@Otje: Ben nog hier hoor. We gaan morgen pas naar Duitsland 8) Leuk dat jullie zo goed zijn geslaagd voor kleding. Maar ja, de winst geeft Steef dan weer weg aan de WII :) ;) Fynn zat eerst ook in de Maxi Cosi Priori. Maar hij zat er echt opgepropt in. En z'n hoofd kwam steeds meer boven de bovenkant uit. Het rare is dat de Priori t/m 4 jaar zou moeten kunnen. Nou, daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen :rolleyes: Nu hebben we deze: https://webwinkel.anwb.nl/published/web ... r2.nl.html Eet ze vanavond en veel plezier!

@Noura: Oei, gelukkig dat Saf niet weer terug ziek werd. En wat fijn dat hij het zo naar z'n zin had op het kdv! En Anissa gedronken uit het flesje!

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

zijn haar zit wel wat plat.... hihi deze is van een paar weken terug

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eve veel plezier alvast

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Saf en Fynn zijn echt Ebony & Ivory :) Maar wel 2 heel knappe ventjes ;)

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahahaha eve, duo penotti
    mischien vormen ze wel een leuk boybandje later

goh heb de tv aan, is dries roelvink op tv :( ga maar eens even wat anders aan zetten en even de pc uitzetten, iedereen fijne dag

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve veel plezier in Duitsland geniet ervan gaan jullie 1 dagje?
    en Fynn al naar ene grotere stoel? :confused: wij hebben de mc tobi en daarvan kan het ruggedeelte meeomhoog kan dta bij de priori dan niet?
    lieve foto's van Fynn

Noura gelukkig dta saf weer op de goede weg is

Otje lekker weer nieuwe kleding

hier gister ook een jas en een spijkerbroek gekocht voro Teun, voro echt zomergoed moeten we nog maar kijken hij heeft nu veel blousen aan waarvan de mouwen ook op de helft vast gezet kunenn worden.

vandaag zijn de schommel en de kruip/glij tunnel die we via mp te koop haddne staan opgehaald en voor meer dan waar wij ze voor hadden gekocht :D

zo ga weer ff wat doen zo naar wijnands oma, als ze thusi is, en dan zien we wel weer....

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    otje: ik heb ook de wii fit besteld en er komt 26 maart een fitnis coch uit voor de wii en die heb ik gereserveerd.

saskia: van bobbie bestaat er geen van dat was ook het eerst waar ik naar gekeken heb.

Ga effe buiten in de zon zitten...

15. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @slingding: hier is geen zon meer :(

@eve: Jiri wil ook altijd kijken aan de verkeerde kant van het fototoestel :) erg irritant.
    En je moet wel komen naar de meeting. Je komt toch voor ons, niet voor de omgeving, haha...
    Het gaat bij autostoelen eerder om de lengte dan het gewicht. Las laatst ergens dat het zo vreemd was dat ze wel gewicht maar geen lengte erbij vermelden. Terwijl dat dus belangrijker is. Wij hebben de maxicosi prior en de tobi. Maar qua lengte past jiri er nog goed in.

Ben ook af toe kleertjes aan het kopen. Vond een jas best moeilijk, maar heb er een gevonden bij de v&d, helaas wel 39 euro, wat ik toch wel prijzig vond, maar heb tenminste wel een die ik leuk vind. Had bij de prenatal ook nog een spijkerjasje gekocht, dus nu kan hij hopelijk tot aan de winter vooruit met de jassen. Had trouwens in de v&d jas al maat 104 :confused: 98 paste net en dat vind ik dan zonde, dus maar een maatje groter genomen.

@melliemel: dat slapen is toch wat. Blijf dat nog steeds het zwaarste vinden van het hebben van kinderen. Ik probeer nog maar ff te genieten van de nachtrust, die over een paar maandjes ook weer voorbij is.

Vannacht is goed gegaan. We zijn om 22.00 uur vertrokken en om 23.00 uur lag jiri in bed. Hij heeft tot 9 uur geslapen, dus dat was voor ons ook erg fijn. Hij had gistermiddag van 3 tot half 6 geslapen.

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Ja, we gaan ff 1 dagje op en neer om inkopen te doen :D Nee, bij de Priori kan het ruggedeelte niet omhoog. Vind het gedeelte voor de benen ook erg kort.

@Nynke: Vind het gewicht ook raar. Zegt helemaal niks over de leeftijd en lengte. Ben dus ook van Fynn z'n lengte uitgegaan. Maar snap echt niet dat de Priori tot 4 jaar zou moeten kunnen....

@Setje: Ga ik uiteindelijk toch nog eerder naar Kleve dan jij ;) Zal ik ergens een briefje voor je achterlaten? :)

Ik heb echt helemaal niks met dat hele WII gebeuren :( :rolleyes: Ben ik daar soms te oud voor? ;)

17. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben een beetje aan het balen. In feite heb ik best een leuk weekend gahad, maar Pieter en ik hebben zo lopen katten op elkaar dat ik het vervelend vind dat we op deze manier een week in moeten waarin we elkaar nauwelijks gaan zien (maandag, dinsdag en woensdagavond moet Pieter naar school, vrijdagavond wordt er een tentoonstelling geopend op de academie waar werk van hem wordt tentoongesteld, moet ie ook een praatje doen, kortom moet hij ook echt bij zijn) verder natuurlijk de dagen gewoon nog werken. ) Ik denk dat hij daarom nogal kortaf was dit weekend. Het was gewoon niet gezellig.

Vanavond bijvoorbeeld bijna ruzie gehad omdat Pieter bang is dat Thijs te dik wordt en ik denk dat het wel meevalt. Uiteindelijk maar besloten om of het CB even te bellen of anders een ker bij de huisarts langs (hij heeft ook een beetje uitslag op zijn beentje, dan combineren we dat even). Ik vind het gewoon een stevige peuter en maak me echt geen zorgen, maar Pieter begint er steeds over, ik wordt er echt een beetje kriegelig van.
    Wat vinden jullie, Thijs is nu 90 cm en weegt 14,5 kilo (was wel na het eten en met kleren)

Ik heb ook zin om zomerkleren te kopen, maar het lukt bij mij meestal pas als het weer wat beter wordt. Ik vind zomerjassen vaak moeilijk omdat ik ze vaak te dun vindt. Ik heb al een leuke gezien bij de Bever (dat was een winddicht fleecejack, beetje aqua kleur, met capuchon) maar vond 60 euro wel erg duur (al krijgen we er vaak nog wel wat korting omdat we er gewerkt hebben....)

Eve: ik was ook wel een beetje bang dat Thijs vandaag geen zin zou hebben om te gaan slapen, maar hij is keurig gaan slapen. Als we gewoon in zijn vaste stramien zitten van boterhammen eten en daarna slapen, hoort het er wel heel erg bij voor hem en vindt hij het prima, gelukkig.

Weer niks leuks op TV..... niet eens een CSI'tje

18. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Kan ik nog een keer iemand een foto van Thijs toesturen om te verkleinen voor een andere avatar. Op deze is Thijs 6 maanden. Nu ik weer zo actief ben hier kan dat natuurlijk echt niet meer....

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Duikster, hoe was je weekendje Texel? Lekker hoor, er ff tussenuit.

Melliemel, het is zwaar he, als allebei de kinderen niet doorslapen...Met Lynn mogen we de laatste tijd niet mopperen. Ze slaapt nu sinds 2 weken in een groot bed en eigenlijk gaat dat supergoed. Gijs is daarentegen echt een heel slechte slaper. Hij heeft in totaal nog maar een keer of 10 echt doorgeslapen. Je merkt ook aan hemzelf dat hij moe wakker wordt 's ochtends. Als 't 's nachts echt niet gaat, dan leggen we hem ook bij ons in bed. Meestal voor eventjes, want hij blijft niet lang stil liggen.
    Grappig zeg, dat sumoworstelen...wil wel foto's zien :) .

Foei Eve, al 2 maanden geen foto gemaakt. Wel herkenbaar trouwens. Lynn wilt ook standaard kijken naar de foto voordat 'ie überhaupt gemaakt is :rolleyes: . Je hebt wel een heel fotogeniek zoontje, superfoto's! Balen zeg dat de omzet ver achter blijft. Heel herkenbaar, het niet gebruiken anticonceptie...wil je niet ontmoedigen, maar ik hoop voor je dat je niet elke maand flink bloedverlies krijgt, zoals ik. Have fun in Duitsland morgen.

Otje, die zomerjasjes zijn idd niet duur. Ik moet ook nog een xtje shoppen met m'n schoonmoeder...Lynn krijgt nog een zomerjas van hen. Voor Gijs heb ik er vorig jaar al eentje gekocht in de sale bij Mexx...15 euro (normaal 50). Heb je lekker gegeten vanavond?

Noralien, klinkt goed, 3 bezichtigingen...hopelijk komt het tot de verkoop van jullie huis...ik ga duimen. Wanneer krijgen jullie de sleutel van jullie huis? Hoe gaat het met je kleine meisje?

Noura, gelukkig dat Anissa toch gedronken heeft uit de fles. Hoeveel dagen gaan ze naar het kdv?

Heb ook niks met de WII, heb sowieso niks met spelcomputers...

Gisteren zijn Michel en ik een dagje samen weggeweest. ff geshopt in Middelburg (nog lekker gedronken, Slingding?) en daarna bij de Griek gegeten in Vlissingen. Tot slot zijn we naar de bioscoop geweest, we hebben Slumdog Millionaire gezien, heel mooie film, heeft ook veel oscars gekregen. Lynn sliep bij mijn schoonouders en Gijs bij mijn ouders. Belde mijn moeder vanochtend dat Gijs hartstikke ziek was, hij heeft heel de nacht overgegeven en flinke diarree. We zijn hem meteen gaan halen, hij was zoooooo zielig :( . Vanmiddag hadden we een feest van mijn oom en tante. Michel is eerst gegaan, samen met Lynn, en ik ben bij Gijs gebleven. Om 17.00 uur heeft hij mij afgelost en heb ik nog een paar uurtjes gefeest. Gijs heeft bijna heel de dag geslapen. Hij heeft thuis niet meer overgegeven, wel flinke diarree en koorts. Hij moet eigenlijk dinsdag zijn BMR krijgen, maar ik ga 't morgen maar ff verzetten.

20. Hallo allemaal,

hier is het kermis in het dorp en daar zijn we deze namiddag naartoe gegaan. Was erg leuk. Liene had eendjes gevangen en met kikkers gegooid in een grote kikkermond. Ze had een blokfluit en een vrachtwagen voor in de zandbak gekozen. Dan nog een paar keer op de paardemolen waar ze zelf probeerde om de pluche te pakken. En dan heb ik nog een beertje van winney the pooh voor haar gegrepen.

Tisse is ook 1 keer op de paardemolen geweest, maar die was er wat bang op. Maar als ie er naast zat te kijken naar zijn zus, dan klapte hij wel in zijn handjes! Hij is een echt kijkertje. Ook met het eendjes vangen. We hadden hem erbij gezet, maar hij kijkt dan wat zijn zusje doet.

Nadien nog langs een speeltuin gewandeld en een ijsje gegeten.

Ben is nu terug, vieren met zijn vrienden en morgen ook.

Liene en Tisse slapen en ik zit nu wat te werken voor school. Ik zit weer in een stage. Ben donderdag begonnen. Volgende week vrijdag is het voorbij, dus dat valt mee.

Dinsdag is Ben jarig en dan krijgt hij zijn weekendje-weg-cadeau. Had ik dat jullie al verteld? Wij gaan met zijn 2'en een dag en een nachtje weg. We gaan naar limburg (Belgische provincie) en zaterdag gaan we er met een vespa rijden. We krijgen een piknickmandje mee. En dan daar slapen in een bed and breakfast, lekker ontbijten en dan weer terug. Ongeveer 24u gaan we weg, dat is lang genoeg met de bv. En ook voor mij :oops:.

Deel Deze Pagina