Nou, Jasmijn is ook weer apk goedgekeurd ! We moesten om 11.20 uur op het cb zijn. Echt een rottijd, aangezien Jasmijn rond die tijd naar bed gaat voor haar middagslaapje. Aanvankelijk had ze dus ook weinig zin in de spelletjes die de arts voor haar in petto had, maar na enige aansporing deed ze leuk mee. Ze bouwde een toren van blokjes, noemde braaf de dingen op die de arts aanwees uit een boekje en kletste op een gegeven moment honderuit. Alleen toen het tijd was voor wat lichamelijk onderzoek, deed Jasmijn wat 'echte' peuters doen: de kont tegen de krib gooien ! Dus wilde ik de arts te hulp schieten. Maar ik had Emma op mijn arm en op hetzelfde moment dat ik op mijn hurken ga zitten om Jasmijn toe te spreken, besluit Emma om zich eens lekker naar voren te gooien ! Gelukkig zijn mijn reflexen nog goed, ik had er niet aan moeten denken wat er anders had kunnen gebeuren. Uiteindelijk liet Jasmijn zich toch 'onderzoeken' en heeft ze op haar beurt de pop weer onderzocht... Ze weegt trouwens 14,9 kilo en is 88 centimeter lang. Daarmee zit ze qua lengte precies op de middenlijn en qua gewicht er redelijk ruim boven, maar ik had ook niets anders verwacht... Ik weet dus nu wél dat ik als Jasmijn over een maand of 9 weer aan de beurt is, ik Roy of mijn moeder beter kan meenemen...
ik had ooit eens een oproepje gedaan om de nieuwe lijst te maken van de nieuwe gewichten van de december kids..... helaas heb ik niet van iedereen de gegevens binnen gekregen, ik schrijf het lijstje van wie ik ze heb: R. ( kleine meis) 81.0 cm en 10.1 kg Demi 83.6 cm en 10.2 kg Jayden 86.0 cm en 10,5 kg safouane 86.5 cm en 12 kilo Koen 88.0 cm en 13 kg Jasmijn 88.0 cm en 14.9 kg Teun 89.5 cm en 12.6 kg Fynn 95.5 cm en 16 kg als iemand er nog wat aan toe wil voegen ga je gang
Hallo, Pfff.... ik ben moe zeg van de ochtend. Vanochtend eerst gaan zwemmen met Koen. Ik kon eindelijk weer eens op de fiets want het was droog! De laatste weken reed ik steeds met een vriendin mee want het regende steevast op de donderdagochtend de laatste tijd. Daarna is ze nog even hier geweest koffie drinken en Koen en Janneke hebben lekker buiten gespeeld in het zonnetje. Koen ligt nu in bed en Sara is naar school dus het is rustig hier. Even afwachten hoe het gaat met Sara want die was tussen de middag niet zo lekker. Waarschijnlijk wat last van hooikoorts (kan dat al in deze tijd?). Hebben jullie ervaring met middeltjes die helpen bij hooikoorts? Janette: Ziet er leuk uit die site, jammer dat het zo'n end weg is. Leuk hoor die foto's van Teun in het zwembad. Leuk dat je een nieuwe weeg en meetlijst hebt gemaakt. Ik heb er toen waarschijnlijk helemaal over heen gelezen maar zie dat je Koen al hebt toegevoegd Hoe gaat het trouwens met solliciteren? Setje: Das leuk, 2 setjes voor die prijs! Slingding: Veel plezier vandaag en zaterdag. Noralien: Ik vind de wii fit echt superleuk. Sara en Steef hebben er ook veel plezier van. Ik heb nu ook de fitness coach voor wii fit besteld. Die krijgt Steef cadeau voor zijn verjaardag (7 april). Dus moet nog even afwachten hoe die bevalt. Ja ik herken dat wel, dat je je kind ineens zo groot vindt worden. Behalve als ik dan 's avonds laat net voordat ik zelf ga slapen nog even ga kijken bij 'm. Dan lijkt ie weer zo klein he? Hoe is het met Anne trouwens? Gaat alles goed? En ben natuurlijk ook wel benieuwd hoe het met Jikke is. Lola: Geweldig dat filmpje! Mooi dat Jasmijn is goedgekeurd op het CB. Kan me voorstellen dat je even handen en armen tekort kwam. Groetjes Otje
Otje ja de mama's die het hebben gemeld en ik heb het gelezen daarvan had ik de kindjes in een lijstje op de comp opgeslagen en ja soliciteren het houd niet op zeg maar....parttime banen liggen niet voor het oprapen..soliciteer dus ook maar op fulltime banen maar dan partime je weet het nooit...nu ga ik weer een mail sturen naar een kdv vragen ze iemand op de administratie.... Ik was gister ook kapot hoor nadat het zwemmen/spelen... wij hebben dna ook de wii maar spelen helaas er te weinig op om ervaring te hebben zeg maar..doen toch liever een potje trinominos en ja dan maak ik Wijnand in
Voor de meet en weeglijst. Wij zijn in december een keer tussendoor geweest (wij moeten nl in april pas weer voor controle). Ze was 11,4 kg en 86.5 cm Otje. Ik weet niet of ze het al mag hebben, maar Aerius (op doktersrecept te krijgen) werkt heel erg goed. Iig veel sterkte en hopelijk wordt ze niet ziek! Passen jullie met de Wii wel op voor een Wii-arm Erg berucht op het moment bij fysio's.
hi hi, wat is er weer een hoop geschreven ga zo even bijlezen.... hier liggen beide kindjes net op bed( jaa beide in hun eigen bedje ), we zijn vanochtend met zijn drietjes in de stad geweest, ik moest de lesauto op de rijschool zetten en heb dit dus gecombineerd met de stad en zo zijn we op de terug weg met de bus gegaan zooo dat is voor mij een heel lange tijd geleden zeg, maar was geslaagd. heb voor orlando weer 1 setje kleding gekocht en heb 2 hele leuke jacks gezien maar heb ze 'nog' niet gekocht komt wel. ik wilde mijn piercing (buik) er weer in doen een tijdje terug maar lukte mijzelf niet en nu heb ik het net dus weer even laten doen. inmiddels smikkelt valerius lekker van de eerste hapjes tot op heden gaat het er als pap in. orlando blijft me verbazen over zijn taalgebruik jemig wat slorpt hij een hoop woorden op zeg 8) echt grappig hoor. vanochtend op de terug weg naar huis nog een leuke quote; we lopen langs allerlei bloempjes, krokusjes narcissen ed. zegt orlando ff voelen hoor mama, mmmm lekker zegt hij. dus ik zeg, je kan er ook aan ruiken doe maar. dus hij eraan ruiken(hij gehurkt met zijn neus zowat in de narcis) mmmm ruikt naar....narcis. dus hij vervolgt zijn stukje en bukt weer naar een zakje(lege) m&m's (die daar dus in de grond ligt ) en hij ruikt zegt ie, mmmm lekker emenems en zo zijn er zoveel van die grappige uitingen lig echt af en toe helemaal in een deuk. hij heeft nu ook die fase waarin hij dus zelf in een deuk ligt van eigen gemaakte grapjes, enne saar het kaka doen vind hij heeeel lachwekkend hij zegt ook liene kaka zitten en dan ligt hij weer dubbel zooo ga even bijlezen....
R. ( kleine meis) 81.0 cm en 10.1 kg Demi 83.6 cm en 10.2 kg Jayden 86.0 cm en 10,5 kg safouane 86.5 cm en 12 kg 82mama 86.5 cm en 11.4 kg Koen 88.0 cm en 13 kg Jasmijn 88.0 cm en 14.9 kg Teun 89.5 cm en 12.6 kg Fynn 95.5 cm en 16 kg
R. ( kleine meis) 81.0 cm en 10.1 kg Demi 83.6 cm en 10.2 kg Jayden 86.0 cm en 10,5 kg safouane 86.5 cm en 12 kg 82mama 86.5 cm en 11.4 kg Koen 88.0 cm en 13 kg Jasmijn 88.0 cm en 14.9 kg Teun 89.5 cm en 12.6 kg Thijmen 93 cm en 14.3 kg Fynn 95.5 cm en 16 kg
lola; jaaaa is een heeel goed idee en mijn moeder heeft het laatst voorgesteld dus we kijken aan wanneer dit het beste uitkomt nu valerius dus ook de fles weer pakt mamav2; sterkte vooralsnog lies; ik vind thijs helemaal niet 'te' zwaar hoor gewoon lekker gezond. volgens mij is hij ook gwoon gemiddeld hoor 82mama; welkom hoor setje; ikke norm ook niet maar blijkbaar stel je je anders in als het zo blijkt te zijn, hihi die jayden lachu man otje; jaaa doen hoor hihi. grappug hihi zie het al voor me bah bah wat een naar bericht omtrend overval. mijn moeder is destijds een keer bij een gewapende overval betrokken geweest en heeft mede hierdoor toen straatvrees opgelopen... otje; ik hoor graag wat jij van de wii personal coach vind mss wil ik hem ook wel 8) eve; neee joh dat is echt leuk! sumoworstelen kan ik me voorstellen dat je niet echt wat vind maar karten 8) vind dit echt leuk om te doen(mss komt dit omdat ik de meeste acties op wielen leuk vind ) avondje salsa danse? lekker ingeslagen zo te lezen. wat een heerlijke foto's van je mannetje kan me voorstellen dat de duitsers waren gecharmeerd van je ventje echt een mooi ventje hoor 8) vwb de meeting ik weet nog steeds niet of ik kan komen ivm auto dus wil graag de ritten kaart naar iemand opsturen, wie wil deze ontvangen die zeker naar de meeting gaat? lola; hahaha lig hier in een scheur achter de laptop om emma, netjes hoor qua gew en lengte janette; saar heeft dit gedaan, alleen onderbroekjes laten dragen en in het begin is het dan een aantal keertjes misgegaan maar liene is zo goed als zindelijk hoor, toch saar? hier wil orlando ook wel een boxer aan maar dan met luier (vraagt hij zelf om) bianca; bah bah, 2 zieke kindjes is helemaal niet fijnbeterschap hoor. bah gecondoleerd hoor slingding; lekker geshopt zeg, enne fijn dat dit ook rond is duikster; he bah dat je wat vervelende opmerkingen hebt gehad, heb je er ook wat van gezegd? duikster ik heb ook niet op je mail gereageerd maar wil je wel wat lekkere recepten gwoon doormailen als je dit wilt hoor, van bv zelfgemaakte pizza/brownie pecannoten caramel taart ofzo? vwb de mama-meet(of met kindjes maakt ook niet uit) jullie zijn ook hier welkom maar had ik al eens aangegeven he saar; he getver saar gecondoleerd hoor ook al ken je hem niet goed. wat een leuke foto's zeg echt super en dan in de wagen 8) wat GOED van tisse zeg knap hoor irma; wat lees ik ZWANGER gefeliciteerd meid vind het super leuk voor jullie uiteindelijk is dit ook wel een beetje wat je wil(de) toch een groot gezin? mss ietwat vroeger maar maakt het er niet minder leuk om toch welke pil slikte je als ik vragen mag? janette; leuke foto's hoor slingding; schattig hoor 8) setje; dat wisten ze natuurlijk he noralien; jaaa hier ook hoor, enne de wii fit is erg leuk hoor vind ik dan hoola hoopen is grappig en goed voor je 'core' zeg maar lola; oops gelukkig is het uiteindelijk wel goed gegaan enne mooi gewichtje hoor 8) nou de 2 doerakjes zijn alweer wakker beide, maargoed het is lekker weer dusd gaan straks lekker naar buiten gr saskia
ff een vraagje aan de mama's die al broekjes en hempjes hebben welke maat kopen jullie? zelfde als de kleding of een maatje groter ivm de luier? mielemel wil je dat ik het aanpas? of zullen we het houden op een weeg fout?
janette; ik heb de kleinste gekocht, dit is de maat waar orlando nu net in zit, nml mt 92/98 en vwb weging, orlando is door het ziek zijn afgevallen dus laat maar staan joh daar komt hij wel weer op
Heyyy Meiden, Hier gaat het allemaal goed, ik heb gelukkig me laptop weer terug. Er bleek een draad/kabel in me scherm stuk te zijn, en deze hebben ze nu uiteraard gratis gemaakt. Met Thijmen gaat ook alles goed, hij doet het erg goed op de psz en heeft het ook heel erg naar zijn zin. Hij is wel erg baldadig, en zit echt in een NEE en niet luisteren periode. Ook heb ik nu vaak op dinsdag en donderdag me oppaskindje, dit is een meisje van 17 maanden en ze heet Lidewij. Thijmen en zij spelen echt heel erg leuk en vanaf oktober dit jaar komt ze bij hem op de psz. Echt heel erg leuk dus, zal zo ook even een foto plaatsen. Ook is Thijmen vorige week dinsdag op de psz op de school foto geweest, deze is echt zo lief geworden zal zo ook even laten zien. Ook wil ik irma even van harte feliciteren natuurlijk, jeetje nog een kleine der bij echt heel leuk hoor. Maar snap wel dat jullie toch wel even schrokken je, ik ben nog niet eens bezig met een 2de en jij krijgt al een 3de hahahaha geintje hoor Janette leuk is die speeltuin he, wij zijn toen bij het speel gedeelte geweest. We hadden toen het 50jarig huwelijk van sebas zijn opa en oma daar, en Thijmen en ze neefjes en nichtjes hadden de hele binnenspeeltuin voor hun alleen bijna. Er was namelijk nog een bruiloft en ook die kindjes mochten er spelen, dus die hele speeltuin was voor 10 kindjes helemaal prive echt heel leuk. Maar wil ook zeker nog een keer naar het watergedeelte hoor, al is het niet echt om de hoek voor mij. Lola gelukkig is Jasmijn weer helemaal goed gekeurd, wij moeten als Thijmen 2 jr en 10mnd is weer heen pas. Melliemel jaa echt leuk is dat he dat ze om hun eigen grapjes dubbel kunnen liggen, ik vind dit toch best een zware maar ook zeer zeker een hele leuk periode hoor. Vooral al ze van die leuke woordjes en zinnetjes gaan zeggen, echt zo lief hoor. Laatst hadden Thijmen en ik een poppetje geknutseld althans we hadden die gemaakt van vouwblaadjes, en deze poppetje was oranje met een blauwe muts. En volgens Thijmen was dit de pompoenkoning (pompoenkoning is van Piet Piraat), en soms denk ik dan echt jeetje wat ee fantasie haha en we eten ook wel eens ronde wortels (potje met doperwten en wortels van de lidl) en dat is dan dus ook.... ja je raad het al de pompoenkoning echt zo leuk joh
Thijmen die draagt van hempjes maat 98/104 en onderbroekjes soms 92 en soms 98/104, terwijl ze kleding het meeste nog 92 of 92/98 is hoor
Thijmen en Lidewij in de fietskar (zo gaan we elke dinsdag en bijna elke donderdag heen en terug naar en van de peuterspeelzaal)
hey meiden.... hier gaat t niet allemaal even lekker. Dit heeft met meerdere dingen te maken... kleine knul gaat goed. is alleen tegenwoordig al voor 5-en wakker.... en dat is niet grappig.... kleine meis heeft er nog een pufje bijgekregen en zit nu op drie soorten drie x per dag. Maandag met kinderarts gaan overleggen hoe we dit gaan aanpakken... Verder doet ze het super goed op de psz.. Ze is de kleinste van het hele stel, maar erg pienter.. Kreeg complimenten dat ze zo slim is en al zoveel praat... Deed me errug goed... irma: gefeliciteerd met je 3de zwangerschap. geniet ervan... oh k moet gaan. kleine man komt eraan en ik moet kids weg brengen end an door naar mw.... tot later op de dag.... knuf
Thijmen en ze peuterspeelzaalklasje en natuurlijk de 2 juffen en de invalster (die met die blonde haren is de invalster, normaal zijn alleen die 2 met die donkere haren er maar die ene heeft heupoperatie gehad)
Hey mamav2 Jeetje je kleine knul al voor 5en wakker das niet niks nee, he bah ik had gehoopt dat het inmiddels beter ging. En je kleine meis weer een pufje erbij, jeetje wanneer gaat het nou eens de goede kant op met jullie zeg. Gelukkig doet ze het wel goed op de psz, houden zo maar he. En gelukkig doen die complimenten je goed, zo moet het ook he want je doet het fantastisch meis. tot snel xxxx