is het ook helaas net iets te ver voor een meeting...al hebben ze wel een camping ernaast het was voor mij ook de eerste x dat ik er heen ging, dit ook meer omdat de waterspeeltuin in het zwembad tot half april dicht is maar dit is ene leuk alternatief.... wel iets verder rijden maar het valt nog mee
wij zagen echt de molen erin..we zagen ook wel de toren van pisa en de eifeltoorn maar nooit daar aan gedacht
dit jasje heb ik gisterwen gekocht voor kailynn, het zit een beetje tussen een zomer en winterjas in, zo'n wind jack is het:
Even snel.... Irma, van harte gefeliciteerd! Enne...my lips are sealed zo, kom later terug om wat langer te kletsen groetjes Lisette
Ik ben aan het peilen om me heen. Er zitten wel wat meiden van het ander forum ook hier op het forum, maar meiden uit mijn directe omgeving/familie ben ik nog niet tegengekomen. Het "voordeel" voor mij hier, is dat dit een groot forum is, met veel meiden, die wrs niet alle hoekjes door zullen spitten, omdat dat te veel zal zijn om bij te houden/lezen. Wat ik daarmee wil zeggen, is dat ik niet altijd de "mysterie guest" zal blijven, maar binnenkort wel "uit de kast" kom. En dan plaats ik natuurlijk ook een mooie foto van mn meiske!
Hoi hoi, daar ben ik weer! 82mama, een boel info, maar ben ook wel benieuwd naar de true identity Jayden slaapt ook ongeveer 2 uurtjes overdag en gaat 's avonds om half 8 naar bed en slaapt dan tot een uur of half 8 8 uur. Helaas is hij het uitslapen ook een beetje verleerd sinds een maand of 2...beetje jammer weer Bianca, he bah wat een naar nieuws zeg! Zal voor de kindjes ook wel raar zijn, en je kunt het ze ook niet echt uitleggen. Echt sneu, 52 is nog veel te jong. Hoe gaat het met Lynn en Gijs? Slingding, Kailynn ook al zo lekker in de zandbak aan het spelen Lekker he dat ze nu alweer lekker buiten kunnen spelen! Leuke jasje! Janette, hee dat ziet er leuk uit zeg! Ik had het ook niet gezien hoor! Wel leuk dat er zowel speeltuin als zwembad is! Teun ziet er echt al groot uit zo zeg! Saar, wat een leuke foto's ze zijn allebei echt lachenbekjes zeg! Wel leuk om ook eens een boze Liene te zien Duikster, klinkt idd goed! Beetje jammer van de stekelige opmerkingen, gelukkig was het toch wel gezellig. Eve, leuk die foto's met de berlinerbol =P~ Krijg gelijk zin...maar moet nog even wachten! Ik ga toch eens kijken naar kleding van dat merk, want het zegt me totaal niets eigenlijk! Ik ging vandaag even met m'n mams weg, ze had een mooie handtas gezien die ze wilde hebben. Ging even bij livera naar binnen en daar hadden ze een hele wand met bh's en bijpassende boxers/strings/slips met 70% korting! Heb nu dus 2 mooie setjes voor 23 eurie Dat kwam mooi uit, want dat stond toevallig nog wél op mijn lijstje van wat ik nodig had! groetjes Lisette
meiden ik zal de komende dagen minder aanwezig zijn hier. morgen ga ik naar noralien op kraamvisite. zaterdag ga ik een dagje relaxen met duikster in de sauna.
Lies, wat goed dat het middagslaapje van Thijs kon wegvallen zonder problemen. Hier gebeurt het ook wel eens. Als het toevallig zo uitkomt, schuiven we een beetje met het slaapje van Jikke of vervalt het helemaal. En als je nog een foto verkleind wilt hebben, stuur maar hoor. Eve, Jee wat wordt Fynn groot. Nu al in de nummer 3 autostoel. En de foto's....zucht....die ogen hé Hihi, moet wel lachen om alle reacties van mama's die zeggen dat ze dus niet reageren omdat hun kindje wél uit een beker drinkt...stiekum dus tóch reageren Melliemel, wat goed van valerius dat hij flesjes heeft gedronken! Otje, én?....bevalt de WII-fit? Ik wil hem ook graag als we verhuisd zijn. Ben benieuwd naar hoe jij de spellen vindt die je erop kan doen. Eng hoor, zo'n overval in de buurt. Noura, leuk dat Saf het naar zijn zin had op het kdv en wat goed van Anissa...drinken uit de fles. Het wordt nog eens wat met alle flesweigeraars hier Bianca, lekker hoor, een avondje samen met z'n 2tjes weg. Wel zielig dat Gijs zo ziek was natuurlijk en later Lynn ook nog . Aan één handje lopen... =D> Pfff, heftig nieuws hoor, van die leidster Met Anne gaat het goed hoor. Saar, wat een leuk cadeau voor Ben! (en jezelf natuurlijk ) Schattig filmpje van Tisse! Loopt hij al lang los? Lola, nog gefeliciteerd met de halve verjaardag van Emma . hihi leuk hé zo'n eerste hapje. Op een paar foto's van de collage vind ik Emma idd erg op Jasmijn lijken. In real life vind ik haar een stuk minder op haar lijken dan in het begin. En de spijkerbroek van de arts onderplassen... 82mama, welkom hier. En net als de anderen ben ik wel benieuwd naar jou en je meisje . Setje, Jayden met z'n zandtaartjes Janette, Teun op het potje geplast... =D> Jikke vind het al een tijd reuze interessant, maar heeft er nog nooit iets op gedaan. En ziet er leuk uit, dat speelparadijs. Denk dat wij daar ook maar eens een keertje een kijkje gaan nemen. Slingding, Jikke draagt al heel lang geen rompers meer maar hempjes en broekjes. Gaat prima! Wanneer gaan jullie nu precies verhuizen? Ik vertelde aan Jikke dat Kailynn morgen komt. Moest meteen foto's van haar zoeken op de laptop Wat zijn er hier veel "eczeemkindjes" Duikster, tóch een beetje lekker weekend gehad ondanks de ergernissen? Zo'n high tea lijkt me wel leuk! Irma, GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! Kan me voorstellen dat je even moest slikken na dit nieuws. Gelukkig past een derde kindje goed in jullie plaatje van de toekomst. Nu dus iets eerder dan verwacht . En we moesten tóch maar eens iets af gaan spreken hé . (Lola, ik vond het in eerste instantie gewoon een mooi felicitatiekaartje voor Irma, maar herkende later de giraf ) Hebben jullie ook dat je je kleine meisje / jongen ineens zo groot vindt? Ik vind Jikke ineens weer echt vooruit gegaan in groei en ontwikkeling. Ze kan nu soms zó wijs klinken. Echt genieten hoor. Tegenover de grillen die bij de leeftijd horen staan zoveel leuke dingen!
@Irma: Wat een verrassing! Echt heel bijzonder dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Enne...weer een decemberbaby!?
@Slingding & Noralien: Veel plezier vandaag! Enne... vergeet de boekjes niet.... Voor wie wil weten waarom jongens geen poppen krijgen... http://www.youtube.com/watch?v=mAP598FAezI Vandaag staat weer een bezoekje aan het bc op het programm, met Jasmijn deze keer...
Noralien schreef: weet je wat ook leuk is, omdat ze 3 speeltuinen hebben je kan evt alleen voor 1 de intree betalen, kan natuurlijk ook voor alle 3 maar dat duurde teun te lang..we hebben nu 2 uur in plons doorgebracht en dat was voldoende, hij was helemaal op.....