December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Altijd leuk zo'n wipschaap :D

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Gewoon een lekker koppie. Op z'n rechterwang (voor de kijkers links ;) ) het plekje eczeem. Als je het zo ziet is het eigenlijk wel erg klein... :(

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ff gauw, illegaal, vanaf m'n werk. Moet zeggen dat ik het wel een beetje eng vind, helemaal alleen in dit pand. Normaal komt de schoonmaker altijd, maar ik heb 'm nog niet gezien.

Ik kreeg gisterochtend telefoon van het kdv dat de leidster van Lynn en Gijs, waar ik een paar weken terug over vertelde, overleden is. 52 Jaar. Ik heb haar nog op foto staan, toen Gijs trakteerde (5 februari). Toen was er nog niks aan de hand en nu is ze dood. Ik kan het niet bevatten, laat staan haar familie.

Ga maar weer gauw verder. Er moeten nog heel veel werkbrieven geboekt worden, dus ik ga voor data-typiste spelen...is weer iets anders dan diarree-luiers verschonen, haha!

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @bianca je kunt ook in de boekwinkel kijken scheelt weer portokosten ;)
    sterkte met de 2 zieke en je avond werk, wel handig dat je het zo kan verzetten maar liever niet met je gebroken nachten dacht ik

@82mama welkom, kan je wel zeggen uit welke regio je komt? of provincie?

Slingding heeft Kailynn al onderbroekjes aan? over haar luier? of is ze super snel en er al uit? ben het ff kwijt :oops: sorry

eve oke dan had ik het ff verkeerd om begrepen..mss een katoenemutsje voor hem :) of mss kan Teun volgende week met hem praten dan is hij er mss af en wil hij een az cap op... :) ( leuk voor zijn papa)

kwam vanmiddag in een speeltuintje een mama tegen met een kindje van ook net 2+ zeg maar, maar Teun was gewoon een kop groter en veel wijzer...ze dacht dat hij al 2.5 a'3 was.... :rolleyes:

Noura dit doet teun ook tong uit ziijn mond en lip naar buiten en hij wil ook nog wat spuug laten vallen dan...nou dat mag dus mooi niet van deze mama....

Eve ik wil ook een echte beliner!

Bianca dat is zeker ff slecht nieuws voor de fam van de leidster

ga ff wat dozen kleding van Teun bij elkaar doen, heb het nu op maat...helaas via mp verkopen lukt niet dus ga ik maar een kraam huren op de grijze markt in egmond binnen tijdens het feest weekend....

fijne avond allemaal

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    janette: kailynn heeft gewoon nog een luier aan hoor, maar ze gaat uit haar rompers groeien dus ik dacht ik koop een paar setjes ondergoed.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja zo kan het ook..heb ik ook pas gedaan, maar maat 98/104 bij zeeman vandaan is het hempje zonder te wassen al bijna te klein en de short is veel te ruim ook over zijn luier :rolleyes: dus zou niet weten welke maat ik dan moet kopen.....
    dus ben maar weer overgestapt op rompers....

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hi ladies,
    wij zijn weer terug van Texel. Op zich wel lekker geweest om even weg te zijn, maar de stekelige opmerkingen hier en daar maakten het niet altijd heel gezellig....Ik was dan ook blij zondagavond in mijn bedje te liggen. Ik was echt total-loss....Was nog even gaan douchen en toen op bed gaan liggen met een boek om 21.30. Frank heeft mij een aantal keer flink geschud en gedaan en om 22.00 heeft hij het maar opgegeven en mijn boek weggelegd en de lamp uitgedaan....

Gisteren weer gewerkt en vandaag dus het opruimen gehad...Vanmiddag scheen hier het zonnetje heerlijk, dus toen de kids op bed lagen ben ik lekker even in de tuin bezig geweest. Helaas was de groenbak hier al weer vol van alleen de achterste hoek, dus dat schoot niet echt op. Maar goed morgen wordt hij weer geleegd, dus dan kan ik donderdag weer verder....en ik ga nog effe een bak te leen vragen...
    Voelt toch wel lekker om weer iets te doen en krijg toch een klein beetje een voorjaarsgevoel zo. Nick en Chris hebben later vanmiddag ook nog effe lekker in de tuin gespeeld/gelegen, dus de glijbaan en 'zanbak' zijn ook weer in gebruik genomen. NIck heeft vanmiddag weer een poging gedaan om te fietsen op zijn driewieler maar kan nog steeds niet helemaal goed de trappers rond krijgen met zijn net te korte pootjes.... Vanmorgen had Nick op de PSZ ook al buitengespeeld dus die heeft vandaag zijn vitamine D wel aangemaakt....:)

Ik heb velen van jullie 'gespamd' met een receptenmail...ben wel benieuwd wat daar uitkomt. (lola jou uiteraard niet) Ik heb in elk geval al wat leuke recepten ontvangen van mij (on)bekende mensen. Ben normaal ook niet zo van doorstuurmailtjes, maar lekkere recepten vind ik altijd wel leuk.

Net nog de belastingen door zitten nemen en het lijkt er op dat we nu bijna alle info hebben....zal blij zijn als alles ingestuurd is.

Ik heb van alles gelezen, maar het is niet allemaal blijven hangen.... Wel las ik van de mogelijke exceemplek van Fynn. Hier werkt cardiflor niet en Nick heeft heftige exceem. Gelukkig is het weer wat minder nu. Maar ik smeer eigenlijk heel basaal weleda iedere dag olie op de exceemplekken om het goed vet te houden. Dit lijkt goed te werken. Daarnaast krijgt Nick urticalcin tabletten, die de kalk binden in je lichaam die je binnenkrijgt en dat lijkt ook de exceem te verminderen hier. Maar goed bij Nick heb je het niet meer over een plekje....

nog effe een vraagje....mijn etterboekjes....waar zwerven die inmiddels rond?

Hoorde net van mijn mams dat zij een hele zut recepten die bij een high tea geserveerd worden op i-net gevonden had en dat zij nu met haar zwemclub haar eigen high-tea ging houden. Is dat niet een idee voor een volgende alleen mama zonder kindjes-meet? Om gewoon zelf de spullen klaar te maken (ik vraag de recepten dan wel even aan mijn mams) en dit ergens te serveren....is stukken goedkoper dat in een restaurant. het mag van mij hier (al weet Frank daar uiteraard nog niets van...)

o en noortje....je bent me geen bezoekje schuldig hoor! Ik had alleen bedacht dat het wel leuk zou zijn, nu ik toch bij je in de buurt was om het te combineren, maar aangezien schoonfam dat niet waardeerde bleef het alleen bij een gedachte van mij. En uiteraard ben ik wel erg nieuwsgiering naar Anne in real life!

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hier ben ik weer :D M'n pc stond nog aan dus heb nog ff bijgelezen ;)

@Bianca: Heb je net al gesmst maar word nog steeds naar van je verhaal. Merk dat ik daar echt heel slecht tegen kan en er maar aan blijf denken. Vliegrampen etc doen me niks maar dit raakt me echt :(

@Cynthia: De Hema en Babywlalz hebben rompers t/m maat 98/104. Fynn begint daar nu uit te groeien maar denk dat Kailynn dat nog wel past. Petit Bateau heeft rompers t/m 4 jaar maar die vallen wel klein. Ik baal er echt van als Fynn straks geen rompers meer past. Vind ze erg makkelijk en zo lekker baby-achtig :D

@Karin: Balen van de stekelige opmerkingen. Hebben jullie wel wat leuke dingen ondernomen? Jeetje, wist niet dat Nick zo erg eczeem had. Is me nooit opgevallen iig. Heeft hij er zelf veel last van?

Een high-tea is altijd lekker :D Ben alleen zelf absoluut geen bakker dus neem dan wel iets kant en klaars mee ;) Op zich heel gezellig om het bij jou thuis te doen. Maar wel wat lastig bereikbaar met het ov (en duur treinkaartje :oops: ) :(

Nu ga ik ECHT stoppen. Trusten allemaal!

p.s. hoop niet dat jullie m'n spam zat zijn. Zal beloven dat ik nu weer 2 maanden geen foto's zal maken van Fynn....

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: Nick krabt zichzelf af en toe helemaal open. Met name zijn knieholten en elleboogholtes zijn de pineut. GElukkig lijkt het wel wat rustiger te worden nu, maar goed hij ziet er af en toe niet uit. Vorig jaar heeft hij ook weinig korte broeken aangehad, omdat hij zichzelf helemaal openkraste....Dus ik denk wel dat hij er last van had...

enne...als het hier zou zijn dan haal ik je wel op van het station hoor. en wie weet kan je wel vanaf een bepaald punt meerijden met iemand. Maar goed. we zullen zien of het er van komt....

10. Hallo allemaal,

ik kom eigenlijk alleen wat spammen...

Maar wil toch even reageren op Bianca haar verhaal... Wat dieptriest seg... Ongelooflijk toch.

Gisteren las ik in de krant dat een achterneef van mij (ik ken hem niet hoor) verongelukt is met zijn vriendin en hun 2 hondjes. Hij was 21, zij 17. Een andere vriendin in de wagen is levensgevaarlijk gewond. Het ene moment zijn ze allemaal gelukkig en hop, gedaan. Mag je toch niet te lang bij nadenken, want dan word je (ik toch) gek.

11. broer en zusje, maar zusje was boos omdat Tisse op HAAR plaats stond. :)

12. Ons lachebekje:
    Dit doet ze dus als je vraagt om eens te lachen...

13. Voor Eve, vandaag gemaakt, want ik heb de vaste pc nog altijd niet op gezet...

Maar zo doet hij dus met 'knuffeltje' als hij moe is:

14. Daarstraks in de fietskar (Janette):

15. Een weekje geleden:

16. Ijsje eten... En ja, dat op de broek, jas, wang, ... is allemaal ijsje.

17. Ik heb daarnet Tisse, wandelend met plopballon, gefilmd, maar het duurt en duurt het uploaden.
    Benieuwd of ik het kan...

18. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hallo meiden,

Wil graag het laatste nieuws met jullie delen... Nu wij hier van de schrik bekomen zijn... :oops: :oops: :p

Rick en Tim krijgen een broertje of zusje! ;)

Alleen één vraagje aan Setje: zou je het niet willen vertellen aan jou vriendin, mijn zusje, we willen het nog even voor ons houden...

Maar aan jullie wil ik het graag kwijt!

Veel liefs uit Lelystad en tot snel...

Irma. :oops:

Deel Deze Pagina