December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WAAH!

Wat een geweldig nieuws! Oh, ik ben zo blij voor je!

Amai, de eerste decembermama al aan de derde ronde!

Was het een verrassing voor jullie?

Geniet ervan Irma!

2. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    We wilden wel graag een 3e maar het is niet helemaal volgens de planning gegaan en net zoals de zwangerschap van Rick ben ik ook nu weer door de pil heen tijdens het geven van borstvoeding zwanger geworden... Het was echt een complete verrassing en ook wel heftig, Tim is nog maar net 5 en halve maand...

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wauw Irma! Gefeliciteerd hoor! :D Had ik (nog) niet verwacht. Nou, geniet er van zou ik zeggen!
    Wilde er nog een leuk plaatje bij posten maar helaas ligt photobucket eruit... :rolleyes:

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Ik vind dat boek ook erg leuk! Heb je de shop-aholic-serie al uit? Echt heel erg leuk. Je mag ze ook wel lenen hoor, heb ze hier staan maar dan moet je wel een eindje komen rijden ;)

82Mama: Kan me voorstellen dat je op dat andere forum niet alles kwijt wil als er teveel bekenden bij zitten. Dus schrijf hier maar lekker verder hoor.

Bianca: Brrr... bij jullie ook al zo'n overval laatst. Bah.
    Oei, wat vervelend dat beide kindjes flink aan de diaree zijn. Veel beterschap. Gelukkig kun je dan de avonden werken al lijkt me dat ook niet echt fijn als je thuis al de hele dag bezig bent.
    Wat erg zeg dat die leidster al overleden is :( Dat is wel heel snel gegaan dan. Echt niet te bevatten.

Eve: Kan me voorstellen dat het wel eens lastig is met Fynn's lengte. Mensen denken/verwachten idd dat hij iets kan waar hij nog te klein voor is.
    Die foto's met de berlinerbol (MMMM!) zijn echt leuk! Enne... ik ben dol op foto's dus kom maar op met je spam hoor.
    Die laatste foto is ook heel mooi. Volgens mij lijkt Fynns plekje wel op dat van Koen.

Duikster: Mooi dat jullie weekend geslaagd was maar jammer van de stekelige opmerkingen. Van wie kwamen die dan of vraag ik nu te veel? :oops:
    Ik heb jou receptenmail doorgestuurd maar nog geen recepten ontvangen. Ben benieuwd!
    Leuk idee van die high-tea. Van mij mag het ook wel hier maar dan moeten sommigen misschien te ver rijden?

Saar: Jeetje wat erg zeg van je achterneef en vriendin :( Sterkte.
    Mooi zeg die foto's van je kids. Tisse wordt al een grote jongen zeg!
    Ik kan het filmpje (nog) niet bekijken, site van photobucket ligt eruit.

Ik ga Koen eruit halen, die wordt nu net wakker...

Groetjes Otje

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Irma: gefeliciteerd!
    Ik kan me voorstellen dat je schrikt als je door de pil en bv zwanger wordt.
    Hopelijk kan je van deze zwangerschap op en top genieten.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: wat moet dat een schrik telefoontje geweest zijn.
    Je verwacht niet dat iemand die vol in het (werk)leven staat komt te overleijden.

Karin: volgens mij liggen je boekjes bij noralien klaar voor mij.

7. 82mama

82mama Lid

16 mrt 2009
    11
    0
    0
    Lola.
    Ik smeer haar wangetjes standaard 's ochtends en 's avonds in met bepanthen. Als het zo erg wordt dat het ove 2 wangetjes zit en haar voorhoofd en kin ook vol zitten, da smeer ik een paar keer hormoonzalf.
    Maar als ik het met bepanthen bijhou, is het ook redelijk te doen.

Omdat ik stiekum een beetje bang ben voor wat er uit kan komen.
    Had al allerlei enge ziektes in mijn hoofd. En wat je niet weet... tsja, dat voel je alleen... :rolleyes:
    Moet mezelf idd eigenlijk echt dwingen om een afspraak te maken...

Haha, ja dat kan mijn kleine meid af en toe ook. Vooral als ze ingespannen met iets bezig is.
    Tik vaak even met mijn vinger op haar tong en dan trekt ze hem snel naar binnen, waar ze hem dan ook houdt :)

Ik woon sinds een paar jaar in 1 van de Friese 11-steden.

Duikertje.
    Balen dat je dan weer aan het werk moet, na een vakantie, of neit?
    Sneu dat je zoontje helemaal zo onder het eczeem zit. Kan dat niet gerelateerd zijn aan eten?

Maken of plaatsen ;) :)

Feitkifkim
    Gefeliciteerd.

Slapen al jullie kids nog overdag?
    En hoe lang slapen ze 's nachts?

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Saar ik dacht toevallig van de week hoe het met de fietskar was...maar prima dus enne leuke deken hebben ze...het is dat Teun nu in bed ligt maar anders had hij hem zeker willen pakken.. :)
    en leuk filmpje...
    sterket met het verlies

Irma gefeliciteerd!
    maar eh schrik? was het (nog) niet gepland?
    ik lees het antwoord nu......zeker schrikken dan...

Hier vanmorgen naar de holle bolle boom geweest indoorspeeltuin met plons afdeling, wij waren in de plons..teun vond het wel leuk alleen de glijbanen gingen hem nog ff te hard...mama vond ze ook hard gaan..volgende keer de indoorspeeltuin maar uitproberen...helaas is teun geen haantje de voorste met alle dingen uitproberen hij wil echt pas als aller laatste en daar dan ook nog de laatste van...hoop dta hij snel wat vluger word....

82mama hier slaapt teun nog over dga hoor...meestal 2 uur, als hij daarna niet wakker is maak ik hem wakker want ander spit hij gewoon weer 4 uur en dan krijg ik hem savonds niet naar bed of is hij smorgens heeeeeellllll vroeg wakker :(

ga de foto's ff op d ecomputer zetten en dan zou ik ff spamen als ze gelukt zijn

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen slaapt nog elke middag, zo ongeveer van 13 tot 15 uur. De ene keer wat langer, andere keer korter. Als we een dagje weg gaan wil hij nog wel eens zijn middagslaapje over slaan en slaapt dan in de auto.
    's Avonds gaat hij rond 20 uur naar bed en slaapt dan tot 8 uur ongeveer.

Janette: Klinkt gezellig, je ochtend. Ben benieuwd naar de foto's.

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
  11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    irma gefeliciteerd! dit kindje wil denk ik heel graag bij jullie zijn dat het zich niet heeft laten tegenhouden

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dan verder die nare berichten, jeetje bianca dat doet je beseffen hoe snel het kan gaan, wat een afschuwelijk bericht

saar, ook van jou, iets om sprakeloos van te worden.... heb er dan ook geen woorden voor, alleen kippenvel

zag erg leuke fotos, eve wat is dat voor iets lekkers wat fynn eet? wil dat ook wel

saar, jij ook al prachtige fotos, mooi te zien dat ze zo intens boos of verdrietig kunnen zijn, maar ook intens blij, prachtig die open blik in de camera op deze leeftijd

otje, ja ben nu in boek 1 en heb dus nog wat te gaan. haha zou zo de serie op willen halen als je iets dichter bij woonde

karin wat een leuk idee die high tea
    zou hier ook wel mogen hoor.
    de augustusmamas hebben een meeting gehad in lunteren, daar konden ze zo een zaaltje gebruiken, als ze wat te drinken namen. kost dus bijna niets. en is voor een aantal uren te reserveren

safouane slaapt niet altijd meer. maar gaat nog wel naar bed, hij heeft die tijd voor zichzelf toch nodig, ook al slaapt hij niet

bij de hema heb je onderbroekjes en hemdjes los. dan kan je verschillende maten nemen zodat ze passen

13. Bij Noralien... :D

*Edit: zie dat Slingding me wéér voor is geweest... ;) :) *

14. Bah, wat naar :( ! Zo'n plotselinge dood is inderdaad niet te bevatten. Het ergste lijkt me dan dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Naderhand blijft je dan achter met de dingen die je nog zo graag (nog eens) had willen zeggen...

15. Ja, ook zoiets vreselijks. Gelukkig maar dat we van te voren niet weten wat ons te wachten staat en wannéér. Dan zou je pas echt gillend gek worden...

16. Haha, dat doet Jasmijn dus ook. Net Emile Ratelband, tjakkááá... :D !

17. Irma, jeetje wat een leuk nieuws! Ik kan me voorstellen dat jullie van de schrik moesten bekomen. Ik wens je een heel fijne - en deze keer onbezorgde - zwangerschap toe...

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    zo dan nu wat foto's

overzicht van het ondiepe gedeelte, ja achterin is teun met oma

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    in de waterbak

20. Jasmijn slaapt overdag nog één keer, meestal een uurtje of twee. Sinds ik na mijn verlof weer ben gaan werken - en drie maal in de week om 6.15 uur op moet - is Jasmijn's nachtrust wat korter geworden. Ze slaapt dan ongeveer van 20.00 tot 6.30 uur. In het weekens en op niet werkdagen slaapt ze meestal wel wat langer, tot 7.30 uur ongeveer. Uitslapen tot 8.00 - 8.30 uur (zoals voor de geboorte van Emma) is er helaas voor Jasmijn én mij ;) niet meer bij...

Ik vind het trouwens eerlijk gezegd wel jammer dat jij een soort van 'mystery guest' bent. Ik ken van iedereen hier de echte naam, adres, verjaardag én gezicht, maar jij zult altijd vaag blijven :( .
    Ook ben ik nieuwsgierig naar je dochter, maar daar zullen we dus nooit foto's van zien... :(

Daarmee bedoel ik overigens niet dat je niet mag meeschrijven of dat je jezelf nu maar bekend moet maken ;) , maar ik moet er wel even aan wennen...

Deel Deze Pagina